Aprilia Riders Association “SponsorKliks,
April 20, 2024, 06:07:04 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:
 
  Startpagina Webshop Fotoalbum Links Help Zoek Inloggen Registreren  

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Slecht stationair  (gelezen 3660 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
Diremasa
Full ARA Member
***
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 181


Netherlands
« Gepost op: September 30, 2013, 18:07:55 »

Hallo allemaal.
Het is heel lang goed gegaan met mijn Capo, maar heb nu toch een probleem en dat betreft koud starten. Moet met gas erop starten anders slaat de motor meteen af. Als ik dan wat toeren geef, zeg zo'n 4000 toeren, gaat de motor opeens in toeren omhoog waarna hij verder stationair blijft draaien. Heb het stationair-klepje schoongemaakt. Ik zie deze ook gewoon opengaan zodra ik het contact aanzet, maar toch slaat de motor af. Iemand een idee wat dit kan zijn. O ja, als de motor afslaat geeft hij in het display het cijfer 1 aan, zodra ik opnieuw start en hij blijft lopen staat de tijd er weer gewoon. Hoor graag van jullie.
vrgr Dirk
Gelogd
wout750
Jr. ARA Member
**
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 91


Netherlands
« Antwoord #1 Gepost op: Oktober 01, 2013, 09:02:19 »

1 en -1 zijn codes voor de dodemansknop.
Mogelijk ergens een slechte massa?
Check eens de massapunten op het frame en de stekker verbindingen.
Klinkt als te weinig stroom. Laat je accu eens goed op en start dan eens.
Gelogd
rolf
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 12.809


Netherlands
WWW
« Antwoord #2 Gepost op: Oktober 01, 2013, 18:04:04 »

Op een capo heb je toch nog een stationaire schroef zitten?
Gelogd
Diremasa
Full ARA Member
***
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 181


Netherlands
« Antwoord #3 Gepost op: Oktober 01, 2013, 18:37:35 »

Inderdaad, vanochtend accu leeg, zal hem eens door laten meten. En ik heb mijn dodemansknop ooit eens doorverbonden bij het zoeken van een steeds terugkerende uitval. Zal dat in ieder geval even terug zetten.
Gelogd
wout750
Jr. ARA Member
**
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 91


Netherlands
« Antwoord #4 Gepost op: Oktober 01, 2013, 21:24:15 »

@Rolf: ga je mond spoelen........ Evil
Gelogd
rolf
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 12.809


Netherlands
WWW
« Antwoord #5 Gepost op: Oktober 02, 2013, 19:10:09 »

Sorry Smiley,  de falco en eerste rsv's waren er wel van voorzien
Gelogd
wout750
Jr. ARA Member
**
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 91


Netherlands
« Antwoord #6 Gepost op: Oktober 03, 2013, 12:33:17 »

De capo heeft vanaf het eerste model wel het Rotaxblok van de RSV, maar ook een eigen levenleidend EFI lampje, en dus injectie.
Gelogd
Diremasa
Full ARA Member
***
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 181


Netherlands
« Antwoord #7 Gepost op: Oktober 03, 2013, 17:59:49 »

Nieuwe accu erin en probleem opgelost. Mannen bedankt, met name Wout Grin
Gelogd
rolf
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 12.809


Netherlands
WWW
« Antwoord #8 Gepost op: Oktober 03, 2013, 20:28:31 »

De capo heeft vanaf het eerste model wel het Rotaxblok van de RSV, maar ook een eigen levenleidend EFI lampje, en dus injectie.

De falco en rsv ook en toch voorzien van een stationaire schroef die de gasschuif een tikkeltje lift
Gelogd
Stanleybobly
Sr. ARA Member
****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 439


CapoNord Rally Raid

Colombia
« Antwoord #9 Gepost op: Oktober 12, 2013, 22:55:14 »

Nieuwe accu erin en probleem opgelost. Mannen bedankt, met name Wout Grin
\
wat is de laadspanning?
accu gaat niet uitzichzelf dood  Evil
« Laatste verandering: Oktober 12, 2013, 22:56:56 door Stanleybobly » Gelogd

minime
Aprili? JA!
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 759


Aprili? Ja!

Netherlands
« Antwoord #10 Gepost op: Oktober 13, 2013, 10:38:42 »

De capo heeft vanaf het eerste model wel het Rotaxblok van de RSV, maar ook een eigen levenleidend EFI lampje, en dus injectie.

De falco en rsv ook en toch voorzien van een stationaire schroef die de gasschuif een tikkeltje lift

Inderdaad. Ik mis de eenvoud van de Falco en Gen1 Tuono/RSV. Al die extra electronica op de Gen2's maakt het er niet beter op, alleen
gecompliceerder....
Gelogd
Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  
 
Ga naar:  

Onderwerp Gestart door Reacties Gelezen Laatste bericht
Motorvakantieverhalen 2007 « 1 2 » rocketeer 15 17001 Laatste bericht November 22, 2008, 12:34:06
door john deere
'Performance luchtfilters' vs. originele Danduy 3 10068 Laatste bericht September 08, 2010, 00:00:46
door Kefke
ZAC Assen 9 september « 1 2 3 4 5 » robz 61 33796 Laatste bericht September 13, 2009, 16:26:51
door FastJ
Internationaal Appie treffen in Duitsland « 1 2 ... 16 17 » Deefski 253 82362 Laatste bericht Juni 22, 2008, 21:16:05
door Bonetec
19 juli CPZ « 1 2 ... 5 6 » Melanie. 86 25930 Laatste bericht Juli 21, 2011, 08:27:59
door Deefski

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
TinyPortal v0.9.8 © - ARA design by BoneBoxx Webhosting & Webdesign
Valid XHTML 1.0! Valid CSS!