Aprilia Riders Association “SponsorKliks,
Maart 28, 2024, 11:47:59 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:
 
  Startpagina Webshop Fotoalbum Links Help Zoek Inloggen Registreren  

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Pagina's: 1 2 3 [4] 5   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Zac 27 augustus Assen  (gelezen 17257 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
rsvfrank
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Berichten: 6.015


zac #25

Netherlands
« Antwoord #45 Gepost op: Augustus 28, 2012, 21:36:51 »

filmpie gevonden van race2 sportcup..  zo rond de 8.30 ofzo zie je mij door het beeld glijden.. best geinig ik zie mezelf inhalen bij bult, hogerheyde en gt achter elkaar! Smiley

http://www.youtube.com/watch?v=uwJdXy_SxXQ&feature=share&list=UU2YQrN4qk7bI1K-qsMJ7lAwhttp://

Gaaf ,mooi ,nette inhaalacties!
Gelogd
Mille Merckel
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.954


Netherlands
« Antwoord #46 Gepost op: Augustus 28, 2012, 22:48:10 »

Nog een filmpje van "De Bolle" Wink

http://www.youtube.com/watch?v=pxi8xEGWSno


leuk, bij deze ben ik vanaf 1.40 een heeeele tijd in beeld. let op de achterband...........vette strepen trekken!
Gelogd

Als je doet wat je leuk vind, hoef je nooit te werken.
Mille Merckel
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.954


Netherlands
« Antwoord #47 Gepost op: Augustus 28, 2012, 22:52:31 »

klein verslag: kwalifiactie ging niet zo goed en kwam op P4 in de sportcup met 1.56. 1e manche ook 4e geworden en 2e manche 3e geworden..............ondertussen reed ik een tijd van 1.538 wat ook mijn pr is. Betekend een bekertje voor de derde plek
vandaag nog ff zandvoort gedaan om het af te leren..............ook hier een mooie dag gehad.
Ben een beetje gaar, anders had ik nog wel meer verteld.............
Gelogd

Als je doet wat je leuk vind, hoef je nooit te werken.
rsvfrank
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Berichten: 6.015


zac #25

Netherlands
« Antwoord #48 Gepost op: Augustus 29, 2012, 08:45:57 »

Dikke strepen idd, had ik geweten dat je gisteren op cpz ging rijden dan had ik even komen kijken..
Gelogd
breed
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 1.368


.......

Timor-Leste
« Antwoord #49 Gepost op: Augustus 29, 2012, 18:31:51 »

Leuke verslagen  

kort verslagje van mij. Gekwalificeerd op P16 met Amalle Eppie op P15 in de toms. Race 1 goeie start gehad en aardig gevochten en plekjes veroverd met P11 als resultaat. Helaas malle Eppie niet meer gezien (slechte kegelstart). Race 2 wederom een knappe start en in een snel treintje gereden. P10 als eind resultaat. Lichamlijk houdt het helaas niet over. Verder een gezellig ARA kamp onder een heerlijk zonnetje met een hoog gehalte aan rsv4's. De oude mille's waren helaas in de minderheid. (hint Frank...)

« Laatste verandering: Augustus 29, 2012, 20:45:20 door breed » Gelogd

ZAC #65  DCR #365
FastJ
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 4.792


RSV4ever & Pegaso Powerrrrrrr

Netherlands
« Antwoord #50 Gepost op: Augustus 29, 2012, 21:06:31 »

http://contour.com/stories/zac-s3-27-aug-2012

In dit filmpje ben ik best wel veel in beeld. Vanaf 9 minuten zit hij in mijn achterwiel. Duidelijk te zien waar ik het nog laat liggen. Degene die filmt rijdt op een CBR600RR. Hij rijdt supergoed en strakke lijnen. maar goed dat ik wat compensatiepk's heb. We reden rondetijden van 48 half en 49-ers
Gelogd

Je kunt alleen spijt hebben van dingen die je niet doet.
Kiek um goan!
denish41
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 1.168


Netherlands Antilles
« Antwoord #51 Gepost op: Augustus 29, 2012, 22:47:19 »



Jaaaaahhhhhh Veldkamp. Dit kan natuurlijk niet. We kunnen precies zien welke dingen er niet goed gaan. 

