Aprilia Riders Association “SponsorKliks,
Maart 28, 2024, 17:47:24 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:
 
  Startpagina Webshop Fotoalbum Links Help Zoek Inloggen Registreren  

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: TIJDENS DE TT IS DE POLITIE AANWEZIG  (gelezen 6743 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
Sjaakie
WWW.CLEANCOOL.NL
ARA Addict
*****
Offline Offline

Berichten: 6.054


Voor al uw problemen hebben wij een oplossing

Timor-Leste
WWW
« Gepost op: Juni 20, 2010, 18:26:41 »

Assen - 
Het Landelijk Parket Team Verkeer van het openbaar ministerie wil niet langer stunts, alcoholgebruik en snelheidsovertredingen op de toevoerwegen naar het TT-circuit tolereren.

De tienduizenden motorrijders zullen vrijwel op alle Nederlandse wegen scherp in de gaten worden gehouden, aldus de politie. "Zodra een groep Engelse motorrijders van de boot rijdt, zullen we ze op weg naar Assen door het hele land observeren", zegt Willebrord Freijsen, verantwoordelijk officier van justitie bij het Landelijk Parket Team Verkeer.

Engelse motorrijders worden na het ontschepen meteen onderworpen aan een blaastest. De strenge alcoholcontroles gelden in heel het land. "We hebben voldoende blaaspijpjes op voorraad", aldus Freijsen. Om excessen te voorkomen onder de stroom motorliefhebbers die tussen 23 en 27 juni naar en van Assen rijdt, worden in het hele land tientallen opvallende en onopvallende politieauto's en -motoren ingezet. Overtredingen zullen door de video-observatieteams zo veel mogelijk worden vastgelegd.

De mobiele teams controleren op snelheid en er wordt op veel plaatsen intensief op alcohol gecontroleerd. Het is voor het eerst rond de Asser TT dat lokale en regionale politiekorpsen op deze manier samenwerken met de KLPD.

In het verleden ontstonden levensgevaarlijke situaties door allerhande stunts die op de autosnelwegen en op de provinciale toevoerwegen werden uitgehaald. Veel te hard rijden, wheelies, met een complete groep motoren twee banen van een weg met tegenliggers innemen, het behoorde allemaal tot het standaardrepertoire van de motorrijders. "En links zowel als rechts inhalen of over de vluchtstrook rijden was ook schering en inslag", verduidelijkt de verkeersofficier. "Natuurlijk is de TT in Assen een feest, maar dat moet het voor iedereen ook blijven. Daarbij past geen frivool verkeersgedrag. Dat betekent dat we hard en duidelijk de uitspattingen te lijf zullen gaan."

Ook wordt streng gelet op een oude truc onder motorrijders: Het rijden met verbogen nummerplaten, die de fotoregistratie van snelheidsovertredingen bemoeilijken. De boete voor een verkeerd gemonteerde plaat bedraagt 90 euro. Bovendien moet elke motorrijder die staande wordt gehouden verplicht een blaastest afleggen. Dat geldt ook op zondag 27 juni, de dag waarop de TT-bezoekers huiswaarts keren. Vaak hebben bestuurders nog 'restalcohol' in hun bloed van het feest de avond tevoren
Gelogd

Ik praat niet te snel, je luistert te langzaam. Golfen is knikkeren voor rijke mensen die te lui zijn om te bukken. Wie zijn billen brandt mag blij zijn dat ie niet andersom stond. Na regen komt regent, kijk maar in het woordenboek. Treinen rijden niet op tijd, maar op rails.
Vincent S.
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 853

Netherlands
« Antwoord #1 Gepost op: Juni 20, 2010, 18:53:13 »

copy paste van vorig jaar
Gelogd

Ride it like you stole it!!!
2 Fast 2 See
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 9.699

Netherlands
« Antwoord #2 Gepost op: Juni 20, 2010, 19:21:21 »

