Aprilia Riders Association “SponsorKliks,
April 25, 2024, 20:55:53 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:
 
  Startpagina Webshop Fotoalbum Links Help Zoek Inloggen Registreren  

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Pagina's: 1 ... 3 4 [5] 6   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: MARCO SIMONCELLI OVERLEDEN  (gelezen 23620 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
Brontolo
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.281


Aprilia Tuono 1000 R '06

Netherlands
« Antwoord #60 Gepost op: Oktober 26, 2011, 08:32:11 »

Cry Fuck man...wat gaat er door je heen als je je kind dood aantreft. Ik ben er echt nog steeds erg van onder de indruk.
Gelogd

B-Art
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 3.488


Italy
WWW
« Antwoord #61 Gepost op: Oktober 26, 2011, 12:03:29 »

http://www.gpone.com/index.php/en/201110255354/Paolo-ho-insegnato-a-Marco-a-non-mollare.html

Moeder en Vriendin aan het woord  Cry
Gelogd

Aprilia slijtage/aftermarket onderdelen:


15% korting op slijtagedelen!
rolf
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 12.809


Netherlands
WWW
« Antwoord #62 Gepost op: Oktober 26, 2011, 12:40:56 »

http://www.youtube.com/watch?v=6gbpxmNqoBk&feature=player_embedded
Gelogd
rsvfrank
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Berichten: 6.015


zac #25

Netherlands
« Antwoord #63 Gepost op: Oktober 26, 2011, 13:15:29 »

Mooie open brief van Bautista aan Simoncelli:




Beste Marco. Ik weet niet hoe ik moet beginnen, het is moeilijk om wat dan ook te zeggen na zo’n moeilijk weekend voor de motorsportwereld. Alles wat in Sepang gebeurde, de spannende 125cc race waarbij Nico Terol dicht bij de overwinning kwam, de afwezigheid van Marc Marquez in de Moto2 waarbij Stefan Bradl nu bijna zeker wereldkampioen zal worden, de blessures van de andere rijders die ik een spoedig herstel wens, het goede gevoel wat ik in de training had en dan de race waarin een goed resultaat mogelijk was … alles werd overschaduwd door jouw ongeluk.
 
 Jouw Passie. Jij en ik weten dat er in deze sport veel risico’s zijn en dat het met de veiligheid, gelukkig, steeds beter gaat. Maar soms gebeuren dit soort dingen en dan realiseren mensen zich dat dit geen spelletje is en dat we spelen met ons leven. Ik ga je niet vertellen hoe het in het paddock was toen we het nieuws hoorden, we hebben al genoeg gehuild en geleden. Ik denk dat we je moeten herinneren als iemand die om het leven kwam terwijl hij deed waar hij het meeste van hield, waar alle rijders gek op zijn, namelijk het rijden van een motor.
 
Rivaal. Ik was een van jouw rivalen in de 250cc klasse, daar hadden we vele gevechten. Je was altijd een controversiële rijder waarbij je vaak op de grens reed en er soms wel eens overheen ging, maar je maakte er altijd een show van waardoor de toeschouwers verliefd werden op het racen. Je was al bijzonder op de baan maar daarnaast was het onmogelijk om niet op te vallen, met dat Jimmy Hendrix haar, die relaxte manier van lopen en die opvallende stem van je.
 
Wereldkampioen. 2008 was jouw jaar, je reed twee seizoenen in de 250cc zonder een podium te hebben gepakt maar dat jaar veranderde alles, je stond vaker op het podium, je won races en alsof het niets was nam je met een flinke voorsprong de leiding in het kampioenschap. We vochten toen vaak met elkaar waarbij we elkaar ook raakten en soms naast de baan kwamen. Uiteindelijk won je het kampioenschap op ditzelfde Sepang circuit. Het jaar daarna hebben we zelfs een paar keer bij de racedirectie gezeten om onze controversiĂ«le acties te bespreken, weet je het nog? Mijn relatie met jou veranderde toen, we spraken nauwelijks meer met elkaar maar dit jaar was alles anders. Helaas, of misschien wel gelukkig, kwamen de rijders vanwege de situatie in Japan vaak bij elkaar zodat we samen sterk zouden staan en hierdoor kregen we weer een vriendschappelijke relatie zoals we vroeger hadden. Je was een geweldig coureur die altijd de limiet op zocht, je  genoot altijd van wat je deed, je deed altijd je best, was altijd aan het vechten. Zelfs in jouw laatste ronde op het circuit was ik bij je, je bleef maar vechten. Het was altijd al moeilijk om je te passeren, je liet nooit iemand zomaar voorbij en bood altijd weerstand of zat net binnen of buiten de racelijn om te voorkomen dat je je positie zou kwijtraken. In die laatste ronde hebben we elkaar in twee bochten  zes keer gepasseerd . Ik heb er echt van genoten en ik weet dat jij dat ook deed zoals altijd als we met elkaar vochten.
 
In het paddock. En toen nam het circuit waar je je mooiste moment had beleefd het allemaal weg. Op het Sepang circuit ben je van ons heen gegaan. Het zal heel vreemd zijn om door het paddock te lopen en je niet te zien. Maar de herinnering aan jou zal blijven, we zullen je nooit vergeten en je zal heel erg gemist worden. Ik ben er echter van overtuigd dat waar je ook bent, dat je ons altijd zal volgen.
 
