Aprilia Riders Association “SponsorKliks,
Maart 28, 2024, 19:18:03 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:
 
  Startpagina Webshop Fotoalbum Links Help Zoek Inloggen Registreren  

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Pagina's: 1 [2] 3   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Ook ik neem afscheid  (gelezen 17919 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
milletuono
Gast
« Antwoord #15 Gepost op: Augustus 28, 2010, 16:08:30 »

T is jammer dat je je fiets hebt opgevouwen maar aan alles komt een eind en ieder eind kent ook een nieuw begin.

Ik vind de tiger een waardige opvolger. heeft karakter koppel en pk's. Is van Niet japanse afkomst. Dus daar ga je veel plezier op krijgen

gr
Sander
Gelogd
patrickhenr
Gast
« Antwoord #16 Gepost op: Augustus 28, 2010, 16:46:29 »

T is jammer dat je je fiets hebt opgevouwen maar aan alles komt een eind en ieder eind kent ook een nieuw begin.

Ik vind de tiger een waardige opvolger. heeft karakter koppel en pk's. Is van Niet japanse afkomst. Dus daar ga je veel plezier op krijgen

gr
Sander
Alsof dat op een jap niet kan. Worden sommige mensen niet moe van zichzelf?
Gelogd
milletuono
Gast
« Antwoord #17 Gepost op: Augustus 28, 2010, 18:13:40 »

T is jammer dat je je fiets hebt opgevouwen maar aan alles komt een eind en ieder eind kent ook een nieuw begin.

Ik vind de tiger een waardige opvolger. heeft karakter koppel en pk's. Is van Niet japanse afkomst. Dus daar ga je veel plezier op krijgen

gr
Sander
Alsof dat op een jap niet kan. Worden sommige mensen niet moe van zichzelf?

Nah niet zo serieus worden joh da's helemaal niet nodig.
Ik geef slechts mijn mening en die is duidelijk.
In mijn optiek zijn japanse motoren niet slecht maar het ontbreekt ze vaak aan durf en emotie wat styling betreft.
een triumph is toch een beetje een vreemde eend in de bijt en dat bevalt me dan weer veel meer.
Ik heb ook een achtergrond in de motor branche en technisch zit een aprilia toch wel goed in elkaar dus daar hou ik nou eenmaal van Sorry.
en nu ga ik ff een dutje doen ben zo moe

Sander
Gelogd
patrickhenr
Gast
« Antwoord #18 Gepost op: Augustus 28, 2010, 18:21:18 »

T is jammer dat je je fiets hebt opgevouwen maar aan alles komt een eind en ieder eind kent ook een nieuw begin.

Ik vind de tiger een waardige opvolger. heeft karakter koppel en pk's. Is van Niet japanse afkomst. Dus daar ga je veel plezier op krijgen

gr
Sander
Alsof dat op een jap niet kan. Worden sommige mensen niet moe van zichzelf?
Nah niet zo serieus worden joh da's helemaal niet nodig.
Ik geef slechts mijn mening en die is duidelijk.
In mijn optiek zijn japanse motoren niet slecht maar het ontbreekt ze vaak aan durf en emotie wat styling betreft.
een triumph is toch een beetje een vreemde eend in de bijt en dat bevalt me dan weer veel meer.
Ik heb ook een achtergrond in de motor branche en technisch zit een aprilia toch wel goed in elkaar dus daar hou ik nou eenmaal van Sorry.
en nu ga ik ff een dutje doen ben zo moe

Sander

Tuurlijk heeft ieder recht op zijn eigen mening. Maaar jouw statement impliceert dat zolang het maar geen jap is, je er plezier op zult hebben   Ook ik heb appie ervaring en kom uit de motorbranche (technische kant), maar elk merk heeft zijn voor en na. Ook appie. En verder maken ze  bijna  Grin allemaal ( ja ook de jappen) goede motoren, uitzonderingen daar gelaten. Snap alleen niet dat als mensen italiaans gaan rijden, jappen meteen shit zijn. Appie maakt nu een v4......iederen vol lof. Honda maakt met de vrf al sinds jaar en dag een betrouwbare v4. Een van de beste fietsen qua betrouwbaarheid!.
Slaap lekker  Grin  

p.s..... mooie fiets die triumph  

« Laatste verandering: Augustus 28, 2010, 18:29:46 door patrickhenr » Gelogd
ApriliaMan
Gast
« Antwoord #19 Gepost op: Augustus 28, 2010, 18:27:17 »

T is jammer dat je je fiets hebt opgevouwen maar aan alles komt een eind en ieder eind kent ook een nieuw begin.

