Aprilia Riders Association “SponsorKliks,
April 27, 2024, 14:18:55 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:
 
  Startpagina Webshop Fotoalbum Links Help Zoek Inloggen Registreren  

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Pagina's: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 51   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Het NIEUWE aankopen topic 2012  (gelezen 127559 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
-Luca-
Sr. ARA Member
****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 441


Twins, Basil...Twins!

Netherlands
« Antwoord #75 Gepost op: Februari 02, 2012, 09:08:54 »

tom ik zou het je ook niet kunnen vertellen maar moet ook eerlijk toegeven dat ik het verschil niet merk  dit was/is een mooie aanbieding en mag met deze banden ook in de zac rijden  heb ze eerder gehad en bevielen prima , ik ben zelf alleen voor sc2 gegaan 

Stefan, kun jij niet beter noppenbanden onder je Soes doen?
Daarmee kom je makkelijker de grindbak uit, lijkt me... 
Gelogd

Lekker rijden is geen kwestie van snelheid, maar van gevoel...
black bee
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 9.535


speed is important .... direction is optional

Netherlands
« Antwoord #76 Gepost op: Februari 02, 2012, 09:40:56 »

ga goed zo door , ik zie je wel een keertje op cpz  Evil Evil Evil
Gelogd

if it runs , race it
black bee
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 9.535


speed is important .... direction is optional

Netherlands
« Antwoord #77 Gepost op: Februari 02, 2012, 12:58:09 »

daarnet een paar extra dagen rijden in maart gekocht 
Gelogd

if it runs , race it
Kiwi
Gast
« Antwoord #78 Gepost op: Februari 02, 2012, 19:31:57 »

aantal weken geleden een supermotard erbij gekocht, voor de fun, heb deze helm ook besteld, gaaaaf, trouwens een leuk clipje dat in elkaar is gezet, echt gaaf om te zien 


http://youtu.be/Te0V71sGoxA 

Beetje jammer dat die Mustang aan het eind wordt afgeschreven, damn !!! What a waste  Sad


* ICON_2012_VARIANT_helmet_black_gloss.jpg (93.44 KB, 950x950 - bekeken 194 keer.)
Gelogd
FastJ
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 4.792


RSV4ever & Pegaso Powerrrrrrr

Netherlands
« Antwoord #79 Gepost op: Februari 02, 2012, 20:29:11 »

toch ook maar even in het juiste topic  Embarrassed Embarrassed Embarrassed

een hele lading pirelli dragon supercorsa pro sc1/2 banden , waarvan 1 setje met extra achterband voor mezelf  Grin

Ik owrd gek van die types van Pirelli. Wat is het verschil tussen de Diablo SC PRo en Diablo SC (zonder PRO)? Dacht dat de PRO voor op de weg was?

Tombaaa
Bel me anders even. Hoe kom je er bij dat pro voor op de weg is? Huh
Gelogd

Je kunt alleen spijt hebben van dingen die je niet doet.
Kiek um goan!
Stuono
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 539


Modding the "T"

Netherlands
« Antwoord #80 Gepost op: Februari 02, 2012, 23:16:56 »

aantal weken geleden een supermotard erbij gekocht, voor de fun, heb deze helm ook besteld, gaaaaf, trouwens een leuk clipje dat in elkaar is gezet, echt gaaf om te zien 


http://youtu.be/Te0V71sGoxA 

Beetje jammer dat die Mustang aan het eind wordt afgeschreven, damn !!! What a waste  Sad

Gelukkig is het ook niet die mustang die afgeschreven wordt.
 Wink
Gelogd

Horsepower is how hard you hit the wall --Torque is how far you take the wall with you
rvtmille
Jr. ARA Member
**
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 28


'01 RSV mille

Netherlands
« Antwoord #81 Gepost op: Februari 03, 2012, 11:22:59 »

aantal weken geleden een supermotard erbij gekocht, voor de fun, heb deze helm ook besteld, gaaaaf, trouwens een leuk clipje dat in elkaar is gezet, echt gaaf om te zien 


http://youtu.be/Te0V71sGoxA 

Beetje jammer dat die Mustang aan het eind wordt afgeschreven, damn !!! What a waste  Sad

Gelukkig is het ook niet die mustang die afgeschreven wordt.
 Wink

Inderdaad niet de Mustang http://www.youtube.com/watch?v=rvkw9Qn4QSA&feature=endscreen&NR=1
Gelogd
Jordi
ApriliaMembers
Sr. ARA Member
****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 297

Netherlands
WWW
« Antwoord #82 Gepost op: Februari 03, 2012, 14:28:23 »

Circuitdag zandvoort op 28 april (zin in, laatste keer daar was alweer 2008) en setje Dunlop GPracers voor de circuitmille, bandenwarmers volgen in april.
Gelogd

Rsv Mille '99 (circuit)
rsvfrank
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Berichten: 6.015


zac #25

Netherlands
« Antwoord #83 Gepost op: Februari 03, 2012, 14:48:04 »

Circuitdag zandvoort op 28 april (zin in, laatste keer daar was alweer 2008) en setje Dunlop GPracers voor de circuitmille, bandenwarmers volgen in april.

lekkere bandjes, hoop voor je dat ze het iets langer dan 1 dag uithouden, let op de lage bandenspanning van die dingen zijn ze zeer gevoelig voor.
Voor mij geen dunlops meer tenzij er goedkoop een 190er langs komt zetten, zodat ik m'n voorbandje, welke nog prima is , op kan rijden.
Gelogd
Jordi
ApriliaMembers
Sr. ARA Member
****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 297

Netherlands
WWW
« Antwoord #84 Gepost op: Februari 03, 2012, 15:04:05 »

lekkere bandjes, hoop voor je dat ze het iets langer dan 1 dag uithouden, let op de lage bandenspanning van die dingen zijn ze zeer gevoelig voor.
Voor mij geen dunlops meer tenzij er goedkoop een 190er langs komt zetten, zodat ik m'n voorbandje, welke nog prima is , op kan rijden.

