Aprilia Riders Association “SponsorKliks,
April 26, 2024, 06:41:22 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:
 
  Startpagina Webshop Fotoalbum Links Help Zoek Inloggen Registreren  

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Pagina's: 1 ... 5 6 [7] 8   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Motorbeurs Utrecht  (gelezen 29905 keer)
0 geregistreerde leden en 2 gasten bekijken dit topic.
Bikeman
# Pegaso cube 650 #
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.260


Aprilia-gek of is het "gewoon gek"

Netherlands
« Antwoord #90 Gepost op: Februari 27, 2011, 09:53:28 »

Wachten op kaartjes om de stand te bemannen
En me geestelijk voorbereiden op deze zware dag!

Groet Ab

Gelogd

Er gaat niets boven Groningen ! (is ook niets meer Wink )

rolf
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 12.809


Netherlands
WWW
« Antwoord #91 Gepost op: Februari 27, 2011, 10:50:24 »

Zo net terug, zware domper dat v4 tuono en dorso 1200 er niet waren!!!!!!!!!!!!!!!!

de Dorsoduro 1200 staat er dus wel.
Gelogd
2 Fast 2 See
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 9.699

Netherlands
« Antwoord #92 Gepost op: Februari 27, 2011, 12:25:29 »

Zo net terug, zware domper dat v4 tuono en dorso 1200 er niet waren!!!!!!!!!!!!!!!!

de Dorsoduro 1200 staat er dus wel.

Dat was de witte toch  Huh Zag eerst zogauw het verschil ook niet  Tongue Dacht dat het beide 750's waren 
Gelogd

Aprilia RSV Mille '03 / Oldskool Airinlet / BMC Airfilter / Lots of CARBON!! / 16 JT - 42 Supersprox Stealth / D.I.D. Goldchain / MIVV GP Carbon demperset / Bagster bagagesysteem / LED Clear Taillight & LED knipp's/ '04+ Spiegels met knipp's / Officiële Biaggi, Edwards, Haga & Camier Handtekeningen
Jesse J
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.378


RSV1000R Factory

Netherlands
« Antwoord #93 Gepost op: Februari 27, 2011, 12:33:55 »

Ja, het was die witte 
Kwa afmetingen geen verschil?
Gelogd
FastJ
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 4.792


RSV4ever & Pegaso Powerrrrrrr

Netherlands
« Antwoord #94 Gepost op: Februari 27, 2011, 13:06:04 »

Ja, het was die witte 
Kwa afmetingen geen verschil?
Bij de 1200 is het blok groter 

Heb er even op gezeten, maar niet op de 750 dus een direct vergelijk heb ik niet.
Gelogd

Je kunt alleen spijt hebben van dingen die je niet doet.
Kiek um goan!
TuonoBen
Gast
« Antwoord #95 Gepost op: Februari 27, 2011, 15:44:11 »

Zo net terug, zware domper dat v4 tuono en dorso 1200 er niet waren!!!!!!!!!!!!!!!!

de Dorsoduro 1200 staat er dus wel.

Dat was de witte toch  Huh Zag eerst zogauw het verschil ook niet  Tongue Dacht dat het beide 750's waren  

En van wie had je die info 
Gelogd
R1chard
Full Akrapovic, Rapidbike 3, K&N Air Filter & 15/42
Full ARA Member
***
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 234


Netherlands
« Antwoord #96 Gepost op: Februari 27, 2011, 16:49:14 »

Zo net terug, zware domper dat v4 tuono en dorso 1200 er niet waren!!!!!!!!!!!!!!!!


Idd en dat terwijl er toch echt (officieel)gezegd werd dat ze er zouden staan Angry Angry

Hoi,

Ik ben ook net terug van de beurs, helaas jammer dat de Tuono V4 er niet staat, de dorso 1200 stond er wel.
Heb even gesproken met een Aprilia communicatie medewerker, en die geeft dan dat de V4 als een soort h@er door Europa heen gegaan is en dat de motor er niet meer uitziet.
Voor de rest was er ook maar 1 beschikbaar  . Ook is er nooit officieel gezegd door Aprilia dat de V4 er zou staan.


Ciao,
Richard

 
Gelogd

"Millions of people believe in God but nobody ever saw him,
Nobody believes in UFO's although millions see them each day"
Kiwi
Gast
« Antwoord #97 Gepost op: Februari 27, 2011, 18:33:15 »

Donderdag op de beurs geweest, viel toch wel tegen  Cry, ook qua accesoires om mijn RSV4 te bekleden, en inderdaad miste ik de Tuono. Vond trouwens dat er weinig aanbiedingen waren, normaal gesproken gooien ze je bijna dood met hun spullen, dit jaar toch een beetje ingetogen.
Volgend jaar maar weer beter haha.

Van wie was die zwarte RSV4 die op de stand stond, ziet er mooi uit met dat carbon erop  .

Gelogd
R1-ner
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 675


follow the leader

Netherlands
« Antwoord #98 Gepost op: Februari 27, 2011, 18:44:20 »

Zo net terug, zware domper dat v4 tuono en dorso 1200 er niet waren!!!!!!!!!!!!!!!!


Idd en dat terwijl er toch echt (officieel)gezegd werd dat ze er zouden staan Angry Angry

Hoi,

Ik ben ook net terug van de beurs, helaas jammer dat de Tuono V4 er niet staat, de dorso 1200 stond er wel.
Heb even gesproken met een Aprilia communicatie medewerker, en die geeft dan dat de V4 als een soort h@er door Europa heen gegaan is en dat de motor er niet meer uitziet.
Voor de rest was er ook maar 1 beschikbaar  . Ook is er nooit officieel gezegd door Aprilia dat de V4 er zou staan.


