Aprilia Riders Association “SponsorKliks,
April 29, 2024, 08:19:17 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:
 
  Startpagina Webshop Fotoalbum Links Help Zoek Inloggen Registreren  

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Pagina's: 1 ... 5 6 [7] 8 9   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: 18 juni MSL ,Wie?  (gelezen 31844 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
Blijhoofd
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 799


It's Nice to be important, but

Netherlands
« Antwoord #90 Gepost op: Juni 15, 2012, 12:02:20 »

Mocht ik er niet meer aan toe komen: veul plezier maandag!

ik probeer nog even langs te rijden, als iedereen gekapt is in Maasland!
Gelogd
Timfiz
Gast
« Antwoord #91 Gepost op: Juni 15, 2012, 18:25:07 »

Regenbanden in dit K land is tegenwoordig wel een must. Aan de andere kant zeggen ze op de radio dat het mooi wordt. Dit wordt ondersteund door www.buienradar.nl

Gelogd
rsvbrabant
Global Moderator
Sr. ARA Member
*****
Offline Offline

Berichten: 455

Netherlands
« Antwoord #92 Gepost op: Juni 16, 2012, 08:37:18 »

ik zie teveel sites die regen voorspellen...

ik ga woensdag naar assen
Gelogd
robz
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 6.843


Pegaso Powerrrrrrrrrrrrrrrrr

San Marino
WWW
« Antwoord #93 Gepost op: Juni 16, 2012, 22:31:54 »

ach vandaag werd 61% kand op regen voorspelt en we hadden de hele dag mooi weer aan de kust
Gelogd
rsvfrank
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Berichten: 6.015


zac #25

Netherlands
« Antwoord #94 Gepost op: Juni 17, 2012, 07:39:43 »

ach vandaag werd 61% kand op regen voorspelt en we hadden de hele dag mooi weer aan de kust

Gewoon 5 droge sessies morgen 
Gelogd
black bee
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 9.535


speed is important .... direction is optional

Netherlands
« Antwoord #95 Gepost op: Juni 17, 2012, 08:19:34 »

zou wel weer eens mogen na al die natte dagen 

veel plezier morgen , misschien kom ik nog ff langs

 
Gelogd

if it runs , race it
robz
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 6.843


Pegaso Powerrrrrrrrrrrrrrrrr

San Marino
WWW
« Antwoord #96 Gepost op: Juni 17, 2012, 14:34:06 »

ik zeg zeker vanaf 10 uur droog.......................
Gelogd
Timfiz
Gast
« Antwoord #97 Gepost op: Juni 17, 2012, 14:39:00 »

Zou heel fijn zijn 
Gelogd
Timfiz
Gast
« Antwoord #98 Gepost op: Juni 17, 2012, 22:29:09 »

Mmmmm ben er klaar voor. Alles ingeladen en de bike opgeladen. Heerlijk dit gevoel. Nu al gezonde spanning. Wat heb ik dit gemist!! 

Tot morgen gasten!! 
Gelogd
black bee
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 9.535


speed is important .... direction is optional

Netherlands
« Antwoord #99 Gepost op: Juni 18, 2012, 05:29:35 »

volgens buienradar is het na 09.30 droog 

veel plezier en hou ze overeind , was graag mee gegaan maar helaas  kan geen vrij nemen 
Gelogd

if it runs , race it
Deefski
RSV Mille, er is geen betere!
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.872


Je kunt beter jezelf overwinnen, dan 1000 vijanden

Kazakhstan
« Antwoord #100 Gepost op: Juni 18, 2012, 07:09:29 »

Wat een weer, hoop op wat droogte voor jullie vandaag!
Gelogd

The following are actual submissions on a series of quizzes, tests, and essays.
The moon is a planet just like the earth, only it is even deader.""
"Water is composed of two gins, Oxygin and Hydrogin. Oxygin is pure gin. Hydrogin is gin and water."
Mille Merckel
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.954


