Aprilia Riders Association “SponsorKliks,
April 16, 2024, 19:01:54 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:
 
  Startpagina Webshop Fotoalbum Links Help Zoek Inloggen Registreren  

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Pagina's: 1 ... 7 8 [9] 10 11   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Italdag in Tiel 22 Augustus 10:00-15:00 uur  (gelezen 32336 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
Henk RS 250
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.255


Italy
« Antwoord #120 Gepost op: Augustus 22, 2010, 19:25:02 »

[img http://width=800 height=600]http://i33.tinypic.com/m8gt5j.jpg[/img]



foto van de stand, lekker druk vandaag
« Laatste verandering: Augustus 22, 2010, 19:33:44 door rolf » Gelogd

you're only supposed to blow the bloody doors off!
rolf
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 12.809


Netherlands
WWW
« Antwoord #121 Gepost op: Augustus 22, 2010, 19:29:32 »

oja kwam vanmorgen om 08.00u op de A15 een witte RSV omgebouwd naar een Tuono. Iemand van hier die pech had en stil stond, je motor stond compleet verlaten op en vluchtstrook  Huh
Gelogd
erikske
Tuono 1000-R
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 1.644


Tuono powerrrrrrrr

Netherlands
« Antwoord #122 Gepost op: Augustus 22, 2010, 19:31:01 »


Ik miste eigenlijk vandaag het Italiaanse koffie terras, de pizza tent, de ijscar en de spagetti boer.  Grin



Wij de stoffen sleutelhangers...... 
En de T-shirts in size XL...... want die waren al op 

Haha Rolf,maakt niet uit, we bestellen ze wel gewoon via de site
Gelogd

DONDER-PILOOT
RicardoRonkes
Gast
« Antwoord #123 Gepost op: Augustus 22, 2010, 19:34:37 »

zo het was zeker een geslaagde dag, we stonden er goed op als club. Breed uit zoals we zijn. Evil

De hoogwerker(ricardo bedankt) was een prima herkenningspunt, Italiaanse vlag bovenin, Aprilia vlag eronder, de workx vlag(wie Huh) en daarna de banner van de club. 

We hebben 10 nieuwe leden binnen gehaald en wat clubkleding verkocht. 

Even een paar mensen bedanken:
Elsbeth voor de catering  Grin
Henk voor het 2T gehalte
Anne voor de clubkleding
Bert voor de gezelligheid
Jelmer voor de voorpret en toch nog aanwezig
Herman voor de serieuze noot en de mooie Tuono
Richard voor de mooie RSV4 en de bak herrie 
Ricardo voor de hoogwerker
Dennis voor de organisatie op afstand


Aan iedereen die langs geweest is en ja dat was veel, bedankt!

Graag gedaan Rolf. Ik zie de foto's wel verschijnen. Kon er helaas zelf niet bij zijn. Zat bij de DTM-races op zandvoort. Volgend jaar ben ik zeker van de partij. Gelukkig hebben jullie mooi weer gehad.
Gelogd
rolf
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 12.809


Netherlands
WWW
« Antwoord #124 Gepost op: Augustus 22, 2010, 19:35:44 »


Ik miste eigenlijk vandaag het Italiaanse koffie terras, de pizza tent, de ijscar en de spagetti boer.  Grin



Wij de stoffen sleutelhangers......  
En de T-shirts in size XL...... want die waren al op  

Haha Rolf,maakt niet uit, we bestellen ze wel gewoon via de site

tja sorry, gelijk een oproep waar liggen de sleutelhangers, even een aantal opsturen naar erik
Gelogd
TuonoPeet
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 1.682


Italy
« Antwoord #125 Gepost op: Augustus 22, 2010, 21:48:21 »

Citaat

@Tuonopeet, je was er vandoor voor ik er erg in had, ik had begrepen dat je nog even met ons samen zou stoppen bij Brakel...
In ieder geval ik hoor nog wel hoe laat en waar we volgende week Zondag afspreken om samen naar Ben toe te rijden!

