Aprilia Riders Association “SponsorKliks,
April 27, 2024, 16:43:08 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:
 
  Startpagina Webshop Fotoalbum Links Help Zoek Inloggen Registreren  

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Pagina's: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 18   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: "RubberButt" 2011 vrijdag 17 juni  (gelezen 71194 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
robz
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 6.843


Pegaso Powerrrrrrrrrrrrrrrrr

San Marino
WWW
« Antwoord #150 Gepost op: Juni 08, 2011, 08:26:11 »

Beste Allemaal even een update van het sponsorfront, het gaat niet zo best, vooral de 500km groep laat het helemaal afweten! Angry Waarschijnlijk om zich enigzins te distantiëren hebben twee deelnemers op een Yamaha een aparte team yamaha actiegroep gestart en daar staat na 1 dag toch al 110 euro! 
Die zullen die aprilia riders even een poepie laten ruiken vermoed ik..... Undecided

Een overzicht van alle groepen en de tussenstanden:  http://mijnactie.fondsgehandicaptensport.nl/teams/aprilia-riders-rubberbutt-endurance-toer/

Algemeen 1000   donatie   270,-- /TZ  290,-   kijk hier: http://mijnactie.fondsgehandicaptensport.nl/acties/ara/1000km-algemeen/donaties.aspx
Algemeen 750  Embarrassed donatie  60,--  / TZ  65,--   kijk hier: http://mijnactie.fondsgehandicaptensport.nl/acties/ara/750km-riders/donaties.aspx
Algemeen 500 Embarrassed donatie   75,-- / TZ  -,-  hier: http://mijnactie.fondsgehandicaptensport.nl/acties/ara/500-km-riders-algemeen/donaties.aspx
Team Pegaso Powerr  donatie 360,-  / tz 145,- http://mijnactie.fondsgehandicaptensport.nl/acties/ara/team-pegaso-power/donaties.aspx
Team de tempeliers  donatie  360,-  / tz -,- hier: http://mijnactie.fondsgehandicaptensport.nl/acties/ericvanb/team-de-tempeliers/donaties.aspx
Team kapiteyn donatie 180,- / tz 65,--http://mijnactie.fondsgehandicaptensport.nl/acties/the-kapitein/rubberbutt-2011/donaties.aspx
Team Yamaha   donatie  120,-/ tz -,-  http://mijnactie.fondsgehandicaptensport.nl/acties/ara/team-yamaha/donaties.aspx

Gezamelijk kom ik op  1425,-  donaties  en 565,-  toezeggingen. Dat is niet veel voor deze fase!! Huh   Dus als je contanten ingezameld hebt of als je er nog niets aan gedaan hebt ( uit de gedane giften op de donatie pagina's is wel te herleiden wie actief is en wie niet... Evil angel) maak het dan over of doe nog even een rondje met de pet! Met 47 deelnemers is die 5000,--  makkelijk haalbaar!

Voor bedrijven is het het handigste een toezegging te doen. Na het behalen van de prestatie worden de toezeggingen "verzilverd" en ontvangen mensen die een toezegging gedaan hebben een email met betaalinstructie Wink

Bvd!! Smiley
Gelogd
Henk RS 250
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.255


Italy
« Antwoord #151 Gepost op: Juni 08, 2011, 11:12:09 »

ik heb nu 125€ verzameld ,  sorry had f moeten melden
Gelogd

you're only supposed to blow the bloody doors off!
DvY
Full ARA Member
***
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 140


Op naar de lente !!

Netherlands
« Antwoord #152 Gepost op: Juni 08, 2011, 17:43:30 »

Heb het rond gestuurd naar iedereen in mijn email adres maar weet niet wie er psies heeft gedoneerd.
Behalve als ze me dat melden natuurlijk.
Maar ben tot nu toe wel de enige in de 500km groep die wat geregeld heb zag ik net, Mijn baas heeft 75 eu gedoneerd.
Aannemersbedrijf P. van Ommeren!!!
En als niemand wat meer doneert doe ik het zelf wel op het laatste moment, want het is toch een leuk iets om ff door die eiffel te gaan knallen!!!
« Laatste verandering: Juni 08, 2011, 17:46:10 door poemba46 » Gelogd

BBer in wording!
The Marshall
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 1.810


Netherlands
« Antwoord #153 Gepost op: Juni 08, 2011, 17:48:32 »

Ik zit momenteel op €230 
Gelogd

Ouder worden betekent dat je botten zijn uitgegroeid maar je vel nog niet ;-)
rolf
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 12.809


Netherlands
WWW
« Antwoord #154 Gepost op: Juni 08, 2011, 18:27:00 »

je telt niet goed rob, 440 euro toezeggingen en 320 euro gestort, we hebben dus nog 240 euro voor het streefgetal te gaan
Gelogd
robz
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 6.843


