Aprilia Riders Association “SponsorKliks,
April 19, 2024, 02:36:16 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:
 
  Startpagina Webshop Fotoalbum Links Help Zoek Inloggen Registreren  

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Pagina's: 1 [2]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: SAM circuitdag vrijdag 9 september op Croix -> 80 euro!!!!  (gelezen 5936 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
black bee
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 9.535


speed is important .... direction is optional

Netherlands
« Antwoord #15 Gepost op: September 12, 2011, 17:10:08 »

volgende keer vrouw gewoon thuis laten  Grin , zolder is zeker leuk maar is voor mij toch best wel
ver voor een daggie knallen 
Gelogd

if it runs , race it
Tomba la bomba
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 1.692


Il Colombo Tricolore

Zambia
« Antwoord #16 Gepost op: September 13, 2011, 21:31:08 »

En, hoe deed de clubracer het eigenlijk?

Tombaaa
« Laatste verandering: September 14, 2011, 19:40:16 door Tomba la bomba » Gelogd

Als je iedere dag met het verkeerde been uit bed stapt, moet je misschien eens een keer blijven liggen.
robz
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 6.843


Pegaso Powerrrrrrrrrrrrrrrrr

San Marino
WWW
« Antwoord #17 Gepost op: September 14, 2011, 09:05:47 »

Vrijdag 9 september,  shake down  clubracert op Croix

Donderdagmiddag op de valreep om 1800 uur de racer opgehaald bij ROKE motors in Mijdrecht. Bas heeft hem geserviced, olie en filter vernieuwd, nieuwe remblokken erin en de lekkende voorvering gereviseerd. Rekening: 0 euro dus Top sponsoring van ROKE.  Vervolgens naar frankrijk gereden en hotelletje gevonden in Arras.
Vrijdagochtend zag de lucht er iets te grys uit.... Roll Eyes En idd op Croix aangekomen was het vochtig.. .  Het leek me niet senang om de clubracer op supercorsa's plat te rijden op een natte baan dus heb niet gereden. Alleen een paar jongens met regenbanden op de baan. Hele ochtend computerspelletjes zitten doen... . Laatste sessie van de ochtend toen het niet meer regende maar de baan nog wel vochtig was even een sessie op mijn Pegaso gedaan. ik bedacht me daar meer profiel op de banden mee te hebben... . Helaas de combinatie van eencylinder met sportecs gaf weinig vertrouwen en zorgde zelfs voor wielspin bij doorschakelen van 3 naar 4 op het rechte eind.... Shocked.
Na de middagbreak ontstond een droog spoor. Mijn verantwoordelijkheidsgevoel gebood met nog 1 sessie op de Pegaso maar dan mis je toch wel wat PK's tegenover racers en kun je alleen classics inhalen.... was er eigenlijk wel klaar mee. Even met Arjan gepraat die wel schik had op zijn RSV.
Toen de racer gepakt. Voelde vertrouwd aan weer eens op een V2 te rijden. De power van het blok viel gelijk op. Dit blok is sterker dan mijn eigen RSV dat durf ik zonder vermogensbank wel te zeggen. Voorzichtig een sessie rondgereden , even wennen aan de vering (strak) de remmen (minder bijterig dan ik gewend ben) en het snelgas. Nieuwe bandjes en remblokken even ingereden.  Vervolgens de 2e en laatste sessie. Tempo beetje opgeschroefd, ik had de vering iets zachter gezet en dat stuurde wat makkelijker. Ook een beetje doorgeremd, ging allemaal prima. Iets eerder naar binnengereden ivm knipperend rood lampje maar dat bleek de toerenbegrenzer te zijn geweest.
Kortom:  geen klachten!  Deze racer is klaar voor het "grote "werk  Grin
Gelogd
Deefski
RSV Mille, er is geen betere!
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.872


Je kunt beter jezelf overwinnen, dan 1000 vijanden

Kazakhstan
« Antwoord #18 Gepost op: September 14, 2011, 09:22:29 »

@Robz, keurig en beheerst gereden zo te lezen. Mooi om te horen dat we echt een vette bike hebben die nu mooi op zijn pootjes staat, lekker remt en voldoende power heeft.
Gelogd

The following are actual submissions on a series of quizzes, tests, and essays.
The moon is a planet just like the earth, only it is even deader.""
"Water is composed of two gins, Oxygin and Hydrogin. Oxygin is pure gin. Hydrogin is gin and water."
rolf
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 12.809


Netherlands
WWW
« Antwoord #19 Gepost op: September 14, 2011, 09:31:25 »

mooi verslag
Gelogd
rsvfrank
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Berichten: 6.015


zac #25

Netherlands
« Antwoord #20 Gepost op: September 14, 2011, 09:42:57 »

Leuk dat de shakedown succesvol was ,jammer van het natte weer.