Ach, op de tijden dat ik heen en weer rij naar mijn logeeradres bij familie zijn ze er nog niet of alweer weg Tongue
Gelogd

Aprilia RSV Mille '03 / Oldskool Airinlet / BMC Airfilter / Lots of CARBON!! / 16 JT - 42 Supersprox Stealth / D.I.D. Goldchain / MIVV GP Carbon demperset / Bagster bagagesysteem / LED Clear Taillight & LED knipp's/ '04+ Spiegels met knipp's / Officiële Biaggi, Edwards, Haga & Camier Handtekeningen
emille
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 1.826


Weer eens wat anders

Netherlands
« Antwoord #3 Gepost op: Juni 20, 2010, 19:47:42 »

Weinig nieuws inderdaad  Undecided
Gelogd

Aprilia RSV Mille oranje/paars 1999
Aprilia RSV Mille matzwart 2001
Aprilia RSV Mille R geel 2001
Aprilia RSV Mille/Tuono zwart 2002
Aprilia Shiver 750 zwart 2008
Aprilia RSV Mille R geel 2003
Rossi 46
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 1.405


RSV Mille R

Netherlands
« Antwoord #4 Gepost op: Juni 20, 2010, 20:16:15 »

zolang niet om aandacht vraagt, krijg je ook geen aandacht  Wink
Gelogd

Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand worden ingehaald
koekmans
Gast
« Antwoord #5 Gepost op: Juni 21, 2010, 02:38:48 »

zoals elke dag police
Gelogd
Rossi 46
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 1.405


RSV Mille R

Netherlands
« Antwoord #6 Gepost op: Juni 21, 2010, 19:18:17 »

ik ga zaterdag ook naar de tt. jullie advies graag. wanneer ik niet als een bezetene aan het gas ga sjorren is dan nog nodig om mn evo demper te vervangen voor de standaard demper.?
« Laatste verandering: Juni 21, 2010, 19:49:52 door Rossi 46 » Gelogd

Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand worden ingehaald
Droeftoeter
Gast
ARA Addict
*****
Offline Offline

Berichten: 1.258


2001 SL1000 Falco en een 2003 Tuono

Netherlands
« Antwoord #7 Gepost op: Juni 21, 2010, 19:25:48 »

wanneer ik niet als een bezetene aan het ga sjorren is dan nog nodig om mn evo demper te vervangen voor de standaard demper.?

Eh waaraan?

Ik ga dit weekend voor de zoveelste keer en heb nog nooit mijn standaard demper gemonteerd. Rond Assen is het zo'n volstagen anarchy, ik kan me gewoon niet voorstellen dat er een agent op het idee gaat komen om eens naar je uitlaat te kijken. Ze zullen al blij met je zijn als er zoiezo een uitlaat onder zit, en dat je op 2 wielen rijd...
Gelogd

Vini,Moto,Endo
(We came, We rode it, we crashed it)
Rossi 46
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 1.405


RSV Mille R

Netherlands
« Antwoord #8 Gepost op: Juni 21, 2010, 19:58:07 »

een belangrijk woordje vergeten 

zoiets dacht ik ook. ga ook al jaren naar de tt maar dit is de 1e keer met het geweld van een rsv. klinkt toch anders dan een 4 cilinder he
Gelogd

Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand worden ingehaald
apriliavalerossi
Gast
« Antwoord #9 Gepost op: Juni 21, 2010, 21:02:52 »

Als je zorgt dat je ver voor assen tank, dan kom je ook niet langs de controle die vaak bij beilen op de parkeerplaats is, achter het tankstation...Geloof BP

En jah, als je erom vraagt, kun je het krijgen...Ik rijd al 7 jaar zonder db killers naar assen, met sbk en tt... nooit problemen gehad... heb trouwens de killers wel altijd mee... Nu ga ik met de Duc met akra's zonder e keur, maar met de sbk ook geen problemen gehad...er rijden er zat, dus als je rustig meerijd is er niks aan de hand..

groet marcel
Gelogd
B-Art
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 3.488


Italy
WWW
« Antwoord #10 Gepost op: Juni 21, 2010, 21:38:42 »

wanneer ik niet als een bezetene aan het ga sjorren is dan nog nodig om mn evo demper te vervangen voor de standaard demper.?

