Aprilia Riders Association “SponsorKliks,
April 30, 2024, 06:47:22 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:
 
  Startpagina Webshop Fotoalbum Links Help Zoek Inloggen Registreren  

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Pagina's: 1 ... 7 8 [9]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: rubberbutt 2012  (gelezen 30754 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
TuonoPeet
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 1.682


Italy
« Antwoord #120 Gepost op: Juni 24, 2012, 15:33:00 »

Mooie Rubberbutt 2012 gereden    Het weer was ons goed gezing idd niet meer dan een paar spatjes. 511 km op de Garmin en het Tuonootje heeft weer geen slag verkeerd gedaan.. Smiley
Organisatie en Mark zeker niet te vergeten! bedankt voor de inzet resp. het bezemen met Rob zijn bus..
Onno bedankt voor het volgen
Volgend jaar weer, ben benieuwd naar de veranderingen.
Jammer voor Hanneke en Marco en zijn maat en een beetje jammer voor Henk Roll Eyes

Bedankt Maurice en zijn ploeg namens de inwendige mens, heel belangrijk 

iedereen bedankt veur de gezelligheid
Gelogd

Als het mooi weer is en het dondert toch dan is er een Appie in de buurt..........
robz
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 6.843


Pegaso Powerrrrrrrrrrrrrrrrr

San Marino
WWW
« Antwoord #121 Gepost op: Juni 24, 2012, 16:20:50 »

Nou, het was weer n mooi ritje....

Ondanks wat organisatorisvhe tegenvallers, ondanks een lage opkomst en ondanks pech met de pechbus op de avond vooraf kwam het weer allemaal goed. Paar (om)valpartijtjes maar niks serieus en ook nog 2800 euro bijeengereden

Zelf met  Alex op z,n GS gereden. Om de beurt 'kopwerk' gedaan en lekker het tempo erin gehouden en zodoende  de 1000 km in 13u en 15 minuten afgerond. Pegasootje stond op vers rubber en had wel weer zin in wat asfalt na  het russische zand.

Volgend jaar gaan we voor een mega jubileum versie. We zetten in op 100 man!  Binnenkort maar eens aan de gang met het verzamelde beeldmateriaal. Heb je ook film of foto,s? Stuur het in svp!
Gelogd
Pegasonno
ApriliaMembers
Sr. ARA Member
****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 340


Jarratel aandrijving

Netherlands
WWW
« Antwoord #122 Gepost op: Juni 24, 2012, 17:30:14 »

Zeker, een mooie dag geweest met weer een mooie route.

Iedereen bedankt voor inzet en gezelligheid. Toch jammer voor de lage opkomst. Volgend jaar moet dat echt beter.

Peter jij ook bedankt voor het voor rijden . Voor mij relaxed om 's geen voorrijder te zijn. Ik had nu alle tijd
en niet 1 keer mis geschakeld

Maurice bedankt voor de goede zorg, de BBQ en ruime slaapkamer.
Gelogd
xela59
ARA Newbie
*
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 7

Dit forum is het helemaal !

Netherlands
« Antwoord #123 Gepost op: Juni 24, 2012, 18:18:33 »