Ciao,
Richard

 


Laat ik het zo zeggen, via via weet ik dat er maar twee demo's zijn. Italië vindt Nederland schijnbaar niet belangrijk genoeg. De fabrikant had aangegeven een demo te zullen leveren, op het allerlaatste moment wordt de bekende keutel ingetrokken....
Gelogd
R1-ner
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 675


follow the leader

Netherlands
« Antwoord #99 Gepost op: Februari 27, 2011, 18:47:11 »

Zo net terug, zware domper dat v4 tuono en dorso 1200 er niet waren!!!!!!!!!!!!!!!!

De hele middag met een paar biertjes de nieuwe nummers van de Hey Boys beluisterd 

Tuono V4 wordt pas april of mei aan de pers getoond  Undecided Even geduld nog  

Tja, en die Dorso 1200  

De Tuono V4 is tijdens de Eicma aan de pers en publiek getoond  Grin
Gelogd
MatthijsA
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 913


Netherlands
WWW
« Antwoord #100 Gepost op: Februari 27, 2011, 18:52:19 »

Donderdag op de beurs geweest, viel toch wel tegen  Cry, ook qua accesoires om mijn RSV4 te bekleden, en inderdaad miste ik de Tuono. Vond trouwens dat er weinig aanbiedingen waren, normaal gesproken gooien ze je bijna dood met hun spullen, dit jaar toch een beetje ingetogen.
Volgend jaar maar weer beter haha.

Van wie was die zwarte RSV4 die op de stand stond, ziet er mooi uit met dat carbon erop  .



Dat was de marte zijne  Wink
Gelogd
irish wolfie
Gast
« Antwoord #101 Gepost op: Februari 27, 2011, 19:21:21 »

Tuono V4 wordt pas april of mei aan de pers getoond  Undecided Even geduld nog  
De Tuono V4 is tijdens de Eicma aan de pers en publiek getoond  Grin

En stond ook al netjes in Brussel.


Heb even gesproken met een Aprilia communicatie medewerker, en die geeft dan dat de V4 als een soort h@er door Europa heen gegaan is en dat de motor er niet meer uitziet.

In Brussel is er blijkbaar een euh, hoe noem je dat, volumineus persoon gaan duotestzitten op het achterlicht, waardoor daar een heel stuk aluminium afbrak.
Niet echt geruststellend, kon niet meteen uitmaken of dat aluminiumstuk deel uitmaakte van het subframe, maar denk het wel.
Gelogd
R1chard
Full Akrapovic, Rapidbike 3, K&N Air Filter & 15/42
Full ARA Member
***
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 234


Netherlands
« Antwoord #102 Gepost op: Februari 27, 2011, 19:34:44 »

Persoonlijk vind ik het triest dat Aprilia het niet voor elkaar krijgt om bij z'n grote motorbeurs de Tuono V4 klaar te hebben staan voor het grote publiek.
Op het moment dat ik bij de stand aanwezig was hoorde ik de vraag meermaals: waar is die Tuono V4 HuhHuhHuh

Ciao,
Richard
Gelogd

"Millions of people believe in God but nobody ever saw him,
Nobody believes in UFO's although millions see them each day"
Henk RS 250
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.255


Italy
« Antwoord #103 Gepost op: Februari 27, 2011, 21:51:44 »

Was idd jammer dat de Tuono er niet was,  verder een leuke dag gehad vandaag, altijd goed om diverse leden weer te zien na de winter, nu op naar de zomer!!!
Gelogd

you're only supposed to blow the bloody doors off!
DNNZ
Emeritus secretaris
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 671


Waar rook is ben ik!

Liechtenstein
WWW
« Antwoord #104 Gepost op: Februari 27, 2011, 22:47:49 »

Zoooo, ook weer thuis. Ik vond het toch wel een geslaagde beurs. Toch nog leuke dingetjes gekocht, zoals een drive-in voorwielstandaard, handschoenen, en last but not least: een RSVmille schaalmodel  Azn  Grin 
Nog even mijn bedankjes uitspreken aan alle standopbouwers, motoruitleners, standbemanners en -afbrekers dezer dagen: enorm bedankt voor jullie inzet. Hier moet de club het van hebben 
Gelogd

Liever twee KLAPPEN dan vier plofjes!!!
Pagina's: 1 ... 5 6 [7] 8   Omhoog
  Print  
 
Ga naar:  

Onderwerp Gestart door Reacties Gelezen Laatste bericht
Hemelvaart weekend 2014 reeds volgeboekt « 1 2 ... 12 13 » futuristie rosso 182 39131 Laatste bericht Juni 09, 2014, 14:28:56
door Gerrit
advies gevraagd « 1 2 3 4 5 » sjakov 68 27801 Laatste bericht April 19, 2008, 20:24:03
door Tuono GR66
Wie wil mij helpen met mijn scriptie (korte enquête) over TT Circuit Assen? « 1 2 3 » 2 Fast 2 See 32 9622 Laatste bericht Juni 28, 2009, 13:56:27
door 2 Fast 2 See
SAM circuitdag vrijdag 17 Juni Mettet « 1 2 3 4 5 » Heuveltje 69 20917 Laatste bericht Juni 18, 2011, 15:15:18
door black bee
vandaag tegen een 360 modena gesport « 1 2 3 » ronaldje18 32 15739 Laatste bericht Juli 28, 2008, 18:57:38
door novaterra

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
TinyPortal v0.9.8 © - ARA design by BoneBoxx Webhosting & Webdesign
Valid XHTML 1.0! Valid CSS!