Aprilia Riders Association “SponsorKliks,
Maart 28, 2024, 12:04:36 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:
 
  Startpagina Webshop Fotoalbum Links Help Zoek Inloggen Registreren  

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Pagina's: 1 ... 7 8 [9]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Marcel's RS250 topic  (gelezen 50491 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
Bitaktus_Snellus
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 5.812


Netherlands
WWW
« Antwoord #120 Gepost op: Juli 02, 2012, 14:53:37 »

Euh.. totale cilinderinhoud 249 cc?  Roll Eyes

Gelogd

bhols
Gast
« Antwoord #121 Gepost op: Juli 02, 2012, 20:36:29 »

Das nit verkeerd,maar om uit een 500cc 70pk te krijgen is tog wel errug weinig en dan heb ik dr ook nog de nieuwste arrows enz enz onder......denk tog dt 250cc op de kontzit wel klopt anders hadden rossi en harada wel gestart in de 500 met de rs ipv de 250 klasse
Gelogd
Bitaktus_Snellus
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 5.812


Netherlands
WWW
« Antwoord #122 Gepost op: Juli 04, 2012, 08:27:17 »

Das nit verkeerd,maar om uit een 500cc 70pk te krijgen is tog wel errug weinig en dan heb ik dr ook nog de nieuwste arrows enz enz onder......denk tog dt 250cc op de kontzit wel klopt anders hadden rossi en harada wel gestart in de 500 met de rs ipv de 250 klasse

haha  , dat is een heeeeel ander blokkie.
Gelogd

marcel749S
Gast
« Antwoord #123 Gepost op: Juli 06, 2012, 22:02:13 »



Mooi werk allemaal! Ik ben me ook een beetje aan het verdiepen in een rs250 (misschien als vervanger voor mijn 2003 rsv mille) en kwam zo op je topic uit.
Als ik naar de cilinders op bovenstaande foto kijk zie ik dat er per stuk 249cc op staat. Vreemd zou je zeggen omdat je dan op 500 cc uitkomt. Wat dus niet waar is.
Iemand hier een verklaring voor?
Nou het is inderdaad mooi werk allemaal echter loopt hij momenteel voor geen meter..doet anders niet dan inhouden en verzuipen, krijg hem niet meer boven de 30-40km/u. Dus weet waar je aan begint haha. En heb je wel zin in een uitdaging dan mag je de mijne wel kopen, zijn afgelopen week net nieuwe wave schijven en een nieuwe kettingset opgekomen.
Gelogd
marcel749S
Gast
« Antwoord #124 Gepost op: Juli 09, 2012, 17:21:12 »

Hey guys,

Ben de afgelopen week bezig geweest met de carburateurs te reinigen aangezien deze vol zaten met vloeibare pakking Sad
Gelukkig rijdt ze weer super nu dus even een paar plaatjes van hoe ze er nu bij staat:





Wat optisch nog op de planning staat is hem laten spuiten in Chesterfield kleuren en een andere achterremschijf(zodat die mooi bij de voorremschijven aansluit  Grin
Gelogd
maxbiaggi
Jr. ARA Member
**
Offline Offline

Berichten: 13

Netherlands
« Antwoord #125 Gepost op: November 18, 2012, 17:48:18 »

Zo, bij deze even een update,
Ik heb inmiddels een Chesterfield stickerset binnen, besteld bij The Image Works.
Set ziet er goed uit:

Het is de bedoeling dat de kuipdelen zwart worden gespoten, vervolgens stickers plakken en daarna blanke lak erover. Ben op dit moment offertes aan het opvragen.

