Aprilia Riders Association “SponsorKliks,
Maart 29, 2024, 10:58:36 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:
 
  Startpagina Webshop Fotoalbum Links Help Zoek Inloggen Registreren  

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Pagina's: 1 ... 10 11 [12]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: IN MEMORIAM Gerrit Terpstra (Apriliaman)  (gelezen 35791 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
2 Fast 2 See
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 9.699

Netherlands
« Antwoord #165 Gepost op: September 11, 2010, 09:36:03 »

Het was een zeer waardig afscheid het was tevens mijn eerste kerkelijk uitvaart, en ik moet zeggen dat de mevr. die het kerkelijk gedeelte heeft geleid een prachtige dienst heeft verzorgt Heb haar in het café hiervoor nog kunnen bedanken. (mijn verontschuldigingen dat ik haar titel niet weet )

Is een domina (ds.) (vrouwelijke vorm van dominee) 
Ze deed het inderdaad erg mooi, betrok iedereen die hem kon er goed bij en ook het motorrijden veel 
Gelogd

Aprilia RSV Mille '03 / Oldskool Airinlet / BMC Airfilter / Lots of CARBON!! / 16 JT - 42 Supersprox Stealth / D.I.D. Goldchain / MIVV GP Carbon demperset / Bagster bagagesysteem / LED Clear Taillight & LED knipp's/ '04+ Spiegels met knipp's / Officiële Biaggi, Edwards, Haga & Camier Handtekeningen
Gianmarco
MF: "GianniNL"
Full ARA Member
***
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 101


Motor-Forum.nl

Netherlands
WWW
« Antwoord #166 Gepost op: September 11, 2010, 11:21:45 »

Voor mij was het ook de eerste kerkelijke afscheidsdienst. Sterker nog, dit was mijn eerste begrafenis. Aan crematies helaas meer dan genoeg ervaring. Ik ben erg onder de indruk geraakt van de dienst zoals deze is ingericht, begeleid en voorgegaan. En net zoals zijn broer (Bouke), Gerrit nog een stukje beter heeft leren kennen door de reacties op dit forum, heb ik het voorrecht en het genoegen gehad om via deze mooie dienst Gerrit te leren kennen. Het klinkt misschien wat raar maar ik mis Gerrit nu, terwijl ik hem nooit heb gekend.

En wat is dat ´Liefde is blij zijn´ ook een prachtig liedje! De vrolijkheid overdondert je op zo´n moment een beetje... maar ik kon een glimlach niet onderdrukken.
Gelogd

[2012] Aprilia RSV 1000 R (2004) – `Proiettile d'Argento´
[2009] Aprilia Pegaso 650 Strada (2006) - `Arancia Meccanica´
AeroX
RSV R 2008
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.846


Mille, er is geen betere

Netherlands
WWW
« Antwoord #167 Gepost op: September 11, 2010, 20:49:35 »

Mooi dat Gerrit een waardig afscheid heeft gekregen 

Hoop dat hij daarboven lekker aan het bochtjes draaien is!
Gelogd

Aprilia RS 125 [2004]
Yamaha R6 [1999]
Aprilia RSV Mille R [2005]
Aprilia RSV Mille R [2007]
The kapitein
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 1.148


Dit forum is het helemaal !

Netherlands
WWW
« Antwoord #168 Gepost op: September 12, 2010, 12:36:06 »

Zelf kom ik net terug van een heerlijke (motor) vakantie. Hierdoor ben ik totaal verrast door dit heftige nieuws.


....Bij deze wil ik alsnog de directe Familie en vrienden van Gerrit heel erg veel sterkte wensen met het verlies van hun dierbare....

                                                                   Gerrit R.I.P




Als motorrijder vraag ik me dan altijd weer af , wat is er gebeurd dat zo´n ervaren rijden dit lot toekomt. Is er iets wat ik hier uit kan leren bv.  Genieten zolang het kan is volgens mij het belangrijkste ervan geleerd heb.

