Aprilia Riders Association “SponsorKliks,
April 20, 2024, 08:54:24 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:
 
  Startpagina Webshop Fotoalbum Links Help Zoek Inloggen Registreren  

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Pagina's: 1 ... 4 5 [6]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: 19 juli CPZ  (gelezen 25931 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
Deefski
RSV Mille, er is geen betere!
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.872


Je kunt beter jezelf overwinnen, dan 1000 vijanden

Kazakhstan
« Antwoord #75 Gepost op: Juli 20, 2011, 13:28:34 »

Hoor de naaimachine tegen de stofzuiger praten hahaha.
Koop toch een echte Italiaans circuitmonster!
Gelogd

The following are actual submissions on a series of quizzes, tests, and essays.
The moon is a planet just like the earth, only it is even deader.""
"Water is composed of two gins, Oxygin and Hydrogin. Oxygin is pure gin. Hydrogin is gin and water."
denish41
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 1.168


Netherlands Antilles
« Antwoord #76 Gepost op: Juli 20, 2011, 13:31:02 »

daar zit meestal een honda sticker op 

Of Suzuki, of Kwikasfuki. 


Gelogd

Het gaat niet om de grootte van de ploeg maar om het vertoeven op de akker
black bee
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 9.535


speed is important .... direction is optional

Netherlands
« Antwoord #77 Gepost op: Juli 20, 2011, 13:32:52 »

zodra jullie mij voorbij rijden koop ik weer een mille  Evil
Gelogd

if it runs , race it
Blijhoofd
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 799


It's Nice to be important, but

Netherlands
« Antwoord #78 Gepost op: Juli 20, 2011, 14:27:16 »

daar zit meestal een honda sticker op 
L#L
Gelogd
Blijhoofd
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 799


It's Nice to be important, but

Netherlands
« Antwoord #79 Gepost op: Juli 20, 2011, 14:29:05 »

zodra jullie mij voorbij rijden koop ik weer een mille  Evil
21 augustus?
Gelogd
rsvfrank
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Berichten: 6.015


zac #25

Netherlands
« Antwoord #80 Gepost op: Juli 20, 2011, 15:06:09 »

zodra jullie mij voorbij rijden koop ik weer een mille  Evil

Ik voelde me wel wat eenzaam als enige twin tussen al het 2007+ 4 cilinder geweld  Cry Cry Grin,
Gelogd
black bee
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 9.535


speed is important .... direction is optional

Netherlands
« Antwoord #81 Gepost op: Juli 20, 2011, 16:20:52 »

klinkt best mooi toch z'n gierende suuz  Grin
Gelogd

if it runs , race it
rsvfrank
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Berichten: 6.015


zac #25

Netherlands
« Antwoord #82 Gepost op: Juli 20, 2011, 16:52:45 »

klinkt best mooi toch z'n gierende suuz  Grin

"voelt" wat minder , als je begrijpt wat ik bedoel  Grin Evil
Gelogd
black bee
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 9.535


speed is important .... direction is optional

Netherlands
« Antwoord #83 Gepost op: Juli 20, 2011, 17:28:11 »

 

in mijn planning zat er meer ruimte tussen 
Gelogd

if it runs , race it
Melanie.
Speedy Gonzales
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Vrouw
Berichten: 1.949


Netherlands
« Antwoord #84 Gepost op: Juli 20, 2011, 17:46:43 »

19 juli op CPZ. Wat had ik daar zin in! Zeker omdat ik het weekend van 16-17 juli gekeken heb, bij Johan op Assen. Die overigens een fantastische 1.54.132 met de oude ruskenhoek neerzetten. Ik is trots! Nog meer motivatie om zelf ook zo goed proberen te rijden.

's Ochtends ging de wekker om 5.30, pfff... Slecht geslapen. Om 6 uur vertrokken we en om 7.15 waren we op CPZ. Ik had een pitbox geregeld met een vriend van me en daar zou Heleen ook bij komen. Toen we bezig waren met uitladen, zag ik Heleen ook aan komen rijden. Dag begon al goed, met veel gegiechel. Tijdens de briefing werd dit alleen maar erger, dat beloofd wat... We kregen te horen dat we niet 5, maar 6 (!) sessies gingen rijden. Oei, dat zijn er wel veel.... Maar we hadden er zin in.

