Aprilia Riders Association “SponsorKliks,
Maart 28, 2024, 17:07:43 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:
 
  Startpagina Webshop Fotoalbum Links Help Zoek Inloggen Registreren  

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Pagina's: 1 [2]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Motorrijders aan banden gelegd  (gelezen 10985 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
Big Chris
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.816


Gaat vreemd ;-)

Thailand
« Antwoord #15 Gepost op: April 13, 2011, 12:43:21 »

Nog een puntje van kritiek op de statistieken: waar vinden de ongelukken plaats?

Worden de dijken afgesloten omdat daar de meeste motorongevallen met dodelijke afloop gebeuren?

Of is het een landelijk cijfer en gaan we motorrijden verbieden? Laten we vliegen ook verbieden, scheelt een hoop lawaai voor de inwoners van Amstelveen e.o., scheelt een hoop schadelijke uitstoot en vliegtuigcrashes met honderden doden behoren ook tot het verleden 
Gelogd
emille
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 1.826


Weer eens wat anders

Netherlands
« Antwoord #16 Gepost op: April 13, 2011, 14:33:27 »

Robz 
Gelogd

Aprilia RSV Mille oranje/paars 1999
Aprilia RSV Mille matzwart 2001
Aprilia RSV Mille R geel 2001
Aprilia RSV Mille/Tuono zwart 2002
Aprilia Shiver 750 zwart 2008
Aprilia RSV Mille R geel 2003
Vincent S.
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 853

Netherlands
« Antwoord #17 Gepost op: April 13, 2011, 16:44:43 »

hahaha klasse robz
Gelogd

Ride it like you stole it!!!
rolf
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 12.809


Netherlands
WWW
« Antwoord #18 Gepost op: April 13, 2011, 17:32:11 »

hahaha Robz nieuws gaat snel, ik kreeg al een telefoontje vanmiddag over een specifiek RobZ reactie. 
Gelogd
malle eppie
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 702


Netherlands
« Antwoord #19 Gepost op: April 13, 2011, 17:54:08 »

Scherpe brief Rob 
Gelogd
Cyclonus
Gast
« Antwoord #20 Gepost op: April 13, 2011, 17:56:27 »

Mooi stukje Robz, zag dat Emile hem inmiddels ook op MF bij het bericht heeft geplaatst als reactie, kon bij de Telegraaf zo gauw geen knop vinden voor reacties
Gelogd
patrickhenr
Gast
« Antwoord #21 Gepost op: April 13, 2011, 20:24:05 »

Tja helaas is het waarschijnlijk een minderheid die het voor de meerderheid verpest  Undecided
Dat is bijna altijd zo. En ik moet zeggen, ik zit in het buitengebied van een dorp op een weg met aardig wat drempels......maar de meeste racemotoren die hier langs komen denken rossi of stoner te zijn    . Het is een race hoe hard kan ik gaan tussen de ver uit elkaar liggende drempels met het liefst open uitlaten en gedemonteerde db killers.   
Ik als motorrijder stoor me hier regelmatig aan. Kan me voorstellen dat de mensen in de straat die geen motor rijden helemaal uit hun panty gaan. Hard rijden doe je op een circuitdag!! Niet in dorpen.  .
En begrijp me niet verkeerd, ik hou van hard rijden....maar ik doe dat op het circuit!!
« Laatste verandering: April 13, 2011, 20:37:02 door patrickhenr » Gelogd
Redmer
Sr. ARA Member
****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 494


Australia
« Antwoord #22 Gepost op: April 13, 2011, 21:42:43 »

Tja helaas is het waarschijnlijk een minderheid die het voor de meerderheid verpest  Undecided
Dat is bijna altijd zo. En ik moet zeggen, ik zit in het buitengebied van een dorp op een weg met aardig wat drempels......maar de meeste racemotoren die hier langs komen denken rossi of stoner te zijn    . Het is een race hoe hard kan ik gaan tussen de ver uit elkaar liggende drempels met het liefst open uitlaten en gedemonteerde db killers.   
Ik als motorrijder stoor me hier regelmatig aan. Kan me voorstellen dat de mensen in de straat die geen motor rijden helemaal uit hun panty gaan. Hard rijden doe je op een circuitdag!! Niet in dorpen.  .
En begrijp me niet verkeerd, ik hou van hard rijden....maar ik doe dat op het circuit!!

 With stupid


Zag zondag ook weer een paar van die klaverbladridders... 15°, koud asfalt, knie aan de grond door de bocht en een vangrail aan de buitenkant..... als ie gaat, wordt ik als mede-motor rijder dan geacht hem uit de vangrail te plukken ? Suffo's.....
Gelogd

robz
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 6.843


Pegaso Powerrrrrrrrrrrrrrrrr

San Marino
WWW
« Antwoord #23 Gepost op: April 13, 2011, 22:49:17 »

Tja helaas is het waarschijnlijk een minderheid die het voor de meerderheid verpest  Undecided
Dat is bijna altijd zo. En ik moet zeggen, ik zit in het buitengebied van een dorp op een weg met aardig wat drempels......maar de meeste racemotoren die hier langs komen denken rossi of stoner te zijn    . Het is een race hoe hard kan ik gaan tussen de ver uit elkaar liggende drempels met het liefst open uitlaten en gedemonteerde db killers.   
Ik als motorrijder stoor me hier regelmatig aan.

