Aprilia Riders Association “SponsorKliks,
April 28, 2024, 06:29:34 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:
 
  Startpagina Webshop Fotoalbum Links Help Zoek Inloggen Registreren  

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Pagina's: [1] 2   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: remschakelsets  (gelezen 5833 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
teddek
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.195


ἦλθον, εἶδον, ἐνίκησα.

Netherlands
« Gepost op: November 04, 2010, 20:53:43 »

ik heb een standaard rems/schakelset op de racer.
deze is ingesteld op omgekeerd schakelen maar niet in hoogte instelbaar.

nu ben ik aan het zoeken naar een rem/schakelset, maar wat zijn die dingen ontzettend duur!
je kunt ze in hoogte verstellen en hebben een hoog Bling gehalte, maar ik denk dat je daar op het circuit weinig aan hebt...

ik ben dus opzoek naar een goedkope oplossing, adapters oid of een goedkope remschakel set zonder gouden randjes.

iemand tips?
Gelogd
RSVulti
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 1.040


Netherlands
« Antwoord #1 Gepost op: November 04, 2010, 23:59:48 »

Ik heb ook een functioneel (want achterrem doet het nu...) en bling bling (want stiekum toch gewoon mooi...) TRW Lucas setje op de RSV 

Het enige dat ik kan bedenken is dat we met z'n allen hier alle ons bekende verkoopsites in de gaten houden en hier een linkje dumpen als er wat is... ?!
Gelogd

Het begin is er...het ergste moet nog komen...en het eind...is zoek !!
TuonoPeet
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 1.682


Italy
« Antwoord #2 Gepost op: November 05, 2010, 00:21:04 »

Deze ??  veel goedkoper is er niet....

http://www.trwmoto.com/index.cfm/CFID/3774795/CFTOKEN/62410592/go/katalog.datasheet/mrid/14/hid/82/refmrid/133/artid/1066

Gelogd

Als het mooi weer is en het dondert toch dan is er een Appie in de buurt..........
RSVulti
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 1.040


Netherlands
« Antwoord #3 Gepost op: November 05, 2010, 01:01:18 »

dat is 'm, maar dan geheel in zwart ! 300 euro nieuw via Ebay Duitsland. Zou nog porto bij komen maar ik heb 'm gemaild en laten weten dat ik wel een set wilde hebben maa dan inclusief de porto voor dat geld en daar ging hij mee akkoord, toch 10% korting...

Ze zijn idd niet goedkoop, veel succes met je zoektocht !
Gelogd

Het begin is er...het ergste moet nog komen...en het eind...is zoek !!
RSVulti
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 1.040


Netherlands
« Antwoord #4 Gepost op: November 05, 2010, 01:05:34 »

BTW... niet schrikken als je topic eerdaags verplaatst wordt... forum police
Gelogd

Het begin is er...het ergste moet nog komen...en het eind...is zoek !!
teddek
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.195


ἦλθον, εἶδον, ἐνίκησα.

Netherlands
« Antwoord #5 Gepost op: November 05, 2010, 07:16:33 »



Dat is het.

Heb een raceschakel set bij raceshop gezien voor 199 euro. Dat is laag en heeft geen bling.
Maar ik ga toch voor de footrest adapters. Deze kan ik mischien nog wel goedkoper vinden
Gelogd
pieter
Sr. ARA Member
****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 300


Netherlands
« Antwoord #6 Gepost op: November 05, 2010, 07:17:03 »

kijk ff op dan-moto.com
rem-schakelsetje voor heel erg weinig!!!

Gelogd
rsvfrank
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Berichten: 6.015


zac #25

Netherlands
« Antwoord #7 Gepost op: November 05, 2010, 09:05:34 »

Ik zou geen naamloze chineze zooi kopen als ik jou was.
adapters kunnen voldoen idd ,Robby moto heeft ook mooie verstelbare sets voor vaak niet teveel geld.
Even de tijd nemen en vooral engelse site afstruinen.
Ik heb een robby moto setje bij Carpi-moto .it vandaan,in de opruiming, koste toen iets van 130€ volledig instelbaar. 
Gelogd
daanrsv
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 1.358


Oh Aprilia, gelukkig ben jij geen Japanner!

Netherlands
« Antwoord #8 Gepost op: November 05, 2010, 12:54:20 »

Het zat op mijn motor toen ik hem kocht, maar het is ideaal, eindelijk een fatsoenlijke achterrem, en razendsnel schakelen!
Voor foto's..

http://www.motor-forum.nl/forum/list_messages/287824/9/Alles-over-de-Aprilia-RSV-Mille-Deel-12-Aprilia-Be-10.html
Gelogd

barkeepers doen meer dan alleen drinken
freaco
Jr. ARA Member
**
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 35


Netherlands
WWW
« Antwoord #9 Gepost op: Mei 26, 2014, 18:29:09 »

kijk ff op dan-moto.com
rem-schakelsetje voor heel erg weinig!!!



heb jij daar al eens van besteld Pieter? of iemand die je ken?
ik zoek iig nog een goedkoop setje voor mn circuit rsv, dus mocht iemand nog wat hebben liggen ofzooo Grin Grin Grin
« Laatste verandering: Mei 26, 2014, 18:35:43 door freaco » Gelogd
Jesse J
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.378


RSV1000R Factory

Netherlands
« Antwoord #10 Gepost op: Mei 26, 2014, 18:36:18 »

