Ik zou de remblokken niet vervangen, ik heb mijn remblokken gisteren licht opgeschuurd op een vlakke plaat om te kijken of dat
het erger maakt of juist niet.........
In het begin was het minder maar na 60 km was het weer het zelfde.
De schijven zelf rammelen aan alle kanten, dus die floaters zitten bij mij goed los. Vering betwijfel ik, omdat na mijn 1e nieuwe set
blokken en schijven de motor compleet rustig was.
Aan deze set schijven is ook niks te zien met 5000 km op de klok kan het ook niet anders (zijn nog zo glad als een aal).
Als mijn 2e set schijven ook weer "krom"zijn, dan zijn ze echt van peperkoek
Eerst dacht ik ze nog te vervangen door Brembo,
Maar de Shiver begint me weer op mijn zenuwen te werken, eigenlijk zijn alle zaken die onder garantie vervangen zijn weer terug
bij af na 5000 km, behalve dan mijn "speedsensor en het olielek en mijn koppelingsmodificatie en mijn intake sensor en mijn rotte start-knop en mijn
koelvloeistof lek". Eigenlijk gaat er geen motor-seizoen voorbij of er is wel wat.
Dan snap ik best wel waarom APrilia in verkopen met 50% is verminderd. Zo kan je toch nooit "best-sellers" maken
Mocht ik een mooie prijs krijgen en ik de financiele crisis goed doorkom, dan spreek ik nu af, dat er na 2 Aprilia's er geen 3e meer in mijn schuur komt....
(ok. ik draaf door, ben gewoon wat frustie het is met elke motor wel wat toch???)