Aprilia Riders Association “SponsorKliks,
April 26, 2024, 21:28:17 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:
 
  Startpagina Webshop Fotoalbum Links Help Zoek Inloggen Registreren  

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Pagina's: 1 ... 17 18 [19] 20   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: De Grote RSV Mille / Tuono Meeting - 15-05-2011 (Plankje mee a.u.b.)  (gelezen 63631 keer)
0 geregistreerde leden en 2 gasten bekijken dit topic.
minime
Aprili? JA!
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 759


Aprili? Ja!

Netherlands
« Antwoord #270 Gepost op: Mei 15, 2011, 17:46:27 »

Flinke smeerplek op mijn oprit, was het vrouwtje ook erg blij mee.

Ach, op zich niet zo gek dat ze nadruipt na flink bereden te zijn. (de motor bedoel ik dan...  )
« Laatste verandering: Mei 15, 2011, 17:51:37 door minime » Gelogd
Brontolo
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.281


Aprilia Tuono 1000 R '06

Netherlands
« Antwoord #271 Gepost op: Mei 15, 2011, 17:47:38 »

Flinke smeerplek op mijn oprit, was het vrouwtje ook erg blij mee.

Ach, op zich niet zo gek dat ze nadrijpt na flink bereden te zijn. (de motor bedoel ik dan...  )

 
Gelogd

R1chard
Full Akrapovic, Rapidbike 3, K&N Air Filter & 15/42
Full ARA Member
***
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 234


Netherlands
« Antwoord #272 Gepost op: Mei 15, 2011, 17:58:27 »

Wat een dag zeg!!! Roll Eyes Groepje vanaf Rotterdam vertrekt in de vroege morgen en gelijk een nat pak. Na verzamelen bij de Mac vertrekken de mannen zonder mij bij de eerste de beste benzinepomp, dus alleen naar Amersfoort (nog steeds in de regen). Na verzamelen bij de Mac in Amersfoort, onderweg naar Harderwijk, mist Rossifumi de afslag. Na het fotomomentje in Harderwijk besluit hij ook nog even zijn tank leeg te rijden. Ik heb wel een waanzinnig stukje McGyveren mogen aanschouwen met dank aan Droeftoeter. Leeg flesje water, retourleiding er in, contact een paar keer om en we konden weer verder knallen. Bij de eerste volgende benzinepomp gestopt en daar ging het controlelampje van R1chard zijn olie branden. 100 cc er bij en toen maar besloten om over de snelweg naar huis te gaan met zijn allen. Ik dacht bij thuiskomst dat er olie bij moest dus een beetje bijvullen en dan starten zonder vuldop er op!!! Flinke smeerplek op mijn oprit, was het vrouwtje ook erg blij mee.

Maar voor de rest een prima dag hoor!  

Iedereen bedankt voor het gezelschap!!!

@Groep Rotterdam: Super gezellig geweest en helaas jammer dat ik het niet in de gaten had dat ik je miste
Voor de rest was het een lekker verrassende middag 
Enne ik heb niemand die vrouw een  zien geven voor het lenen van haar lege flesje  Grin Grin

Ciao,
Richard

Gelogd

"Millions of people believe in God but nobody ever saw him,
Nobody believes in UFO's although millions see them each day"
R1chard
Full Akrapovic, Rapidbike 3, K&N Air Filter & 15/42
Full ARA Member
***
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 234


Netherlands
« Antwoord #273 Gepost op: Mei 15, 2011, 17:59:50 »

Komen de foto's nog ergens in highquality 
Gelogd

"Millions of people believe in God but nobody ever saw him,
Nobody believes in UFO's although millions see them each day"
MrKneedown
ApriliaMembers
Sr. ARA Member
****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 431


Netherlands
« Antwoord #274 Gepost op: Mei 15, 2011, 18:05:13 »

Hey mense..was weer leukkkkkkkkk,tx 2 J's. jammer dat alleen de die hards het  kans op een regenbuitje voor lief namen  (zelfs zonder regen pak..Tongue ),trugweg mooi binnendoor ipv snelweg,tx Aerx.
gelukkig zijn mn kneepads nog als nieuw.dure dingen hoor!
Gelogd
rsv mille evo
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 6.806


go!!!!!!!!!!!

Netherlands
« Antwoord #275 Gepost op: Mei 15, 2011, 18:10:44 »

Wie was het eigenlijk met de mille die niet meer wou starten in Harderwijk?, werd tijd voor een nieuwe accu volgens mij  , nog goed thuis gekomen, alleen weer aan de loop duwen zal niet zomaar gaan 
Gelogd
Droeftoeter
Gast
ARA Addict
*****
Offline Offline

Berichten: 1.258


2001 SL1000 Falco en een 2003 Tuono

Netherlands
« Antwoord #276 Gepost op: Mei 15, 2011, 18:28:05 »

Wie was het eigenlijk met de mille die niet meer wou starten in Harderwijk?,

Jah, daar hadden we eigenlijk (voor merk en vaderland) even met z'n allen voor moeten gaan staan, verderop stond de harley club. Bedoel, zij hebben de naam, en wij staan met vier man een italiaans raspaard aan te douwen...