William, hoelaat was je thuis??  mischien een keer leuk om halverwege Breda en Goes een een keer een rit te plannen??
Misschien is de Belgie-rit volgende week Zondag ook iets voor jou???  Je kan dan weer bij Breda aanhaken of zo..

Groeten Erik


Nee, het was niet mijn bedoeling om het pontje te pakken, heb nog op de klakson gedrukt, maar die klonk als een astmatische kanarie, hij kwam niet boven die blerpijpen van jullie uit, er moet een nieuwe op dus...
ik stapte net binnen toen begon het te druppelen buiten Grin
mail je nog ff over belgietoer....
Gelogd

Als het mooi weer is en het dondert toch dan is er een Appie in de buurt..........
daanrsv
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 1.358


Oh Aprilia, gelukkig ben jij geen Japanner!

Netherlands
« Antwoord #126 Gepost op: Augustus 23, 2010, 04:44:47 »

Het was weer een leuk dagje in Tiel, een hoop mooi spul gezien, en veel bekenden. En zo'n lekker ritje over de dijken naar Tiel toe is ook geen straf!
En nog de complimenten voor de ARA stand, die zag er weer gelikt uit!
Gelogd

barkeepers doen meer dan alleen drinken
Cyclonus
Gast
« Antwoord #127 Gepost op: Augustus 23, 2010, 07:10:39 »

oja kwam vanmorgen om 08.00u op de A15 een witte RSV omgebouwd naar een Tuono. Iemand van hier die pech had en stil stond, je motor stond compleet verlaten op en vluchtstrook  Huh
Nou toen wij er rond 11:00uur voorbij reden stond die er nog helemaal verlaten bij Huh
Was wel weer een leuke dag, lekker gereden en veel moois gezien, op de terugweg 1 buitje gehad maar dat kon de pret niet drukken.
Gelogd
spikehome
Gast
« Antwoord #128 Gepost op: Augustus 23, 2010, 07:27:30 »

Het was idd een leuk dag.
Ik was al vroeg aanwezig.
En totaal geen regen gehad heen en terug niet.
Vond het een super dag.
Mooie stand ook.
Aantal mensen gesproken altijd leuk om een gezicht bij een nick name te zien.
Gelogd
Grieto
Gast
« Antwoord #129 Gepost op: Augustus 23, 2010, 09:22:35 »

Ik vond het ook een geslaagde dag, veel mooie dingen gezien ( die italianen kunnen toch wel erg mooie dingen maken). Leuke stand ook. We waren er met drie personen uit het noorden ( Winschoten) Jack,Rene,Grieto.

Grieto
Gelogd
2 Fast 2 See
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 9.699

Netherlands
« Antwoord #130 Gepost op: Augustus 23, 2010, 09:23:45 »

Zijn er nog mensen met leuke foto's  ?
Gelogd

Aprilia RSV Mille '03 / Oldskool Airinlet / BMC Airfilter / Lots of CARBON!! / 16 JT - 42 Supersprox Stealth / D.I.D. Goldchain / MIVV GP Carbon demperset / Bagster bagagesysteem / LED Clear Taillight & LED knipp's/ '04+ Spiegels met knipp's / Officiële Biaggi, Edwards, Haga & Camier Handtekeningen
Brontolo
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.281


Aprilia Tuono 1000 R '06

Netherlands
« Antwoord #131 Gepost op: Augustus 23, 2010, 09:28:24 »

Nog een piccie van de stand!


* Italdag 2010.JPG (171.76 KB, 1024x768 - bekeken 209 keer.)
Gelogd

Rossi 46
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 1.405


RSV Mille R

Netherlands
« Antwoord #132 Gepost op: Augustus 23, 2010, 09:54:06 »

Ik vond het ook een geslaagde dag, veel mooie dingen gezien ( die italianen kunnen toch wel erg mooie dingen maken). Leuke stand ook. We waren er met drie personen uit het noorden ( Winschoten) Jack,Rene,Grieto.