Ten eerste: Je houding is niet om over naar huis te schrijven. Zeker 1 of andere cursus gevolgd in Frankrijk. Zoals je er bij zit dat kan gewoon niet. Elke kapper uit Maasland doet dit stukken beter.    
Ten tweede: Je kijktechniek laat veel te wensen over. Je hebt duidelijk niet gevisualiseerd voor aanvang. Trek je nu eens terug op een zomerse avond en probeer de ultieme ronde te rijden.
Ten derde: opgaand Meeuwenmeer heb je welgeteld elke ronde zeker een meter naast de curbs waar kunstgras ligt. Ook dit kun je gebruiken. Kunstgras heeft ook grip.

1 welgemeend advies FastJ:  EET MEER STROOPWAFELS!!!!!!


Nogmaals, indien het niet goed is overgekomen. Mijn sociale vaardigheden laten mij wel eens in de steek.

   





Gelogd

Het gaat niet om de grootte van de ploeg maar om het vertoeven op de akker
FastJ
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 4.792


RSV4ever & Pegaso Powerrrrrrr

Netherlands
« Antwoord #52 Gepost op: Augustus 30, 2012, 07:29:57 »



Jaaaaahhhhhh Veldkamp. Dit kan natuurlijk niet. We kunnen precies zien welke dingen er niet goed gaan. 

Ten eerste: Je houding is niet om over naar huis te schrijven. Zeker 1 of andere cursus gevolgd in Frankrijk. Zoals je er bij zit dat kan gewoon niet. Elke kapper uit Maasland doet dit stukken beter.    
Ten tweede: Je kijktechniek laat veel te wensen over. Je hebt duidelijk niet gevisualiseerd voor aanvang. Trek je nu eens terug op een zomerse avond en probeer de ultieme ronde te rijden.
Ten derde: opgaand Meeuwenmeer heb je welgeteld elke ronde zeker een meter naast de curbs waar kunstgras ligt. Ook dit kun je gebruiken. Kunstgras heeft ook grip.

1 welgemeend advies FastJ:  EET MEER STROOPWAFELS!!!!!!


Nogmaals, indien het niet goed is overgekomen. Mijn sociale vaardigheden laten mij wel eens in de steek.

   






Grin
Ook goeiemorgen 
Gelogd

Je kunt alleen spijt hebben van dingen die je niet doet.
Kiek um goan!
emille
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 1.826


Weer eens wat anders

Netherlands
« Antwoord #53 Gepost op: Augustus 30, 2012, 08:27:41 »

http://contour.com/stories/zac-s3-27-aug-2012

In dit filmpje ben ik best wel veel in beeld. Vanaf 9 minuten zit hij in mijn achterwiel. Duidelijk te zien waar ik het nog laat liggen. Degene die filmt rijdt op een CBR600RR. Hij rijdt supergoed en strakke lijnen. maar goed dat ik wat compensatiepk's heb. We reden rondetijden van 48 half en 49-ers


Wat ie die gozer snel in Ruskenhoek zeg  Shocked
Erg knap hoe hij presteert op zo'n 600 CC.
Maar zo'n RSV4 trekt ook mooie strepen zie ik  Grin
Gelogd

Aprilia RSV Mille oranje/paars 1999
Aprilia RSV Mille matzwart 2001
Aprilia RSV Mille R geel 2001
Aprilia RSV Mille/Tuono zwart 2002
Aprilia Shiver 750 zwart 2008
Aprilia RSV Mille R geel 2003
robz
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 6.843


Pegaso Powerrrrrrrrrrrrrrrrr

San Marino
WWW
« Antwoord #54 Gepost op: Augustus 30, 2012, 09:12:12 »

Mooi filmpie.  Vond wel dat hij een positieve invloed had op jouw rijden..... toen je doorhad dat hij er zat ging je strakker rijden.

Heb ook weer wat geleerd voor mezelf  Smiley  vooral die nieuwe ruskenhoek
Gelogd
Bitaktus_Snellus
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 5.812


Netherlands
WWW
« Antwoord #55 Gepost op: Augustus 30, 2012, 10:25:35 »

http://contour.com/stories/zac-s3-27-aug-2012

In dit filmpje ben ik best wel veel in beeld. Vanaf 9 minuten zit hij in mijn achterwiel. Duidelijk te zien waar ik het nog laat liggen. Degene die filmt rijdt op een CBR600RR. Hij rijdt supergoed en strakke lijnen. maar goed dat ik wat compensatiepk's heb. We reden rondetijden van 48 half en 49-ers