Netherlands
« Antwoord #101 Gepost op: Juni 18, 2012, 10:19:58 »

ik denk dat ik de 25e inschrijf dat is Ă©Ă©n dag voor de ZAC .............loont zich wel voor 2 dagen.
Gelogd

Als je doet wat je leuk vind, hoef je nooit te werken.
black bee
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 9.535


speed is important .... direction is optional

Netherlands
« Antwoord #102 Gepost op: Juni 18, 2012, 16:07:07 »

kreeg daarnet een sms , de ara jongens hebben weer een 1e en 2e plek in de msl cup 

de rest mogen ze zelf schrijven 
Gelogd

if it runs , race it
robz
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 6.843


Pegaso Powerrrrrrrrrrrrrrrrr

San Marino
WWW
« Antwoord #103 Gepost op: Juni 18, 2012, 20:16:19 »

leuk daggie zandvoort gedaan!  ik zal mijn versie geven zodat iedereen zijn eigen ervaring kan posten...
sĂłchtends soaking wet maar zoals voorspelt was het vanaf ca 09.45 uur droog....  eerst een sessie geskipped en toen achter de marshall gedaan om even de baan te verkennen, dat was best nuttig.. Roll Eyes  Vervolgens een sessie los. Relaxed gereden , beetje lijn gezocht en ritme, versnelling etc en tot een 2.14 gekomen. Vooral erg lekker gereden ,    na de pauze de draad weer eens opgepakt en tot een 2.11 gekomen. weer wat geleerd zo hier en daar en nog niet echt scherp gereden o.a. door gele vlaggen hier en daar (tarzan). ik had het prima naar mn zin het was lekker weer. Toen kregen we dus de laatste sessie, dat is gelijk de zgn. 'msl-cup'. Allemaal nieuw voor ondergetekende!  Frank en ik blijken 0,02 seconde van elkaar getraind te hebben dus we 'kwalificeren' 3e en 4e voord ie msl cup. Dat is eigenlijk gewoon een sessie als wedstrijd die met rollende start wordt verreden. Beste relaxed eigenlijk! Ik zit een paar rondjes te harken met verkeerde versnellingen en verkeerde experimenten en Frank steekt me terecht voorbij. Hij gaat goed. Uiteindelijk weet hij de kop te pakken. Ik ben op een gegeven moment teruggevallen tot de 5e plaats. Voornamelijk door niet scherp genoeg te rijden en te vroeg te remmen enzo. Gelukkig weet ik me een beetje te herpakken en begin aan de achtervolging. Ik weet er 3 in te halen maar die ene RSV  heeft op de meet nog een paar meter op me voor! Frank wint de cup. Erg leuk. Veel plezier gehad. tot een nieuw PR (maar dat heb je al snel als je ergens nooit komt... Wink) gekomen van 2.04.8 . dik tevreden. Doe ik nog wel een keertje denk ik. Ondertussen goed circuit opgenomen voor de endurance volgende week.... Cool
Velocemente en Timfiz waren ook aanwezig, al met al was het best gezellig.   

Gelogd
rsvfrank
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Berichten: 6.015


zac #25

Netherlands
« Antwoord #104 Gepost op: Juni 19, 2012, 08:44:36 »

