Aprilia Riders Association “SponsorKliks,
Maart 29, 2024, 01:45:02 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:
 
  Startpagina Webshop Fotoalbum Links Help Zoek Inloggen Registreren  

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Pagina's: 1 [2]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: remschakelsets  (gelezen 5782 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
freaco
Jr. ARA Member
**
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 35


Netherlands
WWW
« Antwoord #15 Gepost op: Mei 26, 2014, 19:43:52 »

Ja, ik heb die van Danmoto gehad. http://www.aprilia-riders.nl/forum/index.php?topic=20067.0 en weer verkocht. Ik was er niet tevreden mee. Met name de grip van de stepjes is slecht.

ik zie dat de stepjes een bol hebben ja. liefst heb ik dat vlak en dus een "scherpe" rand waar mn zool grip op heeft. maaaaaaar dat kan ook weer netjes vlak gemaakt worden natuurlijk. tis maar voor mn circuit beest ook he, op mn straat rsv heb ik valter moto en daar ben ik wel heel erg over te spreken. iig thx voor je info man!

*edit* t ging mij er ook meer om dat ik die site niet zo heel erg vertrouw haha. duurde t lang eer je t binnen had?
Volgens mij was de levertijd iets van 2 tot 3 weken. De prijs is niet helemaal representatief want je krijgt er nog een naheffing van de douane overheen (tenminste ik).
was dat veel?
Ik weet het niet meer precies. Het was iig meer dan 20% volgens mij. Wellicht kan de douane- site je helpen hierin.
ik ga t maar op goed geluk doen denk... tis altijd goedkoper dan de andere
Gelogd
RFKANGOO
Full ARA Member
***
Offline Offline

Berichten: 162

Netherlands
« Antwoord #16 Gepost op: Mei 26, 2014, 19:46:20 »

http://www.belastingdienst.nl/wps/wcm/connect/bldcontentnl/belastingdienst/prive/douane/goederen_ontvangen_uit_het_buitenland/van_organisaties_en_bedrijven/moet_ik_belastingen_bij_invoer_betalen_zo_ja_hoe_bereken_ik_dat

Hier een hoop info over invoerrechten enz.
Gelogd
Sodeknetters
Jr. ARA Member
**
Offline Offline

Berichten: 10


« Antwoord #17 Gepost op: Juni 03, 2014, 15:31:31 »

Ik vind dit ook wel een interessant onderwerp. Ondanks dat de RSV schijnbaar een van de ruimst zittende Italiaanse motoren is, zit ik met mijn lengte van 1m93 (en relatief ontzettend lange poten) niet helemaal comfortabel op mijn modeljr. 2000 RSV Mille. Een beetje afhankelijk van de dikte van de zool van de laarzen zit ik net met mn knieen stijf onder, of tegen de verbreding in de tank. Met gewone schoenen met een dun zooltje zit het wél comfortabel, omdat daarbij de knie net mooi onder die brede rand blijft. Voor het berijders gevoel maakt dit voor mij veel verschil; een beetje "los er bovenop" of "1 met de motor" kunnen zitten zeg maar.

Voetsteunen zouden dus voor het mooie 10-15mm naar beneden moeten. Op de standaard stepjes zie ik geen verstelmogelijkheden; alleen de pedaaltjes kun je een paar mm verstellen door het excentrisch geplaatste asje. Of, zou het al veel schelen als de steunen verder naar achteren gaan zoals bij die betaalbare rearsets van dan-moto?? Zijn er users in regio Zuid-West (ik woon in Roosendaal) die met aftermarket steuntjes rijden?? Zou tof zijn als ik even kon passen 
Gelogd
Pagina's: 1 [2]   Omhoog
  Print  
 
Ga naar:  

Onderwerp Gestart door Reacties Gelezen Laatste bericht
Internethandel... welke producten? « 1 2 3 4 5 » Bitaktus_Snellus 60 27777 Laatste bericht Juli 10, 2009, 17:36:22
door Bitaktus_Snellus
Montage beschrijving TRW rem- schakelset « 1 2 ... 5 6 » RSVulti 78 22608 Laatste bericht Juli 17, 2013, 08:18:02
door mjvanderlaan

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
TinyPortal v0.9.8 © - ARA design by BoneBoxx Webhosting & Webdesign
Valid XHTML 1.0! Valid CSS!