Pegaso Powerrrrrrrrrrrrrrrrr

San Marino
WWW
« Antwoord #155 Gepost op: Juni 08, 2011, 22:20:44 »

ik heb nu 125€ verzameld ,  sorry had f moeten melden

je hoeft niet te melden hoor !  gewoon effe storten!  Wink   via de links kun je alle donaties zien.....  en dan wordt er gelijk geteld!
Gelogd
robz
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 6.843


Pegaso Powerrrrrrrrrrrrrrrrr

San Marino
WWW
« Antwoord #156 Gepost op: Juni 08, 2011, 22:22:00 »

Heb het rond gestuurd naar iedereen in mijn email adres maar weet niet wie er psies heeft gedoneerd.
Behalve als ze me dat melden natuurlijk.
Maar ben tot nu toe wel de enige in de 500km groep die wat geregeld heb zag ik net, Mijn baas heeft 75 eu gedoneerd.
Aannemersbedrijf P. van Ommeren!!!
En als niemand wat meer doneert doe ik het zelf wel op het laatste moment, want het is toch een leuk iets om ff door die eiffel te gaan knallen!!!

thats the spirit!  en inderdaad je kunt op de site van gehandicaptensport precies zien wie er wat heeft gedoneerd of toegezegd ... daarom heb ik de links erbij gezet... Grin
Gelogd
robz
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 6.843


Pegaso Powerrrrrrrrrrrrrrrrr

San Marino
WWW
« Antwoord #157 Gepost op: Juni 08, 2011, 22:22:51 »

Ik zit momenteel op €230 

zit je er rente van te trekken?   Cheesy Grin

storten!!   dan komt de rest misschien ook een beetje in the mood......... Roll Eyes
Gelogd
robz
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 6.843


Pegaso Powerrrrrrrrrrrrrrrrr

San Marino
WWW
« Antwoord #158 Gepost op: Juni 08, 2011, 22:25:26 »

je telt niet goed rob, 440 euro toezeggingen en 320 euro gestort, we hebben dus nog 240 euro voor het streefgetal te gaan

ja de 1000km doet het niet slecht... schat wel in dat jij en Anton het meest actief zijn!  misschien zitten hier ook een paar mensen te potten?  Ik denk dat daniel en Frits dit weekend nog even met de pet rondgaan in De Haaggg... Grin
Gelogd
futuristie rosso
ApriliaMembers
Sr. ARA Member
****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 485


Futuristie rosso

Netherlands
WWW
« Antwoord #159 Gepost op: Juni 09, 2011, 09:35:29 »

Helaas voor mij geen rubberbutt dit jaar. Gisteren even bij de huisarts geweest om hem op de hoogte te stellen van de stand van zaken na het ongeval 3 weken terug.Gelukkig een goede huisarts die het zelf ook wel even wilde bekijken. Zijn advies, laat maar even een foto maken voor de zekerheid.Na het maken van de foto moest ik even blijven om te horen of ze goed waren. Naast mij kwam de fysioterapeute zitten die vroeg hoe gaat het. Ik zei nou het gaat de goede kant uit.we zijn tenslotte het afgelopen weekend ook naar Engeland geweest op de motor. Naast me gaat de deur open en de laborant vraagt of ik even mee wil komen. Ik vraag zijn de foto`s mislukt..?.
Nee, zegt hij u moet ogenblikkelijk gaan liggen en niet meer bewegen want uw bovenste nekwervel is gebroken en instabiel. 5 minutenn later lig ik net als 3 weken terug weer op de stabilisatieplank op weg naar het diakponessenziekenhuis. Daar wordt een ct scan gemaakt en worden er ook foto`s gemaakt van de ruggewervel aslmede het bekken. Men denk ook nog een fractuur te zien in de ruggewervel dus opnieuw onder de CT scan. Er wordt gesproken over mogelijk opereren maar men wil eerst overleg hebben met de arts in Utrecht. Deze beijkt de foto`s en zegt dat het een wonder is dat ik hier 3 weken mee heb rondgelo. Hij gaat er dan ook van uit dat de breuk inmiddels stabiel is en ik mag in een brace naar huis. Ik realiseer me nu heel goed dat ook ik in het vakje inmemoriam had kunnen terecht komen en zeh tegen Jonneke, we gaan eerst eeen terrasje opzoekn om het te vieren en van de schrik te bekomen. Het vreemde is en blijt toch waarom ze een binnekomende motorrijder die klaagt over nekpijn niet zorgvuldiger controleren op eventuele breuken. Een medische misser....??  Bij  een onverwachte beweginng had het de afgelopen weken gewoon fataal met me kunnen aflopen. Ik tel echter mijn zegeningen en ga er vanuit om volgend jaar wel weer bij de Rubberbutt te zijn. Ik wens jullie in ieder geval veel plezier en doe voorzichtig. Ik zal het missen die rubberbutt van 2010.
Gelogd

je bent nooit te oud om je jong te voelen...
Henk RS 250
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.255


