Aprilia Riders Association “SponsorKliks,
Maart 29, 2024, 02:14:13 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:
 
  Startpagina Webshop Fotoalbum Links Help Zoek Inloggen Registreren  

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Pagina's: 1 ... 9 10 [11] 12   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: IN MEMORIAM Gerrit Terpstra (Apriliaman)  (gelezen 35775 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
The Marshall
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 1.810


Netherlands
« Antwoord #150 Gepost op: September 10, 2010, 16:44:03 »

Ik kon er helaas niet bij zijn,heb om 12.00 uur een beetje extra aan hem en jullie gedacht .
Er zijn mooie woorden gesproken.
Fijn dat de ARA er goed vertegenwoordigd was
Ik zat net nog even aan de begrafenis van Rene te denken en heb het nog topic eens doorgelezen.
Gerrit was er ook bij,wie had dit kunnen denken.......hijzelf in elk geval niet.

Quote Gerrit:
Met een gemengd gevoel ging ik er naar toe. De eerste keer dat je in je leven naar een dergelijke plechtigheid gaat van een omgekomen collega motorrijder.
Ik heb het ook als indrukwekkend en emotioneel ervaren. Tijdens de onderonsjes merkte ik dat ook zeker aan bekenden van mij vanuit de Aprilia club.
René heeft dit waardig afscheid verdiend. Rust zacht René !

Mocht er daarboven iets te rijden zijn,maak er wat van.

Gerrit,Rene,Maarten,Dauwe en al die anderen die door deze oh zo mooie maar gevaarlijke hobby omkomen,

                         
                         het ga jullie goed


           Jos
Gelogd

Ouder worden betekent dat je botten zijn uitgegroeid maar je vel nog niet ;-)
Jesse J
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.378


RSV1000R Factory

Netherlands
« Antwoord #151 Gepost op: September 10, 2010, 16:57:42 »

Ik kan me alleen maar bij de voorgaande commentaren aansluiten.
Ik ben blij dat ik erheen ben gegaan. Het was een mooi afscheid, compleet met erehaag van motoren.
indrukwekkend...

Jesse
Gelogd
Gert-Jan Tuono
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 772


Aprilia Liefhebber

Virgin Islands, U.S.
« Antwoord #152 Gepost op: September 10, 2010, 17:13:53 »

Jelmer wat heb je mooi verwoord wat er vandaag is gebeurd!

Een prachtige waardige en emotionele bijeenkomst waarbij we Gerrit herdacht hebben zoals hij was. Een prachtig mens!!

Rolf, Henk en Jeroen veel dank aan jullie dat jullie de organisatie aan onze club's kant op jullie wilde nemen...

We zullen Gerrit nooit vergeten!!

Gert-Jan
Gelogd

Rossi 46
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 1.405


RSV Mille R

Netherlands
« Antwoord #153 Gepost op: September 10, 2010, 17:21:07 »

Het was een onvergetelijke uitvaard. We hebben met zn allen waardig afscheid genomen van Gerrit.
Gerrit... we zullen je missen  Cry

Veel sterkte aan Irene en de familie de komende tijd.

Jack
Gelogd

Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand worden ingehaald
jojo
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 539


WAT EEN STELLETJE Hè

Netherlands
« Antwoord #154 Gepost op: September 10, 2010, 17:32:01 »

Ook ik kan me alleen maar aansluiten bij wat al gezegd is, Heel erg emotioneel maar vooral waardig voor Gerrit.
Ik denk dat hij van boven heeft meegekeken en heeft genoten.
Niet alleen wij hebben het waardevol gevonden, maar ik hoorde van diverse mensen die er waren dat onze aanwezigheid zeer welkom was.
Rest me alleen nog Irene en familie veel sterkte te wensen in de komende tijd.

