Aprilia Riders Association “SponsorKliks,
April 28, 2024, 22:11:31 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:
 
  Startpagina Webshop Fotoalbum Links Help Zoek Inloggen Registreren  

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: sommigen verzinnen vanalles om maar te verkopen  (gelezen 2618 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
rsvfrank
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Berichten: 6.015


zac #25

Netherlands
« Gepost op: Augustus 08, 2010, 18:15:04 »

ik moest wel lachen toen ik deze advertentie las, sommigen proberen van alles om een winkeldochter te verkopen.

http://link.marktplaats.nl/360106670
Gelogd
ApriliaMan
Gast
« Antwoord #1 Gepost op: Augustus 08, 2010, 18:26:54 »

Ja, die Axel zal zelf ook wel een travestiet zijn ................... 
Gelogd
MatthijsA
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 913


Netherlands
WWW
« Antwoord #2 Gepost op: Augustus 08, 2010, 19:28:40 »

Hij heeft wel fantasie  Grin
Gelogd
rsv mille evo
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 6.806


go!!!!!!!!!!!

Netherlands
« Antwoord #3 Gepost op: Augustus 08, 2010, 20:10:38 »

Lekker goedkoop ook.....
Gelogd
Motorpsycho
Full ARA Member
***
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 100


Netherlands
« Antwoord #4 Gepost op: Augustus 08, 2010, 22:00:40 »

Ben ooit bij Axel's bike shop met mijn vrouw voor een *kuch* Sv1000s voor haar wezen kijken.

Netjes van te voren duidelijk met de man af gesproken dat ik niet van plan was om 1.5 uur te rijden als de motor niet in top conditie zou zijn.
De man aan de tel. beloofde me dat het absoluut een mooie motor was die nog nooit een ongeval had gehad of iets van dien aard.
Het was zeker de moeite waard om te komen kijken en een proefrit te maken, werd me met veel overtuiging mede gedeeld.
Afgesproken dat we een motor in zouden ruilen en dat we dus met de auto en aanhanger kwamen.
Ik nogmaals tegen de man gezegd dat het zonde van mijn tijd zou zijn als zou blijken dat de motor in kwestie niet in goede conditie zou zijn.

Nee was allemaal geen probleem en we komen er wel uit want de motor wat in zeer goede conditie.

Wij komen daar aan en ik zie een SV staan in de zelfde kleur als die SV waar we voor afgesproken hadden.
Echter zag ik van een afstandje al duidelijk dat het een schade koekie betrof. Kuipdelen niet goed aansluitend deuk in de voorvelg deukje in de tank enz enz (hele waslijst)
Ik zeg nog tegen me vrouw: Mag hopen dat het niet deze SV is.
Wij komen binnen we worden vriendelijk begroet en we vertelde wie we waren en waar we voor komen. Zegt de dame achter de balie hij komt er zo aan of we even wilde wachten.
Dus ik even rond kijken en nog veel meer motoren gezien die er misschien netjes uit zien voor een leek maar toch echt schade hebben gehad. En nog voor veel geld aangeboden werden ook.
Ik zag de bui al hangen Angry

Op een gegeven moment is meneer klaar en komt naar ons toe. Zegt die man hij staat al buiten klaar voor een proef rit.
Dus ik, je bedoelt toch niet die waar ik net langs gelopen ben. Hij, ja wel mooie motor toch.
Ik zeg nou als we over het zelfde ding hebben niet.
Hij vroeg of we even mee wilde lopen naar de SV en er daar over praten (dan konden de rest van de klanten het niet horen denk ik)
Hij zegt ga er eens op zitten. Dus ik ga er op zitten en voel meteen al dat er iets niet klopt. Balhoofdlager was zo gaar als een tot pulp gekookte sperzieboon Shocked
Dus ik zeg dat meteen. Ja ik ben een flapuit en zeg wat ik denk Grin
Man geïrriteerd en nog proberen om mij te passeren en mijn vrouw op de SV te laten rijden.
Ik dus ook geïrriteerd omdat meneer mijn vrouw wel even op zo'n levensgevaarlijke motor wil laten rijden. Dus heb ik meteen maar even duidelijk verteld wat ik er van dacht omdat we afgesproken hadden dat ik niet voor niks wilde komen en zeker niet voor een schademotor.
Nou weet ik natuurlijk ook wel dat je het nooit zeker weet, het kan altijd tegen vallen. Maar een schadekoekie verwachte ik niet omdat ik er toch duidelijk over was geweest van te voren.
Een hele zaak vol met motoren waarvan zeker 50% ook schade heeft gehad verwachte ik ook niet.
Naderhand heel veel van deze verhalen gehoord en gelezen. Ik zet er geen voet meer over de drempel.