Ik vind de tiger een waardige opvolger. heeft karakter koppel en pk's. Is van Niet japanse afkomst. Dus daar ga je veel plezier op krijgen

gr
Sander
Alsof dat op een jap niet kan. Worden sommige mensen niet moe van zichzelf?

Nah niet zo serieus worden joh da's helemaal niet nodig.
Ik geef slechts mijn mening en die is duidelijk.
In mijn optiek zijn japanse motoren niet slecht maar het ontbreekt ze vaak aan durf en emotie wat styling betreft.
een triumph is toch een beetje een vreemde eend in de bijt en dat bevalt me dan weer veel meer.
Ik heb ook een achtergrond in de motor branche en technisch zit een aprilia toch wel goed in elkaar dus daar hou ik nou eenmaal van Sorry.
en nu ga ik ff een dutje doen ben zo moe

Sander


Ga jij ook maar tijdelijk afscheid nemen  Grin door lekker te gaan slapen ................ Grin Grin
Gelogd
mjvanderlaan
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.548


Netherlands
WWW
« Antwoord #20 Gepost op: Augustus 28, 2010, 18:40:35 »

2 maten van me hebben zo'n big bang Yamaha en ik moet zeggen dat ik het model (mits met Akra's) en het motorkarakter wel erg tof vind!!!! Remmerij is wat minder maar goed die Jappen zijn best OK  
Heb eerlijk gezegd begin dit jaar getwijfeld over zo'n nieuw type R1, gelukkig niet gedaan. Vind mijn Aprilia toch iets mooier en exclusiever. Als er ooit een opvolger komt dan graag de RSV4 

P.s. die 675 daytona is ook  vind hem alleen te licht.
« Laatste verandering: Augustus 28, 2010, 18:42:56 door mjvanderlaan » Gelogd

Wees niet bang om snel voorwaarts te gaan, wees alleen bang om stil te staan ;-)
arius
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 1.319


do it on twins

Netherlands
« Antwoord #21 Gepost op: Augustus 28, 2010, 20:46:38 »

Hallo allemaal,


bedankt voor de reactie,s  .

Ik heb aan de valpartij en beschadigde schouder overgehouden, waarschijnlijk is het kraakbeen kapot, 17 sept mag ik een mri scan doen om te gaan kijken wat en waar er iets kapot is, verder kan ik er bijna alles mee, maar boven mijn hoofd wordt het moeilijk.

Vandaag wel een aanbetaling gedaan op de tiger  , 8 sept mag ik hem gaan proberen in de dolomieten    ,

grtjes arius
Gelogd

Mijn vrouw zei de motor eruit of ik eruit .... soms mis ik haar
patrickhenr
Gast
« Antwoord #22 Gepost op: Augustus 28, 2010, 20:52:03 »

Hallo allemaal,


bedankt voor de reactie,s  .

Ik heb aan de valpartij en beschadigde schouder overgehouden, waarschijnlijk is het kraakbeen kapot, 17 sept mag ik een mri scan doen om te gaan kijken wat en waar er iets kapot is, verder kan ik er bijna alles mee, maar boven mijn hoofd wordt het moeilijk.

Vandaag wel een aanbetaling gedaan op de tiger  , 8 sept mag ik hem gaan proberen in de dolomieten    ,

grtjes arius
beterschap!! 
Gelogd
milletuono
Gast
« Antwoord #23 Gepost op: Augustus 29, 2010, 12:18:01 »

T is jammer dat je je fiets hebt opgevouwen maar aan alles komt een eind en ieder eind kent ook een nieuw begin.

