Aprilia Riders Association “SponsorKliks,
April 19, 2024, 15:53:21 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:
 
  Startpagina Webshop Fotoalbum Links Help Zoek Inloggen Registreren  

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Pagina's: 1 ... 3 4 [5]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Aprilia fabrieksteam stopt in WSBK, vanaf 2012-13 in MotoGP?  (gelezen 20931 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
B-Art
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 3.488


Italy
WWW
« Antwoord #60 Gepost op: November 16, 2011, 19:40:17 »

http://yfrog.com/jcxcoz
Gelogd

Aprilia slijtage/aftermarket onderdelen:


15% korting op slijtagedelen!
B-Art
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 3.488


Italy
WWW
« Antwoord #61 Gepost op: November 18, 2011, 16:23:35 »



Gelogd

Aprilia slijtage/aftermarket onderdelen:


15% korting op slijtagedelen!
FastJ
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 4.792


RSV4ever & Pegaso Powerrrrrrr

Netherlands
« Antwoord #62 Gepost op: November 18, 2011, 16:44:47 »

Ik wil ook zo'n achterbrug... en voorvork... en ik denk dat ik het blokje ook wel wil 

Grote kerel of klein fietsje?
Gelogd

Je kunt alleen spijt hebben van dingen die je niet doet.
Kiek um goan!
rsvjan
Twin sound 4 ever
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 629


R1 crossplane

Luxembourg
WWW
« Antwoord #63 Gepost op: November 18, 2011, 18:01:15 »

Ik wil ook zo'n achterbrug... en voorvork... en ik denk dat ik het blokje ook wel wil 

Grote kerel of klein fietsje?

Heb je je eigen foto's nog niet goed bestudeerd?  Grin Grin


jammer genoeg heb ik t zelfde met een grotere fiets..
Gelogd
B-Art
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 3.488


Italy
WWW
« Antwoord #64 Gepost op: November 18, 2011, 19:02:01 »

Superstrakke fiets zo in dat matzawarte 
Jarno, klein fietsje  Grin Grin
Gelogd

Aprilia slijtage/aftermarket onderdelen:


15% korting op slijtagedelen!
patrickhenr
Gast
« Antwoord #65 Gepost op: November 19, 2011, 02:02:40 »

Morgen komt de CRT Aprilia onder leiding van Hofmann op de baan  Cheesy
Het zou gaan om een RSV4 SBK machine met Bridgestone slicks en carbon remschijven....... ben benieuwd 

ben ook wel benieuwd zeker aangezien de rsv4 qua top en rondetijden regelmatig met de motogp kon wedijveren...
Kan beter wat vaker wedijveren met de Duc van Carlos 
Gelogd
B-Art
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 3.488


Italy
WWW
« Antwoord #66 Gepost op: November 24, 2011, 21:46:38 »

Twitterbericht van Dennis Noyes:

1'41.5 by RdP would have been the 4th fastest lap at Jerez last time MotoGP 990s ran.
 Cheesy

Gelogd

Aprilia slijtage/aftermarket onderdelen:


15% korting op slijtagedelen!
Bitaktus_Snellus
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 5.812


Netherlands
WWW
« Antwoord #67 Gepost op: November 25, 2011, 08:27:08 »

Twitterbericht van Dennis Noyes:

1'41.5 by RdP would have been the 4th fastest lap at Jerez last time MotoGP 990s ran.
 Cheesy



En met die tijd was hij 17e op de grid (kwalificatie). Wink
Gelogd

B-Art
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 3.488


Italy
WWW
« Antwoord #68 Gepost op: November 25, 2011, 19:36:57 »

Je moet het altijd positief bekijken 
Gelogd

Aprilia slijtage/aftermarket onderdelen:


15% korting op slijtagedelen!
daanrsv
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 1.358


Oh Aprilia, gelukkig ben jij geen Japanner!

Netherlands
« Antwoord #69 Gepost op: November 26, 2011, 12:11:12 »

Ik wil ook zo'n achterbrug... en voorvork... en ik denk dat ik het blokje ook wel wil 

Grote kerel of klein fietsje?



Toevallig is de Sint in het land...........
Gelogd

barkeepers doen meer dan alleen drinken
Jordi
ApriliaMembers
Sr. ARA Member
****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 297

Netherlands
WWW
« Antwoord #70 Gepost op: November 26, 2011, 15:10:25 »

Randy de Puniet en Aleix espargaro moeten het komend jaar voor ons merkje gaan doen in
Motogp http://www.racesport.nl/MotoGP/MotoGP/nu-officieel-de-puniet-en-espargaro-naar-aspar-team-aprilia/tabid/63/iNews_ID/28439/Default.aspx

Ben heel erg benieuwd hoe dat gaat lopen, iig erg gaaf dat Aprilia zich weer in de Motogp waagt ook al is het via een omweg met CRT
« Laatste verandering: November 26, 2011, 15:12:58 door Jordi » Gelogd

Rsv Mille '99 (circuit)
robz
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 6.843


Pegaso Powerrrrrrrrrrrrrrrrr

San Marino
WWW
« Antwoord #71 Gepost op: November 26, 2011, 16:11:52 »

