Aprilia Riders Association “SponsorKliks,
Maart 28, 2024, 12:00:29 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:
 
  Startpagina Webshop Fotoalbum Links Help Zoek Inloggen Registreren  

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Pagina's: 1 [2] 3 4 ... 42   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Project RSVBrabant/Carlo  (gelezen 118306 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
rolf
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 12.809


Netherlands
WWW
« Antwoord #15 Gepost op: Oktober 26, 2010, 17:27:04 »

naast alle druktes maakt hij ook nog even een kind erbij  Grin
« Laatste verandering: Oktober 26, 2010, 17:31:04 door rolf » Gelogd
rsvbrabant
Global Moderator
Sr. ARA Member
*****
Offline Offline

Berichten: 455

Netherlands
« Antwoord #16 Gepost op: Oktober 26, 2010, 18:02:05 »

Ik sprak hem gister nog even, maar toch vindt ik het wel iets wat de motorzaak hoort op te lossen als ik die verhalen zo hoor van hem

Maargoed, top dat jij dit nu doet Tim 


kleine uitleg wat ik in 3000km meegemaakt heb met mijn eerste motor

persoonlijk vind ik het gewoon en met mij een hoop andere die ik er hierover gesproken heb voor informatie of mensen die het verhaal gehoord hebben enorm ONprofessioneel van zon ''verkoper''
de beste man is namelijk bedrijfsleider bij een motorfirma en heeft(wat ik achteraf van de grote baas hoor) buiten de baas om een motor ingerolen van een klant op een nieuwe motor,deze motor was niet in showroomstaat door wat lichte krasjes omdat deze van de bok afgevallen is waarmee ik geen problemen had omdat ik deze toch nog over wilde spuiten in iets unieks qua kleur en qua prijs ook dat goedkoper was....
doordat deze motor dus schade had stond deze bij hem prive garantie via de zaak kon hij daarom zwart op wit niet geven maar hij heeft destijds aangegeven dat hij bij eventuele problemen hij altijd zijn hulp aan zou bieden want hij zei ik heb wel een klein beetje naam hoog te houden(die uitspraak heb ik opgenomen op me telefoon...)

testritje gereden waarna al snel benzinelampje ging branden(niks geks natuurlijk ik zou mijn 2ehands auto voor inruil ook zover mogelijk leegrijden)
verliep goed in mijn ogen,betrouwbaar persoon als je van zo iemand mag verwachten met zulke positieve woorden in me achterzak dus motor gekocht
afgetankt en naar huis gereden.
volgende dag benzinetank zo goed als leeggelopen in de schuur en ik natuurlijk meteen gebeld(ja das een kwaal bij rsv's door het trillen van de motor scheuren de tanks geregeld bij het kantelpunt,is dan wel opgelost achteraf en een zwart spuitbusje er overheen gespoten want het zat toch onder het zadel.
op gegeven moment ging die steeds moeilijker starten,ik weer bellen,ja zal wel eraan liggen dat je kleine stukjes rijd en met je licht aan ik zei ja dat klopt,mijn advies acculader erop zetten en dan zal die t wel beter doen.
en dat was inderdaad wel zo jah,maar kleine 2000km later(eigenlijk tijdsbestek paar weken door 2 ritten eiffel) toch de startkoppelijk eraan,
en nu na 450km dit weer..........
dan zakt de moed echt in je schoenen


mag ik dan enorm blij zijn met zon clubgevoel!!!
thnx voor het medeleven en de welwillendheid van alle mensen hier!
grtz carlo
Gelogd
rsvbrabant
Global Moderator
Sr. ARA Member
*****
Offline Offline

Berichten: 455

Netherlands
« Antwoord #17 Gepost op: Oktober 26, 2010, 18:15:30 »

@tim,damn tis echt nog erger dan een legpuzzel met 1000stukjes ofniet?pff echt niet normaal als ik dat zo zie wist niet dat er zoveel draaiend spul voor nodig was om op 2 wielen te rijden.
je maakt er in iedergeval geen half werk van,ziet er nu zo op de fotos zelf als erg geordend uit
ik kom je snel opzoeken!!!

grtz carlo
Gelogd
rsvfrank
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Berichten: 6.015


zac #25

Netherlands
« Antwoord #18 Gepost op: Oktober 26, 2010, 18:39:55 »

scheurende tank een kwaal?
ik weet niet waar die man z'n wijsheid vandaan haalt,maar hij is goed in verhaaltjes verzinnen.
ik zou wel willen weten bij welke zaak deze mijnheer werkt.....
Gelogd
rsvbrabant
Global Moderator
Sr. ARA Member
*****
Offline Offline

Berichten: 455

Netherlands
« Antwoord #19 Gepost op: Oktober 26, 2010, 18:53:41 »

scheurende tank een kwaal?
ik weet niet waar die man z'n wijsheid vandaan haalt,maar hij is goed in verhaaltjes verzinnen.
ik zou wel willen weten bij welke zaak deze mijnheer werkt.....

ik heb mijn posts met dat erin al aangepast....dit is echt iets tussen mij en hem en niet dat bedrijf in mijn ogen,deze beste man kan het inderdaad goed vertellen.werkt bij een grote toko hier in de regio....
« Laatste verandering: Oktober 26, 2010, 20:15:42 door rsvbrabant » Gelogd
Tuono GR66
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 1.878


Netherlands
« Antwoord #20 Gepost op: Oktober 26, 2010, 20:10:05 »

He Tim
Je bent weer geweldig bezig . Respect hoor.

