Aprilia Riders Association “SponsorKliks,
April 25, 2024, 02:53:40 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:
 
  Startpagina Webshop Fotoalbum Links Help Zoek Inloggen Registreren  

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Pagina's: 1 [2] 3   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Probleem startrelais... of toch niet?  (gelezen 12677 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
Rossifumi
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 3.048


Grazie Mille '01

Netherlands
« Antwoord #15 Gepost op: September 21, 2011, 22:06:05 »


Als hij niet start >> ff start  hulp (auto of andere motor)
Start hij wel >> accu / laad probleem
Start hij ook niet : oorzaak zoeken in
- schakelaar zijstandaard
- start schakelaar
- start relais
- dodemans knop
- val schakelaar enof alarm
- startmotor
- start relais

nouja alles gecontroleerd en alles was goed, we hebben het niet kunnen vinden. Hij starte ook steeds en goed.
Vreemd maar waar. Conclusie is dat door de eerdere zoektocht stekkertjes controle, contacten startrelais en zekeringen er ergens iets los gezeten heeft wat nu weer goed zit.

Wel weer leuk om weer eens aan een RSV 2001 te sleutelen.

Wel wat lossen onderdelen(rubbertjes en moer) gevonden tussen alles en wat kleine reparaties, daar was de avond dan nuttig voor. De twee puntige rubbertjes waar zijn ze ook alweer voor, volgens mij om de kuipdelen tegen bepaalde trillingen maar waar horen ze te zitten. Nu nog een nieuw stuurhelft want deze is krom.

Motor ziet er goed, strak uit en netjes onderhouden.

Kwam de motor je niet bekend voor Rolf? Want uit de foto's uit het verkooptopic van de vorige eigenaar op MF, maakte ik op dat dit de oude bike van Ian is Smiley
Gelogd

Happy Mille
rolf
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 12.809


Netherlands
WWW
« Antwoord #16 Gepost op: September 22, 2011, 06:00:17 »

Kwam de motor je niet bekend voor Rolf? Want uit de foto's uit het verkooptopic van de vorige eigenaar op MF, maakte ik op dat dit de oude bike van Ian is Smiley

is dat zo Huh dan zijn er toch wel een paar zaken veranderd, hoge donkere flip-up ruitje had ian niet. De richtingaanwijzers van Ian waren standaard. En de bestickering van Ian was origineel.

En het grootste verschil met die van Ian, deze was schoon Grin

Maar nog even ter aanvulling, van je achterlicht is er een lampje kapot. Wink

Enne koffie en koffiebonnen tja leuke bijkomstigheid, zo leer ik van een clublid te waarderen wat echte lekkere koffie is en zo herken jij dat ook gelijk weer.  
« Laatste verandering: September 22, 2011, 06:06:25 door rolf » Gelogd
Master-D
Gast
« Antwoord #17 Gepost op: September 22, 2011, 08:58:56 »

Kwam de motor je niet bekend voor Rolf? Want uit de foto's uit het verkooptopic van de vorige eigenaar op MF, maakte ik op dat dit de oude bike van Ian is Smiley

Dat zou misschien best goed kunnen. De vorige eigenaar zei dat de motor bekend is op het ARA-forum, dus wie weet!

Enne, een nieuw achterlichtje zet ik er vandaag nog even in Wink
Gelogd
rolf
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 12.809


Netherlands
WWW
« Antwoord #18 Gepost op: September 22, 2011, 09:13:19 »

oja goed koffiebonen bij Tiramisu Hondegatstraat 14 te Harderwijk  Grin
Gelogd
Master-D
Gast
« Antwoord #19 Gepost op: September 22, 2011, 09:57:06 »

oja goed koffiebonen bij Tiramisu Hondegatstraat 14 te Harderwijk  Grin

Check Wink
Gelogd
Rossifumi
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 3.048


Grazie Mille '01

Netherlands
« Antwoord #20 Gepost op: September 22, 2011, 20:33:24 »

Kwam de motor je niet bekend voor Rolf? Want uit de foto's uit het verkooptopic van de vorige eigenaar op MF, maakte ik op dat dit de oude bike van Ian is Smiley

is dat zo Huh dan zijn er toch wel een paar zaken veranderd, hoge donkere flip-up ruitje had ian niet. De richtingaanwijzers van Ian waren standaard. En de bestickering van Ian was origineel.

En het grootste verschil met die van Ian, deze was schoon Grin

Maar nog even ter aanvulling, van je achterlicht is er een lampje kapot. Wink

Enne koffie en koffiebonnen tja leuke bijkomstigheid, zo leer ik van een clublid te waarderen wat echte lekkere koffie is en zo herken jij dat ook gelijk weer.  


Je wordt oud man...  Wink Grin  Embarrassed

Foto'tje van paar jaar terug. Nostalgie  laugh



Ruitje heeft hij naderhand veranderd. Volgens mij voor dezelfde MRA als destijds op die van mij zat.
Gelogd

Happy Mille
rolf
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 12.809


Netherlands
WWW
« Antwoord #21 Gepost op: September 22, 2011, 20:55:32 »

ik zie verschillen en overeenkomsten, maar dat hebben alle RSV's
Gelogd
Master-D
Gast
« Antwoord #22 Gepost op: September 22, 2011, 23:14:52 »

Het grootste verschil is wel dat de "rsv" van de kuip af is gehaald. Dat is bij mij ook zo Smiley (is ook mooier Wink ) En wie doen dat nu allemaal?
Daarbij zijn de knippers van mij ook hetzelfde... ik zie veel overeenkomsten!
Gaaf om ze zo te zien staan hoor! 
Gelogd
Rossifumi
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 3.048


