Aprilia Riders Association “SponsorKliks,
Maart 28, 2024, 12:09:11 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:
 
  Startpagina Webshop Fotoalbum Links Help Zoek Inloggen Registreren  

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Pagina's: 1 ... 3 4 [5] 6   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: CPZ 29 september  (gelezen 28393 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
black bee
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 9.535


speed is important .... direction is optional

Netherlands
« Antwoord #60 Gepost op: September 27, 2011, 11:58:41 »


DAT WIL IK OOK!

dan moet je gas geven en de rem los laten 
Gelogd

if it runs , race it
Blijhoofd
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 799


It's Nice to be important, but

Netherlands
« Antwoord #61 Gepost op: September 27, 2011, 12:17:17 »


DAT WIL IK OOK!

dan moet je gas geven en de rem los laten 
Ik vond je vandaag al stil! maar gelukkig je bent niet aan het W#rk!
Gelogd
black bee
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 9.535


speed is important .... direction is optional

Netherlands
« Antwoord #62 Gepost op: September 27, 2011, 14:00:23 »

ben druk bezig met een weekje duiken regelen , dus had wat minder tijd voor je 
Gelogd

if it runs , race it
rsvfrank
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Berichten: 6.015


zac #25

Netherlands
« Antwoord #63 Gepost op: September 27, 2011, 14:56:20 »

ben druk bezig met een weekje duiken regelen , dus had wat minder tijd voor je 

Had  v/d week dan met mij meegegaan,had je nog wat kunnen verdienen ook  Grin Grin
Gelogd
black bee
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 9.535


speed is important .... direction is optional

Netherlands
« Antwoord #64 Gepost op: September 27, 2011, 14:58:09 »

die duik-uurtjes heb ik al genoeg gemaakt , gaan nu voor lekker warm water en tropische vissen  Cool
Gelogd

if it runs , race it
rsvfrank
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Berichten: 6.015


zac #25

Netherlands
« Antwoord #65 Gepost op: September 27, 2011, 15:07:04 »

die duik-uurtjes heb ik al genoeg gemaakt , gaan nu voor lekker warm water en tropische vissen  Cool

goed plan 
Gelogd
rsvfrank
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Berichten: 6.015


zac #25

Netherlands
« Antwoord #66 Gepost op: September 27, 2011, 15:15:39 »

@ Frank en Maarten,

Ik heb gister te horen gekregen dat het een twijfelgeval is of ik vrij kan krijgen. Dit is onzin want we hebben weinig kids en ik kan makkelijk vrij maargoed... Uitslag hoor ik vandaag. Pitbox blijft gewoon staan er wordt geregeld door een vriendin van mij, als ik er niet zou zijn.
Maar ik ga vandaag nog heel erg slijmen.

Ik had verkeerd gelezen ,ik dacht dat je niet in groep 3 mocht vrijrijden.. 
Gelogd
Melanie.
Speedy Gonzales
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Vrouw
Berichten: 1.949


Netherlands
« Antwoord #67 Gepost op: September 27, 2011, 17:38:22 »

@ Frank en Maarten,

Ik heb gister te horen gekregen dat het een twijfelgeval is of ik vrij kan krijgen. Dit is onzin want we hebben weinig kids en ik kan makkelijk vrij maargoed... Uitslag hoor ik vandaag. Pitbox blijft gewoon staan er wordt geregeld door een vriendin van mij, als ik er niet zou zijn.
Maar ik ga vandaag nog heel erg slijmen.

Ik had verkeerd gelezen ,ik dacht dat je niet in groep 3 mocht vrijrijden.. 

Geeft niks. Zojuist na veel overleg het verlossende woord gekregen dat ik er toch bij kan zijn dus ik = mega happy! Heb er heel veel zin in, maar mn lichaam werkt nog even niet mee  Zo al wat spullen klaar leggen, flink sporten vanavond, morgen een dagje naar school en dan knor ik richting Heleen want vanaf Adam vertrekken we donderdagochtend. Ik heb er zin in!!!!
Gelogd

Trotse eigenaresse van een Gixxer 600 K6! Smiley
rsvfrank
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Berichten: 6.015


zac #25

Netherlands
« Antwoord #68 Gepost op: September 27, 2011, 17:45:31 »

@ Frank en Maarten,

Ik heb gister te horen gekregen dat het een twijfelgeval is of ik vrij kan krijgen. Dit is onzin want we hebben weinig kids en ik kan makkelijk vrij maargoed... Uitslag hoor ik vandaag. Pitbox blijft gewoon staan er wordt geregeld door een vriendin van mij, als ik er niet zou zijn.
Maar ik ga vandaag nog heel erg slijmen.

