Aprilia Riders Association “SponsorKliks,
April 18, 2024, 12:17:15 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:
 
  Startpagina Webshop Fotoalbum Links Help Zoek Inloggen Registreren  

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Pagina's: 1 2 [3]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: RS 500  (gelezen 11861 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
rolf
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 12.809


Netherlands
WWW
« Antwoord #30 Gepost op: Augustus 16, 2011, 10:48:26 »

nog een kleine opmerking, dat de expansie delen onder het frame tegen elkaar aan zitten, hebben jullie dat ook.

Verder valt me op hoe dicht de achterste pot bij mijn achterband zit, er zit zo'n 2 cm tussen. Voordeel is dat de band gelijk warmer wordt  Grin Grin. hahaha
Gelogd
marcel749S
Gast
« Antwoord #31 Gepost op: Augustus 16, 2011, 14:57:10 »

nog een kleine opmerking, dat de expansie delen onder het frame tegen elkaar aan zitten, hebben jullie dat ook.

Verder valt me op hoe dicht de achterste pot bij mijn achterband zit, er zit zo'n 2 cm tussen. Voordeel is dat de band gelijk warmer wordt  Grin Grin. hahaha
Ik heb hier in mijn eigen topic even op gereageerd aangezien we het nu in 2 topics over hetzelfde hebben. Wink
Maar ze raken elkaar niet en ik heb wel net als jij dat er maar 2cm ruimte tussen achterband en uitlaat zit.
Gelogd
Pagina's: 1 2 [3]   Omhoog
  Print  
 
Ga naar:  

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
TinyPortal v0.9.8 © - ARA design by BoneBoxx Webhosting & Webdesign
Valid XHTML 1.0! Valid CSS!