Aprilia Riders Association “SponsorKliks,
Maart 28, 2024, 18:32:02 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:
 
  Startpagina Webshop Fotoalbum Links Help Zoek Inloggen Registreren  

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Pagina's: 1 2 [3]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Ook ik neem afscheid  (gelezen 17918 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
mandos
Gast
« Antwoord #30 Gepost op: Augustus 31, 2010, 10:24:32 »

succes met je tiger weet zeker dat je daar veel plezier aan zult beleven, geweldige machines ben vorig jaar ook overgestapt naar een tiger uit 2004
Gelogd
Ronaldo
Gast
« Antwoord #31 Gepost op: Augustus 31, 2010, 16:21:10 »

Jammer dat het Aprilia avontuur zo af loopt. Ik heb op Mettet een paar rondes achter je aan gereden en vond dat je er een hele prettige rijstijl op na hield. Je deed het rustig aan, maar reed ondertussen stevig door 

Toevallig ben ik vroeger (heel) veel in de buurt van Trento geweest (Caldonazzo), met mijn fiets-fiets wel te verstaan. Tenna is erg makkelijk te bereiken (ss 47 als ik me niet vergis)  Je hebt daar de Passo Manghen in buurt, super mooie bergpas. En vlakbij ligt de Pannarotta wat daar de hoogste piek is en de Mont Rovere.

Supermooi (motor) gebied daar, met tot op nog behoorlijke hoogte's mooi asfalt. (is in italië wel eens anders)
Gelogd
johansc
Gast
« Antwoord #32 Gepost op: September 18, 2010, 21:54:21 »

Trento is een mooi stadje, beetje ingeklemt tussen de bergen.

Ben er naar een expositie geweest van Italiaanse componisten en piano. Maar voor het motorrijden een prachtig startpunt.

Ik heb een leuk adresje, hotel dat door twee zussen gedraaid wordt, is wel iets voor johan.

Hallo Rolf,

Waarom heb ik nu weer belang bij twee zussen? Ben getrouwd enzo toch?

OK doe toch maar de n.a.w. gegevens graag......

Groeten Johan
« Laatste verandering: September 18, 2010, 21:56:36 door johansc » Gelogd
rolf
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 12.809


Netherlands
WWW
« Antwoord #33 Gepost op: September 19, 2010, 16:05:20 »

jullie zijn inmiddels terug, hoe was het.
Gelogd
johansc
Gast
« Antwoord #34 Gepost op: September 19, 2010, 18:50:56 »

Het was super! Als je wilt sturen tot je er ziek van word zijn de dolomieten je ding. Schitterend droog weer met hoge temperaturen rond de 27 graden.

We hebben daar aardig wat kilometers gemaakt en dat valt niet mee met een lage gemiddelde snelheid, je kan eenvoudigweg niet veel harder.

We gingen op woensdag avond met de trein uit Dusseldorf naar Innsbruck, op zich ideaal maar je slaapt niet echt goed.

Donderdag 550 kilometer gereden binnen door en gelijk de stelvio en gavia pas meegenomen.aar

Vrijdag hadden we 350 km naar het Gardameer, zaterdag 250 km richting het noordwesten en zondag 180 km.

Afgelopen maandag naar Munchen gereden 350 km en daar op de trein naar Dusseldorf. Helaas deze maandag en dinsdag veel regen.

Het hotel was erg simpel, wel schoon met mooie kamers maar eigenlijk geen motorhotel, eten was voor hen bijzaak en dat kon je merken aan de kwaliteit. Zelfs de bar sloot om 23.00 uur, moet zeggen dat je het dan ook wel gehad had en wel je mandje in wilde.

Groeten Johan

P.s. Noorwegen blijft voor mij toch het mooiste!
  


* 201009 Dolemieten 130.jpg (49.33 KB, 640x480 - bekeken 468 keer.)
« Laatste verandering: September 19, 2010, 23:44:12 door johansc » Gelogd
johansc
Gast
« Antwoord #35 Gepost op: September 19, 2010, 23:45:36 »

Piccie


* 201009 Dolemieten 130.jpg (49.33 KB, 640x480 - bekeken 459 keer.)
Gelogd
rolf
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 12.809


Netherlands
WWW
« Antwoord #36 Gepost op: September 20, 2010, 06:07:04 »

gave foto zeg, zo over het zadel genomen.

De Triumph is niet kapot gegaan Grin onderweg Grin
Gelogd
Timfiz
Gast
« Antwoord #37 Gepost op: September 20, 2010, 06:28:40 »

De tiger, lees arius, heeft je denk er wel uitgestuurd Johan?? 

Mooie dagen gehad en lekker gereden dus 
 
Gelogd
johansc
Gast
« Antwoord #38 Gepost op: September 20, 2010, 14:53:37 »

De tiger, lees arius, heeft je denk er wel uitgestuurd Johan?? 

Mooie dagen gehad en lekker gereden dus 
 


Of de Tiger de Falco verslagen heeft laat ik me niet over uit, laat de betere rijder Arius dat maar beoordelen.  Wink Ik denk dat dat nog wel wat meeviel.

Ik weet wel dat nadat ik een kilometer of 25 gereden heb op de Tiger ik zat te bedenken van wat doe ik ng opgevouwen op die Falco, het rijdt wel erg plezierig.