Thnx voor de tip, maatje van me heeft motorzaak en is dealer van dunlop, hij en de rest van onze groepje waar we mee circuitrijden reden er vorig jaar allemaal mee en waren er erg tevreden over, geen last van overmatige slijtage terwijl ik zelf met de Bridgestone BT003 daar wel last van had, dus nu dit eens proberen. Rij ook geen toptijden dus slijtage valt zoiezo wel mee.
Gelogd

Rsv Mille '99 (circuit)
black bee
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 9.535


speed is important .... direction is optional

Netherlands
« Antwoord #85 Gepost op: Februari 03, 2012, 15:45:57 »

voor bandenwarmers met je even    :secret:MF  in de gaten houden , daar worden er de laatste tijd veel aangeboden
Gelogd

if it runs , race it
Jordi
ApriliaMembers
Sr. ARA Member
****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 297

Netherlands
WWW
« Antwoord #86 Gepost op: Februari 03, 2012, 16:34:33 »

voor bandenwarmers met je even    :secret:MF  in de gaten houden , daar worden er de laatste tijd veel aangeboden

Datzelfde maatje levert ook het hoco assortiment dus ik ga voor mooie bandenwarmers van Capit voor een vriendenprijsje  zie ze op mf inderdaad ook vaak voorbijkomen, maar die zijn meestal heel snel verkocht.
Gelogd

Rsv Mille '99 (circuit)
rsvfrank
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Berichten: 6.015


zac #25

Netherlands
« Antwoord #87 Gepost op: Februari 03, 2012, 16:51:06 »

lekkere bandjes, hoop voor je dat ze het iets langer dan 1 dag uithouden, let op de lage bandenspanning van die dingen zijn ze zeer gevoelig voor.
Voor mij geen dunlops meer tenzij er goedkoop een 190er langs komt zetten, zodat ik m'n voorbandje, welke nog prima is , op kan rijden.

Thnx voor de tip, maatje van me heeft motorzaak en is dealer van dunlop, hij en de rest van onze groepje waar we mee circuitrijden reden er vorig jaar allemaal mee en waren er erg tevreden over, geen last van overmatige slijtage terwijl ik zelf met de Bridgestone BT003 daar wel last van had, dus nu dit eens proberen. Rij ook geen toptijden dus slijtage valt zoiezo wel mee.

Ik rij ook geen toptijden, maar had een medium compound na 2 sessies opgevreten ondanks het opvolgen van het drukadvies.
Ik denk dat een endurance wat beter blijft.
Welke groep rijd je, misschien ben ik er de 28e ook wel ...
Gelogd
Jordi
ApriliaMembers
Sr. ARA Member
****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 297

Netherlands
WWW
« Antwoord #88 Gepost op: Februari 03, 2012, 16:59:55 »

lekkere bandjes, hoop voor je dat ze het iets langer dan 1 dag uithouden, let op de lage bandenspanning van die dingen zijn ze zeer gevoelig voor.
Voor mij geen dunlops meer tenzij er goedkoop een 190er langs komt zetten, zodat ik m'n voorbandje, welke nog prima is , op kan rijden.

Thnx voor de tip, maatje van me heeft motorzaak en is dealer van dunlop, hij en de rest van onze groepje waar we mee circuitrijden reden er vorig jaar allemaal mee en waren er erg tevreden over, geen last van overmatige slijtage terwijl ik zelf met de Bridgestone BT003 daar wel last van had, dus nu dit eens proberen. Rij ook geen toptijden dus slijtage valt zoiezo wel mee.

Ik rij ook geen toptijden, maar had een medium compound na 2 sessies opgevreten ondanks het opvolgen van het drukadvies.
Ik denk dat een endurance wat beter blijft.
Welke groep rijd je, misschien ben ik er de 28e ook wel ...
Dat zou leuk zijn. Ik ga groep 3 proberen, denk dat mijn Mille tegen die tijd blauw is, maar de kleur kan nog veranderen  en we zijn altijd te herkennen aan de Zeeuwse vlag 
Gelogd

Rsv Mille '99 (circuit)
johansc
Gast
« Antwoord #89 Gepost op: Februari 06, 2012, 23:13:40 »

170 PK diesel versie met alle toeters en bellen 

Plaatje van internet geplukt...


* Guilletta.jpg (124.01 KB, 540x360 - bekeken 224 keer.)
Gelogd
Pagina's: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 51   Omhoog
  Print  
 
Ga naar:  

Onderwerp Gestart door Reacties Gelezen Laatste bericht
'Performance luchtfilters' vs. originele Danduy 3 10074 Laatste bericht September 08, 2010, 00:00:46
door Kefke
Reisverslag Franse Alpen 2011 Els 11 10352 Laatste bericht Augustus 19, 2011, 15:31:28
door Berthebike
Toch maar eens voorstellen! pipo-de-kloun 14 8918 Laatste bericht Maart 19, 2014, 16:14:30
door e-Mille
How to: zelf ledspiegels maken Zattara 7 6189 Laatste bericht Juni 22, 2011, 08:28:14
door arkiecbr
Motorkleding « 1 2 » Huertecilla 24 62616 Laatste bericht Juli 09, 2008, 16:26:50
door leonsnek

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
TinyPortal v0.9.8 © - ARA design by BoneBoxx Webhosting & Webdesign
Valid XHTML 1.0! Valid CSS!