Was idd een leuke dag. Leuk weer wat nieuwe gezichten en wat oude bekenden te hebben gezien. Kunnen volgende keer misschien wel een speurtocht organiseren om de clubleden die her en der verdwijnen weer op te sporen. Goed dat ze uiteindelijk allemaal weer terugkwamen, 't ging ook allemaal zo hard.

  voor iedereen die er tijd en moeite in heeft gestopt.

Nu eerst me fiets weer uitmesten. Ding ziet eruit alsof tie net onder een trein vandaan komt...
« Laatste verandering: Mei 15, 2011, 18:33:45 door Droeftoeter » Gelogd

Vini,Moto,Endo
(We came, We rode it, we crashed it)
Stuono
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 539


Modding the "T"

Netherlands
« Antwoord #277 Gepost op: Mei 15, 2011, 20:21:49 »

Was leuk om weer eens wat gezichten aan nicknames en motoren te koppelen.
Stonden weer een hoop knappe fietsen tussen! Grin

@aerox en 2fast: bedankt voor de organisatie!
Ondanks wat minder opkomst toch erg gezellig.
Gelogd

Horsepower is how hard you hit the wall --Torque is how far you take the wall with you
rvtmille
Jr. ARA Member
**
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 28


'01 RSV mille

Netherlands
« Antwoord #278 Gepost op: Mei 15, 2011, 20:23:40 »

Wat een dag zeg!!! Roll Eyes Groepje vanaf Rotterdam vertrekt in de vroege morgen en gelijk een nat pak. Na verzamelen bij de Mac vertrekken de mannen zonder mij bij de eerste de beste benzinepomp, dus alleen naar Amersfoort (nog steeds in de regen). Na verzamelen bij de Mac in Amersfoort, onderweg naar Harderwijk, mist Rossifumi de afslag. Na het fotomomentje in Harderwijk besluit hij ook nog even zijn tank leeg te rijden. Ik heb wel een waanzinnig stukje McGyveren mogen aanschouwen met dank aan Droeftoeter. Leeg flesje water, retourleiding er in, contact een paar keer om en we konden weer verder knallen. Bij de eerste volgende benzinepomp gestopt en daar ging het controlelampje van R1chard zijn olie branden. 100 cc er bij en toen maar besloten om over de snelweg naar huis te gaan met zijn allen. Ik dacht bij thuiskomst dat er olie bij moest dus een beetje bijvullen en dan starten zonder vuldop er op!!! Flinke smeerplek op mijn oprit, was het vrouwtje ook erg blij mee.

Maar voor de rest een prima dag hoor!  

Iedereen bedankt voor het gezelschap!!!

Kolere.....lekker soepel verlopen dagje 

Gelogd
AeroX
RSV R 2008
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.846


Mille, er is geen betere

Netherlands
WWW
« Antwoord #279 Gepost op: Mei 15, 2011, 20:46:18 »

SpikeHome ook al weer thuis ??



Flinke smeerplek op mijn oprit, was het vrouwtje ook erg blij mee.

Ach, op zich niet zo gek dat ze nadruipt na flink bereden te zijn. (de motor bedoel ik dan...  )

 



Hey mense..was weer leukkkkkkkkk,tx 2 J's. jammer dat alleen de die hards het  kans op een regenbuitje voor lief namen  (zelfs zonder regen pak..Tongue ),trugweg mooi binnendoor ipv snelweg,tx Aerx.
gelukkig zijn mn kneepads nog als nieuw.dure dingen hoor!

Hahaha, was een aardige terugtocht 
Onderweg nog een lekker broodje Döner gegeten op een terrasje  Tongue



Was leuk om weer eens wat gezichten aan nicknames en motoren te koppelen.
Stonden weer een hoop knappe fietsen tussen! Grin

@aerox en 2fast: bedankt voor de organisatie!
Ondanks wat minder opkomst toch erg gezellig.

Thnx  het was een gezellige dag  ben nu ook wel moe 
Gelogd

Aprilia RS 125 [2004]
Yamaha R6 [1999]
Aprilia RSV Mille R [2005]
Aprilia RSV Mille R [2007]
MatthijsA
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 913


Netherlands
WWW
« Antwoord #280 Gepost op: Mei 15, 2011, 20:48:28 »

Hey mense..was weer leukkkkkkkkk,tx 2 J's. jammer dat alleen de die hards het  kans op een regenbuitje voor lief namen  (zelfs zonder regen pak..Tongue ),trugweg mooi binnendoor ipv snelweg,tx Aerx.
gelukkig zijn mn kneepads nog als nieuw.dure dingen hoor!