Kort om, lang verhaal kort. Koop niks bij die man als je niet technische bent en kijk goed naar de betreffende motor voor je een eventuele proefrit gaat maken.

Zo'n advertentie vol met onzin bevestigt voor mij nogmaals dat het zaakje stinkt en hij nog steeds motorfietsen die niet deugen weet te verkopen aan mensen die niet voldoende technische zijn onderlegd.


Gelogd

M.v.g.r. Motorpsycho

Er gaat niets boven een brullende, donderende, beukende V-twin. Als ik iets wil wat jankt, huilt en krijst, neem ik wel een koter.
Droeftoeter
Gast
ARA Addict
*****
Offline Offline

Berichten: 1.258


2001 SL1000 Falco en een 2003 Tuono

Netherlands
« Antwoord #5 Gepost op: Augustus 08, 2010, 22:21:56 »

En toch heeft hij een soort van gelijk. De fighter kit was inderdaad de eerste mogelijkheid om een "Tuono" achtige fiets te bouwen, de Tuono zelf bestond toen nog niet. Op deze fiets zitten alleen de remschijf covers niet, voor de rest is het inderdaad een Falco met een originele Fighter kit, die inderdaad perperduur was. Deze heeft trouwens de radiator covers gespoten.
Dit is de originele uitvoering:


Heb ooit gelezen dat er zelfs OZ velgen bij te koop waren:


Tomba (met zijn circuit Falco) heeft deze "zilveren" OZ velgen.

Persoonlijk vind ik de Fighter Kit een dwaling van de eerste orde. Het doet me een beetje aan de Cylons denken van Battlestar Galactica, en science fiction serie uit mijn jeugd (rond 1840). Kwalitatief schijnt het wel mooi spul te zijn. Allemaal massief gepolijst aluminium. Het zou bij mij toch echt de aluminiumbak in gaan denk ik.
« Laatste verandering: Augustus 08, 2010, 22:26:19 door Droeftoeter » Gelogd

Vini,Moto,Endo
(We came, We rode it, we crashed it)
rsvfrank
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Berichten: 6.015


zac #25

Netherlands
« Antwoord #6 Gepost op: Augustus 10, 2010, 07:27:36 »

klopt inderdaad dat destijds een pimp-kit te koop was, maar om nu te zeggen dat het de voorloper van de tuono was, dan kun je de rs 125 ook wel de voorloper van de rsv mille noemen   En toch is er kennelijk weer iemand ingetrapt, advertentie is weggehaald.
Of leest Axel mee op ons forum.
Gelogd
Mille_Moret
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 741


Mille R 2001 & CBR 600 Circuitmotor

Netherlands
WWW
« Antwoord #7 Gepost op: Augustus 10, 2010, 08:40:50 »

Nee hoor hij alleen maar opnieuw erop gezet Tongue

http://link.marktplaats.nl/367228942

Dus misschien leest ie toch mee  Grin
Gelogd
Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  
 
Ga naar:  

Onderwerp Gestart door Reacties Gelezen Laatste bericht
Olie specificatie Bikeman 1 5705 Laatste bericht Maart 10, 2009, 19:59:26
door koekeroe
Mooie motorgadgets zeeslot 9 12910 Laatste bericht Augustus 26, 2008, 20:55:11
door klaaz
HOW TO ; Bougies vervangen RSV Mille « 1 2 » Kogeltje 16 16817 Laatste bericht Februari 21, 2014, 20:56:26
door Jolafa
Bevrijdingsrit ROTS -5 mei- RSVrobin 6 4082 Laatste bericht Mei 05, 2012, 13:57:30
door Arie
Rondetijden « 1 2 ... 35 36 » zeeslot 539 164946 Laatste bericht Maart 25, 2015, 10:09:52
door Zoeperman

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
TinyPortal v0.9.8 © - ARA design by BoneBoxx Webhosting & Webdesign
Valid XHTML 1.0! Valid CSS!