Aprilia Riders Association “SponsorKliks,
April 29, 2024, 12:38:29 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:
 
  Startpagina Webshop Fotoalbum Links Help Zoek Inloggen Registreren  

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Pagina's: 1 [2]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Welk vermogen heeft je RS 250 en welke mods heb je gedaan?  (gelezen 7506 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
rs 125 corser
Gast
« Antwoord #15 Gepost op: Januari 23, 2013, 15:28:56 »

Klopt, ik wou alleen een kleine nuance aanbrengen.
De 100pk basis motor van de Jan Thiel motoren is anders als de straat naar circuit getunde fietsjes.
Veel mensen lezen dat je een thermostaat kan verwijderen en als dat ding dan een keer stuk is,
menen ze ergens op een forum gelezen te hebben dat het ook wel zonder kan.
Gelogd
milletuono
Gast
« Antwoord #16 Gepost op: Februari 14, 2013, 20:40:54 »

Ene J Thiel de vader van enorm veel techniek en ontwikkeling van de 2 takt aprilia rsa. Niet het Suzuki blok wat er onder de rs250 hangt.
Deze man adviseert zo koud mogelijk rijden. Tijdens testen ging de motor beter presteren als de temperatuur lager werd.
MT

Een circuit fiets die vol belast, een race afstand doet en weer uit elkaar gaat is geen goede vergelijking.
Op straat kom je toch vaker in de situatie dat de motor afkoelt.


  zo koud mogelijk ook op straat. Vastlopen doen ze alleen als je detonatie hebt of wanneer je zuiger geen koeling en smering krijgt bij gasdicht en hoog toerental. Of als de boel slecht is.
Er werd een heel raceweekend met 1 zuiger gereden. Op zondag was tie het beste en op maandag nog perfect Marja 13 euro per stuk dan vervang je ze gewoon.

MT
Gelogd
rs 125 corser
Gast
« Antwoord #17 Gepost op: Mei 24, 2013, 09:51:21 »

Ene J Thiel de vader van enorm veel techniek en ontwikkeling van de 2 takt aprilia rsa. Niet het Suzuki blok wat er onder de rs250 hangt.
Deze man adviseert zo koud mogelijk rijden. Tijdens testen ging de motor beter presteren als de temperatuur lager werd.
MT

Een circuit fiets die vol belast, een race afstand doet en weer uit elkaar gaat is geen goede vergelijking.
Op straat kom je toch vaker in de situatie dat de motor afkoelt.


  zo koud mogelijk ook op straat. Vastlopen doen ze alleen als je detonatie hebt of wanneer je zuiger geen koeling en smering krijgt bij gasdicht en hoog toerental. Of als de boel slecht is.
Er werd een heel raceweekend met 1 zuiger gereden. Op zondag was tie het beste en op maandag nog perfect Marja 13 euro per stuk dan vervang je ze gewoon.

MT


Lol...
Gek dat er mensen zijn die betaald hebben gekregen voor het fabriceren van de termostaat en de waterpomp.
Nog gekker dat die dingen nog steeds worden gebruikt.
Gelogd
Pagina's: 1 [2]   Omhoog
  Print  
 
Ga naar:  

Onderwerp Gestart door Reacties Gelezen Laatste bericht
Japanner met turbo « 1 2 ... 5 6 » emille 86 51617 Laatste bericht Februari 24, 2014, 20:19:29
door driverx111
Clubkarten & Nieuwjaarsborrel 9 januari 2009! = VOL! 40 Pers! « 1 2 ... 44 45 » 2 Fast 2 See 669 182347 Laatste bericht Januari 10, 2009, 08:08:49
door Sjaakie
REACTIES: NIEUWJAARSBORREL & CLUBKARTEN! « 1 2 ... 22 23 » 2 Fast 2 See 338 103792 Laatste bericht Maart 02, 2011, 22:31:30
door Deefski
HOW TO tandwiel en ketting vervangen? « 1 2 ... 18 19 » teddek 270 110044 Laatste bericht Juli 02, 2014, 21:34:49
door Zwijntje
tips ter voorkoming van kramp. « 1 2 » rolf 29 31351 Laatste bericht Mei 10, 2013, 12:50:24
door hanske

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
TinyPortal v0.9.8 © - ARA design by BoneBoxx Webhosting & Webdesign
Valid XHTML 1.0! Valid CSS!