Aprilia Riders Association “SponsorKliks,
Maart 29, 2024, 15:54:06 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:
 
  Startpagina Webshop Fotoalbum Links Help Zoek Inloggen Registreren  

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Wat is een manier om de start koppeling voor goed te fixen?  (gelezen 3567 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
Extremo
Gast
« Gepost op: Mei 22, 2012, 18:02:59 »

Heey hey , zoals ik op Viva Italia aangemeld heb, mijn Rsv is weer stuk en jahoor weer de start koppeling , ik vraag mij af  " en nu dus jullie ook " is er een manier om het probleem van de start koppeling VOORGOED te fixen ?
Ik wil de Rsv niet greaag kwijt maar als zo door gaat dan weet ik het niet meer  Roll Eyes Embarrassed

Tips?

Ciao

Joey
Gelogd
George
Sr. ARA Member
****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 333

Netherlands
« Antwoord #1 Gepost op: Mei 22, 2012, 18:29:29 »

Leef met je mee. Ik heb hetzelfde. Alleen dit keer is mijn deksel gebroken en een gat zodanig uitgeslagen dat ik hierdoor een nieuw blok moet monteren. Lang leve de startkoppeling van de appie. Bij mij is het een model van 2000.
Gelogd

Drive like a devil..........Feel like a GOD!!
Extremo
Gast
« Antwoord #2 Gepost op: Mei 22, 2012, 20:24:59 »

Leef met je mee. Ik heb hetzelfde. Alleen dit keer is mijn deksel gebroken en een gat zodanig uitgeslagen dat ik hierdoor een nieuw blok moet monteren. Lang leve de startkoppeling van de appie. Bij mij is het een model van 2000.

Hoi, das nog erger dus  Lips Sealed maar ja , en ook de mijn is een 2000, vorige keer was die stomme veertje die stuk was , maar ja nog geen eens ander halve maand? en weer stuk? maar ja...

Groetjes
Gelogd
milletuono
Gast
« Antwoord #3 Gepost op: Mei 22, 2012, 20:48:45 »

Heey hey , zoals ik op Viva Italia aangemeld heb, mijn Rsv is weer stuk en jahoor weer de start koppeling , ik vraag mij af  " en nu dus jullie ook " is er een manier om het probleem van de start koppeling VOORGOED te fixen ?
Ik wil de Rsv niet greaag kwijt maar als zo door gaat dan weet ik het niet meer  Roll Eyes Embarrassed

Tips?

Ciao

Joey

Ff terug naar roke.
 Sander
Gelogd
Extremo
Gast
« Antwoord #4 Gepost op: Mei 22, 2012, 22:38:25 »

Heey hey , zoals ik op Viva Italia aangemeld heb, mijn Rsv is weer stuk en jahoor weer de start koppeling , ik vraag mij af  " en nu dus jullie ook " is er een manier om het probleem van de start koppeling VOORGOED te fixen ?
Ik wil de Rsv niet greaag kwijt maar als zo door gaat dan weet ik het niet meer  Roll Eyes Embarrassed

Tips?

Ciao

Joey

Ff terug naar roke.
 Sander

Hey Sander , ja heb gelijk Roke gebelt en met Bas de monteur gesproken en vertelt, morgen breng ik de Rsv naartoe , ik hoop dat voor zaterdag weer klaar is " heb Bas vriendelijk aan hem persoonlijk gevraagd of ie als spoed wou gelijk aan werken al weet ik dat heel erg druk is daar bij Roke " maar goed, ik hoor morgen wel van hem , en hoopelijk ben ik zondag in Assen bij de Viva Italia , van de partij met mijn Rsv, anders moet ik met mijn Fiat coupe 16v turbo , maar ja...