1e sessie kwam eraan. Heleen en ik besloten om bij het snelste groepje van groep 2 te staan. Bij het willen wegrijden wilde mijn racer niet in zn 1. Ook fijn... Een paar keer getrapt en eindelijk kon ik wegrijden. Grrr, begon goed.... Tempo zat er al goed in, fijn groepje. Helaas merkte ik al snel dat mijn motor problemen vertoonde. Hij stotterde bij bocht uit, hield eerst in en ging dan op het gas. Gaf wat leuke momenten qua wegglijden van het achterbandje. Dag vertrouwen.. Baalde als een stekker en besloot om eerder pitlane in te gaan. Tijdens de debriefing vertelde ik over mijn problemen en dat ik zeker wist dat ik dit niet direct kon oplossen. De marshalls besloten om mij van de snelste groep van groep 2, naar de langzaamste van groep 2 te plaatsen. Ik baalde als een stekker.



Sessie twee moest ik dus in de langzaamste groep rijden. Excuse my french, maar wat was dit k*t. Onvoorspelbaar gedrag van andere rijders. Vol op de remmen vlak voor een bocht, rechtop door een bocht heen rijden, laat op gas gaan, pfff... Name it. Ik was diep teleurgesteld dat ik een sessie verkloot had, door de problemen met mn motor. Niet eens om mijn eigen kunnen. Bah, balen. Gelukkig zei de marshall direct bij de debriefing dat ik veel te snel was voor dit groepje, met als gevolg dat ik weer terug naar de snelste groep mocht *O* Ik was blij! Kon ik weer sjezen met Heleentje. Smiley Baalde dus dat ik enorm moest inhouden overal. Dit was ook te zien op de foto's.



Derde sessie kwam er alweer aan, de tijd vloog voorbij! Heleen en ik waren mega happy dat we weer bij elkaar zaten. Het begon ook goed! Lijnen gingen steeds beter. Ik had besloten om harder bochten in te gaan, zodat ik weinig op het gas hoefte en dus geen gestotter. Dit werkte al een stukje beter. Snelheid zat er goed in, maar ik merkte dat ik te gespannen op mijn motor zat. Ik kreeg verzuurde armen en ik hield het niet meer vol. Ik ging eerder pitlane in, want we hadden ten slotte toch nog 3 sessies te gaan! Ik heb de marshall voor de debriefing opgezocht of hij Heleen en mij voor wilde rijden, tijdens de vrij rijden sessies en dit mocht. Dit was super, want we werden de gehele dag gefilmd en zo konden we nog meer naar onze lijnen en dergelijke kijken. Smiley Ik had er zin in! Kon niet wachten op sessie 4. Sessie 3 ging dus een stuk beter, maar het zat toch nog steeds niet lekker in mn kop met de racer. Het vertrouwen was er niet.



Sessie 4 was de 1e vrij rijden sessie. Ik merkte dat ik goed startte. Lijnen gingen goed, steeds harder insturen en harder bocht uit. Het kan nog steeds harder, maar ik durfde eerlijk gezegd niet harder te gaan. Bleef maar een constant tempo houden, zodat ik wist dat die motor niks raars ging doen. Baalde er weer goed van. Het ging wel een stukje beter, maar bij langer na nog niet hoe ik wilde rijden.



Sessie 5 en sessie 6 doe ik maar even samen. Heleen ging super, de gehele dag heb ik haar steeds zien verbeteren waar ik echt mijn petje voor af zet. :Y Ik kreeg mezelf alleen niet zover om ook zo te gaan rijden. Het vertrouwen was er niet en ging er ook niet komen. Ik heb besloten om deze sessies constanter te rijden en dit ook vanwege de verzuring in mijn armen. Zit door geen vertrouwen erg gespannen op mijn motor, waardoor ik echt pijn ging krijgen in mijn armen. Dit kwam door te gestrekte armen. Hoe ik probeerde of deed, het wilde gewoon niet.

