Aprilia Riders Association “SponsorKliks,
Maart 28, 2024, 19:35:49 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:
 
  Startpagina Webshop Fotoalbum Links Help Zoek Inloggen Registreren  

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Pagina's: 1 2 3 [4] 5 6   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: goedkoop 2 of/en 3 oktober zandvoort  (gelezen 26120 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
patrickhenr
Gast
« Antwoord #45 Gepost op: Oktober 01, 2010, 23:15:17 »

Mannen, succes morgen. 

greetzzz
Gelogd
black bee
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 9.535


speed is important .... direction is optional

Netherlands
« Antwoord #46 Gepost op: Oktober 02, 2010, 04:59:39 »

achter wisselen duurt altijd lang dus heb die alvast gedaan , is nu een chicane special dus  Grin

bedenk dat de baan echt nat moet zijn... anders rijd je die regenbanden snel aan snot.. op een droog spoor zijn een paar rondjes soms al genoeg.... Wink

vrees dat de baan nat is als ik zo naar buiten kijken  Cry Lips Sealed
Gelogd

if it runs , race it
Melanie.
Speedy Gonzales
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Vrouw
Berichten: 1.949


Netherlands
« Antwoord #47 Gepost op: Oktober 03, 2010, 09:07:31 »

Ik kom zometeen kijken met mn nicht.. Haar ook even circuit addict maken. 
Gelogd

Trotse eigenaresse van een Gixxer 600 K6! Smiley
black bee
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 9.535


speed is important .... direction is optional

Netherlands
« Antwoord #48 Gepost op: Oktober 03, 2010, 10:06:54 »

hier even een klein verslag van de rijdende chaicane.

de wekker ging thuis om 05.30  wat voor een zaterdag toch wel heel erg vroeg is 
en op het moment dat ik naar buiten keek werd ik niet echt vrolijk , miezer en wind , maar goed we zouden
gaan rijden dus hup koffie drinken en opladen die zooi ,auto was al geladen dus dat was makkelijk.

bij aankomst op cpz was het nor erg rustig , dit bleef de rest van de dag ook zo. natuurlijk weer bij onze plek
gaan staan en in de miezer regen de voorband gewisseld want ja de baan was nog nat.

om 08.50 pak aan en opstellen , frank zei nog doe rustig aan dan blijf ik bij je, zo gezegd zo gedaan .
had nog nooit in de regen gereden maar dit is toch wel heel anders maar ook weer heel gaaf.
na een rondje of twee ging ik wat meer gas geven en op een gegeven moment was ik frank echt helemaal
kwijt , de baan begon droger te worden dus ik de pits in want ja wilde de geleende bandjes niet slopen 
daar wist marc mij te vertellen dat de banden nog nieteens koud waren dus ik van dan moet er zeker meer gas op
zijn antwoord was kort  , dus ik de baan weer op en frank reed ondertussen voor me en die liep ik
weer snel in , en toen kwam mijn fout in de kumo dacht ik nog net ff wat gas erbij te geven , geen goed plan 

Gelogd

if it runs , race it
black bee
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 9.535


speed is important .... direction is optional

Netherlands
« Antwoord #49 Gepost op: Oktober 03, 2010, 10:12:03 »

ik kreeg een tankslapper/highsider te verwerken en zat ineens boven op mijn tank 
met pure kunde  heb ik hem kunnen houden  meteen daarna naar binnen
want was er wel ff klaar mee.

sessie twee hebben we overgeslagen daar we ombouwde naar slicks , sessie drie een hoop vertrouwen
kwijt en dus een 2.14 gereden  Lips Sealed , sessie 4 kwam marc toch ook maar even de baan op en hebben we
met 3 twins ontspannen achter elkaar aan zitten jagen , bedankt weer voor de tips en ga er zeker aan werken.
door al dit jagen heb ik een nieuwe pr gereden 2.06.5 , na sessie 4 kwam de startopstelling binnen voor de
cup en ik stond 15 e en frank 16e want ik had toch een veel snellere tijd , 2.06.550 voor mij en 2.06.590 voor
frank je ziet het wereld van verschil 

de start ging waardeloos en was vrij snel mijn concentratie kwijt en ging dus zeer slordig rijden , maar al
met al een leuke afsluiter van het seizoen op naar 2011.


heren en damens tot ledenon

gr DE RIJDENDE CHICANE  angel
Gelogd

if it runs , race it
rsvfrank
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Berichten: 6.015


zac #25

Netherlands
« Antwoord #50 Gepost op: Oktober 03, 2010, 10:21:06 »

zaterdag was in ieder geval alvast een topdag.

Het begon met regen en nattigheid dus 's ochtends wat eerder van huis gegaan zodat ik meteen de wieltjes kon wisselen op het circuit ,buiten in het halfdonker ...
Een kwatiertje later kwam Stefan er al aan .

