Aprilia Riders Association “SponsorKliks,
Maart 29, 2024, 12:21:06 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:
 
  Startpagina Webshop Fotoalbum Links Help Zoek Inloggen Registreren  

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Pagina's: 1 ... 4 5 [6]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Onbalans in de motor  (gelezen 17106 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
Technieker
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 837


Netherlands
« Antwoord #75 Gepost op: Juli 21, 2012, 08:34:46 »

Hoe is het met de Hobbel??

nou ik ga zo naar startwin en daarna  meld ik de uitkomst
Gelogd

Echte mannen eten geen honing maar kauwen op bijen
dennis
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 625


Netherlands
« Antwoord #76 Gepost op: Juli 21, 2012, 13:19:07 »

Het tandwiel zit "los" aan de velg, omdat die bussen los in de rubbers steken. Dus axiaal kun je het tandwiel met wat wiebelen inderdaad van de velg halen, en weer op z'n plek drukken.

Ik heb nog steeds de indruk dat je je ketting behoorlijk strak hebt staan.
25mm terwijl je op de motor zit he.

Daarna zou ik maar eens een goed stuk gaan rijden, want zo verkeerd zal het toch niet staan...

25mm met een ingeveerde achterbrug is te veel. Die speling is juist om te compenseren voor een oningeveerde achterbrug.


Ik heb de ketting liever iets te los dan te strak
Gelogd

rs250 '98> rsv1000 '00> 1000r factory '05.......
Technieker
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 837


Netherlands
« Antwoord #77 Gepost op: Juli 21, 2012, 14:58:57 »

monteur van startwin heeft een ritje gemaakt en kwam terug met de medeling dat er niets aan het handje was

Toch nog wat besproken en incombinatie met de nieuwe airbox ( die super klinkt ) toch nog even afgesteld.
Hij stond iets aan de rijke kant dus hij staat nu iets krapper, geen bezwaar verder als ik met orginele uitlaat of zonder db killer rijdt gaf hij aan.

Verder zal het meer tussen de oren zitten/ het karater van een 2 cilinder...

Op de terug weg kon ik het verschil niet heel erg merken alleen had rond de 3000 toeren iets meer moete vloeiend weg te rijden. voor nu vind ik het wel goed.
De monteur van startwin gaf aan dat er niets aan het handje is dus ik ga vrijdag ook lekker genieten zonder zorgen

Voorzover dit topic. Iedereen super bedankt voor het meedenken 
Gelogd

Echte mannen eten geen honing maar kauwen op bijen
Pagina's: 1 ... 4 5 [6]   Omhoog
  Print  
 
Ga naar:  

Onderwerp Gestart door Reacties Gelezen Laatste bericht
Reisverslag Noorwegen « 1 2 3 » johansc 42 35398 Laatste bericht Augustus 26, 2009, 20:33:15
door arius
Japanner met turbo « 1 2 ... 5 6 » emille 86 51344 Laatste bericht Februari 24, 2014, 20:19:29
door driverx111
UPDATE Vervroegde Sinterklaas? Tuono ABS 2014 is per direct leverbaar! « 1 2 » R1-ner 15 9961 Laatste bericht Juli 17, 2013, 17:17:46
door The Marshall
KNMV Supercup 1000CC 17 april 2009 Assen « 1 2 3 4 5 » FastJ 65 49984 Laatste bericht Juni 01, 2009, 19:44:08
door robz
REACTIES: NIEUWJAARSBORREL & CLUBKARTEN! « 1 2 ... 22 23 » 2 Fast 2 See 338 102849 Laatste bericht Maart 02, 2011, 22:31:30
door Deefski

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
TinyPortal v0.9.8 © - ARA design by BoneBoxx Webhosting & Webdesign
Valid XHTML 1.0! Valid CSS!