Arius kon gelukkig weer eens ouderwets werken op de Falco voor hetzelfde aantal kilometers, wel gek daarna hebben we niet meer geruild van motor.......  Grin


Groetjes Johan

Gelogd
FastJ
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 4.792


RSV4ever & Pegaso Powerrrrrrr

Netherlands
« Antwoord #39 Gepost op: September 20, 2010, 15:19:27 »

De tiger, lees arius, heeft je denk er wel uitgestuurd Johan?? 

Mooie dagen gehad en lekker gereden dus 
 


Of de Tiger de Falco verslagen heeft laat ik me niet over uit, laat de betere rijder Arius dat maar beoordelen.  Wink Ik denk dat dat nog wel wat meeviel.

Ik weet wel dat nadat ik een kilometer of 25 gereden heb op de Tiger ik zat te bedenken van wat doe ik ng opgevouwen op die Falco, het rijdt wel erg plezierig.

Arius kon gelukkig weer eens ouderwets werken op de Falco voor hetzelfde aantal kilometers, wel gek daarna hebben we niet meer geruild van motor.......  Grin


Groetjes Johan


Dit verhaal komt mij bekend voor  Grin
Gelogd

Je kunt alleen spijt hebben van dingen die je niet doet.
Kiek um goan!
arius
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 1.319


do it on twins

Netherlands
« Antwoord #40 Gepost op: September 20, 2010, 17:15:55 »

Hallo allemaal,

het was erg leuk om met de tiger te gaan, wat een fijne machine is dat zeg  , de tuono was al fijn om te sturen maar de tiger verslaat hem wel, ik heb er erg veel schik van gehad, inderdaad  heb ik even met johan geruild hij op de tiger ik op de falco, toen ik al opstapte dacht ik al wat is dit een klein ding, dan pak je de clipons beet die dan wel ineens verweg en erg dicht bij elkaar staan, voorovergeleund de eerste haarspeld pffff wat moet je werken op dat ding zeg, met de tiger gaat het echt als vanzelf, ik had na deze ruil wel diep respect voor johan dat hij al die bochtjes zo makkelijk nam.

Maar ook voor mij geldt wel dat noorwegen mooier is als italie, de dolomieten is qua sturen wel intensiever, maar qua omgeving is noorwegen wel diverser, de dolomieten is echt berg op en dan er weer af, in noorwegen rij je ook wel vlakke stukken dwars over een berg heen, volgend jaar hebben we kroatie op de planning staan  , dan met de bus er heen grote aanhanger er achter en gaan,

grtjes arius


* 1284999187NDSC02594.JPG (86.28 KB, 800x536 - bekeken 442 keer.)
Gelogd

Mijn vrouw zei de motor eruit of ik eruit .... soms mis ik haar
rolf
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 12.809


Netherlands
WWW
« Antwoord #41 Gepost op: September 20, 2010, 17:32:21 »

schitterend plaatje zeg.

Rechtop zittend en sturen is altijd beter, tenminste dat was mijn conclusie na het opvouwen van mijn RSV en een zomer met de Duc M900 van el. Daarna heb ik de Tuono gekocht. 

Maar ik zou best wel eens willen proefrijden op deze tiger en daarna op de Dorsoduro 1200, eens kijken wat mijn voorkeur is.  Grin Grin
Gelogd
FastJ
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 4.792


RSV4ever & Pegaso Powerrrrrrr

Netherlands
« Antwoord #42 Gepost op: September 20, 2010, 19:11:15 »

Arius, ook Kroatie heb ik voor je getest met de Tiger: geen enkel probleem! In Kroatie moet je wel regelmatig stoppen, met name aan de kust om van de "natuur" te genieten  Grin
Gelogd

Je kunt alleen spijt hebben van dingen die je niet doet.
Kiek um goan!
rolf
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 12.809


Netherlands
WWW
« Antwoord #43 Gepost op: September 20, 2010, 21:15:09 »

Arius, ook Kroatie heb ik voor je getest met de Tiger: geen enkel probleem! In Kroatie moet je wel regelmatig stoppen, met name aan de kust om van de "natuur" te genieten  Grin

de vrouwen aan de kust bedoel je zeker Grin Grin Grin
Gelogd
Pagina's: 1 2 [3]   Omhoog
  Print  
 
Ga naar:  

Onderwerp Gestart door Reacties Gelezen Laatste bericht
tips ter voorkoming van kramp. « 1 2 » rolf 29 31174 Laatste bericht Mei 10, 2013, 12:50:24
door hanske
Motorvakantieverhalen 2007 « 1 2 » rocketeer 15 16971 Laatste bericht November 22, 2008, 12:34:06
door john deere
Toch maar eens voorstellen! pipo-de-kloun 14 8884 Laatste bericht Maart 19, 2014, 16:14:30
door e-Mille
ZAC Assen 9 september « 1 2 3 4 5 » robz 61 33678 Laatste bericht September 13, 2009, 16:26:51
door FastJ
Nieuw jaar, nieuwe bescherming? (Motorkleding Topic) « 1 2 3 4 » ARAssociate 49 28407 Laatste bericht Mei 02, 2010, 01:42:09
door Rossi 46

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
TinyPortal v0.9.8 © - ARA design by BoneBoxx Webhosting & Webdesign
Valid XHTML 1.0! Valid CSS!