John
Gelogd

John-Ysselsteyn
mjvanderlaan
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.548


Netherlands
WWW
« Antwoord #155 Gepost op: September 10, 2010, 17:57:57 »

Fijn dat Gerrit een waardig afscheid heeft gekregen, nogmaals ik had er graag bij willen zijn maar kwam er helaas te laat achter  Cry
Hij spookt de hele dag al door mijn hoofd en kan het moeilijk droog houden, kan het me nog steeds niet voorstellen   Undecided

Iedereen nogmaals heel veel sterkte!!!!!!
Gelogd

Wees niet bang om snel voorwaarts te gaan, wees alleen bang om stil te staan ;-)
leonsnek
Gast
« Antwoord #156 Gepost op: September 10, 2010, 18:22:45 »

Hoorde t trieste nieuws van bmack,kon er helaas niet bij zijn vandaag..sterkte voor familie en vrienden,R.I.P.
Gelogd
Silke
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Vrouw
Berichten: 2.929


Netherlands
« Antwoord #157 Gepost op: September 10, 2010, 18:44:44 »

De beelden van de begrafenis, de speeches spoken door mijn hoofd, het gedreun van de motoren bij de begrafenisplaats de plotselinge stilte, kippenvel en tranen, de helm op de witte kist de mooie bloemen, de foto...hoop dat je daar boven lekker aan het scheuren bent met René die denk ik wel al hele mooie stuurweggetjes gevonden heeft...met jouw heb ik mijn eerste rit gehad als ara lid, je hebt me "goed gekeurd" en vandaag heb ik met je de laatste rit gedaan welliswaar zonder motor maar toch...zal je nooit vergeten...bedankt Gerrit voor alle tips en je luisterend oor, wat een verlies
Gelogd
motorbeer
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 1.585


It is better to burn out than to fade away

Netherlands
« Antwoord #158 Gepost op: September 10, 2010, 20:22:50 »

Tja

Eigenlijk weinig, niks, aan de vorige comentaren toevoegen. Ondanks dat we nu een week verder zijn heeft toch nog steeds wel iets onwezenlijks.

Het was een waardig en vooral ook passend afscheid.

Anne
Gelogd
2 Fast 2 See
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 9.699

Netherlands
« Antwoord #159 Gepost op: September 10, 2010, 20:27:22 »

Wat ik nog wel wil vermelden is dat onze club een echte motorfamilie is,
zoals vandaag ook meerdere keren gemeld is. Onwijs mooi dat er zoveel leden waren en
rolf,henk en jeroen bedankt voor de organistie en Rolf voor het woordje namens de club, erg sterk 
Gelogd

Aprilia RSV Mille '03 / Oldskool Airinlet / BMC Airfilter / Lots of CARBON!! / 16 JT - 42 Supersprox Stealth / D.I.D. Goldchain / MIVV GP Carbon demperset / Bagster bagagesysteem / LED Clear Taillight & LED knipp's/ '04+ Spiegels met knipp's / Officiële Biaggi, Edwards, Haga & Camier Handtekeningen
B-Art
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 3.488


Italy
WWW
« Antwoord #160 Gepost op: September 10, 2010, 20:35:21 »

Vergeet ook niet de mooie woorden van Bouke Terpstra..... 
« Laatste verandering: September 10, 2010, 20:38:15 door B-Art » Gelogd

Aprilia slijtage/aftermarket onderdelen:


15% korting op slijtagedelen!
Big Chris
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.816


Gaat vreemd ;-)

Thailand
« Antwoord #161 Gepost op: September 10, 2010, 21:12:59 »

Een zeer emotionele dag voor ons Aprilianen en zeker voor de familie van Gerrit. Een dag die we niet snel zullen vergeten. Iedereen bedankt voor jullie aanwezigheid en een speciale dank aan Jeroen, Henk en Rolf voor het organiseren en spreken namens de club.

Rust zacht Gerrit, we missen je  Cry
Gelogd
Bikeman
# Pegaso cube 650 #
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.260


Aprilia-gek of is het "gewoon gek"

Netherlands
« Antwoord #162 Gepost op: September 10, 2010, 22:45:47 »

Tja ........... wat kan ik hier nog aan toevoegen.