Ciao
Gelogd
milletuono
Gast
« Antwoord #5 Gepost op: Mei 23, 2012, 17:11:23 »

Heey hey , zoals ik op Viva Italia aangemeld heb, mijn Rsv is weer stuk en jahoor weer de start koppeling , ik vraag mij af  " en nu dus jullie ook " is er een manier om het probleem van de start koppeling VOORGOED te fixen ?
Ik wil de Rsv niet greaag kwijt maar als zo door gaat dan weet ik het niet meer  Roll Eyes Embarrassed

Tips?

Ciao

Joey

Ff terug naar roke.
 Sander

Hey Sander , ja heb gelijk Roke gebelt en met Bas de monteur gesproken en vertelt, morgen breng ik de Rsv naartoe , ik hoop dat voor zaterdag weer klaar is " heb Bas vriendelijk aan hem persoonlijk gevraagd of ie als spoed wou gelijk aan werken al weet ik dat heel erg druk is daar bij Roke " maar goed, ik hoor morgen wel van hem , en hoopelijk ben ik zondag in Assen bij de Viva Italia , van de partij met mijn Rsv, anders moet ik met mijn Fiat coupe 16v turbo , maar ja...

Ciao

Dat is ook geen straf. Maarja beter op de motor toch
Gelogd
Extremo
Gast
« Antwoord #6 Gepost op: Mei 23, 2012, 17:25:50 »

Heey hey , zoals ik op Viva Italia aangemeld heb, mijn Rsv is weer stuk en jahoor weer de start koppeling , ik vraag mij af  " en nu dus jullie ook " is er een manier om het probleem van de start koppeling VOORGOED te fixen ?
Ik wil de Rsv niet greaag kwijt maar als zo door gaat dan weet ik het niet meer  Roll Eyes Embarrassed

Tips?

Ciao

Joey

Ff terug naar roke.
 Sander

Hey Sander , ja heb gelijk Roke gebelt en met Bas de monteur gesproken en vertelt, morgen breng ik de Rsv naartoe , ik hoop dat voor zaterdag weer klaar is " heb Bas vriendelijk aan hem persoonlijk gevraagd of ie als spoed wou gelijk aan werken al weet ik dat heel erg druk is daar bij Roke " maar goed, ik hoor morgen wel van hem , en hoopelijk ben ik zondag in Assen bij de Viva Italia , van de partij met mijn Rsv, anders moet ik met mijn Fiat coupe 16v turbo , maar ja...

Ciao

Dat is ook geen straf. Maarja beter op de motor toch


Hoi, nja mijn Ap is nu bij Roke weer , en ik w8 op hun telefoontje maar al nu al weet ik dat het niet gaat lukken mijn Ap zondag daar in Assen zamen met jullie te showen helaas, ik kom wel en dan met me andere schuur-ijzer en kom zeker ff langs gezellig een praatje maken en zo , terug naar mijn Ap, de krans is dus nu weer " 100 % " zeker dat stuk is, en ik ben niet van plaan 400 euro voor dat K ... ding te betalen, ben wel bij GoedHart motorzaak gereden die en Ap en Ducati en an dere merken dealer is en daar hebben de krans die identiek is als de Ap maar dan wel ( NOTABENE !!!!! ) 60 EURO KOST jaaaa , maar goed , ik hoop dat de vliegwiel niet kapot of zo is dan is het zo ik bestel het vn Ducati en dan breng ik het naar Roke , heb het al tegen die jongens van Roke al gezegt hoor maar goed, zodoende Sad
Weet uit ervaring/en wat naast de krans ook stuk gaat/kan  Vliegwiel?? ....

ff een vraagje, HEEFT IEMAND TOEVALLIG ZO N VLIEGWIEL " 99/201 " NOG OVER ?? GRAAG...