Eh waaraan?

Ik ga dit weekend voor de zoveelste keer en heb nog nooit mijn standaard demper gemonteerd. Rond Assen is het zo'n volstagen anarchy, ik kan me gewoon niet voorstellen dat er een agent op het idee gaat komen om eens naar je uitlaat te kijken. Ze zullen al blij met je zijn als er zoiezo een uitlaat onder zit, en dat je op 2 wielen rijd...

Ik ga dit weekend ook voor de zoveelste keer, draaide dus ook alijd maar de originele dr op voor de zekerheid. Paar jaar geleden had ik dat dus ook, alleen had ik toen ook een open airbox, ofwel een plaat met een filter erop, de tank als klankkast  Tongue werden we er dus £%$&%/&(%/$&/% van afgehaald, toen kentekenbewijs ingenomen want ik produceerde ruim teveel dB's alleen met het filter en originele pijp, na de TT moest ik voor de herkeuring en toen volgde dit verhaal:

Was 3 jaar geleden naar de TT, bij Beilen werden we er voor de 1ste er afgehaald, eenmaal op de parkeerplaats kwam er meteen een overijverig agentje bij mij staan, en ik moest meteen mee naar de plek om geluid te meten. Ik reed wel met originele pijp, had alleen zo'n renegade luchtfilter. Zo'n ding waarbij de airbox vervalt en je alleen een filter overhoud, snorkelt mooi onder de tank   ik werd gemeten op 106 dB dacht ik, pin me er niet op vast, weet het niet zeker meer. standaard mille mag geloof ik 95 maken ofzo?
Afijn, ik moest m'n kenteken dus inleveren, mocht wel verder rijden naar assen, en mocht zaterdag ook weer naar huis met de motor 
Het kromme was, maatjes van me reden met open uitlaten, mochten gewoon door, en 1 had een fireblade van 2006, die konden ze niet meten   Ik had dus vette pech dat ik zo'n idioot had die zich nog omhoog moest likken bij de politie 

Maandag meteen de originele airbox er weer opgezet en gebeld voor herkeuring. Kon woensdag al voor de herkeuring naar Driebergen, het was heel warm die dag...

Aangekomen bij het hol van de leeuw, stond ik voor de poort. Meldde me netjes, en de betreffende agent met wie ik een afspraak had zou naar me toe komen.
Daar kwam mijnheer snorremans aan met een dB-meterje in de hand.

Agent: Zo, heb je de originele uitlaat er weer opgezet?
Ik: Nee, hoor, heb er niks aan gedaan.
Agent: Wat denk je hier te komen doen dan??? (heel geïrriteerd meteen)
Ik: Die collega kan niet meten, heeft gewoon de meting niet goed gedaan.
Agent: Oh ja, en wat denkt mijnheer dan dat er niet goed aan was??
Ik: Apparaat niet goed afgesteld, verkeerde toerental, positie van de microfoon.
Agent: Start hem maar eens, en hou hem op 4200 toeren.
Hij meten, en meet netjes 95 dB
Agent: Had je hem wel op 4200 toeren.
Ik: Ja hoor
Agent: Nog een keer.
Weer meting gedaan, agentje stond over mijn schouder mee te kijken naar het toerental hahaha, en wederom de goede waarde van 95 dB.
Ik: Mag ik nu m’n kenteken terug?
Agent tegen de portier: (nog geïrriteerder) gooi dat hek open, deze jongeman moet naar binnen.
Dus daar reed ik dan met de mille in het hart van de verkeerspolitie op het plein. Midden op het plein moest ik hem neerzetten. De agent belde en daar kwamen ze met 3 man sterk met de originele testapparatuur aan gesjouwd. Ze gingen de hele opstelling weer opzetten, want mijnheer de agent was niet overtuigd.

