Aprilia Riders Association “SponsorKliks,
Maart 28, 2024, 21:21:02 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:
 
  Startpagina Webshop Fotoalbum Links Help Zoek Inloggen Registreren  

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Pagina's: 1 ... 3 4 [5]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: SAM circuitdag vrijdag 17 Juni Mettet  (gelezen 20813 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
rsvfrank
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Berichten: 6.015


zac #25

Netherlands
« Antwoord #60 Gepost op: Juni 16, 2011, 10:55:11 »

Tussen de  buien door motor opgeladen en de auto volgestouwd.
Op naar mettet dan maar 
Gelogd
rolf
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 12.809


Netherlands
WWW
« Antwoord #61 Gepost op: Juni 16, 2011, 16:12:23 »

veel plezier op Mettet, we stoppen zeer waarschijnlijk even niet
Gelogd
phillis
Gast
« Antwoord #62 Gepost op: Juni 16, 2011, 18:31:51 »

mijn ouders zijn nu ook in mettet met de laverda dank zij hun goede sponsor jan van dam !!!!!!!!!!!!!!!
hopenlijk is het morgen droog
Gelogd
black bee
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 9.535


speed is important .... direction is optional

Netherlands
« Antwoord #63 Gepost op: Juni 17, 2011, 21:25:02 »

zo eindelijk weer thuis.

na gisteren om 12.30 met frank afgesproken te hebben bij akkermaat , zijn we samen opgereden naar
mettet en ons hotel  best geinig in een sauna slapen

gisteravond al even op het circuit wezen kijken en ook een rondje erover gelopen , man dat is geen knikje
dat is meer een dijk afrijden  ook jan vn dam was gistravond al aanwezig na een zeer
vochtige heenreis man man man wat kwam er veel regen naar beneden.

vanochten ingeschreven in de snelste groep en na de briefingsticker zijn we ons gereed gaan maken voor een dag
je knallen , het weer was echt top  droog en zonnig. dus met frank de baan op gegaan om deze te verkennen
en dit is helaas niet helemaal goed gegaan voor frank , die kwam een cbr tegen met een alternative bochtentechniek
waardoor frank onderuit is gegaan en hierbij een afgebroken voetstep en pijnlijke ribben heeft overgehouden.

na de lunch kwam claudia nog erbij in de groep en heb ik daar heerlijk een sessie mee gereden , helaas ging het regenen
en daar ik geen regenbanden heb ben ik gestopt en naar huis gereden , nadat ik nog even jan heb geholpen met het
omzetten van de regenanden.

enn leuk circuitje maar nie techt iets voor dat pk pakhis van me , tevens was de indeling van groepen zeker in de ochtend
ronduit gevaarlijk 
op naar assen in juli 
Gelogd

if it runs , race it
rsvfrank
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Berichten: 6.015


zac #25

Netherlands
« Antwoord #64 Gepost op: Juni 18, 2011, 07:53:26 »

Mijn dagje was inderdaad van korte duur.

Onderuit geschoven over het voorwiel na een torpedo aanslag van een CBR tje...
gelukkig weinig schade aan de fiets dankzij de valblokken, wat schaafwerk en de remhevel afgebroken..., ik had nog wel kunnen rijden ware het niet dat m;n ribben een flinke klap hebben gehad, ademhalen en bewegen ging dus wat moeilijk, dus na zo'n 10 rondjes was mijn dagje voorbij  Angry Angry

Zoals Stefan al aangaf, was het erg gevaarlijk met geen grote, maar zeer grote snelheidsverschillen binnen de groepen.
Het baantje is wel leuk om te rijden vooral de Corkscrew is een uitdaging en het door auto's volledig kapot gereden asfalt op de ideale lijn vormt ook een uitdaging Roll Eyes

Het was leuk om de Rubberbutters langs te zien komen en grappig om de "stress-groep" van de 1000km te zien in verhouding tot de "chill" groepen  Grin Grin
s'middags rond 1 uur ben ik huiswaarts gegaan en onderweg hoorde ik dat Stefan ook was gestopt ivm regen.