Overal behalve start/finish en de Veenslang?  Grin Grin Grin Grin
Gelogd

FastJ
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 4.792


RSV4ever & Pegaso Powerrrrrrr

Netherlands
« Antwoord #56 Gepost op: Augustus 30, 2012, 12:13:55 »

http://contour.com/stories/zac-s3-27-aug-2012

In dit filmpje ben ik best wel veel in beeld. Vanaf 9 minuten zit hij in mijn achterwiel. Duidelijk te zien waar ik het nog laat liggen. Degene die filmt rijdt op een CBR600RR. Hij rijdt supergoed en strakke lijnen. maar goed dat ik wat compensatiepk's heb. We reden rondetijden van 48 half en 49-ers


Overal behalve start/finish en de Veenslang?  Grin Grin Grin Grin
Yep  Grin Grin Grin
met name uitgang Ruskenhoek en de Stekkenwal. En de vering voor en achter ligt nu bij HK voor een servicebeurtje want ik meende toch flink minder grip te hebben dan begin van het seizoen. Waarschijnlijk had de achterschok wat druk verloren.
Gelogd

Je kunt alleen spijt hebben van dingen die je niet doet.
Kiek um goan!
Mille Merckel
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.954


Netherlands
« Antwoord #57 Gepost op: Augustus 30, 2012, 12:29:41 »

http://contour.com/stories/zac-s3-27-aug-2012

In dit filmpje ben ik best wel veel in beeld. Vanaf 9 minuten zit hij in mijn achterwiel. Duidelijk te zien waar ik het nog laat liggen. Degene die filmt rijdt op een CBR600RR. Hij rijdt supergoed en strakke lijnen. maar goed dat ik wat compensatiepk's heb. We reden rondetijden van 48 half en 49-ers


Overal behalve start/finish en de Veenslang?  Grin Grin Grin Grin

wacht maar tot jij volgend jaar supermoto gaat proberen .............
Gelogd

Als je doet wat je leuk vind, hoef je nooit te werken.
robz
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 6.843


Pegaso Powerrrrrrrrrrrrrrrrr

San Marino
WWW
« Antwoord #58 Gepost op: Augustus 30, 2012, 16:34:21 »

http://contour.com/stories/zac-s3-27-aug-2012

In dit filmpje ben ik best wel veel in beeld. Vanaf 9 minuten zit hij in mijn achterwiel. Duidelijk te zien waar ik het nog laat liggen. Degene die filmt rijdt op een CBR600RR. Hij rijdt supergoed en strakke lijnen. maar goed dat ik wat compensatiepk's heb. We reden rondetijden van 48 half en 49-ers


Overal behalve start/finish en de Veenslang?  Grin Grin Grin Grin

Yep  Grin Grin Grin
met name uitgang Ruskenhoek en de Stekkenwal. En de vering voor en achter ligt nu bij HK voor een servicebeurtje want ik meende toch flink minder grip te hebben dan begin van het seizoen. Waarschijnlijk had de achterschok wat druk verloren.

jij hebt toch zo'n ohlins ttx  achterveer?  ik begreep dat dat top of the bill was?
Gelogd
Heuveltje
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.361


ZAC #4

Netherlands
« Antwoord #59 Gepost op: Augustus 30, 2012, 19:35:56 »

Zelfs op Jarno begint Stefan zijn invloed te hebben Evil

 
Gelogd

ZAC#4
Pagina's: 1 2 3 [4] 5   Omhoog
  Print  
 
Ga naar:  

Onderwerp Gestart door Reacties Gelezen Laatste bericht
Verslag ZAC Zolder 1 september 2009 « 1 2 » emille 15 10862 Laatste bericht September 04, 2009, 16:32:56
door Timfiz
ZAC 18/9 « 1 2 » breed 17 16230 Laatste bericht April 25, 2009, 20:47:25
door breed
ZAC 2011 Reglement « 1 2 » malle eppie 16 11130 Laatste bericht Januari 07, 2011, 13:46:59
door malle eppie
Japanner met turbo « 1 2 ... 5 6 » emille 86 51323 Laatste bericht Februari 24, 2014, 20:19:29
door driverx111
eemshaven 2008 rolf 10 8146 Laatste bericht Mei 09, 2008, 09:15:53
door rolf

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
TinyPortal v0.9.8 © - ARA design by BoneBoxx Webhosting & Webdesign
Valid XHTML 1.0! Valid CSS!