Verder ben ik begonnen met de uitbouw van het motorblok, ik heb alles nu bijna los behalve de leidingen van de oliepomp. Ook geen idee waar de leiding vanaf het reservoir aangesloten zit op het blok, ik wilde het werkplaatshandboek erbij pakken, hij geeft op één of andere manier de afbeeldingen niet weer dus heb er even niets aan..als iemand een werkplaatshandboek op cd zou kunnen branden en opsturen zou dat erg fijn zijn, uiteraard tegen vergoeding.
Plaatjes:



Ik zag dat bovenop de linker carburateur een andere nippel zit (waar de gaskabel in zit), hierdoor staat de kabel onder een hoek en dat bevalt me niet. Mocht iemand hier een originele nippel hebben liggen dan hoor ik dat graag aangezien ik niet weet of een origineel aprilia nog te krijgen is.
Onderstaand even een plaatje voor de beeldvorming, duidelijk is te zien dat de linker anders(en te kort)is.


Ik maak morgen wel meer foto's aangezien ik alweer een stuk verder ben dan op bovenstaande afbeeldingen.

Tip over het loshalen van de olieleidingen etc welkom!

Groet marcel

Mag ik vragen hoeveel je voor de stickerset hebt betaald?
Gelogd
rs250rossi
Gast
« Antwoord #126 Gepost op: November 21, 2012, 00:18:59 »

Mooi Project Marcel !

Wat voor wielen zitten er in?
voorzijde Rsv1000 en achter Rs125 als ik gokje mag wagen?

Rsv4 of rsv1000 gaat niet passen in de achterbrug, wel?

Ik ben op zoek naar een Rs250 voorwiel model 1998-2003, maar ze zijn ineens nergens meer te koop.
Gelogd
marcel749S
Gast
« Antwoord #127 Gepost op: December 07, 2012, 22:58:59 »

Mooi Project Marcel !

Wat voor wielen zitten er in?
voorzijde Rsv1000 en achter Rs125 als ik gokje mag wagen?

Rsv4 of rsv1000 gaat niet passen in de achterbrug, wel?

Ik ben op zoek naar een Rs250 voorwiel model 1998-2003, maar ze zijn ineens nergens meer te koop.
RSV1000 voorwiel en pegaso achterwiel, wiel van een RS125 is te smal Wink
Gelogd
marcel749S
Gast
« Antwoord #128 Gepost op: December 07, 2012, 23:04:59 »

Zo, bij deze even een update,
Ik heb inmiddels een Chesterfield stickerset binnen, besteld bij The Image Works.
Set ziet er goed uit:

Het is de bedoeling dat de kuipdelen zwart worden gespoten, vervolgens stickers plakken en daarna blanke lak erover. Ben op dit moment offertes aan het opvragen.

Verder ben ik begonnen met de uitbouw van het motorblok, ik heb alles nu bijna los behalve de leidingen van de oliepomp. Ook geen idee waar de leiding vanaf het reservoir aangesloten zit op het blok, ik wilde het werkplaatshandboek erbij pakken, hij geeft op één of andere manier de afbeeldingen niet weer dus heb er even niets aan..als iemand een werkplaatshandboek op cd zou kunnen branden en opsturen zou dat erg fijn zijn, uiteraard tegen vergoeding.
Plaatjes:



Ik zag dat bovenop de linker carburateur een andere nippel zit (waar de gaskabel in zit), hierdoor staat de kabel onder een hoek en dat bevalt me niet. Mocht iemand hier een originele nippel hebben liggen dan hoor ik dat graag aangezien ik niet weet of een origineel aprilia nog te krijgen is.
Onderstaand even een plaatje voor de beeldvorming, duidelijk is te zien dat de linker anders(en te kort)is.


Ik maak morgen wel meer foto's aangezien ik alweer een stuk verder ben dan op bovenstaande afbeeldingen.

Tip over het loshalen van de olieleidingen etc welkom!

Groet marcel

Mag ik vragen hoeveel je voor de stickerset hebt betaald?
sorry voor de late reactie, ik heb het een beetje druk, stickerset kostte me rond de €110,- incl. verzenden.
Gelogd
milletuono
Gast
« Antwoord #129 Gepost op: December 18, 2012, 23:56:19 »

Das nit verkeerd,maar om uit een 500cc 70pk te krijgen is tog wel errug weinig en dan heb ik dr ook nog de nieuwste arrows enz enz onder......denk tog dt 250cc op de kontzit wel klopt anders hadden rossi en harada wel gestart in de 500 met de rs ipv de 250 klasse

haha  , dat is een heeeeel ander blokkie.