Je hebt mij toen ook geweldig geholpen met de vervanging van de schakelas. 
Je weet,  I owe You one
of te wel >>  als ik je ergens mee kan helpen  bellen / mailen 

succes met je projecten
Gelogd

TUONO GR66 1e Italiaan
TUONO GT12 2e Italiaan
Rossi 46
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 1.405


RSV Mille R

Netherlands
« Antwoord #21 Gepost op: Oktober 26, 2010, 20:15:11 »

geweldig clubgevoel hiero 
Gelogd

Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand worden ingehaald
AeroX
RSV R 2008
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.846


Mille, er is geen betere

Netherlands
WWW
« Antwoord #22 Gepost op: Oktober 26, 2010, 20:16:25 »

Goed bezig Tim!!
Echt super van je 
Gelogd

Aprilia RS 125 [2004]
Yamaha R6 [1999]
Aprilia RSV Mille R [2005]
Aprilia RSV Mille R [2007]
Timfiz
Gast
« Antwoord #23 Gepost op: Oktober 27, 2010, 00:12:56 »

Leuk deze reacties. Mijn clubgevoel is dan ook zeer hoog te noemen en ik zet me dan ook voor 1000% in voor mijn liefde. 

Morgen gaat het blok uit elkaar. Ik ben benieuwd. Eerst even deze rustige nacht uitzitten en daarna tukkie doen 

Gelogd
Bitaktus_Snellus
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 5.812


Netherlands
WWW
« Antwoord #24 Gepost op: Oktober 27, 2010, 10:34:21 »

Hoeveel pech kan je hebben met een motor verkoper.  Cry

Normalerwijze oerbetrouwbare blokken. 

Tim, echt geweldig wat je doet  . Nu hopen dat meneer brabant hierna nog lang en zorgeloos mag genieten van zijn RSV. 
Gelogd

toubab
Gast
« Antwoord #25 Gepost op: Oktober 27, 2010, 11:17:30 »



ik heb mijn posts met dat erin al aangepast....dit is echt iets tussen mij en hem en niet dat bedrijf in mijn ogen,deze beste man kan het inderdaad goed vertellen.werkt bij een grote toko hier in de regio....
[/quote]

Kom zelf ook uit Brabant, zou handig zijn als je even vermeld met naam en toenaam welke "grote toko" dat dan is....

Houdoe
Gelogd
rsvbrabant
Global Moderator
Sr. ARA Member
*****
Offline Offline

Berichten: 455

Netherlands
« Antwoord #26 Gepost op: Oktober 27, 2010, 11:54:10 »

Hoeveel pech kan je hebben met een motor verkoper.  Cry

Normalerwijze oerbetrouwbare blokken. 

Tim, echt geweldig wat je doet  . Nu hopen dat meneer brabant hierna nog lang en zorgeloos mag genieten van zijn RSV. 
dat hoop ik zelf ook nogsteeds en heb er alle vertrouwen in dat dat goedkomt.liggen nog plannen genoeg op de plank die komende winter doorgezet worden door mij om volgend seizoen met een dikke bike kan touren en showen.
Gelogd
pieter
Sr. ARA Member
****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 300


Netherlands
« Antwoord #27 Gepost op: Oktober 27, 2010, 15:06:03 »

In het andere topic had ik een link van een advertentie op Marktplaats gezet waar een startkoppeling wordt aangeboden.

Gelogd
zeeslot
obgeblazen
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 6.055


Italy
« Antwoord #28 Gepost op: Oktober 27, 2010, 17:33:07 »

Ik haal zaterdag een blokkie uit engeland voor 400 pond (ongeveer 460 pleuro) Als Tim het blok als overleden beschouwt kan er bij mij blokdelen worden geregeld om hem weer op te leuken  Grin
Gelogd
Tuono04
ApriliaMembers
Sr. ARA Member
****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 299


Netherlands
« Antwoord #29 Gepost op: Oktober 27, 2010, 18:14:27 »

Heerlijk net één grote familie
Gelogd
Pagina's: 1 [2] 3 4 ... 42   Omhoog
  Print  
 
Ga naar:  

Onderwerp Gestart door Reacties Gelezen Laatste bericht
Japanner met turbo « 1 2 ... 5 6 » emille 86 51323 Laatste bericht Februari 24, 2014, 20:19:29
door driverx111
UPDATE Vervroegde Sinterklaas? Tuono ABS 2014 is per direct leverbaar! « 1 2 » R1-ner 15 9958 Laatste bericht Juli 17, 2013, 17:17:46
door The Marshall
RSV4 - wat vinden we ervan! « 1 2 ... 44 45 » Jesse J 664 159032 Laatste bericht April 01, 2010, 22:53:02
door FerBa
ONK WEGRACES WEER OP TV ! ! Luuk Pruijn 2 2537 Laatste bericht April 24, 2013, 06:38:08
door Luuk Pruijn
Veneman weg bij Hoegee Suzuki « 1 2 3 » FastJ 35 13140 Laatste bericht Juni 14, 2009, 14:18:52
door FastJ

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
TinyPortal v0.9.8 © - ARA design by BoneBoxx Webhosting & Webdesign
Valid XHTML 1.0! Valid CSS!