Aprilia Riders Association “SponsorKliks,
Maart 29, 2024, 12:07:14 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:
 
  Startpagina Webshop Fotoalbum Links Help Zoek Inloggen Registreren  

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Pagina's: 1 [2]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Cpz 21 en/of 29 mei MSL Anyone?  (gelezen 4522 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
rsvfrank
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Berichten: 6.015


zac #25

Netherlands
« Antwoord #15 Gepost op: Mei 19, 2012, 18:58:58 »

jaja , maandag zonnig en droog 
Gelogd
rsvfrank
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Berichten: 6.015


zac #25

Netherlands
« Antwoord #16 Gepost op: Mei 22, 2012, 07:53:18 »

En inderdaad ,een prachtige dag gisteren.
Jarno was extra vroeg opgestaan en had een plekje geregeld bij de tarzanbocht .
Helaas begon de dag al met een flinke domper ; de Senseo bleek stuk... Cry Cry
Ingeschreven in groep 3 en dat was niet verkeerd, erg druk en alleen maar bezig geweest met inhalen en uitremmen ,best leuk maar niet bevordelijk voor de tijden.
Na de tweede sessie de vering laten tweeken door TDMarc , rebound stond teveel open wat een slap/zwabberend gevoel gaf .
jarno z'n rsv4 had ook wat instellingsproblemen en ook daar heeft Marc even naar gekeken ,voor beiden was het een hele verbetering.
Vlak voor mijn sessie 3 begon kwam Olivier aanlopen (Die was ook aanwezig met de ex-rsv van Blackbee) en vertelde dat ik was overgezet naar 4 ,uhh ok ,toch maar in 3 gestart anders kostte me dat een sessie.
4e sessie dan toch maar in 4 en Jarno even duidelijk gemaakt dat ik hem ging opjagen   , op zich best lekker gereden maar qua tijden niet terug te zien .
Voor sessie 5 moesten we ons nog even opladen want hele dag in het zonnetje maakt wel wat duf  
De vossen hebben Cpz ook weer gevonden, er liep weer eens een vosje over het circuit ,nou ja , zo pik je nog wat natuur mee.
Al met al een leuke dag gehad, helaas maar niet onder de 2.11 vandaan gekomen,maar liefst 6 seconden van m'n pr af, en geen idee waar ik het laat liggen, dus ik ga de videobeelden maar eens analyseren.
Jarno had de dag mooi opgebouwd en kwam tot iets van 1.58.9  Shocked Shocked ,erg knap en mooie training voor de Zac  Evil
« Laatste verandering: Mei 22, 2012, 08:57:54 door rsvfrank » Gelogd
FastJ
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 4.792


RSV4ever & Pegaso Powerrrrrrr

Netherlands
« Antwoord #17 Gepost op: Mei 22, 2012, 07:59:09 »

Ook een beetje jammer dat Maudi vergeten was dat we pas om 11 uur de baan op konden. Ik had dus nog 2 uur kunnen 

1e sessie op Zandvoort is altijd verschrikkelijk, hobbel de bobbel en geen snelheid. 2e sessie ging beter maar de motor bleef niet op lijn bocht uit. Gelukkig wist TDMarc raad en dat hielp. Ook nog wat lijntjes gevraagd aan de MSL-marshalls die zo ongeveer op Zandvoort wonen. Dat hielp ook. Er waren een aantal ARA-riders en ZAC-riders, kortom genoeg mensen om hele wetenschappelijke beschouwingen op te zetten (veel slap gepraat dus).

Weer was top, jammer dat onze ontmoeting in de Audi-S niet op de film staat. Moeten we maar eens overdoen met meer ARA-riders.
Gelogd

Je kunt alleen spijt hebben van dingen die je niet doet.
Kiek um goan!
rsvfrank
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Berichten: 6.015


zac #25

Netherlands
« Antwoord #18 Gepost op: Mei 22, 2012, 08:11:10 »

Citaat
Weer was top, jammer dat onze ontmoeting in de Audi-S niet op de film staat. Moeten we maar eens overdoen met meer ARA-riders. [unquote]

Zeker jammer was wel een gave actie, jammer dat je zo snel weer uit zicht was  Grin Grin
Gelogd
keewhip
Jr. ARA Member
**
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 12


Aprilia RSV 1000 R '06 - Honda Africa Twin '98

Netherlands
« Antwoord #19 Gepost op: Mei 22, 2012, 11:44:49 »

Volgens mij van rsvfrank een remblokje gekregen nadat de voering van die van mij opeens verdwenen tijdens aanremmen van de GP-chicane. Is wel even schrikken als je remdruk in een keer wegvalt tijdens aanremmen  Shocked, maar kon daar gelukkig rechtdoor.

In ieder geval nogmaals super veel dank voor het remblokje! Hierdoor kon ik nog twee sessies rijden die ik anders gemist had.
Gelogd
rsvfrank
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Berichten: 6.015


zac #25

Netherlands
« Antwoord #20 Gepost op: Mei 22, 2012, 12:12:03 »

Volgens mij van rsvfrank een remblokje gekregen nadat de voering van die van mij opeens verdwenen tijdens aanremmen van de GP-chicane. Is wel even schrikken als je remdruk in een keer wegvalt tijdens aanremmen  Shocked, maar kon daar gelukkig rechtdoor.

In ieder geval nogmaals super veel dank voor het remblokje! Hierdoor kon ik nog twee sessies rijden die ik anders gemist had.

Inderdaad, graag gedaan, zo zijn we hier van de 'ARA"  Grin Grin
Gelogd
Pagina's: 1 [2]   Omhoog
  Print  
 
Ga naar:  

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
TinyPortal v0.9.8 © - ARA design by BoneBoxx Webhosting & Webdesign
Valid XHTML 1.0! Valid CSS!