Aprilia Riders Association “SponsorKliks,
April 20, 2024, 08:32:27 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:
 
  Startpagina Webshop Fotoalbum Links Help Zoek Inloggen Registreren  

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Pagina's: 1 [2] 3 4 5   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Aprilia fabrieksteam stopt in WSBK, vanaf 2012-13 in MotoGP?  (gelezen 20934 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
rolf
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 12.809


Netherlands
WWW
« Antwoord #15 Gepost op: Mei 18, 2011, 17:35:20 »

ja een lichte sportmotor 450cc 2 cilinder, ik ben voor Grin
Gelogd
ELF76
Gast
« Antwoord #16 Gepost op: Mei 18, 2011, 18:56:55 »

Tegenvallende verkopen worden naar mijn mening ook veroorzaakt doordat de motor behoorlijk aan de prijs is, bovendien is het inzetgebied heel beperkt omdat het ding echt geen bagagemogelijkheden heeft en een actieradius  die maar net genoeg is voor een rondje om de kerk.

Gelogd
rolf
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 12.809


Netherlands
WWW
« Antwoord #17 Gepost op: Mei 18, 2011, 19:11:25 »

de RSV4 te duur, daar ben ik het niet mee eens, het is een bak geld maar vergelijk alles van toegepaste materiaal en techniek met een vergelijkbare motor dan is deze net zo duur of goedkoper. Neem een Ducati of BMW = duurder. Neem de R1 net zo duur. Dus duur is relatief.

Maar Aprilia als merk blijf een underdog in vergelijking met de grotere merken zoals bovengenoemd, de promo machine doet het met minder budget als de anderen.

Het gewoon erg jammer als ze hun succes in de SBK niet doorzetten en uitmelken. Moto GP wordt beheerst en bepaald door de japanse merken, in de SBK doen de europeesche merken lekker mee.
Het zal toch niet zo zijn dat we ons merk straks ook alleen maar achter een paychannel kunnen zien en dan net zoals afgelopen zondag dat terwijl je betaald hebt om via Sport 1 extra te kijken de Moto GP eraf gaat tijdens de race voor een K.T voetbalwedstrijd om vervolgens om te moeten schakelen.

okee sorry voor de voetbal fans. Terug naar Aprilia en de Moto GP, neeeeeeeeeeeeeeeeeee terug naar de SBK
Gelogd
robz
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 6.843


Pegaso Powerrrrrrrrrrrrrrrrr

San Marino
WWW
« Antwoord #18 Gepost op: Mei 18, 2011, 19:54:05 »

Ik heb hier thuis wel wat vergelijkende info liggen.....  dan is de rsv4 niet duur.....
Gelogd
Henk RS 250
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.255


Italy
« Antwoord #19 Gepost op: Mei 18, 2011, 20:16:40 »

geef nie heb ook de pest aan voetballen 
Gelogd

you're only supposed to blow the bloody doors off!
Deefski
RSV Mille, er is geen betere!
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.872


Je kunt beter jezelf overwinnen, dan 1000 vijanden

Kazakhstan
« Antwoord #20 Gepost op: Mei 18, 2011, 21:11:12 »

RSV4 is een topfiets met dito prestaties en de prijs is niet onfatsoenlijk. Ik heb het helaas niet liggen  Cry
Terug naar de SBK en GP als het aan mij ligt, de techniek en de passie verdienen het! 
Gelogd

The following are actual submissions on a series of quizzes, tests, and essays.
The moon is a planet just like the earth, only it is even deader.""
"Water is composed of two gins, Oxygin and Hydrogin. Oxygin is pure gin. Hydrogin is gin and water."
Gerrit
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.480


Netherlands
« Antwoord #21 Gepost op: Mei 18, 2011, 21:43:25 »

Rob heeft al gekozen begrijp ik. Hij zoekt nog wat laatste bevestiging. Marketing theorie is ook van toepassing op een marketeer. Wink
Gelogd

Groet,

Gerrit-IJsselstein
robz
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 6.843


Pegaso Powerrrrrrrrrrrrrrrrr

San Marino
WWW
« Antwoord #22 Gepost op: Mei 19, 2011, 11:47:34 »

Rob heeft al gekozen begrijp ik. Hij zoekt nog wat laatste bevestiging. Marketing theorie is ook van toepassing op een marketeer. Wink

 Grin Grin
Gelogd
B-Art
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 3.488


Italy
WWW
« Antwoord #23 Gepost op: Mei 19, 2011, 12:00:46 »

RSV4 is een topfiets met dito prestaties en de prijs is niet onfatsoenlijk. Ik heb het helaas niet liggen  Cry
Terug naar de SBK en GP als het aan mij ligt, de techniek en de passie verdienen het! 

Zo is het 
MotoGP kan volgend jaar weer een stuk interessanter zijn met terugkeer van 1000cc, + dat er op basis van een standaard blok gereden mag worden.