Ik tegen de agent: Vind U het erg als ik in de schaduw ga staan, krijg het een beetje warm.
Agent: Mompelde wat dat het wel goed was, hij stond inmiddels aardig te zweten.
Na een kwartiertje hadden ze het zover, en wederom werd er gemeten, en wederom was het prima, heel raar :-P
Toen dachten ze dat ik aan de uitlaat had zitten lassen enz, er lag er zelfs 1 onder de motor om te kijken of er was gerotzooid hahaha. Ik nogmaals benadrukt dat die desbetreffende agent gewoon niet kon meten. Dat was op het zere been van zijn collega en die ging bellen of er foto’s waren gemaakt. Uiteindelijk hebben ze die gevonden, en ja, de originele zat netjes gemonteerd! Dat klopte dus wel.
Vervolgens nog maar is gevraagd of ik nu het kenteken terug mocht want ik wou weer naar huis heen. Met veel gemor en gemopper kreeg ik hem terug, en daarbij werde mede gedeeld dat waarschijnlijk mijn procesverbaal ook verscheurd werd, maar daarover zou ik nog gebeld worden.
Week later, uiteraard niks gehoord, dus ik dacht, bel de beste man zelf wel even haha.
Helaas was hij er niet, maar zijn collega kon wel vertellen dat het zo klaar was en dat het procesverbaal verscheurd was.
Wat was dat heerlijk, om die agentjes, niet gehinderd door enige technische kennis, zo om de tuin te leiden. Alle 3 hadden ze het zweet op de kop staan, en uiteindelijk stonden ze nog met lege handen. Ze snapten er geen ruk van, hoe het kon dat ik 11 dB minder produceerde zonder dat de uitlaat was vervangen, hahaha.



 Grin Grin Grin
Gelogd

Aprilia slijtage/aftermarket onderdelen:


15% korting op slijtagedelen!
FerBa
Stay Frosty
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.430


RSV Mille '00 (Nero)

Netherlands
« Antwoord #11 Gepost op: Juni 21, 2010, 22:59:44 »

En als ze dit nu toevallig lezen, is het de volgende keer dikke pech.......

 Grin
Gelogd

I HEAR THUNDER, BUT THERE'S NO RAIN!
Twin-life! The good life!
B-Art
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 3.488


Italy
WWW
« Antwoord #12 Gepost op: Juni 22, 2010, 16:32:45 »

En als ze dit nu toevallig lezen, is het de volgende keer dikke pech.......

Grin

 
Gelogd

Aprilia slijtage/aftermarket onderdelen:


15% korting op slijtagedelen!
Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  
 
Ga naar:  

Onderwerp Gestart door Reacties Gelezen Laatste bericht
Motorvakantieverhalen 2007 « 1 2 » rocketeer 15 16971 Laatste bericht November 22, 2008, 12:34:06
door john deere
Telemarketing « 1 2 » Sjaakie 29 21754 Laatste bericht Mei 02, 2008, 14:45:17
door rrvm1971
Reisverslag Franse Alpen 2011 Els 11 10314 Laatste bericht Augustus 19, 2011, 15:31:28
door Berthebike
UPDATE Vervroegde Sinterklaas? Tuono ABS 2014 is per direct leverbaar! « 1 2 » R1-ner 15 9959 Laatste bericht Juli 17, 2013, 17:17:46
door The Marshall
Circuit door de jaren heen zeeslot 10 10647 Laatste bericht Augustus 07, 2009, 15:31:34
door sanka

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
TinyPortal v0.9.8 © - ARA design by BoneBoxx Webhosting & Webdesign
Valid XHTML 1.0! Valid CSS!