Groetjes en tot zondag in Assen

Ciao
Joey
« Laatste verandering: Mei 23, 2012, 17:54:21 door Extremo » Gelogd
Extremo
Gast
« Antwoord #7 Gepost op: Mei 24, 2012, 16:56:13 »

Heey even  een update, ben vandag naar een Ducati zaak in de buurt van Den Bosh om de krans te kopen en halen  ( heb voor het zelfde krans voor de Rsv , 60 euro betalt in plaats van 400 euro APRILIA ) en dan naar Roke het onderdeeltje gebracht, Bas de monteur heeft me belooft mijn Rsv weer rijdend te krijgen zaterdag zodat ik het kan ophalen en verder naar Assen bij de camping en zondag van de partij te zijn " hoop dat het gaat lukken " aldus deze up-date

Tot zondag bij de paddoks in Assen
Ciao

Joey
Gelogd
vriesfde
Full ARA Member
***
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 155


Netherlands
« Antwoord #8 Gepost op: Mei 25, 2012, 07:37:10 »

Sarebbe bello se e pronto in tempo per Assen, cosi non debbi andare con il tuo fienile di Metallo (schuur ijzer)
Ciao,
Frans
Gelogd

'99 RSV Mille
Extremo
Gast
« Antwoord #9 Gepost op: Mei 25, 2012, 07:44:27 »

Sarebbe bello se e pronto in tempo per Assen, cosi non debbi andare con il tuo fienile di Metallo (schuur ijzer)
Ciao,
Frans

  hihihi si sarebbe bello SI  anche se il mio " fienile di metallo " come lo chiami tu ^^ e' anche bello e potente 255 Pk-tjes op dit moment en binnekort word het 330  .
Vieni anche tu ad Assen?

Ciao
Gelogd
vriesfde
Full ARA Member
***
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 155


Netherlands
« Antwoord #10 Gepost op: Mei 25, 2012, 20:50:29 »

Schuur in olandese e un fienile, dovrebbe essere scheur ijzer ;-)

En helaas mag ik niet naar Assen van de baas.
 Veel plezier, en ben benieuwd of roke je probleem op tijd fikst.
Wat ook belangrijk is om het probleem te voorkomen is een gezonde accu. De mijne pep ik altijd op met een druppellader.

Ciao,
Frans
Gelogd

'99 RSV Mille
Extremo
Gast
« Antwoord #11 Gepost op: Mei 25, 2012, 21:05:14 »

Schuur in olandese e un fienile, dovrebbe essere scheur ijzer ;-)

En helaas mag ik niet naar Assen van de baas.
 Veel plezier, en ben benieuwd of roke je probleem op tijd fikst.
Wat ook belangrijk is om het probleem te voorkomen is een gezonde accu. De mijne pep ik altijd op met een druppellader.

Ciao,
Frans

Heey wat jammer dat je er niet bij kan zijn   Angry  mijn Rsvtje is immidels klaar " met een Ducati krans derin , zelf meegenomen naar Roike , van een Ducati dealer af , lekker 60 uri in plaats van 400 Aprilia) en mijn accu is nieuwe van Motorbat en levert zelfs 20% meer start vermogen , maar ja nu doet het weer gelukkig, ik haal het morgen op en verder naar Assen naar de camping , ik spreek je nog wel enh ja dat klopt ik wou scheuren schrijven hiohi nja ben ita-gastje met taal probleempjes af n toe hihih

Ciao
Gelogd
Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  
 
Ga naar:  

Onderwerp Gestart door Reacties Gelezen Laatste bericht
autoscout 24 arius 14 15291 Laatste bericht Januari 27, 2013, 10:40:46
door rsvfrank
Rondetijden « 1 2 ... 35 36 » zeeslot 539 163742 Laatste bericht Maart 25, 2015, 10:09:52
door Zoeperman
Re: Overzicht circuit-dagen 2010: wie is waar? « 1 2 ... 7 8 » teddek 116 45602 Laatste bericht Juni 19, 2011, 15:36:46
door B-Art
Motorvakantieverhalen 2007 « 1 2 » rocketeer 15 16975 Laatste bericht November 22, 2008, 12:34:06
door john deere
Even voorstellen driverx111 4 2426 Laatste bericht Februari 23, 2014, 18:21:52
door tripakis

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
TinyPortal v0.9.8 © - ARA design by BoneBoxx Webhosting & Webdesign
Valid XHTML 1.0! Valid CSS!