De eerste sessie dus een natte baan op , ik blijf het eng vinden , voor m'n gevoel krijg ik totaal geen wamte in banden en grip is ver te zoeken, misschien ligt het voor een deel aan de bandjes, deze zijn inmiddels 5 jaar oud en willicht wat uitgehard Huh
Stefan had gelijk vanaf het begin flink de sokken erin en liep zienderogen bij me vandaan en dat voor de eerste keer regenbanden rijden voor hem!
Het was mijn derde keer maar Stefan was uiteindelijk iets van 5 seconden sneller geloof ik qua snelste tijd.

Na deze sessie begon het zonnetje al af en toe door te komen en werd besloten om de slicks er maar onder te gooien, helaas nog niet droog genoeg dus deze sessie overgeslagen.
De derde sessie was aardig droog met hier en daar een plasje , nooit goed voor de gemoedsrust, en resulteerde ook in te verkrampt rijden en bijna elke ronde wel een fout, paar keer misgeschakeld,te wijd uitkomen door instuurpunt te missen ,af en toe een flinke zijstap door te vroeg het gas erop etc.etc.
Teveel gepusht en dat was in de tijden terug te zien: 2.11.9 was mijn beste tijd voor deze sessie.
Gelijk de laptimer getest , nadat ik de eerste sessie geen signaal ontving en de sensor wat meer omhoog had afgesteld werkte deze goed.

Op advies van Marc de bandenspanning wat aangepast ivm warmer wordend asfalt en op naar sessie 4 .
Gelijk vanaf het begin al een veel beter gevoel, eerst een aantal rondes achter Stefan aan gereden waarbij Marc ons oppikte en op sleeptouw nam.
Moet een behoorlijk gebulder geweest zijn die drie dikke twins achter elkaar aan knallen.
Stefan op een gegeven moment gepasseerd voor insturen audi s en toen mocht ik wat lijntjes afkijken bij Marc.
Dit was en supergave sessie en het rijden ging al gelijk een stuk meer ontspannen het resulteerde dan ook in een nieuw pr voor Blackbee   en jawel een startplek op de 15e plaats.
Ik had een 2.06 590 en Stefan reed een 2.06 .500 lekker dicht bij elkaar dus.

Toen de wedstrijd, na behoorlijk lang wachten de baan op en een rondje opwarmen,bandjes dus behoorlijk afgekoeld  Angry.
een vliegende start en gelukkig sloot mijn voorganger(Stefan dus) goed aan bij zijn voorganger dus konden we gelijk mooi aanpikken bij de snellere jongens.
Na een ronde ongeveer voorbij stefan gegaan , waar weet ik niet eens meer, maar daarop volgend zelf ingehaald door een Suzuki gsxr1000 die net wat sneller ging dan mij.
Dus maar een tandje bijgezet mbv wat adrenaline en na een aantal rondes battlen ernaast remmen ,toch meer niet inhalen, toch maar wel eh nee geen plek, want hij gooide de deur mooi dicht.
Inmiddels waren we beiden ingelopen op een groepje van een man of 4 voor ons die met z'n 5en aan het strijden waren.
Plannetje gemaakt om na arie luyendijk in de slipstream van de Suuz te gaan zitten en dan op het laatste moment eruit te komen en te passeren (je moet wat met een pk'je of 30 minder Grin Grin),
De Suuz bleef een beetje in het midden rijden, maar toch bleef ik achter hem hangen en ging op ingeveer de helft van het rechte stuk voorbij.
Dat slipstreamen werkt goed zeg, tot mijn verbazing zag ik dat het groepje van 4  man nog niet eens aan het insturen was en ook daar zette ik mijn ouwe fietsje langszij aan de binnenkant van de tarzan.
Ik hield een zo krap mogelijke lijn aan en jawel ik had in één klap het hele groepje gepasseerd, dit was voor mij het hoogtepunt van de dag.
De laatste drie ronden een beetje rustiger aan gedaan en nog wat achterblijver ingehaald welke mooi als blok tussen mij en het achtervolgende groepje fungeerden.
Niet meer ingehaald daarna en gelukkig viel na 8 ronden de fininshvlag.
terugrijdend zag ik dat Stefan al bij de autostond, die afgehaakt, terwijl ik dacht dat ie wel ergens vlak achter me zou rijden ,heel verstandig van Steef om de boel heel te houden ,er moet natuurlijk een dikke suus komen volgend jaar  

De tijden bekijkend heb ik aardig constant gereden steeds rond de 2.06 met als uitschieter een 2.05.02 .
na afloop nog een einde- seizoen biertje gedaan en toen op naar huis.
Gelogd
Heuveltje
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.361