Leuk

en belangrijk.... in een goed team!
Gelogd
Henk RS 250
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.255


Italy
« Antwoord #72 Gepost op: November 26, 2011, 16:21:35 »

Absoluut hopelijk worden ze het snelste crt team. erg. mooie race overall ook
Gelogd

you're only supposed to blow the bloody doors off!
B-Art
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 3.488


Italy
WWW
« Antwoord #73 Gepost op: November 26, 2011, 16:31:55 »

Randy de Puniet en Aleix espargaro moeten het komend jaar voor ons merkje gaan doen in
Motogp http://www.racesport.nl/MotoGP/MotoGP/nu-officieel-de-puniet-en-espargaro-naar-aspar-team-aprilia/tabid/63/iNews_ID/28439/Default.aspx

Ben heel erg benieuwd hoe dat gaat lopen, iig erg gaaf dat Aprilia zich weer in de Motogp waagt ook al is het via een omweg met CRT

Ach ja, via omweg, die RSV4 is duidelijk met voorbedachte rade ontwikkelt  Evil
Ik denk dat ze verreweg het snelste CRT team worden  hoop alleen dat de Puniet is wat meer in het zadel blijft zitten  Roll Eyes
Gelogd

Aprilia slijtage/aftermarket onderdelen:


15% korting op slijtagedelen!
B-Art
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 3.488


Italy
WWW
« Antwoord #74 Gepost op: Januari 30, 2012, 09:12:06 »

With a little over two months remaining before the MotoGP season gets underway in Qatar, the CRT picture is slowly starting to come into focus. While Colin Edwards and his Team Forward Suter-BMW are the only CRT expected to test at Sepang, the Team Aspar ART's will be in action at Valencia, on January 30th and 31st.

"Unfortunately we got off to a late start - Team Aspar sporting director Gino Borsoi told GPone.com - the bike was completed and started for the first time just yesterday, and today it will leave for Spain. It was impossible to make the Sepang test, since the equipment needed to ship by January 15th. Right now we only have two bikes: one version similar to the Superbike, which De Puniet already tested at Jerez, and a new version with a prototype chassis designed by Aprilia."
As we first heard from Gigi Dall’Igna, the switch to Bridgestone tires has created some issues: "The CRT tested by De Puniet at Jerez showed some problems with the tires. At Valencia we will do a comparison between the two bikes, trying to understand if the new chassis works well. If the response is positive, then production of the new chassis for the other bikes will begin on January 31st. In any case, we won't have enough spare equipment for the second Sepang test. We were planning on attending that one, but with our issues it made more sense to stay in Europe rather than risk wasting 3 test days."
Part of the delay was caused by Aspar's last minute decision to part ways with Ducati: "We intended to continue working with Ducati. We proposed a plan to lease a single bike, but we couldn't reach an agreement. After Motegi we needed to rush and find a solution to remain in the premier class, but Team Aspar continues to have a good relationship with Ducati. We were both unhappy to see the project end, because we had some long term plans, but the current economic situation prevented us from making a deal."
What about the performance gap between the CRT's and the pure prototypes? "We don't want to end up looking bad. Considering what we saw at Jerez I don't think we will be too far away, but the factory bikes will probably be more competitive. We are aiming to be the best CRT. Then, in the tighter circuits with shorter straights, maybe we can finish ahead of some factory bikes."
And what is the long term plan now? "We should have an advantage in 2013, when other CRT teams will arrive. This is an opportunity for private teams to gain a whole bunch of experience, where they were previously limited with the factories. Despite having a great relationship with our engineers, previously they were Ducati employees. Instead now we are in charge of our own project. Aprilia will help us improve the bike, and we will receive updates, but we're working with our own engineers. We are laying the foundation to be an independent team, creating a group of engineers that can carry out other projects, maybe even in Moto2 and Moto3. This year will be tough, but then look out!"
Gelogd

Aprilia slijtage/aftermarket onderdelen:


15% korting op slijtagedelen!
Pagina's: 1 ... 3 4 [5]   Omhoog
  Print  
 
Ga naar:  

Onderwerp Gestart door Reacties Gelezen Laatste bericht
Na veel prutsen een perfect werkende achterrem... « 1 2 3 4 5 » ldeijkva 63 39498 Laatste bericht Januari 25, 2015, 13:26:42
door Snijboon
Ook nieuw... « 1 2 » irish wolfie 23 19429 Laatste bericht Maart 09, 2013, 14:25:36
door Jesse J
Verslag ZAC Zolder 1 september 2009 « 1 2 » emille 15 10906 Laatste bericht September 04, 2009, 16:32:56
door Timfiz
Telemarketing « 1 2 » Sjaakie 29 21817 Laatste bericht Mei 02, 2008, 14:45:17
door rrvm1971
Naar Ruud Fredriks in Goes met mijn Falco (en overige modificaties) « 1 2 » muja 18 14086 Laatste bericht November 10, 2014, 16:50:33
door Big Chris

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
TinyPortal v0.9.8 © - ARA design by BoneBoxx Webhosting & Webdesign
Valid XHTML 1.0! Valid CSS!