Volgend keer geen classic evenement voor mij, dat weet ik wel 

Gelogd
cees
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 818


Belgium
« Antwoord #65 Gepost op: Juni 18, 2011, 08:56:49 »

Inderdaad was het snelheidsverschil VEEL te groot, later op de dag was het iets beter maar het is ongelooflijk hoeveel alternatieve lijnen ik gezien heb. Op een natte baan nog eens even getest met de antieke NBC Kawa op straatbanden, blijft geweldig hoeveel fun je kan hebben met zo´n oud hok van een paar centen  Grin
Gelogd

Shit doesn't happen, it's made by assholes!
black bee
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 9.535


speed is important .... direction is optional

Netherlands
« Antwoord #66 Gepost op: Juni 18, 2011, 09:01:39 »

we hebben ook nog met een grote groep staan juichen voor een classic in toermode 
kregen een keurige  van hem.

na de 2e sessie gingen ze ook mensen verwijderen uit groepen en werden er snellere in de groep erbij
gezet , blijf erbij dat is geen corkscrew maar het afrijden van een dijk , lelijke highsider ook gezien in sessie 4 
precies toen het begon te regenen.

 
Gelogd

if it runs , race it
rolf
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 12.809


Netherlands
WWW
« Antwoord #67 Gepost op: Juni 18, 2011, 12:08:21 »

we zijn heeeeeeeeeeeeeeel kort langs geweest, tja er stond geen koffie klaar dus direct weer door. We zaten pas op 30% van onze rit.

Jammer frank van je korte ervaring van deze SAM dag, tja als ik zo lees was het vorige jaar met gewoon het heft in eigen hand nog geeneens zo slecht geregeld. Misschien tip voor de SAM volgend jaar gewoon de ARA weer te vragen om het te begeleiden. En om de agenda af te stemmen met de club
Gelogd
phillis
Gast
« Antwoord #68 Gepost op: Juni 18, 2011, 14:10:52 »

http://im-design.be/index_nl.html  hier kun je foto's vinden
Gelogd
black bee
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 9.535


speed is important .... direction is optional

Netherlands
« Antwoord #69 Gepost op: Juni 18, 2011, 15:15:18 »

zeer mooie foto's , mijn linkerbochten gaan steeds beter 

jongens ik zat in groep A nr30  , ik voel een nieuwe pr aankomen op assen  Evil
Gelogd

if it runs , race it
Pagina's: 1 ... 3 4 [5]   Omhoog
  Print  
 
Ga naar:  

Onderwerp Gestart door Reacties Gelezen Laatste bericht
Plannen voor C-licentiecursus? « 1 2 ... 10 11 » rsvfrank 150 57731 Laatste bericht September 30, 2010, 04:53:40
door rsvfrank
Thomas' moeder Aprilia Red Rose Classic 50 « 1 2 » *Thomas* 16 25374 Laatste bericht Juli 25, 2009, 10:04:12
door *Thomas*
Clubkarten & Nieuwjaarsborrel 9 januari 2009! = VOL! 40 Pers! « 1 2 ... 44 45 » 2 Fast 2 See 669 181673 Laatste bericht Januari 10, 2009, 08:08:49
door Sjaakie
REACTIES: NIEUWJAARSBORREL & CLUBKARTEN! « 1 2 ... 22 23 » 2 Fast 2 See 338 102814 Laatste bericht Maart 02, 2011, 22:31:30
door Deefski
Thomas zijn RS50 OM projecten - update « 1 2 3 » *Thomas* 38 26577 Laatste bericht December 26, 2008, 09:54:16
door *Thomas*

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
TinyPortal v0.9.8 © - ARA design by BoneBoxx Webhosting & Webdesign
Valid XHTML 1.0! Valid CSS!