Marco.
Gelogd

rolf
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 12.809


Netherlands
WWW
« Antwoord #169 Gepost op: September 12, 2010, 16:10:36 »

wij zijn net terug van het clubweekend, iets waar Gerrit bijna altijd bij was. Ik begreep van Irene dat het plan was dit weekend te combineren om een bezoek te brengen aan haar zus en de BBQ van de club. Het is helaas anders gelopen....

Zoals jelmer het verwoord heeft, zo was het ook. Maar ondanks alles een gevoel van een soort trots om als club daar aanwezig te zijn en invulling te geven aan dit mooie afscheid. Zoals benoemd de Aprilia familie voor Gerrit en dat hebben we laten zien.

Iedereen bedankt voor jullie inzet en aanwezigheid.

Irene, we weten dat jij en de familie meelezen, ja zelfs de dominee leest mee, fijn als je hier enige troost en kracht uit kunt vinden. Heel veel sterkte.

We hebben er 's avonds nog eentje op Gerrit genomen op de camping met zijn allen.
« Laatste verandering: September 12, 2010, 16:36:16 door rolf » Gelogd
Silke
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Vrouw
Berichten: 2.929


Netherlands
« Antwoord #170 Gepost op: September 12, 2010, 18:47:06 »

Inderdaad Rolf, trots waren we en ik ben ontzettend blij dat wij er waren, Gerrit zou ook trots zijn op zijn ARA familie maar helemaal op zijn Irene en zijn broetjes en uiteraard op de rest van de familie...wat was Irene sterk
Gelogd
FerBa
Stay Frosty
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.430


RSV Mille '00 (Nero)

Netherlands
« Antwoord #171 Gepost op: September 12, 2010, 18:56:12 »

Goed om te lezen dat ie een mooi en waardig afscheid heeft gehad.

We hebben er inderdaad eentje op 'm genomen in Heerlen.
Gelogd

I HEAR THUNDER, BUT THERE'S NO RAIN!
Twin-life! The good life!
black bee
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 9.535


speed is important .... direction is optional

Netherlands
« Antwoord #172 Gepost op: September 13, 2010, 07:59:51 »

vrijdag was een "vreemde"dag qua gevoel

sĂłchtens een begravenis , welke zeer mooi en respectvol was en ben zelf niet gelovig
maar vond de kerkdienst/uitvaart zeer mooi, heb regelmatig een  Cry gelaten

daar ik dacht dat de dienst in een ander dorp zou plaats vinden had ik de circuitmotor thuis
gelaten , had ik geweten dat het in ijlst zelf was had ik hem mee genomen en deelgenomen
aan de ere-haag .

het blijft toch inderdaad een dubbel gevoel als je in de ochtend afscheid van iemand neemt en
dan in de avond op een circuit aankomt en de knop moet omzetten . Undecided

irene , mocht je soms nog ergens mee zitten weet ik zeker dat je op de ARA-familie kan rekenen
ook de rest van de familie veel sterkte met het verwerken van dit grote verlies 

gerrit , ride the friendly sky my friend
Gelogd

if it runs , race it
Gerrit
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.480


Netherlands
« Antwoord #173 Gepost op: September 13, 2010, 20:06:40 »

Het was een waardig en betekenisvol afscheid van "Kerrit".

Zo had ik het nog niet eerder meegemaakt en ik kon het zeer waarderen.

Ik had veel bewondering voor Irene, die zich sterk toonde. Wat erg duidelijk was dat Kerrit van het leven genoot en er alles uithaalde wat erin zat. Laten we dat niet vergeten en daar ook zelf naar leven!

Hierbij wens ik Irene nogmaals heel veel sterkte.

Groeten van Gerrit uit IJsselstein
Gelogd

Groet,

Gerrit-IJsselstein
breed
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 1.368


.......

Timor-Leste
« Antwoord #174 Gepost op: September 15, 2010, 20:35:18 »

Vandaag bij de laatste ZAC race op Assen werd bij de ridersbriefing gemeld dat Gerrit, "een van onze rijders" zoals wedstrijdleider Martin hem noemde, was overleden.
Het overlijdingsbericht lag ter inzage.