natuurlijk, maar dat was niet de stelling van het krantenartikel, het wordt er zijdelings bijgehaald....  als de politie ECHT geinteresseerd is in geluidsoverlast is het makkelijk een fuikje te zetten.....   Cool
ik heb veel last van snorscooters die met veel herrie en 2x te hard door mn straat knallen... ook maar verbieden?
oja en ik irriteer me ook mateloos aan al die voetgangers die vlak langs mijn raam lopen..... laat het aantal doden onder voetgangers nu zijn toegenomen... ik durf het bijna niet te zeggen.... afsluiten?   Wink
zelf kom ik niet zo vaak in het rivierengebied maar ik herinner me dat ik vorig jaar met mn meissie een rondje op de motor deed en toen al tegen wegen aanliep waar ik vroeger nog gewoon mocht komen en nu niet meer..... ben ik het principieel mee oneens

Gelogd
daanrsv
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 1.358


Oh Aprilia, gelukkig ben jij geen Japanner!

Netherlands
« Antwoord #24 Gepost op: April 14, 2011, 09:56:06 »

Robz... een echte held!! De opsteker van de week is onderweg!


 

Tuurlijk hebben ze in Maurik last van herrie van motoren.

De, door hun zelf gekozen gemeenteraad, heeft enkele jaren geleden de hele dijk in de omgeving van Maurik vol laten leggen met drempels.

Met als gevolg dat ik niet meer rustig met constant toerental de dijk af veeg, maar telkens moet afremmen, terugschakelen drempel over en vervolgens weer vol optrek tot de 1*0 km/h, waarna het hele feest weer opnieuw begint.
En zoals iedereen weet is dat met zo'n dikke twee cilinder een feest voor de trommelvliezen.



Ik zou zeggen..... eigen schuld, dikke bult! Smiley Smiley Smiley Smiley Smiley
Gelogd

barkeepers doen meer dan alleen drinken
ffproductions1
ApriliaMembers
Jr. ARA Member
**
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 55


life and kicking

Netherlands
« Antwoord #25 Gepost op: April 14, 2011, 22:39:20 »

Wat een kolder, Telegraaf was toch ook al fout in 40-45?
Gelogd
patrickhenr
Gast
« Antwoord #26 Gepost op: April 15, 2011, 16:05:00 »

Tja helaas is het waarschijnlijk een minderheid die het voor de meerderheid verpest  Undecided
Dat is bijna altijd zo. En ik moet zeggen, ik zit in het buitengebied van een dorp op een weg met aardig wat drempels......maar de meeste racemotoren die hier langs komen denken rossi of stoner te zijn    . Het is een race hoe hard kan ik gaan tussen de ver uit elkaar liggende drempels met het liefst open uitlaten en gedemonteerde db killers.  
Ik als motorrijder stoor me hier regelmatig aan.

natuurlijk, maar dat was niet de stelling van het krantenartikel, het wordt er zijdelings bijgehaald....  als de politie ECHT geinteresseerd is in geluidsoverlast is het makkelijk een fuikje te zetten.....   Cool
ik heb veel last van snorscooters die met veel herrie en 2x te hard door mn straat knallen... ook maar verbieden?
oja en ik irriteer me ook mateloos aan al die voetgangers die vlak langs mijn raam lopen..... laat het aantal doden onder voetgangers nu zijn toegenomen... ik durf het bijna niet te zeggen.... afsluiten?   Wink
zelf kom ik niet zo vaak in het rivierengebied maar ik herinner me dat ik vorig jaar met mn meissie een rondje op de motor deed en toen al tegen wegen aanliep waar ik vroeger nog gewoon mocht komen en nu niet meer..... ben ik het principieel mee oneens


Klopt. Ik ben het ook niet oneens met je brief of je stelling hoor. Maar er gaf iemand terecht aan dat een aantal mensen het verpest voor een grote groep mensen. En dat is meestal zo. Ik ben er bijvoorbeeld voorstander van om wat ruimer in files te rijden zodat motoren er tussendoor kunnen. Maar een aantal mensen rijdt debiel hard tussen de auto,s door. Logisch dat er dan discussies op gang komen en eerdaags het gedoogbeleid gewoon van de baan is.
« Laatste verandering: April 15, 2011, 16:06:41 door patrickhenr » Gelogd
baggerboer
Jr. ARA Member
**
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 20


Netherlands
« Antwoord #27 Gepost op: April 15, 2011, 16:31:45 »

heel mooi geschreven Rob,  
Gelogd

Fast Sailor
Pagina's: 1 [2]   Omhoog
  Print  
 
Ga naar:  

Onderwerp Gestart door Reacties Gelezen Laatste bericht
KNMV Supercup 1000CC 17 april 2009 Assen « 1 2 3 4 5 » FastJ 65 49973 Laatste bericht Juni 01, 2009, 19:44:08
door robz
Vers van de pers: Aprilia nieuws voor beurs Big Chris 4 5207 Laatste bericht Februari 25, 2011, 23:18:00
door plutomille
ZAC 18/9 « 1 2 » breed 17 16230 Laatste bericht April 25, 2009, 20:47:25
door breed
ZAC geluid shit breed 9 8953 Laatste bericht April 22, 2008, 16:34:54
door Heuveltje
Reisverslag Franse Alpen 2011 Els 11 10314 Laatste bericht Augustus 19, 2011, 15:31:28
door Berthebike

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
TinyPortal v0.9.8 © - ARA design by BoneBoxx Webhosting & Webdesign
Valid XHTML 1.0! Valid CSS!