Ik had verkeerd gelezen ,ik dacht dat je niet in groep 3 mocht vrijrijden.. 

Geeft niks. Zojuist na veel overleg het verlossende woord gekregen dat ik er toch bij kan zijn dus ik = mega happy! Heb er heel veel zin in, maar mn lichaam werkt nog even niet mee  Zo al wat spullen klaar leggen, flink sporten vanavond, morgen een dagje naar school en dan knor ik richting Heleen want vanaf Adam vertrekken we donderdagochtend. Ik heb er zin in!!!!

Goed geregeld 
Gelogd
black bee
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 9.535


speed is important .... direction is optional

Netherlands
« Antwoord #69 Gepost op: September 28, 2011, 16:50:48 »

veel plezier morgen , aan het weer zal het niet liggen  Cool
Gelogd

if it runs , race it
black bee
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 9.535


speed is important .... direction is optional

Netherlands
« Antwoord #70 Gepost op: September 29, 2011, 18:47:39 »

daar ik toch nog een klein gaatje had gevonden in mijn ooooooohhhhhh zo drukke schema toch vanmiddag
maar even naar cpz gegaan en moet zeggen , ondanks alle dagen die ik al gereden heb dit jaar had ik deze
ook wel willen rijden, wat een heerlijk weer zeg en ook de sfeer was weer 

helaas toch ook wel aardig wat plat gereden bikes  en iemand die er achter kwam dat het met korte beentjes
lastig is om een omvallende motor overeind te houden 

ik heb nu al zin in de voorjaarstraining  helaas moet ik nog 6 maanden wachten  Lips Sealed Lips Sealed
Gelogd

if it runs , race it
denish41
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 1.168


Netherlands Antilles
« Antwoord #71 Gepost op: September 29, 2011, 19:28:36 »


Jammer dat dat soort dingen altijd lijken te gebeuren als de omstandigheden goed zijn. 

6 maanden nog te gaan waarin nog genoeg te doen is.   

Kom maar op met die verhalen.   



Gelogd

Het gaat niet om de grootte van de ploeg maar om het vertoeven op de akker
Melanie.
Speedy Gonzales
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Vrouw
Berichten: 1.949


Netherlands
« Antwoord #72 Gepost op: September 30, 2011, 07:53:25 »

Heb even gauw een collage in elkaar geflanst want moet zo richting werk dus verslagje komt later.
En ja ik was datkleine meisje die dr motor om liet donderen (pieeeeeeeeeeeeep)
Nog meer schade dankzij een handige harrie op de paddock maargoed dat vertel ik later allemaal wel



Leuk joh, zo weinig foto's van jezelf ivm alleen maar opdouwen van anderen
Gelogd

Trotse eigenaresse van een Gixxer 600 K6! Smiley
rsvfrank
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Berichten: 6.015


zac #25

Netherlands
« Antwoord #73 Gepost op: September 30, 2011, 07:57:03 »

Hier een kort verslagje dan.

Na de boel de pitbox ingesjouwd te hebben , bleek Mels bike niet meer te starten , klikkerdeklik, aan de lader dan maar, nog steeds niets ,zitje er maar af en kijken naar startrelais en fuses, nog steeds niks,accu was net nieuw dus dat kon het haast niet zijn .Effe aanduwen en toen liep de Suus prima, nieuwe accu en probleem lijkt opgelost @ Mel , laat wel even kijken of er wel laadstroom is anders sta je volgende keer weer !

Eerste sessie de baan op , er werd een beetje rommelig gereden door een hoop mensen en er lagen wat vreemde zwarte glimmende sporen her en der op het circuit, niet goed voor de gemoedsrust.
Op een gegeven moment kwam Party Marty voorbij geknald met een bloedgang, die ging gelijk al lekker.
Ik kwam achter een jongen te zitten met een r1 ,welke  steeds maar achterom zat te kijken, zich af liet zakken en daarna weer gas gaf om bij me vandaan te speren.
Tarzan uit gaat ie opeens helemaal naar rechts en kijkt weer achterom, waarop ik aanneem dat ie eindelijk ruimte maakt om mij voorbij te laten.
Echter toen ik er links langs wilde en reeds zat, geeft ie weer gas bij en stuurt helemaal naar links op mij in, waarop ik met mijn remhendel aan zijn motor blijf haken en van de cirbstones op het gras word geduwd.
Grote schreeuwen van mij mochten niet baten ,gelukkig kwam de motor weer los en met een trap op de grond kon ik de motor overeind houden, om er bij de gp chicane achter te komen dat mijn remhendel recht omhoog gebogen is.....gelijk maar de pitstraat ingereden.gelukkig had ik nog een spare hendeltje .
Welk een dikke bloeduitstorting op mijn kuit, wsl van mijn  stepje .
Lesson learned, ga nooit ergens vanuit op het circuit  Grin

