Aprilia Riders Association “SponsorKliks,
Maart 28, 2024, 16:06:36 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:
 
  Startpagina Webshop Fotoalbum Links Help Zoek Inloggen Registreren  

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Pagina's: 1 [2]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Update  (gelezen 10715 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
emielfellinger
ApriliaMembers
Full ARA Member
***
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 108


Netherlands
« Antwoord #15 Gepost op: November 11, 2010, 19:42:33 »

Thx all,

Ja en nu de kuipset nog bij de spuiter ligt ga ik van het weekend maar eens beginnen met
1: schokbreker te vervangen door gereviseerde
2: Blok los halen voor kleine controle van zuigers / cilinders
3: Carbs cleanen en gelijk maatje terug op de sproeiers en 1 standje omhoog op de naald.

Genoeg te doen. Maar met een weekje of 6 moet alles incl kuipset klaar zijn en er weer op hangen.
Dan nog even met de RS naar Pieter om goed af te laten stellen.
Zit er nog aan te twijfelen om aankomend voorjaar ......ignitech...... maybe....
Heb ieg bij Vince als andere inserts besteld.

En ben ondertussen toch stiekum beetje mogelijkheden voor iets meer cc's te onderzoeken maar das lange termijn werk  Grin
Gelogd
RSVisch
Sr. ARA Member
****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 322


Netherlands
WWW
« Antwoord #16 Gepost op: Januari 08, 2011, 13:38:31 »

Dat kuipwerk is echt heeeeeel mooi!!!!

Ik ben er stiekem wel jaloers op Smiley

Is het spuitwerk een beetje te betalen. Want ik zoek nog een goeie spuiter die mijn originele kuipen weer in de zelfde kleuren kan spuiten.

Je mag ook mailen naar svdvisch add hotmail punt com
Gelogd
emielfellinger
ApriliaMembers
Full ARA Member
***
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 108


Netherlands
« Antwoord #17 Gepost op: Januari 08, 2011, 20:59:09 »

Dat kuipwerk is echt heeeeeel mooi!!!!
Ik ben er stiekem wel jaloers op Smiley
Is het spuitwerk een beetje te betalen. Want ik zoek nog een goeie spuiter die mijn originele kuipen weer in de zelfde kleuren kan spuiten.
Je mag ook mailen naar svdvisch add hotmail punt com

Thx,
Ja het was best nog wel te betalen. Ligt er een beetje aan de verdeling stickers / paintbrush werk. Dat is het meeste werk.
Ik zal je nog wel even mailen voor de details.

Zijn ondertussen wel stukje verder.
Subframe achter is aangepast zodat ik en Mk1 en Mk2 kuipen kan gebruiken en subframe / fairingstay voor heb ik een Mk2 model voor gekocht.
Heb tevens een fix voor de wel bekende rammelende kickstart gevonden. (zie pics)
Heb ook bij TTW een Roose siliconen koelslangen set gekocht en de bobines vervangen door nieuwe TTW model.
PV's zitten er ondertussen weer in incl nieuwe kabels + nieuwe keeringen op PV asjes en membramen vervangen door nieuwe.
Nu alleen nog laatste puntjes op de I zetten en daarna klaar. Nu alleen nog goed weer  Grin





Gelogd
RSVisch
Sr. ARA Member
****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 322


Netherlands
WWW
« Antwoord #18 Gepost op: Januari 09, 2011, 00:27:02 »

mag ik vragen wat het verschil is tussen de originele bobines en die van TTW?

Voor de rest. Het ziet er netjes uit!

Heb je de powervalves zelf afgesteld. Heb het bij die van mij wel geprobeerd, maar lukte slecht. Heb het uiteindelijk maar laten doen.
Had het werkplaats handboek (engels zonder plaatjes) erbij, maar ik kon er slecht uit komen.
Gelogd
emielfellinger
ApriliaMembers
Full ARA Member
***
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 108


Netherlands
« Antwoord #19 Gepost op: Januari 09, 2011, 20:27:13 »

mag ik vragen wat het verschil is tussen de originele bobines en die van TTW?

Voor de rest. Het ziet er netjes uit!