Het einde van de dag sloot ik dus af met een ontevreden gevoel. Ik had wel lekker gereden, maar bij langer na niet hoe ik wilde rijden. Was vooral teleurgesteld in mijzelf. Niet eens in de motor. Gewoon dat ik de knop niet om kon zetten.



Vandaag ben ik dan ook met de racer naar Hoegee geweest. Eigenlijk best wel zenuwachtig erheen gegaan. Er zullen toch niet weer grote problemen komen? Hij ging gelijk op de testbank om te kijken hoe hij reed. Als eerst de foutcode eruit, wat ook het probleem was. De gasklep sensor. De stekker van de sensor zat los. Dit verklaarde het stotteren/inhouden. Wat voelde ik me opgelucht zeg *O* Monteur zei al gelijk dat er niet mee te rijden was, want je krijgt een enorm start/stop reactie. Deze was eruit. Verder konden we door mijn Yoshimura EM Pro ECU veel data nakijken. Het bleek dat het toerenaantal veel te hoog stond, nog op het oude blok ingesteld. Deze hebben we teruggezet naar 15.000 toeren maximaal. Er werden diverse runs gedaan en daarna werd deze data gelijk naar de ECU gezet. Uiteindelijk loopt hij erg mooi, met 114,7 pk's op het achterwiel. Ik ben blij dat het nou opgelost is en hoop dat ik 31 juli op CPZ wel naar mijn kunnen kan gaan rijden.
Gelogd

Trotse eigenaresse van een Gixxer 600 K6! Smiley
black bee
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 9.535


speed is important .... direction is optional

Netherlands
« Antwoord #85 Gepost op: Juli 20, 2011, 18:08:08 »

als ik tijd heb kom ik wel even aanmoedigen 
Gelogd

if it runs , race it
Deefski
RSV Mille, er is geen betere!
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.872


Je kunt beter jezelf overwinnen, dan 1000 vijanden

Kazakhstan
« Antwoord #86 Gepost op: Juli 21, 2011, 08:27:59 »

@Melanie, lekker dat 't euvel gevonden is, zal vast veel lekkerder gaan.

@Blijhoofd, gezellie samen in de groep, weer ff kijken hoe die bochten gaan haha. Hoop dat het asfalt bij de audi-as beter is inmiddels en geen dipje in het wegdek.

Bandjes verwisselen en vering staat top dankzij RSVjan.

Zithouding zal ook mijn aandachtspunt zijn. Ik had totaal geen kramp of spierpijn op Assen, maar dat kwam vanwege mijn toeristenpositie.

 
Gelogd

The following are actual submissions on a series of quizzes, tests, and essays.
The moon is a planet just like the earth, only it is even deader.""
"Water is composed of two gins, Oxygin and Hydrogin. Oxygin is pure gin. Hydrogin is gin and water."
Pagina's: 1 ... 4 5 [6]   Omhoog
  Print  
 
Ga naar:  

Onderwerp Gestart door Reacties Gelezen Laatste bericht
UPDATE Vervroegde Sinterklaas? Tuono ABS 2014 is per direct leverbaar! « 1 2 » R1-ner 15 10014 Laatste bericht Juli 17, 2013, 17:17:46
door The Marshall
Circuit door de jaren heen zeeslot 10 10676 Laatste bericht Augustus 07, 2009, 15:31:34
door sanka
Thomas' moeder Aprilia Red Rose Classic 50 « 1 2 » *Thomas* 16 25420 Laatste bericht Juli 25, 2009, 10:04:12
door *Thomas*
ARA circuitrijvaardigheidstraining 2 september 2013 op Folembray!! « 1 2 3 4 5 » FastJ 68 23611 Laatste bericht Juli 29, 2013, 16:04:20
door Mille Merckel
Deelname ARA rijvaardigheidstraining 10 september 2012 « 1 2 ... 18 19 » FastJ 282 73633 Laatste bericht Oktober 04, 2012, 21:02:14
door Brontolo

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
TinyPortal v0.9.8 © - ARA design by BoneBoxx Webhosting & Webdesign
Valid XHTML 1.0! Valid CSS!