ZAC #4

Netherlands
« Antwoord #51 Gepost op: Oktober 03, 2010, 12:42:57 »

Mooi mannen

Laat die oude twin maar stampen Grin
Gelogd

ZAC#4
rsvfrank
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Berichten: 6.015


zac #25

Netherlands
« Antwoord #52 Gepost op: Oktober 03, 2010, 18:24:18 »

Mooi mannen

Laat die oude twin maar stampen Grin

Sommigen onder ons zoeken het in meer pk's  angel angel
Gelogd
black bee
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 9.535


speed is important .... direction is optional

Netherlands
« Antwoord #53 Gepost op: Oktober 03, 2010, 18:29:27 »

zou niet weten wie  angel, ik heb ook gewoon een oude stampende twin in de berging staan  Grin
Gelogd

if it runs , race it
rsvfrank
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Berichten: 6.015


zac #25

Netherlands
« Antwoord #54 Gepost op: Oktober 03, 2010, 19:08:40 »


 

De mannen hebben mooi weer gehad vandaag, ben benieuwd naar de verhalen 
Gelogd
Melanie.
Speedy Gonzales
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Vrouw
Berichten: 1.949


Netherlands
« Antwoord #55 Gepost op: Oktober 03, 2010, 19:14:54 »

Veel milles, 1 ouder model tuono en een paar RSV 4's gezien.
Gelogd

Trotse eigenaresse van een Gixxer 600 K6! Smiley
breed
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 1.368


.......

Timor-Leste
« Antwoord #56 Gepost op: Oktober 03, 2010, 19:54:41 »

Leuke verslagen 
Gelogd

ZAC #65  DCR #365
Timfiz
Gast
« Antwoord #57 Gepost op: Oktober 03, 2010, 19:59:26 »

Gefeliciteerd gasten met jullie prachtige race en tijden. Was super om te lezen. 

Steef dubbel gefeliciteerd 
Gelogd
TDMarc
Gast
« Antwoord #58 Gepost op: Oktober 04, 2010, 09:15:30 »

Topweekeinde om zo het seizoen te kunnen afsluiten op CPZ. Weinig vrij gereden, de motor staat al op straatbanden en had geen zin in brokken op de laatste dagen. Had leuke groepen om voor te rijden, en dat maakt de dag sowieso al heel leuk. Zaterdag eigenlijk onverwacht goed weer en lekker wat met Frank en Stefan kunnen rijden. Echt genoten van de bak herrie die je dan voor en achter je hoort als het gas erop gaat bij de twins. Helaas had ik geen camera aan boord, doen we volgend jaar wel een keer! Zondag zomerse temperaturen en het einde seizoensfeestje van MSL. Ben nu lekker duf en ga vanmiddag beginnen met het ombouwen van mijn ouwe trouwe tuono. Erg veel plezier van deze machine gehad, maar het wordt nu tijd voor iets anders. Jammer dat appie (nog?) geen dikke 1200 RSV bouwt, anders was ik het merk zeker trouw gebleven. Volgend seizoen iig wel weer bijgetekend bij MSL, dus we zien elkaar sowieso weer!
Gelogd
black bee
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 9.535


speed is important .... direction is optional

Netherlands
« Antwoord #59 Gepost op: Oktober 04, 2010, 09:42:35 »

was inderdaad erg gezellig en moet ook een leuk gezicht en geluid geweest zijn
als we langs de pitmuur kwamen 

@marc ik ben volgend jaar te boeken als je opnames wilt hebben van hoe het niet moet  Grin angel
Gelogd

if it runs , race it
Pagina's: 1 2 3 [4] 5 6   Omhoog
  Print  
 
Ga naar:  

Onderwerp Gestart door Reacties Gelezen Laatste bericht
Ernstige ongelukken door afbrekend linksysteem RSV/Tuono [VERVANGENDE LINKS p4] « 1 2 ... 23 24 » Grrrsv 351 121817 Laatste bericht April 14, 2011, 17:06:25
door steegie
Thomas' moeder Aprilia Red Rose Classic 50 « 1 2 » *Thomas* 16 25374 Laatste bericht Juli 25, 2009, 10:04:12
door *Thomas*
ZAC 2011 Reglement « 1 2 » malle eppie 16 11132 Laatste bericht Januari 07, 2011, 13:46:59
door malle eppie
Reisverslag Noorwegen « 1 2 3 » johansc 42 35393 Laatste bericht Augustus 26, 2009, 20:33:15
door arius
Nieuw jaar, nieuwe bescherming? (Motorkleding Topic) « 1 2 3 4 » ARAssociate 49 28407 Laatste bericht Mei 02, 2010, 01:42:09
door Rossi 46

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
TinyPortal v0.9.8 © - ARA design by BoneBoxx Webhosting & Webdesign
Valid XHTML 1.0! Valid CSS!