Aprilia Riders Association “SponsorKliks,
Maart 28, 2024, 11:39:14 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:
 
  Startpagina Webshop Fotoalbum Links Help Zoek Inloggen Registreren  

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Pagina's: 1 [2] 3 4 ... 16   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Vragen tuono v4  (gelezen 85993 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
rolf
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 12.809


Netherlands
WWW
« Antwoord #15 Gepost op: December 28, 2011, 20:07:46 »

wel erg mooi zo in het geel 
Gelogd
Droeftoeter
Gast
ARA Addict
*****
Offline Offline

Berichten: 1.258


2001 SL1000 Falco en een 2003 Tuono

Netherlands
« Antwoord #16 Gepost op: December 28, 2011, 20:19:26 »

wel erg mooi zo in het geel 

Idd, mooie fiets.
 
Ik snap overigens niet waarom mensen de achterkant van een RSV op een Tuono willen zetten, andersom snap ik weer wel. Vind het hoekige van RSV wat minder mooi...
Gelogd

Vini,Moto,Endo
(We came, We rode it, we crashed it)
Michiel77
Gast
« Antwoord #17 Gepost op: December 28, 2011, 22:48:06 »

Ach ja....dat is een kwestie van smaak natuurlijk.
Ik moet zeggen dat ik het wel erg gaaf vond staan toen ik het zag. Vind de kont van een RSV4 wel erg dik hoor, maar die van de tuono zeker niet lelijk, vooral de geintegreerde handgrepen vind ik er mooi in verwerkt.
Was meer benieuwd of het op zomaar zou passen......

Michiel.
Gelogd
Michiel77
Gast
« Antwoord #18 Gepost op: December 28, 2011, 22:53:30 »

@ Peter....zwart geel is ook een erg gave kleurcombinatie moet ik zeggen....knalt lekker!
Superfietsje hoor, alleen het verbruik....tja.......update zou fijn zijn! Ook een vreemd verhaal vlekken onder de blanke lak maar begrijp ik dat je 4 maanden op je tank hebt gewacht? Huh
Dat is stevig vind ik...gelukkig praat je dan over iets waar je mee kunt blijven rijden maar als het kritische onderdelen zouden betreffen ben je echt niet blij....
Zonder spiegels smoelt wel een stuk beter maar hoe zijn de ervaringen met spiegels aan het stuureind? Al eens eerder gehad?

Michiel
Gelogd
peter41
Gast
« Antwoord #19 Gepost op: December 29, 2011, 17:25:27 »

Michiel,

Ja, tank duurde zo lang omdat Aprilia de tank eerst leek niet te willen vernieuwen, toen dat eenmaal gelukt was heeft het ding anderhalve maand in back-order gestaan. Geel zwart is erg leuk maar grijs zwart vind ik ook erg mooi.

Wil wel graag de spiegels op de stuureinden hebben. Vrienden van me hebben ze ook maar dan op een Speedtriple, het staat zeker op de Speedtriple erg goed. Verder vind ik dat je beter zicht hebt in die spiegels, maar dat is natuurlijk persoonlijk. Zoek dus nu nog een paar mooie bar end spiegels maar dan voor een betaalbare prijs. Verder vind ik het een wereldfiets, hoef ook helemaal geen andere uitlaat op deze motor, geluid is zo al super.

gr Peter
Gelogd
Michiel77
Gast
« Antwoord #20 Gepost op: December 29, 2011, 20:58:55 »

Zeker waar...het geluid is werkelijk super. Ben van plan om aankomend jaar een aantal circuitdagen te pakken met het apparaat want daar leent hij zich zonder meer geweldig voor. Ook leuk om alle electronica dan eens goed op de proef te stellen maar ben bang dat de db meting nog wel eens op het randje zou kunnen zijn... Heb ik ook al eens ondervonden met een gsxr 750 k7 met standaard demper.
Vind vooral het geluid bij quickshiften (ploffen) nogal te gek!
Ben benieuwd of je een paar knappe spiegeltjes op de kop weet te tikken!
Ben zelf ook erg tevreden over de tuono hoor, vind het sturen echt helemaal zoals het hoort, veel gevoel met de weg en gewoon snaartjestrak!
Trouwens ook al eens opgevallen hoe retenauwkeurig de snelheidsmeter is van de tuono, met gps ernaast bij 120 km/h nagenoeg exact, daar kunnen de jappen dan weer wat van leren, die hebben toch meestal zo'n 7% afwijking en ook dat doet het lijken dat ze verder rijden op een tankje.... maar goed, duidelijk moge zijn dat het verbruik meer dan fors is!