Italy
« Antwoord #160 Gepost op: Juni 09, 2011, 10:39:12 »

wat een klote nieuws zeg , maar ook erg veel geluk gehad.   jammer dat het zo loopt,  erg veel succes met genezing en tot een ander ara evenement
Gelogd

you're only supposed to blow the bloody doors off!
rolf
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 12.809


Netherlands
WWW
« Antwoord #161 Gepost op: Juni 09, 2011, 11:40:42 »

he ron, wat een nieuws man, sterkte ene op de ARA clubdag zien we je zeker wel toch.!!!

Neem maar een biertje van me.


grtjs rolf

ps. vanmorgen weer 150 euro losgetrokken bij een leverancier, dus we hebben inmiddels 590 euro aan toezeggingen dus nog 90 euro te gaan voor het streefgetal.
Gelogd
Henk RS 250
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.255


Italy
« Antwoord #162 Gepost op: Juni 09, 2011, 11:43:20 »

net contact gehad met verzekering,  expert komt wss pas na weekend kijken, dus ga er vanuit dat de mille niet op tijd klaar is voor de butt.
als het toch nog lukt om te gaan doe ik het sponsorgeld volgende week overmaken

alvast veel succes en plezier voor de doorzetters
Gelogd

you're only supposed to blow the bloody doors off!
rolf
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 12.809


Netherlands
WWW
« Antwoord #163 Gepost op: Juni 09, 2011, 11:55:33 »

net contact gehad met verzekering,  expert komt wss pas na weekend kijken, dus ga er vanuit dat de mille niet op tijd klaar is voor de butt.
als het toch nog lukt om te gaan doe ik het sponsorgeld volgende week overmaken

alvast veel succes en plezier voor de doorzetters

henk, als de expert geweest is maandag of dinsdag dan rij je even niet naar je vriendin maar naar mij en zorgen we dat de afgebroken hendeltje vervangen worden zodat je kan rijden. Enne een rubberbutt rijden met kampfspüren is niet erg.
Daarna gewoon de motor afleveren bij de dealer die hem weer strak maakt.
Gelogd
Raptor
Administrator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 1.290


Netherlands
WWW
« Antwoord #164 Gepost op: Juni 09, 2011, 13:17:03 »

Helaas voor mij geen rubberbutt dit jaar.
...
Nee, zegt hij u moet ogenblikkelijk gaan liggen en niet meer bewegen want uw bovenste nekwervel is gebroken en instabiel. 5 minutenn later lig ik net als 3 weken terug weer op de stabilisatieplank op weg naar het diakponessenziekenhuis.
...

Pffff...wat een slecht verhaal, Ron! Er flitsen wat kreten door mijn hoofd, zoals 'oog' en 'naald' en 'count your blessings' enzo...
Doe voorlopig maar effe rustig aan; die RubberButt komt wel weer!

Heb 'n paar jaar geleden ongeveer hetzelfde meegemaakt; ook 3 weken rondgelopen met een gebroken wervel (L4 of L5), na een ongelukkige val met paardrijden. Ben toen weggekomen met 3 maanden gipscorset, maar dat had ook heel anders kunnen aflopen. Zijn van die momenten dat je ineens heel aardig kunt gaan relativeren...

Pas op jezelf kerel, en daag dat beschermengeltje voorlopig niet teveel uit! Wink
Gelogd

"Waar een wil is is een weg. Waar meer willen zijn een file..."
Pagina's: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 18   Omhoog
  Print  
 
Ga naar:  

Onderwerp Gestart door Reacties Gelezen Laatste bericht
Japanner met turbo « 1 2 ... 5 6 » emille 86 51600 Laatste bericht Februari 24, 2014, 20:19:29
door driverx111
Reisverslag Franse Alpen 2011 Els 11 10352 Laatste bericht Augustus 19, 2011, 15:31:28
door Berthebike
UPDATE Vervroegde Sinterklaas? Tuono ABS 2014 is per direct leverbaar! « 1 2 » R1-ner 15 10040 Laatste bericht Juli 17, 2013, 17:17:46
door The Marshall
Plannen voor C-licentiecursus? « 1 2 ... 10 11 » rsvfrank 150 58074 Laatste bericht September 30, 2010, 04:53:40
door rsvfrank
Thomas' moeder Aprilia Red Rose Classic 50 « 1 2 » *Thomas* 16 25445 Laatste bericht Juli 25, 2009, 10:04:12
door *Thomas*

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
TinyPortal v0.9.8 © - ARA design by BoneBoxx Webhosting & Webdesign
Valid XHTML 1.0! Valid CSS!