Ja dat regenpak had weinig nut voor die paar minuten 
maar was een mooi dagje, volgende keer rij ik ook mee terug tussendoor. Was nu om kwart voor 2 thuis  angel
Gelogd
Henk RS 250
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.255


Italy
« Antwoord #281 Gepost op: Mei 15, 2011, 20:53:05 »

idd net op tijd om Simoncelli te zien stunten weer
Gelogd

you're only supposed to blow the bloody doors off!
Rossifumi
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 3.048


Grazie Mille '01

Netherlands
« Antwoord #282 Gepost op: Mei 15, 2011, 21:51:52 »

Ja, goed, waar zal ik beginnen...  Embarrassed Het verhaal van Brontolo beschrijft het goed. Nogmaals, super lullig dat we je vergeten zijn bij de Shell. Ik geloof dat ik nog het sein aan Richard gaf dat we compleet waren. Niet dus...   Daarna inderdaad de afslag van de A28 richting Harderwijk gemist, o.a. omdat ik me even snel voorin de groep wilde proppen i.p.v. tussen wat auto's. Tsja, dat ging dus niet helemaal goed   Na veel gezoek zwaar verlaat alsnog de foto locatie gevonden. Kostte wel wat peut. Die ik daarna op de laatste 2km tekort kwam  Angry Minime en Droeftoeter, nogmaals SUPER bedankt voor jullie denkwerk en gefrotter aan de Falco om mij aan een half litertje sap te helpen. En idd, ik ben de mevrouw van wie ik haar lege flesje mocht hebben achteraf niet eens bedankt   Om daarna nogmaals te hulp te schieten bij een heel klein olie probleempje bij Richard. Zo te horen heeft DaniĂ«l er thuis nog een groter olie probleempje van gemaakt..haha! Wink

Maarrr, er is ook goed nieuws natuurlijk   Allereerst vond ik het met R'dam groepje uitermate gezellig   De regen die bij mij 's ochtends met bakken uit de hemel viel op de route alles mee. De Lekdijk was zelfs helemaal droog. En leeg  Grin Echt nog lekker kunnen rijden op de heenweg. Lekker de Tuono Factory opjagen  Wink En ik vond het uiteraard heel gaaf om te zien dat er nog heel veel RSV's en Tuono's waren op komen dagen  

Het was me het dagje wel...  Smiley
Gelogd

Happy Mille
Droeftoeter
Gast
ARA Addict
*****
Offline Offline

Berichten: 1.258


2001 SL1000 Falco en een 2003 Tuono

Netherlands
« Antwoord #283 Gepost op: Mei 15, 2011, 22:03:17 »

En idd, ik ben de mevrouw van wie ik haar lege flesje mocht hebben achteraf niet eens bedankt  

Ach je vroeg het toch netjes? Als je 6 van die bonkige leernichten op je af ziet komen sta je graag, geheel belangenloos je flessie water af.

Blij dat je toch nog (ondanks je dwaling) op tijd was voor het fotomoment, Mineme en ik staan er niet eens op. Zaten net ff in de snackbar
Gelogd

Vini,Moto,Endo
(We came, We rode it, we crashed it)
Chakotay
Lick here to continue
Jr. ARA Member
**
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 71


Netherlands
WWW
« Antwoord #284 Gepost op: Mei 15, 2011, 22:11:08 »

Navond :W

Was leuk om er even bij te zijn in Amersfoort, ik ben alleen onderweg naar H'wijk meteen afgehaakt richting m'n bed, aangezien ik flinke koppijn gekregen had... Sad (Ik was die matzwarte mille die meteen op de A1 de groep inhaalde en 'de verkeerde kant op' de A28 op dook.

Volgende keer beter, binnenkort eens bij een ritje aanhaken Smiley

@rsv mille evo, nog bedankt voor de stelschroef! Hij past nog ook Tongue
Gelogd

Aprilia RSV Mille (2001) || Suzuki GSX-R 600 (2001)
Pagina's: 1 ... 17 18 [19] 20   Omhoog
  Print  
 
Ga naar:  

Onderwerp Gestart door Reacties Gelezen Laatste bericht
KNMV Supercup 1000CC 17 april 2009 Assen « 1 2 3 4 5 » FastJ 65 50182 Laatste bericht Juni 01, 2009, 19:44:08
door robz
ZAC 18/9 « 1 2 » breed 17 16309 Laatste bericht April 25, 2009, 20:47:25
door breed
Even Voorstellen « 1 2 » sammy 16 10013 Laatste bericht Juli 19, 2013, 21:35:01
door sammy
RIP Marcel Aprilia 2000) « 1 2 3 » scarfaces 39 25998 Laatste bericht April 08, 2009, 11:28:07
door zeeslot
Japanner met turbo « 1 2 ... 5 6 » emille 86 51588 Laatste bericht Februari 24, 2014, 20:19:29
door driverx111

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
TinyPortal v0.9.8 © - ARA design by BoneBoxx Webhosting & Webdesign
Valid XHTML 1.0! Valid CSS!