nou, het was weer n mooi ritje....  Smiley

Midden in de nacht gaat de wekker..., half zes, opstaan, ontbijt, en gaan met die banaan van mij. Na een zeer rustige eerste en korte etappe..., hebben Rob-pegaso-Z en yellow-GS-beemer het vanouds bekende tempo erin gezet om de verloren tijd weer goed te maken. Met een positieve attitude dat voor je rijdend verkeer alleen maar moving chicanes zijn..., veranderden de bomen langs de weg in een (1) lange schutting... Koffie in Cochem, koffie in Vianden, en alleen maar stops om te tanken. Per slot van rekening staat s'avonds de b.b.b.q (bier en bar be que) klaar. Wel een paar keer wat fout gereden, maar meer last gehad van weg-versperringen en veel moeten omrijden. ik houd zeer streng een logboek cq dagboek bij met wat we doen. we rijden de 1060 km in netto 11.45 uur, best vlot... als je niet eens 85 paarden hebt. We arriveren ruim voor achten, moe maar met een breeeeede grijns op ons gezicht.
RobZ hartstikke bedankt voor de mooie dag. De andere organisatie ook bedankt. Maurice bedankt voor je gastvrijheid.
Zoals gewoonlijk voor mij geen b.b.b.q., ik pak mijn spullen ga naar huis. thuis het paard op de stal en meteen bepakken met kampeerspullen...
Zaterdag ochtend eruit, snel naar Altenahr...., tent opzetten, toeristische route cq kurvige strecke rijden op k- en b- wegen, zeeeer de moeite waard. Zondag inpakken, naar huis en weer 600 km erbij. De enigste regen van de afgelopen dagen was die hoosbui, die stortregen, die mij overviel een half uur voor dat ik thuis was en niet meer ophield tot op mijn oprit.
Hopelijk veel leesplezier gehad, en we zien elkaar weer in 2013 bij de tiende R.B. Groetjes, Alex.
Gelogd
robz
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 6.843


Pegaso Powerrrrrrrrrrrrrrrrr

San Marino
WWW
« Antwoord #124 Gepost op: Juni 24, 2012, 21:19:27 »

ik houd zeer streng een logboek cq dagboek bij met wat we doen. we rijden de 1060 km in netto 11.45 uur, best vlot... als je niet eens 85 paarden hebt.


niet klagen over PK's bij mij !  Wink  jij hebt er 35 meer!    maarre.. jij ook bedankt voor het aangename tempo! heb geprobeert wat van je slepende remtechnieken te kopieĂ«ren onderweg!

volgens jouw berekening een rijdend gemiddelde van 90,2 km/u...... Shocked
nĂ  Aprilia KM correctie (1021km  Smiley )  nog altijd een gemiddelde van 86,7 km/u.. angel
inclusief stops een overall-gemiddelde van 77 km/u
al met al een van de vlottere versies.... Grin

maarre als je logboek klopt betekent dat dat we nog alles bij elkaar 1,5 uur kwijt zijn geweest aan stops!  komt door de koffiebreaks denk ik..   Heb ondertussen via Chris gehoord dat ik wat filmmateriaal heb wat te gebruiken is... zodra ik het beschikbaar heb post ik n linkje!

heeft er nog iemand foto's?
Gelogd
alfafranky
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 659


tuono v4 !! wat een machine

Netherlands
« Antwoord #125 Gepost op: Juni 25, 2012, 10:59:51 »

Ik heb foto's waar moeten ze heen ??

Gr. Frank
Gelogd

V4 rules
robz
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 6.843


Pegaso Powerrrrrrrrrrrrrrrrr

San Marino
WWW
« Antwoord #126 Gepost op: Juni 25, 2012, 15:27:11 »

stuur je materiaal naar:

pr@aprilia-riders.nl
Gelogd
The kapitein
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 1.148


Dit forum is het helemaal !

Netherlands
WWW
« Antwoord #127 Gepost op: Juli 01, 2012, 20:35:31 »

Helaas voor Dirk-Jan en mij een ander verloop van de Rubber Butt.

Een simpel kop-staart botsing met uitschakeling van 2 motorfietsen en 1 bestuurder. Gelukkig heeft Dirk-Jan een zwaar gekneusde pols en licht gekneusde voet.
De Tuono heeft helaas ook een zware klap gemaakt en zoals het er volgens Roke naar uit ziet een Total-los tot gevolg.

Volgend jaar willen we toch weer proberen mee te rijden.

Organisatie wil ik bedanken en de chauffeur van de bezemwagen (Mark?) En natuurlijk rob voor het ter beschikking stellen van zijn wagen.

Tot volgend jaar.


* schade 1.JPG (85.1 KB, 700x525 - bekeken 403 keer.)

