Aprilia Riders Association “SponsorKliks,
April 16, 2024, 20:11:26 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:
 
  Startpagina Webshop Fotoalbum Links Help Zoek Inloggen Registreren  

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Pagina's: 1 2 3 [4]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Wheely!  (gelezen 10587 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
RS-Stefan
Sr. ARA Member
****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 264


Loud pipes save lives

Netherlands
« Antwoord #45 Gepost op: September 08, 2010, 16:33:19 »

Moet je eens op je achterwiel over een drempel gaan kijke wat er gebeurd 
Gelogd

RSV Mile R
daanrsv
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 1.358


Oh Aprilia, gelukkig ben jij geen Japanner!

Netherlands
« Antwoord #46 Gepost op: September 08, 2010, 17:39:56 »

Als je beidehand genoeg bent om een wheely te trekken, kijk dan iig ff of er een agent of 3 achter je rijdt.

Het was half 10 s'avonds, tegenwoordig al donker. Ik zag alleen maar 3 koplampen in de verte.

En Stuono om half 19 s'avonds lopen er op een doorgaande weg in een centrum van een hoofdstad over het algemeen geen kinderen, maar het kan zijn dat jij vroeger meer mocht dan de gemiddelde Nederlander.....

Jullie moeten ook maar Ă©Ă©ns bij de politie gaan solliciteren, jullie hebben er zeker aanleg voor!!!
Gelogd

barkeepers doen meer dan alleen drinken
Stuono
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 539


Modding the "T"

Netherlands
« Antwoord #47 Gepost op: September 08, 2010, 22:22:33 »

Als je beidehand genoeg bent om een wheely te trekken, kijk dan iig ff of er een agent of 3 achter je rijdt.

Het was half 10 s'avonds, tegenwoordig al donker. Ik zag alleen maar 3 koplampen in de verte.

En Stuono om half 19 s'avonds lopen er op een doorgaande weg in een centrum van een hoofdstad over het algemeen geen kinderen, maar het kan zijn dat jij vroeger meer mocht dan de gemiddelde Nederlander.....

Jullie moeten ook maar Ă©Ă©ns bij de politie gaan solliciteren, jullie hebben er zeker aanleg voor!!!

Mijn antwoord was sarcastisch bedoeld....

bij motormeuk op MF is dat zon beetje de eerste reactie als er een filmpje van een motorrijder die zich even misdraagt.. ook sarcasme....
Gelogd

Horsepower is how hard you hit the wall --Torque is how far you take the wall with you
Droeftoeter
Gast
ARA Addict
*****
Offline Offline

Berichten: 1.258


2001 SL1000 Falco en een 2003 Tuono

Netherlands
« Antwoord #48 Gepost op: September 09, 2010, 21:48:33 »

Jullie moeten ook maar Ă©Ă©ns bij de politie gaan solliciteren, jullie hebben er zeker aanleg voor!!!

Wat een gelul zeg...

En dan staat er nog wel een sticky over het "club imago" op dit deel van het forum... Als ik een wheely zou trekken op de openbare weg terwijl er 3 agenten achter me rijden dan zou ik dat denk ik redelijk stom van mezelf vinden, maar van meneer geen woord. Nee, het zijn k*tagent die maar 1 ding kunnen... Wat had je dan verwacht, een "foei" in koor van 3 man? Of de vraag of je het de mannen zou willen leren?

Overigens, begrijp me niet verkeerd, ik vind het vervelend van je vakantie en rijbewijs, en hoop dat je 'm snel terug hebt. Maar de houding "hoe-durven-ze" snap ik niet helemaal.
« Laatste verandering: September 09, 2010, 22:21:39 door Droeftoeter » Gelogd

Vini,Moto,Endo
(We came, We rode it, we crashed it)
Pagina's: 1 2 3 [4]   Omhoog
  Print  
 
Ga naar:  

Onderwerp Gestart door Reacties Gelezen Laatste bericht
bijtunen van een Tuono van 2003 « 1 2 » sanka 15 8076 Laatste bericht Mei 28, 2010, 22:06:30
door Nald
Voorjaarstraining 2015 - 15 t/m 18 maart Cartagena « 1 2 ... 15 16 » Heuveltje 233 59600 Laatste bericht Maart 26, 2015, 06:34:37
door black bee
ZAC race Assen 10 juni 2010 « 1 2 » emille 25 6618 Laatste bericht Juni 17, 2010, 14:35:33
door Bitaktus_Snellus
11-Stedentocht, gek genoeg....in Friesland « 1 2 ... 13 14 » RenĂ©bagpipe 204 45895 Laatste bericht Mei 14, 2008, 19:18:51
door Silke

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
TinyPortal v0.9.8 © - ARA design by BoneBoxx Webhosting & Webdesign
Valid XHTML 1.0! Valid CSS!