Ik vind de tiger een waardige opvolger. heeft karakter koppel en pk's. Is van Niet japanse afkomst. Dus daar ga je veel plezier op krijgen

gr
Sander
Alsof dat op een jap niet kan. Worden sommige mensen niet moe van zichzelf?
Nah niet zo serieus worden joh da's helemaal niet nodig.
Ik geef slechts mijn mening en die is duidelijk.
In mijn optiek zijn japanse motoren niet slecht maar het ontbreekt ze vaak aan durf en emotie wat styling betreft.
een triumph is toch een beetje een vreemde eend in de bijt en dat bevalt me dan weer veel meer.
Ik heb ook een achtergrond in de motor branche en technisch zit een aprilia toch wel goed in elkaar dus daar hou ik nou eenmaal van Sorry.
en nu ga ik ff een dutje doen ben zo moe

Sander

Tuurlijk heeft ieder recht op zijn eigen mening. Maaar jouw statement impliceert dat zolang het maar geen jap is, je er plezier op zult hebben   Ook ik heb appie ervaring en kom uit de motorbranche (technische kant), maar elk merk heeft zijn voor en na. Ook appie. En verder maken ze  bijna  Grin allemaal ( ja ook de jappen) goede motoren, uitzonderingen daar gelaten. Snap alleen niet dat als mensen italiaans gaan rijden, jappen meteen shit zijn. Appie maakt nu een v4......iederen vol lof. Honda maakt met de vrf al sinds jaar en dag een betrouwbare v4. Een van de beste fietsen qua betrouwbaarheid!.
Slaap lekker  Grin  

p.s..... mooie fiets die triumph  



He pat ik impliceer eigenlijk niets. Maar in het licht van waar het hier op deze site om draait (passie voor aprilia) was mijn reactie geformuleerd.
Laten we lekker het onderwerp rusten ik vind het wel heel veel de verkeerde kant op gaan en dat is niet wat ik wilde.
Mijn reactie was gewoon positief. verder niets.

Arius succes met het herstel en veel veilige kilometers
Gelogd
rolf
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 12.809


Netherlands
WWW
« Antwoord #24 Gepost op: Augustus 29, 2010, 12:24:33 »

Ik heb aan de valpartij en beschadigde schouder overgehouden, waarschijnlijk is het kraakbeen kapot, 17 sept mag ik een mri scan doen om te gaan kijken wat en waar er iets kapot is, verder kan ik er bijna alles mee, maar boven mijn hoofd wordt het moeilijk.

Vandaag wel een aanbetaling gedaan op de tiger   , 8 sept mag ik hem gaan proberen in de dolomieten   ,


Je schouder dat is minder, kan wel eens een lange herstel tijd zijn. Veel plezier in de Dolomieten, gaat Johan ook mee.
Gelogd
Sjaakie
WWW.CLEANCOOL.NL
ARA Addict
*****
Offline Offline

Berichten: 6.054


Voor al uw problemen hebben wij een oplossing

Timor-Leste
WWW
« Antwoord #25 Gepost op: Augustus 29, 2010, 13:12:15 »

HĂ© polderbewoner. Dat zijn mindere berichten uit het lage land. De triumph zal zeker bevallen als ik die lange uit Leusden ermee ziet gaan zal het zeker niet minder rijden. En je schouder, ik wens je succes, weet hoe het voelt, ik heb er na 3 jaar nog steeds last van. Jammer dat je te vroeg in de Doloos zit, hadden we samen een bak koffie kunnen drinken boven op een pas. Waar zit je in de Doloos.
Gelogd

Ik praat niet te snel, je luistert te langzaam. Golfen is knikkeren voor rijke mensen die te lui zijn om te bukken. Wie zijn billen brandt mag blij zijn dat ie niet andersom stond. Na regen komt regent, kijk maar in het woordenboek. Treinen rijden niet op tijd, maar op rails.
Bikeman
# Pegaso cube 650 #
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.260


Aprilia-gek of is het "gewoon gek"

Netherlands
« Antwoord #26 Gepost op: Augustus 29, 2010, 15:09:43 »

Jammer Arius dat je ons als Aprilia rijder gaat verlaten, maar niet getreurd hoor, zoals al meer is gezegd je blijft gewoon welkom hier hoor
Suc6 met het herstel van je schouder en veel plezier met je Tiger

Ab
Gelogd

Er gaat niets boven Groningen ! (is ook niets meer Wink )

patrickhenr
Gast
« Antwoord #27 Gepost op: Augustus 29, 2010, 15:32:52 »

T is jammer dat je je fiets hebt opgevouwen maar aan alles komt een eind en ieder eind kent ook een nieuw begin.

