Aprilia Riders Association “SponsorKliks,
April 20, 2024, 03:00:25 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:
 
  Startpagina Webshop Fotoalbum Links Help Zoek Inloggen Registreren  

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Pagina's: 1 ... 9 10 [11] 12   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: 23 t/m 26 Februari 2012 - MOTORbeurs Utrecht (Vrijwilligers Clubstand gevraagd)  (gelezen 33510 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
rolf
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 12.809


Netherlands
WWW
« Antwoord #150 Gepost op: Februari 26, 2012, 13:16:49 »

http://www.motormeuk.nl/bekijken/7850/filmpje/125ccm-vs-1000cm.html

hoezo met een RS125 geen markt, kijk maar eens hoe bijv. de rubberbutt ermee gereden kan worden
Gelogd
robz
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 6.843


Pegaso Powerrrrrrrrrrrrrrrrr

San Marino
WWW
« Antwoord #151 Gepost op: Februari 26, 2012, 23:43:41 »

Tja het is geen markt dat de gebraden kippen zo je bek invliegen.. Soms moet je de markt wat meer bewerken...

Kijk wat yamaha doet met die yb125 cup...   Mooi initiatief!
Gelogd
Henk RS 250
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.255


Italy
« Antwoord #152 Gepost op: Februari 26, 2012, 23:53:17 »

alle clubstandcollega's bedankt, vond het een gave beurs
ook alle bezoekers  bedankt, gaaf om iedereen weer  te zien
bij deze is het seizoen 2012 geopend Grin Grin
Gelogd

you're only supposed to blow the bloody doors off!
rolf
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 12.809


Netherlands
WWW
« Antwoord #153 Gepost op: Februari 27, 2012, 06:57:19 »

dank je henk, jij hebt het seizoen geopend dit jaar
Gelogd
DNNZ
Emeritus secretaris
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 671


Waar rook is ben ik!

Liechtenstein
WWW
« Antwoord #154 Gepost op: Februari 27, 2012, 08:52:02 »

Ik sluit me geheel aan bij Henk. Dank aan de standbemanners voor het uitdragen van de club aan motorminnend Nederland. De speciale bedankjes voor de op- en afbouwers, de goederentransporteurs en natuurlijk Carlo (showfiets), Henk (koffiezetapparaat), Gerard (koelkast) en Jan (Aprilia lichtbakken) . Zonder jullie was er geen MOTORbeurs  
Volgend jaar weer mensen, de onderhandelingen hiervoor zijn namelijk alweer gaande  
Gelogd

Liever twee KLAPPEN dan vier plofjes!!!
Big Chris
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.816


Gaat vreemd ;-)

Thailand
« Antwoord #155 Gepost op: Februari 27, 2012, 09:29:12 »

Ik sluit me geheel aan bij Henk. Dank aan de standbemanners voor het uitdragen van de club aan motorminnend Nederland. De speciale bedankjes voor de op- en afbouwers, de goederentransporteurs en natuurlijk Carlo (showfiets), Henk (koffiezetapparaat), Gerard (koelkast) en Jan (Aprilia lichtbakken) . Zonder jullie was er geen MOTORbeurs  
Volgend jaar weer mensen, de onderhandelingen hiervoor zijn namelijk alweer gaande  
With stupid

En natuurlijk Dennis bedankt dat je de organisatie van onze deelname aan de motorbeurs weer op je hebt genomen 
Gelogd
robz
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 6.843


Pegaso Powerrrrrrrrrrrrrrrrr

San Marino
WWW
« Antwoord #156 Gepost op: Februari 27, 2012, 23:20:03 »

Ik sluit me geheel aan bij Henk. Dank aan de standbemanners voor het uitdragen van de club aan motorminnend Nederland. De speciale bedankjes voor de op- en afbouwers, de goederentransporteurs en natuurlijk Carlo (showfiets), Henk (koffiezetapparaat), Gerard (koelkast) en Jan (Aprilia lichtbakken) . Zonder jullie was er geen MOTORbeurs  
Volgend jaar weer mensen, de onderhandelingen hiervoor zijn namelijk alweer gaande  
With stupid

En natuurlijk Dennis bedankt dat je de organisatie van onze deelname aan de motorbeurs weer op je hebt genomen 

amen!

Gelogd
DNNZ
Emeritus secretaris
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 671


Waar rook is ben ik!

Liechtenstein
WWW
« Antwoord #157 Gepost op: Februari 27, 2012, 23:50:09 »

Ik sluit me geheel aan bij Henk. Dank aan de standbemanners voor het uitdragen van de club aan motorminnend Nederland. De speciale bedankjes voor de op- en afbouwers, de goederentransporteurs en natuurlijk Carlo (showfiets), Henk (koffiezetapparaat), Gerard (koelkast) en Jan (Aprilia lichtbakken) . Zonder jullie was er geen MOTORbeurs  
Volgend jaar weer mensen, de onderhandelingen hiervoor zijn namelijk alweer gaande  
With stupid

En natuurlijk Dennis bedankt dat je de organisatie van onze deelname aan de motorbeurs weer op je hebt genomen 

amen!