Michiel.
Gelogd
Michiel77
Gast
« Antwoord #21 Gepost op: December 29, 2011, 21:01:41 »

Ook als de snelheid behoorlijk oploopt tot soms niet-mulder snelheden zullen we maar zeggen..... Grin is de afwijking van de teller zeker niet teveel.... Man wat loopt dat apparaat hard!
Gelogd
Michiel77
Gast
« Antwoord #22 Gepost op: December 29, 2011, 21:03:15 »

Snelheid is voor de duidelijkheid natuurlijk wel getest op een bank he, maar dat snappen jullie vast wel.... 
Gelogd
FastJ
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 4.792


RSV4ever & Pegaso Powerrrrrrr

Netherlands
« Antwoord #23 Gepost op: December 29, 2011, 22:25:10 »

Zeker waar...het geluid is werkelijk super. Ben van plan om aankomend jaar een aantal circuitdagen te pakken met het apparaat want daar leent hij zich zonder meer geweldig voor. Ook leuk om alle electronica dan eens goed op de proef te stellen maar ben bang dat de db meting nog wel eens op het randje zou kunnen zijn... Heb ik ook al eens ondervonden met een gsxr 750 k7 met standaard demper.
Vind vooral het geluid bij quickshiften (ploffen) nogal te gek!
Ben benieuwd of je een paar knappe spiegeltjes op de kop weet te tikken!
Ben zelf ook erg tevreden over de tuono hoor, vind het sturen echt helemaal zoals het hoort, veel gevoel met de weg en gewoon snaartjestrak!
Trouwens ook al eens opgevallen hoe retenauwkeurig de snelheidsmeter is van de tuono, met gps ernaast bij 120 km/h nagenoeg exact, daar kunnen de jappen dan weer wat van leren, die hebben toch meestal zo'n 7% afwijking en ook dat doet het lijken dat ze verder rijden op een tankje.... maar goed, duidelijk moge zijn dat het verbruik meer dan fors is!

Michiel.
Neem maar van mij aan dat het met de standaard uitlaat niet goed komt. Op Zolder werd ik (zoals verwacht) af gehaald. Op Assen was de Akra gelukkig binnen.
Gelogd

Je kunt alleen spijt hebben van dingen die je niet doet.
Kiek um goan!
Michiel77
Gast
« Antwoord #24 Gepost op: December 30, 2011, 20:06:26 »

Okeee.....thanx voor de tip...houden we rekening mee!
Hoe bevalt de rsv4 op het circuit?

Michiel.
Gelogd
FastJ
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 4.792


RSV4ever & Pegaso Powerrrrrrr

Netherlands
« Antwoord #25 Gepost op: December 30, 2011, 20:10:08 »

Okeee.....thanx voor de tip...houden we rekening mee!
Hoe bevalt de rsv4 op het circuit?

Michiel.
Waanzinnig goed!
Gelogd

Je kunt alleen spijt hebben van dingen die je niet doet.
Kiek um goan!
Michiel77
Gast
« Antwoord #26 Gepost op: December 30, 2011, 20:30:35 »

Eerste Aprilia voor op het circuit of altijd met dit merk gereden? Heb ook wel ietwat circuitervaring maar altijd op jappen gereden.
Dit jaar helemaal geen circuit gezien maar het rijwielgedeelte van de Tuono vraagt ook gewoon om een circuit dus daar ga ik hem graag even op testen.
Op welke circuits rijd je allemaal? Zolder heb ik nog nooit gereden, wel op Zandvoort, Assen en Spa (de laatste vind ik echt helemaal super)