Ik vind de tiger een waardige opvolger. heeft karakter koppel en pk's. Is van Niet japanse afkomst. Dus daar ga je veel plezier op krijgen

gr
Sander
Alsof dat op een jap niet kan. Worden sommige mensen niet moe van zichzelf?
Nah niet zo serieus worden joh da's helemaal niet nodig.
Ik geef slechts mijn mening en die is duidelijk.
In mijn optiek zijn japanse motoren niet slecht maar het ontbreekt ze vaak aan durf en emotie wat styling betreft.
een triumph is toch een beetje een vreemde eend in de bijt en dat bevalt me dan weer veel meer.
Ik heb ook een achtergrond in de motor branche en technisch zit een aprilia toch wel goed in elkaar dus daar hou ik nou eenmaal van Sorry.
en nu ga ik ff een dutje doen ben zo moe

Sander

Tuurlijk heeft ieder recht op zijn eigen mening. Maaar jouw statement impliceert dat zolang het maar geen jap is, je er plezier op zult hebben   Ook ik heb appie ervaring en kom uit de motorbranche (technische kant), maar elk merk heeft zijn voor en na. Ook appie. En verder maken ze  bijna  Grin allemaal ( ja ook de jappen) goede motoren, uitzonderingen daar gelaten. Snap alleen niet dat als mensen italiaans gaan rijden, jappen meteen shit zijn. Appie maakt nu een v4......iederen vol lof. Honda maakt met de vrf al sinds jaar en dag een betrouwbare v4. Een van de beste fietsen qua betrouwbaarheid!.
Slaap lekker  Grin  

p.s..... mooie fiets die triumph  



He pat ik impliceer eigenlijk niets. Maar in het licht van waar het hier op deze site om draait (passie voor aprilia) was mijn reactie geformuleerd.
Laten we lekker het onderwerp rusten ik vind het wel heel veel de verkeerde kant op gaan en dat is niet wat ik wilde.
Mijn reactie was gewoon positief. verder niets.

Arius succes met het herstel en veel veilige kilometers
Bende wakker  Grin  .
Gelogd
arius
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 1.319


do it on twins

Netherlands
« Antwoord #28 Gepost op: Augustus 29, 2010, 19:34:39 »

Hallo allemaal,


@ rolf 

@sjaakie  Tenna Trento, Trentino-Zuid-Tirol, ItaliĂ«,


grtjes arius
Gelogd

Mijn vrouw zei de motor eruit of ik eruit .... soms mis ik haar
rolf
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 12.809


Netherlands
WWW
« Antwoord #29 Gepost op: Augustus 30, 2010, 12:16:52 »

Trento is een mooi stadje, beetje ingeklemt tussen de bergen.

Ben er naar een expositie geweest van Italiaanse componisten en piano. Maar voor het motorrijden een prachtig startpunt.

Ik heb een leuk adresje, hotel dat door twee zussen gedraaid wordt, is wel iets voor johan.
Gelogd
Pagina's: 1 [2] 3   Omhoog
  Print  
 
Ga naar:  

Onderwerp Gestart door Reacties Gelezen Laatste bericht
tips ter voorkoming van kramp. « 1 2 » rolf 29 31174 Laatste bericht Mei 10, 2013, 12:50:24
door hanske
Motorvakantieverhalen 2007 « 1 2 » rocketeer 15 16971 Laatste bericht November 22, 2008, 12:34:06
door john deere
Toch maar eens voorstellen! pipo-de-kloun 14 8884 Laatste bericht Maart 19, 2014, 16:14:30
door e-Mille
ZAC Assen 9 september « 1 2 3 4 5 » robz 61 33678 Laatste bericht September 13, 2009, 16:26:51
door FastJ
Nieuw jaar, nieuwe bescherming? (Motorkleding Topic) « 1 2 3 4 » ARAssociate 49 28407 Laatste bericht Mei 02, 2010, 01:42:09
door Rossi 46

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
TinyPortal v0.9.8 © - ARA design by BoneBoxx Webhosting & Webdesign
Valid XHTML 1.0! Valid CSS!