Zeker weten. Dik 100 pk  en roterende inlaat

Mt
Gelogd
Danduy
Sr. ARA Member
****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 447


Belgium
« Antwoord #130 Gepost op: Februari 19, 2014, 19:42:00 »

Hey Marcel, hoe staat het ondertussen met je RS? Of is hij al verkocht?
Gelogd

Ring ding ding ding ding
marcel749S
ARA Newbie
*
Offline Offline

Berichten: 2


« Antwoord #131 Gepost op: April 14, 2014, 16:10:30 »

 
Hey Marcel, hoe staat het ondertussen met je RS? Of is hij al verkocht?
Zekers heb ik hem nog, ik denk ook niet dat hij weer weggaat.
Ik heb er inmiddels een Panigale 1199S bijgekocht en waarschijnlijk komende zaterdag nog een nieuwe Monster 796 maar de RS blijft!  Grin
Gelogd
e-Mille
ApriliaMembers
Full ARA Member
***
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 227


Loud pipes saves lives!

Netherlands
« Antwoord #132 Gepost op: April 14, 2014, 19:32:47 »

Hey Marcel, hoe staat het ondertussen met je RS? Of is hij al verkocht?
Zekers heb ik hem nog, ik denk ook niet dat hij weer weggaat.
Ik heb er inmiddels een Panigale 1199S bijgekocht en waarschijnlijk komende zaterdag nog een nieuwe Monster 796 maar de RS blijft!  Grin

Dat doe je goed  doe mij een stekje van jouw geldboom  Grin Grin Grin
Gelogd
marcel749S
ARA Newbie
*
Offline Offline

Berichten: 2


« Antwoord #133 Gepost op: April 17, 2014, 13:09:16 »

Hey Marcel, hoe staat het ondertussen met je RS? Of is hij al verkocht?
Zekers heb ik hem nog, ik denk ook niet dat hij weer weggaat.
Ik heb er inmiddels een Panigale 1199S bijgekocht en waarschijnlijk komende zaterdag nog een nieuwe Monster 796 maar de RS blijft!  Grin

Dat doe je goed  doe mij een stekje van jouw geldboom  Grin Grin Grin

Haha valt mee hoor, ik werk me alleen een slag in de rondte  Grin Tongue
Gelogd
Danduy
Sr. ARA Member
****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 447


Belgium
« Antwoord #134 Gepost op: Mei 03, 2014, 19:00:34 »

Ik had een tijdje geleden de kans om de mijne terug te kopen, ik had het willen doen vanwege de circuitervaring die ik nu heb een te kunnen benutten op dat scheurijzer.

Maar ik heb het laten passeren na lang beraad. Maar toch blijft de nieuwsgierigheid wat hangen.

Je Duc gaat het ongetwijfeld ook goed doen denk ik zo.
Veel succes ermee, hou hem in ere 
Gelogd

Ring ding ding ding ding
Pagina's: 1 ... 7 8 [9]   Omhoog
  Print  
 
Ga naar:  

Onderwerp Gestart door Reacties Gelezen Laatste bericht
Japanner met turbo « 1 2 ... 5 6 » emille 86 51323 Laatste bericht Februari 24, 2014, 20:19:29
door driverx111
'Performance luchtfilters' vs. originele Danduy 3 10051 Laatste bericht September 08, 2010, 00:00:46
door Kefke
Reisverslag Franse Alpen 2011 Els 11 10313 Laatste bericht Augustus 19, 2011, 15:31:28
door Berthebike
Toch maar eens voorstellen! pipo-de-kloun 14 8884 Laatste bericht Maart 19, 2014, 16:14:30
door e-Mille
HOW TO tandwiel en ketting vervangen? « 1 2 ... 18 19 » teddek 270 109266 Laatste bericht Juli 02, 2014, 21:34:49
door Zwijntje

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
TinyPortal v0.9.8 © - ARA design by BoneBoxx Webhosting & Webdesign
Valid XHTML 1.0! Valid CSS!