Grieto
Helemaal met eens 
Gelogd

Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand worden ingehaald
williestyle
Full ARA Member
***
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 240


altijd blijven lachen

Netherlands
« Antwoord #133 Gepost op: Augustus 23, 2010, 10:08:31 »


He Erik,

ja zeker thuis gekomen hahah, klokslag 17 uur, nog even lekker doorgeren over de a58 en nog even een Duc voor zn sokken gereden, die schrok een beetje toen ik met veel herrie voorbij kwam
regen heb ik niet meer gezien dus beter kan niet he
met belgie rit kan ik helaas niet mee, moet werken dat weekend, maar rondje tussen goes en breda klinkt niet verkeerd.
maar dan moet er wel terras tussen zitten die grote cola schenken

Mannen het was gezellig, bedankt voor de fun, en de dijken

Stuur de foto,s nog eens door die je gemaakt had toch?

 



Zooo, thuis! En, geen enkel spatje regen gehad  Cheesy De wegen rondom Rotterdam waren nog wel nat/vochtig dus ik heb geluk gehad denk ik...  angel

Erik, super bedankt voor de uitermate leuk rit op de heen- en terugweg. Super zitten sturen vandaag. Was ik wel weer eens aan toe. En met je tempo is ook niks mis  Grin En de andere mannen (Richard, William, Daniel, Peet en ik geloof nog wel meer  Embarrassed) ook allemaal bedankt uiteraard. Was erg gezellig  



Het was idd gezellig lekker kunnen sturen met een leuke groep, ik hoop dat jullie genoten hebben van de route!! en van het tempo!!(rossifumi)!! Gelukkig hebben we het weer ook meegehad, geen spatje regen en later op de dag nog volop zon!!!
T was in Heusden druk maar toch nog gezellig, waar we dankzij dat oudere stel toch nog een mooie tafel op het terras hadden, met uitzicht op onze Appies

@Rsvbrabant, we zij idd om 10:10 gaan rijden, we dachten al dat je misschien verhinderd was.Ik heb je niet meer gezien 's middags, ik reed voorop.

@Tuonopeet, je was er vandoor voor ik er erg in had, ik had begrepen dat je nog even met ons samen zou stoppen bij Brakel...
In ieder geval ik hoor nog wel hoe laat en waar we volgende week Zondag afspreken om samen naar Ben toe te rijden!

William, hoelaat was je thuis??  mischien een keer leuk om halverwege Breda en Goes een een keer een rit te plannen??
Misschien is de Belgie-rit volgende week Zondag ook iets voor jou???  Je kan dan weer bij Breda aanhaken of zo..

Groeten Erik

Gelogd
Rossifumi
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 3.048


Grazie Mille '01

Netherlands
« Antwoord #134 Gepost op: Augustus 23, 2010, 10:47:00 »

Ik heb wel 3 hele foto's...haha...voordeel is dat ik ze wel gelijk op het forum kan zetten  Tongue

Dit was het groepje vanuit..euh..West-Brabant, Zeeland en Rotjeknor 


Oh wacht, er zat ook nog een andere brommertje bij...  angel


En hier de voorkant  Smiley


Dat was 'em!  Grin
Gelogd

Happy Mille
Pagina's: 1 ... 7 8 [9] 10 11   Omhoog
  Print  
 
Ga naar:  

Onderwerp Gestart door Reacties Gelezen Laatste bericht
Toch maar eens voorstellen! pipo-de-kloun 14 8898 Laatste bericht Maart 19, 2014, 16:14:30
door e-Mille
Danny's RS 250 topic (Dilemma, twijfels 20-02-2014) « 1 2 ... 8 9 » Danduy 122 45231 Laatste bericht Juni 04, 2014, 20:42:12
door zert
Circuit door de jaren heen zeeslot 10 10667 Laatste bericht Augustus 07, 2009, 15:31:34
door sanka
Deelname ARA rijvaardigheidstraining 10 september 2012 « 1 2 ... 18 19 » FastJ 282 73569 Laatste bericht Oktober 04, 2012, 21:02:14
door Brontolo
Joris748 on the road again Joris748 8 3568 Laatste bericht Mei 06, 2012, 17:45:36
door emille

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
TinyPortal v0.9.8 © - ARA design by BoneBoxx Webhosting & Webdesign
Valid XHTML 1.0! Valid CSS!