Even een ideetje voor de clubracer; is het wel verstandig om daar snelgas op te hebben,dit ivm dat de bedoeling toch een beetje is om wat onervarenere mensen te laten proeven aan het circuitrijden?
Gelogd
Deefski
RSV Mille, er is geen betere!
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.872


Je kunt beter jezelf overwinnen, dan 1000 vijanden

Kazakhstan
« Antwoord #21 Gepost op: September 14, 2011, 11:01:10 »

Leuk dat de shakedown succesvol was ,jammer van het natte weer.

Even een ideetje voor de clubracer; is het wel verstandig om daar snelgas op te hebben,dit ivm dat de bedoeling toch een beetje is om wat onervarenere mensen te laten proeven aan het circuitrijden?
Hmm inderdaad.
Gelogd

The following are actual submissions on a series of quizzes, tests, and essays.
The moon is a planet just like the earth, only it is even deader.""
"Water is composed of two gins, Oxygin and Hydrogin. Oxygin is pure gin. Hydrogin is gin and water."
Heuveltje
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.361


ZAC #4

Netherlands
« Antwoord #22 Gepost op: September 14, 2011, 11:30:08 »

Leuk dat de shakedown succesvol was ,jammer van het natte weer.

Even een ideetje voor de clubracer; is het wel verstandig om daar snelgas op te hebben,dit ivm dat de bedoeling toch een beetje is om wat onervarenere mensen te laten proeven aan het circuitrijden?

Was er de 1e keer ook erg bang voor, maar werkt super makkelijk en geeft meer gevoel.
Daarbij is mijn snelgas superkort.

Dus lijkt mij geen probleem.
Gelogd

ZAC#4
robz
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 6.843


Pegaso Powerrrrrrrrrrrrrrrrr

San Marino
WWW
« Antwoord #23 Gepost op: September 15, 2011, 16:18:19 »

Leuk dat de shakedown succesvol was ,jammer van het natte weer.

Even een ideetje voor de clubracer; is het wel verstandig om daar snelgas op te hebben,dit ivm dat de bedoeling toch een beetje is om wat onervarenere mensen te laten proeven aan het circuitrijden?

Ik twijffelde....

Misschien heb ik nog ergens een gewoon gashendel liggen, ga eens zoeken.....
tot die tijd...
Gelogd
Pagina's: 1 [2]   Omhoog
  Print  
 
Ga naar:  

Onderwerp Gestart door Reacties Gelezen Laatste bericht
Reisverslag Noorwegen « 1 2 3 » johansc 42 35475 Laatste bericht Augustus 26, 2009, 20:33:15
door arius
Clubkarten & Nieuwjaarsborrel 9 januari 2009! = VOL! 40 Pers! « 1 2 ... 44 45 » 2 Fast 2 See 669 182097 Laatste bericht Januari 10, 2009, 08:08:49
door Sjaakie
REACTIES: NIEUWJAARSBORREL & CLUBKARTEN! « 1 2 ... 22 23 » 2 Fast 2 See 338 103332 Laatste bericht Maart 02, 2011, 22:31:30
door Deefski
Na veel prutsen een perfect werkende achterrem... « 1 2 3 4 5 » ldeijkva 63 39495 Laatste bericht Januari 25, 2015, 13:26:42
door Snijboon
Navigatie « 1 2 » Huertecilla 15 9189 Laatste bericht Augustus 21, 2013, 20:46:40
door MrKneedown

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
TinyPortal v0.9.8 © - ARA design by BoneBoxx Webhosting & Webdesign
Valid XHTML 1.0! Valid CSS!