Iets wil ik nog wel zeggen;

Het was een zeer waardig afscheid het was tevens mijn eerste kerkelijk uitvaart, en ik moet zeggen dat de mevr. die het kerkelijk gedeelte heeft geleid een prachtige dienst heeft verzorgt Heb haar in het café hiervoor nog kunnen bedanken. (mijn verontschuldigingen dat ik haar titel niet weet )
Uiteraard wil ik alle mede Apriliaanen bedanken voor de grote opkomst en de perfecte "wave" het begeleiden van de stoet van huis naar kerk.
Wat mij nog van het hart moet is dat Irene zich erg sterk heeft getoond vandaag, hoop dat we haar niet vergeten.

Gerrit ......... deze dag was voor jou


Ab van Es

Ps ook de vreemde merken worden gewaardeerd hoor Grin
« Laatste verandering: September 10, 2010, 23:19:32 door Pegaso-Driver » Gelogd

Er gaat niets boven Groningen ! (is ook niets meer Wink )

Mieltje
Gast
« Antwoord #163 Gepost op: September 10, 2010, 23:54:30 »

Irene, familie en vrienden. Mijn oprechte deelneming en wens hen kracht om door te gaan,...zonder Gerrit.

Reinier Schreurs
Gelogd
daanrsv
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 1.358


Oh Aprilia, gelukkig ben jij geen Japanner!

Netherlands
« Antwoord #164 Gepost op: September 11, 2010, 04:17:35 »

Zo ook eindelijk thuis, wat een dag! (Zo 'n typisch nadeel van de horeca, eerst een uitvaart, en daarna fijn werken en lachen naar de mensen alsof er niets aan de hand is.)


Als eerste wil ik graag alle leden een dikke pluim geven voor alle medeleven en de enorme opkomst! Op zo'n dag zie je maar weer eens wat voor een hechte groep we eigenlijk zijn, ondanks dat we elkaar eigenlijk "zelden"zien, ons motor-hart is bij ons allen gelijk!

Ten tweede wil ik alle friezen, en Irene in het bijzonder, voor de gastvrijheid! Al die "vreemde"motorrijders in je achter tuin,  de kerk, en natuurlijk de begraafplaats. Persoonlijk heb ik me erg welkom, gewaardeerd en thuis gevoeld.

Ten derde wil ik dit de aankomende jaren niet meer mee maken!!!!. Lijkt mij duidelijk.



Ten slotte, een waardig afscheid, en Gerrit ik heb er Ă©Ă©n* op je gedronken vannacht, vaarwel vriend.......

















* of twee
« Laatste verandering: September 11, 2010, 04:19:30 door daanrsv » Gelogd

barkeepers doen meer dan alleen drinken
Pagina's: 1 ... 9 10 [11] 12   Omhoog
  Print  
 
Ga naar:  

Onderwerp Gestart door Reacties Gelezen Laatste bericht
Intermot Keulen « 1 2 3 4 » herman 59 33935 Laatste bericht Oktober 20, 2008, 18:51:34
door jandetimmerman
REACTIES ARA Ruilbeurs - 22 januari 2010! « 1 2 ... 10 11 » 2 Fast 2 See 164 52833 Laatste bericht April 15, 2010, 11:52:30
door emille
Aanmeldtopic m.b.t. de crematie van RenĂ© « 1 2 3 4 » Sjaakie 57 25915 Laatste bericht April 30, 2010, 19:06:15
door FastJ
Hemelvaart weekend 2014 reeds volgeboekt « 1 2 ... 12 13 » futuristie rosso 182 38909 Laatste bericht Juni 09, 2014, 14:28:56
door Gerrit
21 Januari 2011 (Vrijdagavond) - ARA RUILBEURS bij RokĂ© Motors Mijdrecht « 1 2 ... 5 6 » 2 Fast 2 See 89 30957 Laatste bericht Januari 25, 2011, 15:50:41
door 2 Fast 2 See

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
TinyPortal v0.9.8 © - ARA design by BoneBoxx Webhosting & Webdesign
Valid XHTML 1.0! Valid CSS!