* Schade 2.JPG (168.13 KB, 750x1000 - bekeken 431 keer.)
Gelogd

Brontolo
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.281


Aprilia Tuono 1000 R '06

Netherlands
« Antwoord #128 Gepost op: Juli 01, 2012, 20:59:43 »

Dat is flink balen man. Wat is er allemaal kapot? Zie wat gescheurd kuipwerk. Verders? Achterbrug?
Succes in ieder geval. Undecided
Gelogd

rolf
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 12.809


Netherlands
WWW
« Antwoord #129 Gepost op: Juli 02, 2012, 18:08:14 »

dat is flink balen, zeer waarschijnlijk dan economisch total en niet technisch
Gelogd
The kapitein
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 1.148


Dit forum is het helemaal !

Netherlands
WWW
« Antwoord #130 Gepost op: Juli 02, 2012, 19:47:53 »

Voor zover ik nu begrepen heb zal het waarschijnlijk wel Financieel total-los zijn.

Maar misschien kan ik hem zelf nog repareren.
Ik gooi niet snel iets weg.
Maar het is afwachten op wat de verzekering gaat doen. Maar meestal wordt je er niet beter van.

Marco.
Gelogd

The kapitein
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 1.148


Dit forum is het helemaal !

Netherlands
WWW
« Antwoord #131 Gepost op: Juli 02, 2012, 19:51:14 »

Dat is flink balen man. Wat is er allemaal kapot? Zie wat gescheurd kuipwerk. Verders? Achterbrug?
Succes in ieder geval. Undecided

Eigenlijk het uitlaatsysteem (dempers en linkpijpen) en gescheurd onder het blok.
Achterkant (carbon)
en achterlicht, kentekenplaathouder en knipperlicht. Achterbrug met een deuk.
Rempendaal krom.
Valdop rechts en carbon kapje rechts.

Dus aardig wat. En helaas ook een paar duren delen.
Gelogd

Pegasonno
ApriliaMembers
Sr. ARA Member
****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 340


Jarratel aandrijving

Netherlands
WWW
« Antwoord #132 Gepost op: Juli 02, 2012, 20:17:40 »

Dat is flink balen man. Wat is er allemaal kapot? Zie wat gescheurd kuipwerk. Verders? Achterbrug?
Succes in ieder geval. Undecided

Eigenlijk het uitlaatsysteem (dempers en linkpijpen) en gescheurd onder het blok.
Achterkant (carbon)
en achterlicht, kentekenplaathouder en knipperlicht. Achterbrug met een deuk.
Rempendaal krom.
Valdop rechts en carbon kapje rechts.

Dus aardig wat. En helaas ook een paar duren delen.



Da's mooi "Rubberk*t" van de verzekering word je meestal niet veel beter. Maar als je veel zelf
kan kom je er meestal wel uit.

Succes in ieder geval

grz onno
Gelogd
Brontolo
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.281


Aprilia Tuono 1000 R '06

Netherlands
« Antwoord #133 Gepost op: Juli 03, 2012, 08:24:17 »

De tandjes zeg, wat een bak schade. Meestal zeg ik, je krijgt wat je toekomt maar dat gaat nu zeker niet op. Sterkte!
Gelogd

Pagina's: 1 ... 7 8 [9]   Omhoog
  Print  
 
Ga naar:  

Onderwerp Gestart door Reacties Gelezen Laatste bericht
ONK WEGRACES WEER OP TV ! ! Luuk Pruijn 2 2560 Laatste bericht April 24, 2013, 06:38:08
door Luuk Pruijn
Caponord Benzine slang vervangen ACTIE « 1 2 3 4 5 » Stanleybobly 68 35164 Laatste bericht November 06, 2013, 23:50:20
door Stanleybobly
ARA circuitrijvaardigheidstraining 2 september 2013 op Folembray!! « 1 2 3 4 5 » FastJ 68 23723 Laatste bericht Juli 29, 2013, 16:04:20
door Mille Merckel
Bevrijdingsrit ROTS -5 mei- RSVrobin 6 4088 Laatste bericht Mei 05, 2012, 13:57:30
door Arie
Mooie voorjaarstraining 2013 « 1 2 » B-Art 19 7248 Laatste bericht Oktober 03, 2012, 18:34:27
door B-Art

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
TinyPortal v0.9.8 © - ARA design by BoneBoxx Webhosting & Webdesign
Valid XHTML 1.0! Valid CSS!