Ja, ik heb die van Danmoto gehad. http://www.aprilia-riders.nl/forum/index.php?topic=20067.0 en weer verkocht. Ik was er niet tevreden mee. Met name de grip van de stepjes is slecht.
Gelogd
freaco
Jr. ARA Member
**
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 35


Netherlands
WWW
« Antwoord #11 Gepost op: Mei 26, 2014, 19:10:03 »

Ja, ik heb die van Danmoto gehad. http://www.aprilia-riders.nl/forum/index.php?topic=20067.0 en weer verkocht. Ik was er niet tevreden mee. Met name de grip van de stepjes is slecht.

ik zie dat de stepjes een bol hebben ja. liefst heb ik dat vlak en dus een "scherpe" rand waar mn zool grip op heeft. maaaaaaar dat kan ook weer netjes vlak gemaakt worden natuurlijk. tis maar voor mn circuit beest ook he, op mn straat rsv heb ik valter moto en daar ben ik wel heel erg over te spreken. iig thx voor je info man!

*edit* t ging mij er ook meer om dat ik die site niet zo heel erg vertrouw haha. duurde t lang eer je t binnen had?
« Laatste verandering: Mei 26, 2014, 19:11:45 door freaco » Gelogd
Jesse J
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.378


RSV1000R Factory

Netherlands
« Antwoord #12 Gepost op: Mei 26, 2014, 19:31:48 »

Ja, ik heb die van Danmoto gehad. http://www.aprilia-riders.nl/forum/index.php?topic=20067.0 en weer verkocht. Ik was er niet tevreden mee. Met name de grip van de stepjes is slecht.

ik zie dat de stepjes een bol hebben ja. liefst heb ik dat vlak en dus een "scherpe" rand waar mn zool grip op heeft. maaaaaaar dat kan ook weer netjes vlak gemaakt worden natuurlijk. tis maar voor mn circuit beest ook he, op mn straat rsv heb ik valter moto en daar ben ik wel heel erg over te spreken. iig thx voor je info man!

*edit* t ging mij er ook meer om dat ik die site niet zo heel erg vertrouw haha. duurde t lang eer je t binnen had?
Volgens mij was de levertijd iets van 2 tot 3 weken. De prijs is niet helemaal representatief want je krijgt er nog een naheffing van de douane overheen (tenminste ik).
Gelogd
freaco
Jr. ARA Member
**
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 35


Netherlands
WWW
« Antwoord #13 Gepost op: Mei 26, 2014, 19:36:37 »

Ja, ik heb die van Danmoto gehad. http://www.aprilia-riders.nl/forum/index.php?topic=20067.0 en weer verkocht. Ik was er niet tevreden mee. Met name de grip van de stepjes is slecht.

ik zie dat de stepjes een bol hebben ja. liefst heb ik dat vlak en dus een "scherpe" rand waar mn zool grip op heeft. maaaaaaar dat kan ook weer netjes vlak gemaakt worden natuurlijk. tis maar voor mn circuit beest ook he, op mn straat rsv heb ik valter moto en daar ben ik wel heel erg over te spreken. iig thx voor je info man!

*edit* t ging mij er ook meer om dat ik die site niet zo heel erg vertrouw haha. duurde t lang eer je t binnen had?
Volgens mij was de levertijd iets van 2 tot 3 weken. De prijs is niet helemaal representatief want je krijgt er nog een naheffing van de douane overheen (tenminste ik).
was dat veel?
Gelogd
Jesse J
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.378


RSV1000R Factory

Netherlands
« Antwoord #14 Gepost op: Mei 26, 2014, 19:40:15 »

Ja, ik heb die van Danmoto gehad. http://www.aprilia-riders.nl/forum/index.php?topic=20067.0 en weer verkocht. Ik was er niet tevreden mee. Met name de grip van de stepjes is slecht.

ik zie dat de stepjes een bol hebben ja. liefst heb ik dat vlak en dus een "scherpe" rand waar mn zool grip op heeft. maaaaaaar dat kan ook weer netjes vlak gemaakt worden natuurlijk. tis maar voor mn circuit beest ook he, op mn straat rsv heb ik valter moto en daar ben ik wel heel erg over te spreken. iig thx voor je info man!

*edit* t ging mij er ook meer om dat ik die site niet zo heel erg vertrouw haha. duurde t lang eer je t binnen had?
Volgens mij was de levertijd iets van 2 tot 3 weken. De prijs is niet helemaal representatief want je krijgt er nog een naheffing van de douane overheen (tenminste ik).
was dat veel?
Ik weet het niet meer precies. Het was iig meer dan 20% volgens mij. Wellicht kan de douane- site je helpen hierin.
Gelogd
Pagina's: [1] 2   Omhoog
  Print  
 
Ga naar:  

Onderwerp Gestart door Reacties Gelezen Laatste bericht
Internethandel... welke producten? « 1 2 3 4 5 » Bitaktus_Snellus 60 27949 Laatste bericht Juli 10, 2009, 17:36:22
door Bitaktus_Snellus
Montage beschrijving TRW rem- schakelset « 1 2 ... 5 6 » RSVulti 78 22740 Laatste bericht Juli 17, 2013, 08:18:02
door mjvanderlaan

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
TinyPortal v0.9.8 © - ARA design by BoneBoxx Webhosting & Webdesign
Valid XHTML 1.0! Valid CSS!