Het was inderdaad eeen erg leuk dagje, begonnen met een zware regenbui.
Eerste sessie van groep 4 werd uitgesteld en een uur later vereden met groep 3 en 4 samen, nog erg nat overal en de bekende riviertjes staken overal het circuit over.
Niet heel prettig met verse supercorsa's maar het ging toch redelijk, hoewel ik iedere keer in de hugenholz m'n voorwiel kortstondig voelde glibberen.
De daarop volgende sessie was het al veel droger en begon er een beetje tempo in te komen ,hier en daar nog wat nattigheid ,beetje in niemandsland rondgereden ,niet ingehaald worden en ook niemand in zicht om in te halen, eigenlijk niet zo leuk rijden,maar dan wel lekker de tijd om aan je houding te werken.
Sessie 4 lekker ontspannen gereden en na afloop bleek Rob maarliefst 0.02 sec sneller  Grin Grin, dat betekende tevens een 3e en 4e startplek voor de MSLcup.
Sessie 5 dan eerst de opwarmronde;kort op de voorganger blijven zitten en dat deed rob gelukkig ook, anders ben je gelijk gezien met die rollende start.
De voorrijder reed de pitstraat in los ging het.
De nummer 1 en 2 pakten gelijk wat afstand en ik dacht dat word een gevecht tussen een oldscool rsv en een cyber rsv4  Evil
Dat vechten viel mee, 2 rondjes achter Rob aan en geprobeerd om op het reechtestuk uit de slipstream te komen wat net niet lukt.
ik bedacht me dat ik Arie luyendijk uit al vlak in het wiel moest zitten bij rob en dat werkte ,ik werd mooi meegezogen kon uit de slipstream langszij komen en Rob vor de tarzan aan de binnenkant uitremmen.
Op naar 1 en 2 ,de volgende ronde nummer 2 kunnen passeren op het stukje na de tarzanbocht,waar ik normaal nooit iemand inhaal want toch wat tricky daar,en kort daarop nummer 1 op een r1 ingehaald .
Deze counterde nog even snel maar kon hem gelijk terugpakken .
Wel een vreemde gewaarwording voor mij , ik lag dus eerste ,met een zooi hijgende motoren in mijn nek .
Verdedigend rijden dan maar en geen gaatjes laten vallen, tempo zakte ietsje in omdat ik niemand heb om me op te focussen, ik weet het, gebrek aan techniek....
Rob haald de triumph en de r1 ook in en bleek de laatse ronde dus vlak achter me te zitten ,maar was nog wat zoekende met de gearbox wat mijn geluk was.
Zo kwamen we dus als nummers 1 en 2 over de finish ,die vlak na de arie luyendijk ligt,gelukkig maar anders was die dikke rsv4 me op het rechte eoind nog voorbij gevlogen  Grin Grin
De ARA heeft zich dus leuk laten gelden gisteren en Aprilia's eer hooggehouden.

Tim was ook aanwezig met z'n gsxr en moest wat wennen na een jaar niet gereden te hebben.
Velocemente ook ontmoet samen met z'n maat ook wat onfortuinlijk .

filmpje van de race zal ik even op youtube zetten,althans als dat lukt  


* achtervolging klein.jpg (14.33 KB, 210x140 - bekeken 286 keer.)
« Laatste verandering: Juni 19, 2012, 11:13:27 door rsvfrank » Gelogd
Pagina's: 1 ... 5 6 [7] 8 9   Omhoog
  Print  
 
Ga naar:  

Onderwerp Gestart door Reacties Gelezen Laatste bericht
Motorvakantieverhalen 2007 « 1 2 » rocketeer 15 17037 Laatste bericht November 22, 2008, 12:34:06
door john deere
Thomas' moeder Aprilia Red Rose Classic 50 « 1 2 » *Thomas* 16 25447 Laatste bericht Juli 25, 2009, 10:04:12
door *Thomas*
Reisverslag Noorwegen « 1 2 3 » johansc 42 35533 Laatste bericht Augustus 26, 2009, 20:33:15
door arius
Show je Shiver! « 1 2 ... 18 19 » Jordi 272 81695 Laatste bericht Januari 04, 2014, 12:26:57
door motorgirl
Thomas zijn RS50 OM projecten - update « 1 2 3 » *Thomas* 38 26728 Laatste bericht December 26, 2008, 09:54:16
door *Thomas*

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
TinyPortal v0.9.8 © - ARA design by BoneBoxx Webhosting & Webdesign
Valid XHTML 1.0! Valid CSS!