Aan jouw dierbaren. Ik sta op het punt om gedag te zeggen, er is nog veel te zeggen maar het is erg moeilijk om het op te schrijven. Ik wil je familie, je vriendin Kate, je vrienden, je monteurs, de mensen in je team en je fans mijn meest oprechte en welgemeende condoleance overdragen. En ik zeg dat bij de volgende race in Valencia dat iedereen die de baan op gaat, en dat zullen er veel zijn, daar zal zijn voor jou, ter nagedachtenis aan jou. We gaan voor jou racen, we dragen dit op aan jou want je zal altijd in ons hart zijn.
 








Tags: bautista
bron: racesport.nl
Gelogd
Blijhoofd
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 799


It's Nice to be important, but

Netherlands
« Antwoord #64 Gepost op: Oktober 26, 2011, 15:45:56 »

..............................................................................................http://www.gpupdate.net/nl/videos/1524/simoncelli-overlijdt-na-crash-in-sepang/
Gelogd
Brontolo
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.281


Aprilia Tuono 1000 R '06

Netherlands
« Antwoord #65 Gepost op: Oktober 27, 2011, 12:22:11 »

live stream begrafenis Simoncelli
Gelogd

rsvfrank
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Berichten: 6.015


zac #25

Netherlands
« Antwoord #66 Gepost op: Oktober 27, 2011, 13:17:41 »

erg indrukwekkend , moest wel een traantje wegpinken.........

« Laatste verandering: Oktober 27, 2011, 15:59:18 door rsvfrank » Gelogd
bass
Gast
« Antwoord #67 Gepost op: Oktober 27, 2011, 15:58:47 »

Mooi, waardig afscheid van een groot coureur.
Gelogd
Brontolo
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.281


Aprilia Tuono 1000 R '06

Netherlands
« Antwoord #68 Gepost op: Oktober 27, 2011, 16:02:42 »

Tranen in mijn ogen... Cry RIP #58
Gelogd

bmack
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.612


Netherlands
« Antwoord #69 Gepost op: Oktober 27, 2011, 18:23:50 »

Geen woorden voor
Tranen in mijn ogen
Pak je podium daarboven Marco
R.I.P.#58
Gelogd

“Your time is limited, don’t waste it living someone else’s life.
B-Art
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 3.488


Italy
WWW
« Antwoord #70 Gepost op: Oktober 27, 2011, 20:46:53 »

Was zeker mooi afscheid  Cry
Gelogd

Aprilia slijtage/aftermarket onderdelen:


15% korting op slijtagedelen!
Technieker
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 837


Netherlands
« Antwoord #71 Gepost op: Oktober 27, 2011, 21:18:03 »

Een filmpje van motogp over de uitvaart

http://www.motogp.com/en/videos/2011/Marco+Simoncellis+Funeral
Gelogd

Echte mannen eten geen honing maar kauwen op bijen
Jelle
Sr. ARA Member
****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 322


Netherlands
« Antwoord #72 Gepost op: Oktober 27, 2011, 21:40:30 »

Zojuist even op motogp.com de video bekeken.
Tranen in de ogen.
RIP #58

Het ga je goed Cry
Gelogd

ZZR 600
YZF 750
R1 2000
CB 900 HORNET

TUONO 2003!
FerBa
Stay Frosty
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.430


RSV Mille '00 (Nero)

Netherlands
« Antwoord #73 Gepost op: Oktober 27, 2011, 22:48:49 »


Mooi en waardig afscheid! Groot aantal collega's waren ook aanwezig zag ik.

RIP Marco
Gelogd

I HEAR THUNDER, BUT THERE'S NO RAIN!
Twin-life! The good life!
Henk RS 250
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.255


Italy
« Antwoord #74 Gepost op: Oktober 28, 2011, 00:25:43 »

ik zie het net, indrukwekkend afscheid.
het zal voor iedereen een onwerkelijke laatste race worden
Gelogd

you're only supposed to blow the bloody doors off!
Pagina's: 1 ... 3 4 [5] 6   Omhoog
  Print  
 
Ga naar:  

Onderwerp Gestart door Reacties Gelezen Laatste bericht
Km-heffing. « 1 2 » ronald 20 8919 Laatste bericht November 08, 2010, 08:10:48
door MxJoey
REACTIES ARA Ruilbeurs - 22 januari 2010! « 1 2 ... 10 11 » 2 Fast 2 See 164 53137 Laatste bericht April 15, 2010, 11:52:30
door emille
Even Voorstellen « 1 2 » sammy 16 10012 Laatste bericht Juli 19, 2013, 21:35:01
door sammy
CPZ 29 september « 1 2 ... 5 6 » Blijhoofd 83 28683 Laatste bericht Oktober 01, 2011, 18:15:58
door black bee
Rubberbutt 2009: aanmelden en vragentopic!!! « 1 2 ... 17 18 » Big Chris 259 68557 Laatste bericht Januari 25, 2010, 21:36:07
door kanonskop

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
TinyPortal v0.9.8 © - ARA design by BoneBoxx Webhosting & Webdesign
Valid XHTML 1.0! Valid CSS!