Heb je de powervalves zelf afgesteld. Heb het bij die van mij wel geprobeerd, maar lukte slecht. Heb het uiteindelijk maar laten doen.
Had het werkplaats handboek (engels zonder plaatjes) erbij, maar ik kon er slecht uit komen.

Volgens Sean geven ze een iets krachtigere vonk.
Ik had die van mij ieg doorgemeten en die waren wel aan vervanging toe dus heb ze gelijk beide gedaan.
Je hebt trouwens mail
Gelogd
emielfellinger
ApriliaMembers
Full ARA Member
***
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 108


Netherlands
« Antwoord #20 Gepost op: Januari 13, 2011, 22:11:34 »

Hele week druk geweesd
1: Koel systeem weer gevult
2: PV's afgesteld
3: Met klittenband en krimpkous en de soldeerpen in de weer en alle bedrading voor het subframe voor aangepast.

En eindelijk kon de kuip er weer op.
Morgen de uitlaat er weer op. Maybe van het weekend kijken of ik een heat cycle kan doen. Kwam er alleen achter dat het Tstukje voor de benzine leiding naar carbs gescheurd is. Dus daar moet ik eens zien waar ik dat scoor  :?

BTW aftermarket kuipensets zijn leuk maar wel een heel stuk dunner en stugger dan origineel. Ga ook van het weekend bepaalde stukken op de kuip met wat polyester "versterken"

PICS








Gelogd
emielfellinger
ApriliaMembers
Full ARA Member
***
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 108


Netherlands
« Antwoord #21 Gepost op: Februari 23, 2011, 19:59:17 »

Zo ben endlich helemaal klaar.
Nu alleen nog een voorbandje scoren en hopelijk met een maandje of 2 max ook een Ignitech  Grin
Pics







Gelogd
MatthijsA
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 913


Netherlands
WWW
« Antwoord #22 Gepost op: Maart 18, 2011, 00:04:18 »

Mooi geworden hoor! 
Gelogd
Leon_RS250
Gast
« Antwoord #23 Gepost op: December 16, 2011, 08:09:29 »

Waanzin, om van de watertanden 

Waar heb je de stickeset vandaan gehaald? Bij appie zelf zijn ze nogal aan de prijs als je ze al kunt krijgen...

Gr, Leon
Gelogd
emielfellinger
ApriliaMembers
Full ARA Member
***
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 108


Netherlands
« Antwoord #24 Gepost op: December 16, 2011, 13:38:44 »

Waanzin, om van de watertanden  
Waar heb je de stickeset vandaan gehaald? Bij appie zelf zijn ze nogal aan de prijs als je ze al kunt krijgen...
Gr, Leon

Hoi Leon,

Stickerset voor MS Corse Blue schema is niet bij appie te krijgen want het is nooit een officiele uitvoering geweesd.
Heb deze set in Italie besteld voor 300 euro en het werk is 50% sticker en 50% paintbrush.

Ga dit voorjaar bezig met een echte Loris Reggiani replica.
Wil alles laten spuiten zoals de fiets waar hij mee reed. (dus niet factory reggiani replica)
Gelogd
Pagina's: 1 [2]   Omhoog
  Print  
 
Ga naar:  

Onderwerp Gestart door Reacties Gelezen Laatste bericht
Ultramod Mille_Moret 3 5166 Laatste bericht Februari 09, 2014, 17:47:04
door relaxteb
REACTIES: NIEUWJAARSBORREL & CLUBKARTEN! « 1 2 ... 22 23 » 2 Fast 2 See 338 102806 Laatste bericht Maart 02, 2011, 22:31:30
door Deefski
Thomas zijn RS50 OM projecten - update « 1 2 3 » *Thomas* 38 26577 Laatste bericht December 26, 2008, 09:54:16
door *Thomas*
UPDATE: Workshop vering Noord Nederland 14 maart « 1 2 ... 8 9 » R1-ner 127 41626 Laatste bericht Mei 12, 2009, 21:19:28
door Travao
Aprilia rs 125 reggiani replica « 1 2 » *Thomas* 17 12424 Laatste bericht April 05, 2008, 21:15:00
door Robbert

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
TinyPortal v0.9.8 © - ARA design by BoneBoxx Webhosting & Webdesign
Valid XHTML 1.0! Valid CSS!