Tevens werd er een korte minuut stilte gehouden.
Gelogd

ZAC #65  DCR #365
Timfiz
Gast
« Antwoord #175 Gepost op: September 16, 2010, 12:42:31 »

Respectvol  Prachtig wereldje is het evengoed 
Gelogd
rolf
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 12.809


Netherlands
WWW
« Antwoord #176 Gepost op: September 20, 2010, 20:56:19 »


De overweldigende belangstelling en de vele reacties op het forum na het overlijden van Gerrit zijn voor ons een grote steun geweest. Het was indrukwekkend en emotioneel zoals Gerrit door zijn Aprilia familie naar de kerk werd begeleid. Het persoonlijk woord van de vrienden van Aprilia en het vormen van een erehaag van motoren op de begraafplaats was heel ontroerend. Het heeft mij en mijn familie heel erg goed gedaan hoe geliefd Gerrit was en hoe hij werd gewaardeerd.


Groot was zijn liefde
Groot het verdriet
Mooi zijn de herinneringen
Die hij ons achterliet

Irene en familie



Gelogd
Iron Horse
Gast
« Antwoord #177 Gepost op: September 20, 2010, 21:18:18 »

Iedereen sterkte gewenst. Ik heb het altijd moeilijk met dit soort berichten ook al heb ik Gerrit zelf nooit gekend is en blijft het een emotioneel ding. Ik verloor dit jaar een motormaat door zelfdoding die aan het borderline syndroom leed. Ik ben daar ondanks dat het een half jaar geleden is, nog steeds behoorlijk `kapot` van. Gelukkig is er meestal wel een heel mooi onthaal en steun door het forum in de vorm van bijvoorbeeld een erehaag. Dat geeft de famile vaak heel veel steun, maar ik heb daar moeite mee. Gelukkig dat veel anderen dat wel kunnen opbrengen. Nogmaals sterkte!
Gelogd
Bikeman
# Pegaso cube 650 #
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.260


Aprilia-gek of is het "gewoon gek"

Netherlands
« Antwoord #178 Gepost op: September 21, 2010, 17:09:45 »

Ik denk dat het voor velen een moeilijke dag was.
Maar voor mij persoonlijk was de hele week er voor een ramp,maandag kon ik er zelfs niet van werken.
Maar goed das voor iedereen anders, ik zelf zou het mij zelf niet vergeven als ik niet naar de uitvaart was gegaan.
Het moeilijk hebben met het afscheid nemen neem ik "graag" op de koop toe, ik wil mijn medeleven en respect tonen aan familie en vrienden en ben dan ook blij dat ik er bij was.

Ab
Gelogd

Er gaat niets boven Groningen ! (is ook niets meer Wink )

Pagina's: 1 ... 10 11 [12]   Omhoog
  Print  
 
Ga naar:  

Onderwerp Gestart door Reacties Gelezen Laatste bericht
Intermot Keulen « 1 2 3 4 » herman 59 33939 Laatste bericht Oktober 20, 2008, 18:51:34
door jandetimmerman
REACTIES ARA Ruilbeurs - 22 januari 2010! « 1 2 ... 10 11 » 2 Fast 2 See 164 52839 Laatste bericht April 15, 2010, 11:52:30
door emille
Aanmeldtopic m.b.t. de crematie van RenĂ© « 1 2 3 4 » Sjaakie 57 25923 Laatste bericht April 30, 2010, 19:06:15
door FastJ
Hemelvaart weekend 2014 reeds volgeboekt « 1 2 ... 12 13 » futuristie rosso 182 38913 Laatste bericht Juni 09, 2014, 14:28:56
door Gerrit
21 Januari 2011 (Vrijdagavond) - ARA RUILBEURS bij RokĂ© Motors Mijdrecht « 1 2 ... 5 6 » 2 Fast 2 See 89 30957 Laatste bericht Januari 25, 2011, 15:50:41
door 2 Fast 2 See

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
TinyPortal v0.9.8 © - ARA design by BoneBoxx Webhosting & Webdesign
Valid XHTML 1.0! Valid CSS!