Bovendien trekt MotoGP altijd nog vele malen meer publiek als de WSBK...
Gelogd

Aprilia slijtage/aftermarket onderdelen:


15% korting op slijtagedelen!
wimmie
Gast
« Antwoord #24 Gepost op: Mei 20, 2011, 19:56:28 »

Rsv4 is gewoon een veels te kleine fiets geworden, prachtig ding maar zo onpraktisch
Mijn buurman heeft een s1000rr en daar pas ik beter op
Het voordeel van BMW is dat het duits is , daar heeft de gemiddelde klant toch meer vertrouwen in dan in iets italiaans

En de persintroductie was nu ook niet een doorslaand succes met die kapotte blokken........ Roll Eyes Lips Sealed
Gelogd
robz
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 6.843


Pegaso Powerrrrrrrrrrrrrrrrr

San Marino
WWW
« Antwoord #25 Gepost op: Mei 20, 2011, 21:28:43 »

Rsv4 is gewoon een veels te kleine fiets geworden, prachtig ding maar zo onpraktisch
ik ben 190, gaat prima hoor  Smiley

Het voordeel van BMW is dat het duits is ...

dat was vroeger..... 
maar ik moet zeggen ze lossen de garantiegevallen wel goed op, dus toch een betere marketing! Wink
Gelogd
B-Art
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 3.488


Italy
WWW
« Antwoord #26 Gepost op: Mei 20, 2011, 22:32:37 »

Alleen jammer dat het ding ongelOvelijk veel lijkt op een Japanner 
Daarom zal ie wel zo goed verkopen....
Gelogd

Aprilia slijtage/aftermarket onderdelen:


15% korting op slijtagedelen!
FastJ
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 4.792


RSV4ever & Pegaso Powerrrrrrr

Netherlands
« Antwoord #27 Gepost op: Mei 21, 2011, 06:43:36 »

Ik heb op beide fietsen gereden (RSV4 en de beier), 1.93 m kan ook prima op de RSV4. Als je een Honda-gevoel zoekt,pak dan de BMW. Zoek je beleving: RSV4 

(nu nog de R1 verkopen  Wink)
Gelogd

Je kunt alleen spijt hebben van dingen die je niet doet.
Kiek um goan!
B-Art
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 3.488


Italy
WWW
« Antwoord #28 Gepost op: Mei 21, 2011, 07:35:52 »

ja een lichte sportmotor 450cc 2 cilinder, ik ben voor Grin


Doe dan de 550  Grin
Gelogd

Aprilia slijtage/aftermarket onderdelen:


15% korting op slijtagedelen!
Droeftoeter
Gast
ARA Addict
*****
Offline Offline

Berichten: 1.258


2001 SL1000 Falco en een 2003 Tuono

Netherlands
« Antwoord #29 Gepost op: Mei 21, 2011, 10:11:23 »

Het voordeel van BMW is dat het duits is , daar heeft de gemiddelde klant toch meer vertrouwen in dan in iets italiaans

Precies, en daarom snap ik niet dat Aprilia voor de gemiddelde klant kiest, terwijl ze daar eerst niet voor leken te kiezen. Laat gemiddelde klanten inderdaad maar een BMW gaan halen , of een rijstkoker.

Ducati (of Harley) maakt al jaren bagger, en toch liggen er mensen in de rij om twee x zoveel te betalen voor iets dat de helft is. Voor de simpele reden dat het niemand een ruk interesseert dat ze veel meer moeten betalen voor aanschaf en onderhoud. Ze willen een Duc en hebben er 1. Als je dat als merk voor elkaar krijgt, dan snap je denk ik waar je mee bezig bent.
Gelogd

Vini,Moto,Endo
(We came, We rode it, we crashed it)
Pagina's: 1 [2] 3 4 5   Omhoog
  Print  
 
Ga naar:  

Onderwerp Gestart door Reacties Gelezen Laatste bericht
Na veel prutsen een perfect werkende achterrem... « 1 2 3 4 5 » ldeijkva 63 39515 Laatste bericht Januari 25, 2015, 13:26:42
door Snijboon
Ook nieuw... « 1 2 » irish wolfie 23 19431 Laatste bericht Maart 09, 2013, 14:25:36
door Jesse J
Verslag ZAC Zolder 1 september 2009 « 1 2 » emille 15 10909 Laatste bericht September 04, 2009, 16:32:56
door Timfiz
Telemarketing « 1 2 » Sjaakie 29 21820 Laatste bericht Mei 02, 2008, 14:45:17
door rrvm1971
Naar Ruud Fredriks in Goes met mijn Falco (en overige modificaties) « 1 2 » muja 18 14090 Laatste bericht November 10, 2014, 16:50:33
door Big Chris

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
TinyPortal v0.9.8 © - ARA design by BoneBoxx Webhosting & Webdesign
Valid XHTML 1.0! Valid CSS!