Grazie Mille '01

Netherlands
« Antwoord #23 Gepost op: September 23, 2011, 06:51:19 »

Zal Sherlock Holmes even alle twijfel weg halen?  Grin Hier de verkoop topic's, in chronologische volgorde Smiley

Nummertje 1 (toen ik zelf nog ben gaan kijken en proefrijden)
Nummertje 2 (die van Ian dus)
Nummertje 3 (die van de voorlaatste eigenaar)

Dus...  Wink
Gelogd

Happy Mille
rolf
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 12.809


Netherlands
WWW
« Antwoord #24 Gepost op: September 23, 2011, 08:15:15 »

tja dat kan ik toch allemaal niet bijhouden, in ieder geval mooi dat de motor vaker in mijn garage geweest is. Wink

Maar ik zeg het nog een keer, hoe kan ik een motor herkennen als deze nu wel schoon en gepoetst is.  Grin 
Gelogd
Master-D
Gast
« Antwoord #25 Gepost op: September 26, 2011, 17:36:50 »

De motor heeft het goed volgehouden dit weekend. Ruim 1600 kilometer gereden en hij heeft geen enkel probleem gehad. Ik denk dus dat het veilig is om te zeggen dat het probleem verdwenen is  Cheesy

Hierbij nog twee mooie kiekjes (de kleine krasjes onderop de kuip heb ik weggeshopt  Wink ). Eentje op de Schwarzwalder Hochstrasse (wat een geweldige weg!!) en eentje recht tegenover de Loreley in de Rijnvallei.

Mooi weer, geen enkele tegenvallers, een fantastisch weekend dus, alleen ben ik wel tot de conclusie gekomen dat drie dagen veel te weinig tijd is!


* rsv1.jpg (257.16 KB, 1200x803 - bekeken 339 keer.)

* rsv2.jpg (239.54 KB, 803x1200 - bekeken 323 keer.)
Gelogd
rolf
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 12.809


Netherlands
WWW
« Antwoord #26 Gepost op: September 26, 2011, 18:03:49 »

strakke foto's.

jullie hebben ook geweldig weer gehad. Was het te doen de afstand in 3 dagen en ervaring op te doen in het rijden.

Gelogd
Rossifumi
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 3.048


Grazie Mille '01

Netherlands
« Antwoord #27 Gepost op: September 26, 2011, 18:39:30 »

 
Gelogd

Happy Mille
Master-D
Gast
« Antwoord #28 Gepost op: September 26, 2011, 19:30:06 »

strakke foto's.

jullie hebben ook geweldig weer gehad. Was het te doen de afstand in 3 dagen en ervaring op te doen in het rijden.



Ja het weer was echt geweldig! Alleen maar zon en zo'n 25 graden  Cheesy
De afstand was wel te veel, met name de vrijdag heen en de zondag terug (totaal een kleine 900km snelweg). Beter is dan toch wat meer dagen er voor uit te trekken en bijvoorbeeld helemaal binnendoor langs de rijn te rijden, want nu hadden we eigenlijk maar 1 dag om bochtjes in het zwarte woud te rijden en dat is toch wel erg weinig voor zo'n mooi gebied met zoveel heerlijke bochten  Smiley

Maar goed, dat is de les voor de volgende keer.

En ervaring opdoen in het rijden... ik heb al een kleine 60.000 kilometer op de motor achter de rug, dus dat zat wel goed  Grin
Maar voor de vriendin waar ik mee reed was het wel veel zei ze, maar goed zij rijdt ook pas een paar maandjes, dus ik vond t al enorm knap van haar dat ze zich op de hele reis zo goed hield en gewoon overal mee naar toe ging!

In ieder geval, een reis naar het zwarte woud kan ik iedereen van harte aanbevelen! 
Gelogd
Tuono GR66
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 1.878


Netherlands
« Antwoord #29 Gepost op: September 26, 2011, 19:36:33 »

Ik rij meestal binnendoor . Vanaf luik naar bitburg
Daarna door richting trier en saarbrucken
En natuurlijk via BadenBaden (tunnel  ) naar de 500 
Gelogd

TUONO GR66 1e Italiaan
TUONO GT12 2e Italiaan
Pagina's: 1 [2] 3   Omhoog
  Print  
 
Ga naar:  

Onderwerp Gestart door Reacties Gelezen Laatste bericht
Lidl heeft weer motorkleding in de aanbieding! « 1 2 3 4 » 2 Fast 2 See 50 45395 Laatste bericht Mei 13, 2011, 14:47:47
door Silke
ARA circuitrijvaardigheidstraining 2 september 2013 op Folembray!! « 1 2 3 4 5 » FastJ 68 23632 Laatste bericht Juli 29, 2013, 16:04:20
door Mille Merckel
Deelname ARA rijvaardigheidstraining 10 september 2012 « 1 2 ... 18 19 » FastJ 282 73713 Laatste bericht Oktober 04, 2012, 21:02:14
door Brontolo
autoscout 24 arius 14 15341 Laatste bericht Januari 27, 2013, 10:40:46
door rsvfrank
eindelijk stel ik mij even voor... Dierick 10 5250 Laatste bericht Januari 28, 2012, 16:40:07
door Dierick

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
TinyPortal v0.9.8 © - ARA design by BoneBoxx Webhosting & Webdesign
Valid XHTML 1.0! Valid CSS!