Michiel.
Gelogd
FastJ
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 4.792


RSV4ever & Pegaso Powerrrrrrr

Netherlands
« Antwoord #27 Gepost op: December 30, 2011, 21:49:43 »

Eerste Aprilia voor op het circuit of altijd met dit merk gereden? Heb ook wel ietwat circuitervaring maar altijd op jappen gereden.
Dit jaar helemaal geen circuit gezien maar het rijwielgedeelte van de Tuono vraagt ook gewoon om een circuit dus daar ga ik hem graag even op testen.
Op welke circuits rijd je allemaal? Zolder heb ik nog nooit gereden, wel op Zandvoort, Assen en Spa (de laatste vind ik echt helemaal super)

Michiel.
Ik heb 4 seizoenen met een Mille geracet, toen 2 jaar met een R1 en nu op de beste motor die er is. Spa ga ik zeker naar toe met de RSV4, Brno en Nurburgring staan voor 2012 ook op het verlanglijstje.

Gelogd

Je kunt alleen spijt hebben van dingen die je niet doet.
Kiek um goan!
arius
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 1.319


do it on twins

Netherlands
« Antwoord #28 Gepost op: December 31, 2011, 12:49:18 »

Hallo allemaal,

Citaat
Trouwens ook al eens opgevallen hoe retenauwkeurig de snelheidsmeter is van de tuono, met gps ernaast bij 120 km/h nagenoeg exact,

de tellers zijn al vanaf de eerste rsv's erg nauwkeurig, de mijne had slechts 2 km afwijking, oja wel bij 275 km  Grin, wel op de test bank, 275 op de teller 273 op de test bank,

grtjes arius

ps was met een falco
Gelogd

Mijn vrouw zei de motor eruit of ik eruit .... soms mis ik haar
R1-ner
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 675


follow the leader

Netherlands
« Antwoord #29 Gepost op: December 31, 2011, 13:38:58 »

Eerste Aprilia voor op het circuit of altijd met dit merk gereden? Heb ook wel ietwat circuitervaring maar altijd op jappen gereden.
Dit jaar helemaal geen circuit gezien maar het rijwielgedeelte van de Tuono vraagt ook gewoon om een circuit dus daar ga ik hem graag even op testen.
Op welke circuits rijd je allemaal? Zolder heb ik nog nooit gereden, wel op Zandvoort, Assen en Spa (de laatste vind ik echt helemaal super)

Michiel.
Ik heb 4 seizoenen met een Mille geracet, toen 2 jaar met een R1 en nu op de beste motor die er is. Spa ga ik zeker naar toe met de RSV4, Brno en Nurburgring staan voor 2012 ook op het verlanglijstje.




U vraagt, wij draaien  Grin

http://www.nieuwsmotor.nl/motorbranche-persberichten/10398-unieke-trainingen-op-nordschleife-nurburgring.html
Gelogd
Pagina's: 1 [2] 3 4 ... 16   Omhoog
  Print  
 
Ga naar:  

Onderwerp Gestart door Reacties Gelezen Laatste bericht
HOW TO: van gewone restricted airinlet naar oldskool derestricted airinlet « 1 2 » 2 Fast 2 See 26 18577 Laatste bericht Oktober 14, 2014, 16:24:11
door mona-toetje
Na veel prutsen een perfect werkende achterrem... « 1 2 3 4 5 » ldeijkva 63 39321 Laatste bericht Januari 25, 2015, 13:26:42
door Snijboon
uitje met de Tuono... in de sneeuw! « 1 2 » P-TĂ€ 22 12118 Laatste bericht Maart 01, 2011, 16:21:47
door P-TĂ€
ZAC geluid shit breed 9 8953 Laatste bericht April 22, 2008, 16:34:54
door Heuveltje
Reisverslag Noorwegen « 1 2 3 » johansc 42 35390 Laatste bericht Augustus 26, 2009, 20:33:15
door arius

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
TinyPortal v0.9.8 © - ARA design by BoneBoxx Webhosting & Webdesign
Valid XHTML 1.0! Valid CSS!