Avec plaisir  Cool

Btw, er zijn nog vele feauteaus gemaakt, waar blijven die? Kan me bijv. nog iets herinneren van een kawasaki-slachting die op de gevoelige plaat is vastgelegd 
Gelogd

Liever twee KLAPPEN dan vier plofjes!!!
rolf
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 12.809


Netherlands
WWW
« Antwoord #158 Gepost op: Februari 28, 2012, 06:50:07 »

inderdaad ik mis de foto verslagen van de andere dagen.
Gelogd
emille
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 1.826


Weer eens wat anders

Netherlands
« Antwoord #159 Gepost op: Februari 28, 2012, 16:52:11 »

Het was leuk om zondag Frank weer te spreken en vooral om te horen dat het met hem weer goed gaat 
Gelogd

Aprilia RSV Mille oranje/paars 1999
Aprilia RSV Mille matzwart 2001
Aprilia RSV Mille R geel 2001
Aprilia RSV Mille/Tuono zwart 2002
Aprilia Shiver 750 zwart 2008
Aprilia RSV Mille R geel 2003
rolf
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 12.809


Netherlands
WWW
« Antwoord #160 Gepost op: Februari 28, 2012, 21:04:17 »

je motor stond er mooi bij eric, wat is de uitslag. Ben je nog in de prijzen gevallen
Gelogd
emille
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 1.826


Weer eens wat anders

Netherlands
« Antwoord #161 Gepost op: Februari 29, 2012, 10:36:44 »

je motor stond er mooi bij eric, wat is de uitslag. Ben je nog in de prijzen gevallen

Nee helaas, er werd scherp gelet op details en het aandeel zelfgebouwde onderdelen en spuitwerk.
Ik heb natuurlijk een circuitmotor gebouwd met voor mij het uiterlijk als bijzaak.
Maar het was wel leuk om mee te maken met als vervolg waarschijnlijk een artikel in de KicXstart.
Gelogd

Aprilia RSV Mille oranje/paars 1999
Aprilia RSV Mille matzwart 2001
Aprilia RSV Mille R geel 2001
Aprilia RSV Mille/Tuono zwart 2002
Aprilia Shiver 750 zwart 2008
Aprilia RSV Mille R geel 2003
Big Chris
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.816


Gaat vreemd ;-)

Thailand
« Antwoord #162 Gepost op: Februari 29, 2012, 15:47:41 »

je motor stond er mooi bij eric, wat is de uitslag. Ben je nog in de prijzen gevallen

Nee helaas, er werd scherp gelet op details en het aandeel zelfgebouwde onderdelen en spuitwerk.
Ik heb natuurlijk een circuitmotor gebouwd met voor mij het uiterlijk als bijzaak.
Maar het was wel leuk om mee te maken met als vervolg waarschijnlijk een artikel in de KicXstart.

Jammer dat uiterlijk meer gewaardeerd wordt dan een mooi stukje techniek /vakmanschap 
Gelogd
rolf
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 12.809


Netherlands
WWW
« Antwoord #163 Gepost op: Februari 29, 2012, 18:14:57 »

je motor stond er mooi bij eric, wat is de uitslag. Ben je nog in de prijzen gevallen

Nee helaas, er werd scherp gelet op details en het aandeel zelfgebouwde onderdelen en spuitwerk.
Ik heb natuurlijk een circuitmotor gebouwd met voor mij het uiterlijk als bijzaak.
Maar het was wel leuk om mee te maken met als vervolg waarschijnlijk een artikel in de KicXstart.

Jammer dat uiterlijk meer gewaardeerd wordt dan een mooi stukje techniek /vakmanschap  
net zoals bij vrouwen dus. Grin eerst het uiterlijk en dan pas het innerlijk
Gelogd
rsvbrabant
Global Moderator
Sr. ARA Member
*****
Offline Offline

Berichten: 455

Netherlands
« Antwoord #164 Gepost op: Februari 29, 2012, 20:34:34 »

inmiddels ook weer bijgekomen van een heerlijke motorbeurs 2012 pff ik wass kapot na de prestigeslag om alles klaar te krijgen

was een erg mooie stand en we hebben een hele hoop bekijks gehad,ik hoorde diverse bekenden van me dat het er allemaal erg mooi uitzag!

ikzelf wil ook de gehele standbemanning en organisatoren bedanken en idereen die het voor mij mogelijk heeft gemaakt(rkcustoms en jj-suspension)enorm bedankt voor jullie steun en inzet!!
Gelogd
Pagina's: 1 ... 9 10 [11] 12   Omhoog
  Print  
 
Ga naar:  

Onderwerp Gestart door Reacties Gelezen Laatste bericht
Reisverslag Noorwegen « 1 2 3 » johansc 42 35484 Laatste bericht Augustus 26, 2009, 20:33:15
door arius
Plannen voor C-licentiecursus? « 1 2 ... 10 11 » rsvfrank 150 57990 Laatste bericht September 30, 2010, 04:53:40
door rsvfrank
ZAC geluid shit breed 9 8979 Laatste bericht April 22, 2008, 16:34:54
door Heuveltje
Caponord Benzine slang vervangen ACTIE « 1 2 3 4 5 » Stanleybobly 68 35073 Laatste bericht November 06, 2013, 23:50:20
door Stanleybobly
ARA circuitrijvaardigheidstraining 2 september 2013 op Folembray!! « 1 2 3 4 5 » FastJ 68 23607 Laatste bericht Juli 29, 2013, 16:04:20
door Mille Merckel

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
TinyPortal v0.9.8 © - ARA design by BoneBoxx Webhosting & Webdesign
Valid XHTML 1.0! Valid CSS!