Aprilia Riders Association “SponsorKliks,
Mei 02, 2024, 00:09:17 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:
 
  Startpagina Webshop Fotoalbum Links Help Zoek Inloggen Registreren  

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Pagina's: 1 2 3 [4]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: RSV rookt en houdt in.  (gelezen 15030 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
Tuono Mikey
Full ARA Member
***
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 135


JEEHAAAAAAA

Netherlands
« Antwoord #45 Gepost op: April 28, 2011, 20:35:28 »

ik kreeg op het moment dat hij moeilijk ging lopen ook een raar gevoel in mijn buik. had al bijna foto's gemaakt voor marktplaats Wink

Ik ken dat gevoel Embarrassed Embarrassed maar gelukkig is het leed weer geleden en je kan weer knappen zonder de rooksluier en je hebt het mooi snel opgelost petje af.

Gelogd

Tuono 2004
Eacis
Jr. ARA Member
**
Offline Offline

Berichten: 42

Netherlands
« Antwoord #46 Gepost op: April 28, 2011, 21:22:19 »

Vandaag met ov naar Roke in mijdrecht geweest om het membraan te halen. Maar nu hij het weer doet is alles vergeten en vergeven.

We beginnen gewoon met een schone lei.
Gelogd
-MP-
Gast
« Antwoord #47 Gepost op: April 28, 2011, 22:03:59 »

Mooi! Overigens had je niet de eerste geweest die hier zijn fiets voor had verkocht. Stond pas een Falco op marktplaats waarvan de zuigerveren (volgens de verkoper) moesten worden vervangen omdat hij olie verbruikte en moeilijk liep. Een Rotax blok doet dat niet, onder de 2 ton, denk ik.

Zelfs motorstore barendrecht gaf even geleden een forumlid de diagnose klepkeringen vervangen. Kosten, 900 euro.

Veel plezier weer met je fiets  

Uuuh was dat misschien de mijne?
Gelogd
Droeftoeter
Gast
ARA Addict
*****
Offline Offline

Berichten: 1.258


2001 SL1000 Falco en een 2003 Tuono

Netherlands
« Antwoord #48 Gepost op: April 28, 2011, 22:07:43 »

Geen idee. Was een rooie Falco. Heeft er denk ik een maand of 8 geleden opgestaan. Ik weet niet hoe lang hij er uiteindelijk op gestaan heeft.

Ik heb de verkoper zelfs nog gemaild met een heel verhaal. Heb een reactie terug gehad, maar na een week of wat stond hij toch weer te koop. Weer met dat verhaal van die zuigerveren.

Heeft die van jouw dezelfde symptomen dan?
Gelogd

Vini,Moto,Endo
(We came, We rode it, we crashed it)
-MP-
Gast
« Antwoord #49 Gepost op: April 29, 2011, 07:48:26 »

Geen idee. Was een rooie Falco. Heeft er denk ik een maand of 8 geleden opgestaan. Ik weet niet hoe lang hij er uiteindelijk op gestaan heeft.

Ik heb de verkoper zelfs nog gemaild met een heel verhaal. Heb een reactie terug gehad, maar na een week of wat stond hij toch weer te koop. Weer met dat verhaal van die zuigerveren.

Heeft die van jouw dezelfde symptomen dan?

Ik heb die van mij bij een handelaar gekocht een paar weken geleden, die hem ingekocht had van een particulier.  rode met onderkuip & streetfighter carbon uitlaten.

Met bleek achteraf een lek membraam. heeft de handelaar uiteindelijk nog de helft aan meebetaald,
Gelogd
Droeftoeter
Gast
ARA Addict
*****
Offline Offline

Berichten: 1.258


2001 SL1000 Falco en een 2003 Tuono

Netherlands
« Antwoord #50 Gepost op: April 29, 2011, 11:51:24 »

Lang leve gmail. Ik heb de advertentie waarop ik gereageerd had nog gevonden:

Citaat
Er zit wel een beetje werk aan, maar voor de handige mensen onder ons is dit geen probleem.
De motor verbruikt namelijk wat olie. Dit komt omdat de zuigerveren aan vervanging toe zijn.

Voor de rest kan ik vertellen dat het een heerlijke motor is om mee te rijden.

Hij is voorzien van:

- carbon uitlaatdempers (links en rechts en hoog gemonteerd)
- bijbehoorende ECU ( Electric Control Unit voor betere preformance)
- handvatverwarming
- onderkuip (is zelden te zien op andere Aprilia's SL 1000 Falco's)
- start onderbreking met alarm
- rear set deck ( om er een 1 zitter van te maken)
- motorhoes

Aangezien de zuigerveren vervangen moeten worden is de prijs €3000,-

Als deze reparatie is gedaan zal de motor de volgende eigenaar nog veel rij plezier ku nnen bezorgen.

