wie kan mij helpen ??
Zoals jullie zien ben ik n newbie hier op deze forum dus bij deze greetings allemaal .

ik heb mijn mille pas 3 maanden en ik geniet als n klein kind ...

wat en heerlijke fiets zeg the looks , the sound echt fantastisch .
The down side is dat ik tot nu toe wel wat probleempjes heb gekend , 3 weken geleden stond ik op n afgelegen plek zonder koppeling etc mmmmaar met behulp van deze site vooral kwam ik er achter dat mn druklager van de koppeling kapot was en kon het net op tijd voor dat er allerlei narigheid was gebeurt door rond zwevende balletjes in het koppeling redden

zelf gefixt en wat was ik blij om weer te kunnen rijden want droge dagen zijn er bijna niet meer .
ondertussen heb ik de olie plus filter ververst , (hij stond toch stil)
Ik heb er en paar keer nog mee kunnen rijden , voelde gelijk het verschil met de nieuwe lager en olie etc ...heerlijk.
Tot 2 dagen geleden

.... wil ik er weer opstappen en wil die niet starten ......
het is tot nu toe starten en lopen ..... en nu krijg ik hem niet meer aan .
Ik heb de accu helemaal leeg gedraaid en het leek erop dat ie verzopen was dus op de druppellader en dagje , toen gisteren weer proberen ......zelfde euvel

toen de sparkplugs gecontroleerd ....wel iets aanslag ...beetje olie maar gedroogd en weer proberen , zonder resultaat.... accu weer te zwak dus weer op de lader ,

vanavond heb ik nog gekeken of er de plugs wel vonken dat ziet er wel goed uit ( was vergeten dat er 2 in een pot zit dus kreeg ook n kleine steek vlametje uit het gat van de plug die ik aan t testen was ) ik weet dat dit niet veel zegt omdat onder druk ze misschien minder goed presteren maar goed .
Wat ik wel raar vond is dat er een lagje olie in mn airbox lag ...ben bang dat ik er te veel heb ingegooid , ook daar heb ik veel over gelezen , in het repair manual staat 3900 cm2 en laten warm lopen en bij vullen waar nodig ... heb ik gedaan en denk dat er tegen de 4050cm2 is in gegaan uiteindelijk. maar goed dit zou niets te maken kunnen hebben met het niet starten toch .

?

ik heb geen codes in de diagnostics ..... er staat 1 maar volgens mij is dat goed??
Als de accu opgeladen is dan gaat ie over met en normale snelheid volgens mij maar is wel na 10 keer proberen leeg.
Heeft iemand hier ideen over... ?
als het maar niet de startkoppeling is

.... er zijn verder geen rare geluiden of zo .... startrelais misschien

hoewel de motor echt voldoende over gaat lijkt mij .... Nou ja ik weet t dus niet ...... ja duuuuuuuh anders had ik jullie niet gevraagd .....
Ik wacht met spanning jullie reacties af ...
grt Gavin