De volgende sessie 's best lekker gereden ,maar nog niet heel ontspannen, qua tijden zat ik dan ook in de onderste regionen van groep 4 ,meest rond de 2.11.
De 4e sessie werd ik even gevolgd door TDMarc op z'n vette KTM en na afloop kwam Marc nog wat tips geven welke ik in de 5e sessie heb geprobeerd.
Eerder wat op het gas in de bocht werkt , je weet het in theorie wel , maar als je er op gewezen wordt, denk je er ook aan tijdens het rijden.
Toch nog weer een paar seconden eraf en hoewel nog niet in de buurt van mijn pr , toch wel tevreden met een 2.08. Gebrek aan rijtijd dit jaar merk je wel , vooral qua souplesse.
Helaas had ik wel iedere keer wat last van lucht in het remsysteem, de laatste circuitdag had ik dat ook, maar dacht dit opgelost te hebben, niet dus.
De michelin power one heeft zich gedurende de dag heel  mooi gehouden, wel iets minder grip dan diablo's maar deze blijven wel langer goed , zo lijkt het. , 1,6 en 2.0 vanuit de warmers gaf een mooi slijtage-beeld van de band.

De dames en andere heren die in de pitbox stonden deden het ook allemaal lekker, zowel letterlijk als ,bij de dames, figuurlijk  Wink.
Helaas had 1 jongen, kon hem verder niet, zijn honda streetfighter naked achtig ding (ben niet zo thuis in japanners) kort gereden , na een highsider.
Wederom een michelin pilot powerrijder die met een onverwachte highsider eraf gaat.De Jongen had zelf gelukkig niets.

Opvallend waren de vele valpartijen en rodevlag situaties ,met minder goed weer gaan de mensen toch wat behoudender rijden, zo lijkt het.
Ook diverse ambulance gevalletjes , een mooi duc 1000ss special die in vlammen op ging en o.a. een rsv1000r met schade.

De 7e (!) sessie maar laten schieten , want ik had geen puf meer.
Na de klerezooi weer opgeruimd te hebben , gezellig nog even met Stefan (die kon het niet laten om ook even te komen "sporten") en Maarten een eindeseizoensbiertje gedaan in het zonnetje op het terras.Met een beetje fantasie zaten we weer in de "West".
Na een "innig" afscheid met de dames weer heel huiswaarts gekeerd.

Al met al een superdag met gezellige mensen in de pitbox.
Hopelijk volgend jaar meer van deze dagen.
@Maarten , succes maandag bij de ZAC (ook de anderen die daar gaan rijden natuurlijk)
« Laatste verandering: September 30, 2011, 11:50:39 door rsvfrank » Gelogd
black bee
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 9.535


speed is important .... direction is optional

Netherlands
« Antwoord #74 Gepost op: September 30, 2011, 08:28:53 »

vrees wel dat met dit soort sporten ik niet echt mijn defensie conditie proef ga halen 

mooi weer , goede sfeer . kom maar op met het nieuwe seizoen

@frank ik zal wat vaker een vacuum voor je maken 

 
Gelogd

if it runs , race it
Pagina's: 1 ... 3 4 [5] 6   Omhoog
  Print  
 
Ga naar:  

Onderwerp Gestart door Reacties Gelezen Laatste bericht
Verslag ZAC Zolder 1 september 2009 « 1 2 » emille 15 10862 Laatste bericht September 04, 2009, 16:32:56
door Timfiz
Danny's RS 250 topic (Dilemma, twijfels 20-02-2014) « 1 2 ... 8 9 » Danduy 122 45053 Laatste bericht Juni 04, 2014, 20:42:12
door zert
Wisten jullie dat Sjaakie 5 4193 Laatste bericht Januari 28, 2010, 10:49:56
door Sniep
Aprilia rs 125 reggiani replica « 1 2 » *Thomas* 17 12424 Laatste bericht April 05, 2008, 21:15:00
door Robbert
Ik zal me eens voorstellen « 1 2 » rob75 16 9089 Laatste bericht Maart 02, 2011, 22:23:23
door Deefski

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
TinyPortal v0.9.8 © - ARA design by BoneBoxx Webhosting & Webdesign
Valid XHTML 1.0! Valid CSS!