Bekijk de foto's en u ziet zelf dat het een schitterende motor is.

Met vriendelijke groeten,

Dat is em dus...

Ik zie trouwens net nog in de mailwisseling dat ik em nog heb aangeboden het membraan te vervangen, alleen heb ik daarna niks meer gehoord. Een maand daarna kwam ik hem weer tegen op marktplaats met weer hetzelfde verhaal (ik dacht nog, bekijk het dan...). Blijkbaar heeft hij hem overgedaan aan een handelaar voor weinig. Zuigerveren vervangen is nou eenmaal niet "een beetje werk".
« Laatste verandering: April 29, 2011, 11:57:37 door Droeftoeter » Gelogd

Vini,Moto,Endo
(We came, We rode it, we crashed it)
-MP-
Gast
« Antwoord #51 Gepost op: April 29, 2011, 11:59:24 »

Lang leve gmail. Ik heb de advertentie waarop ik gereageerd had nog gevonden:

Citaat
Er zit wel een beetje werk aan, maar voor de handige mensen onder ons is dit geen probleem.
De motor verbruikt namelijk wat olie. Dit komt omdat de zuigerveren aan vervanging toe zijn.

Voor de rest kan ik vertellen dat het een heerlijke motor is om mee te rijden.

Hij is voorzien van:

- carbon uitlaatdempers (links en rechts en hoog gemonteerd)
- bijbehoorende ECU ( Electric Control Unit voor betere preformance)
- handvatverwarming
- onderkuip (is zelden te zien op andere Aprilia's SL 1000 Falco's)
- start onderbreking met alarm
- rear set deck ( om er een 1 zitter van te maken)
- motorhoes

Aangezien de zuigerveren vervangen moeten worden is de prijs €3000,-

Als deze reparatie is gedaan zal de motor de volgende eigenaar nog veel rij plezier ku nnen bezorgen.

Bekijk de foto's en u ziet zelf dat het een schitterende motor is.

Met vriendelijke groeten,

Dat is em dus...

Ik zie trouwens net nog in de mailwisseling dat ik em nog heb aangeboden het membraan te vervangen, alleen heb ik daarna niks meer gehoord. Een maand daarna kwam ik hem weer tegen op marktplaats met weer hetzelfde verhaal (ik dacht nog, bekijk het dan...). Blijkbaar heeft hij hem overgedaan aan een handelaar voor weinig.

Grappig om te lezen, is hem inderdaad,  alleen die startonderbreking zit er niet op ( alleen het stickertje Tongue )
en met de zuigerveren is niets mis...

Daarnaast was het ook niet echt een plaatje, want hij heeft wat pekel gezien.

ik gok dat hij hem voor een stuk minder verkocht heeft als wat hij hierboven nog vroeg,   weet je misschien nog wat voor kilometerstand hij mee adverteerde toen?

Gelogd
Droeftoeter
Gast
ARA Addict
*****
Offline Offline

Berichten: 1.258


2001 SL1000 Falco en een 2003 Tuono

Netherlands
« Antwoord #52 Gepost op: April 29, 2011, 12:10:30 »

weet je misschien nog wat voor kilometerstand hij mee adverteerde toen?

Geen idee. Bovenstaande tekst is de hele advertentie.
Gelogd

Vini,Moto,Endo
(We came, We rode it, we crashed it)
-MP-
Gast
« Antwoord #53 Gepost op: April 29, 2011, 14:01:16 »

weet je misschien nog wat voor kilometerstand hij mee adverteerde toen?

Geen idee. Bovenstaande tekst is de hele advertentie.

Ok thanx,   
Gelogd
Pagina's: 1 2 3 [4]   Omhoog
  Print  
 
Ga naar:  

Onderwerp Gestart door Reacties Gelezen Laatste bericht
Verslag ZAC Zolder 1 september 2009 « 1 2 » emille 15 10933 Laatste bericht September 04, 2009, 16:32:56
door Timfiz
Telemarketing « 1 2 » Sjaakie 29 21896 Laatste bericht Mei 02, 2008, 14:45:17
door rrvm1971
'Performance luchtfilters' vs. originele Danduy 3 10081 Laatste bericht September 08, 2010, 00:00:46
door Kefke
HOWTO: achterrem ontluchten RSV Mille « 1 2 » Chakotay 19 16231 Laatste bericht Mei 21, 2013, 13:50:12
door Bart-Jan
ketting aanspannen - regelen - uitlijnen (alle types) Danduy 3 6867 Laatste bericht Augustus 23, 2011, 16:00:23
door lummelke

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
TinyPortal v0.9.8 © - ARA design by BoneBoxx Webhosting & Webdesign
Valid XHTML 1.0! Valid CSS!