Aprilia Riders Association “SponsorKliks,
Maart 29, 2024, 02:08:20 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:
 
  Startpagina Webshop Fotoalbum Links Help Zoek Inloggen Registreren  

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Pagina's: [1] 2   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: AutoMoto Trading 's Gravenzande  (gelezen 11154 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
AlfaTony
ApriliaMembers
Full ARA Member
***
Offline Offline

Berichten: 118


Italy
WWW
« Gepost op: December 14, 2012, 10:50:13 »

Hallo,

Iemand bekend met AutoMoto Trading.
Heb hier een leuke motor zien staan.
Wat zijn de recensies en jullie ervaringen met dit bedrijf?

Gr. Antonio
Gelogd

Aprilia SL1000 Falco
Aprilia Pegaso 650
Henk RS 250
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.255


Italy
« Antwoord #1 Gepost op: December 14, 2012, 12:42:39 »

ken ik, een poging gedaan om een motor te kopen vorig jaar, koop afgeblazen, bleek import van ex circuitmotoren uit spanje en italie te zijn. bijna alles heeft wel kromme voetsteuntjes en zo
met een grote boog om dat soort toko's heen lopen, betaal liever wat meer en koop bij de bekende dealers






********************************************************************************************************************

moderator-EDIT:

Onderstaand bericht ontvingen wij van Arjan Oosterveer.

Graag benadrukken wij dat de mening van een forumlid op geen enkele wijze uiting geeft over het standpunt van de Aprilia Riders Association of de website www.aprilia-riders.nl. Het moge duidelijk zijn dat de bovenstaande bijdrage van Henk op persoonlijke titel is geschreven.

Ons forum kent een open karakter. Men hoeft geen lid te zijn van de Aprilia Riders Association om zich te kunnen (en mogen) registreren op dit forum. Dat betekent dat het de heer Oosterveer derhalve vrij staat om zich te registeren en zich te mengen in een discussie. Voor de goede orde: er staat ook positieve bijdragen op ons forum over de onderneming van de heer Oosterveer.

Wij gaan geen censuur toepassen omwille van een dreigement. De heer Oosterveer refereert aan een artikel uit het wetboek van strafrecht. Terecht stelt hij dat smaad en laster strafbaar zijn. Een belediging is dat echter niet.
De grens tussen een belediging en smaad is behoorlijk 'grijs'; bij smaad is sprake van een specifieke uitlating, bij belediging gaat het om een uitlating in brede zin.
Het mogen beledigen is onderdeel van onze grondrechtelijke vrijheid van meningsuiting.

Vooralsnog zien wij geen reden om de tekst van Henk aan te passen. Omwille van ons openbaar karakter en de interesses van onze club en ons forum, maken wij het bericht van de heer Oosterveer openbaar.

Vertrouwende u voldoende te hebben geinformeerd.

Mvgr.

Uw moderator-team.



 

Citaat
Geachte heren,
 
Op uw site wordt e.e.a. ten onrechte verteld over mijn motor winkeltje. Erg vervelend en ondervind hier niet veel, maar wel last van.
Het gaat om persoon: (nota bene een Moderator...)
===============================================================================================================================================================================================================
Henk RS 250
Global Moderator
ARA Addict
wrote: ken ik, een poging gedaan om een motor te kopen vorig jaar, koop afgeblazen, bleek import van ex circuitmotoren uit spanje en italie te zijn. bijna alles heeft wel kromme voetsteuntjes en zo
met een grote boog om dat soort toko's heen lopen, betaal liever wat meer en koop bij de bekende dealers
===============================================================================================================================================================================================================
 
Ik wil u dan ook vriendelijk, doch zeer dringend verzoeken dit per direct te verwijderen.
 
Ik wijs u dan ook op het volgende:
 
Artikel 261 Strafrecht
1
Hij die opzettelijk iemands eer of goede naam aanrandt, door telastlegging van een bepaald feit, met het kennelijke doel om daaraan ruchtbaarheid te geven, wordt, als schuldig aan smaad, gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste zes maanden of geldboete van de derde categorie.
2
Indien dit geschiedt door middel van geschriften of afbeeldingen, verspreid, openlijk tentoongesteld of aangeslagen, of door geschriften waarvan de inhoud openlijk ten gehore wordt gebracht, wordt de dader, als schuldig aan smaadschrift, gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste een jaar of geldboete van de derde categorie.

Buiten het feit dat “henk” moderator is en wat verstandiger had moeten zijn, zijn er helemaal geen bewijzen voor zijn verhaal.
 
Ik verneem binnen 24 uur uw reactie dat het verwijderd is.
 
Met vriendelijke groet,

Arjan Oosterveer, eigenaar

Auto Moto Trading .nl
Fultonstraat 11
2691 HA 's-Gravenzande
T: 0174-764946
info@automototrading.nl

« Laatste verandering: Mei 03, 2013, 11:31:28 door Bitaktus_Snellus » Gelogd

you're only supposed to blow the bloody doors off!
AlfaTony
ApriliaMembers
Full ARA Member
***
Offline Offline

Berichten: 118


Italy
WWW
« Antwoord #2 Gepost op: December 15, 2012, 17:08:58 »

Hoi Henk,  bedankt voor de snelle reactie,
Dat word dus een no go.

En Motostore Barendrecht? Of is dit van hetzelfde caliber.
Gelogd

Aprilia SL1000 Falco
Aprilia Pegaso 650
bmack
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.612


Netherlands
« Antwoord #3 Gepost op: December 15, 2012, 17:12:22 »

Motorstore is een onderdeel van Motorport of het betrouwbaar is Huh
Gelogd

“Your time is limited, don’t waste it living someone else’s life.
AlfaTony
ApriliaMembers
Full ARA Member
***
Offline Offline

Berichten: 118


Italy
WWW
« Antwoord #4 Gepost op: December 15, 2012, 17:21:09 »

Motorstore is een onderdeel van Motorport of het betrouwbaar is Huh

Daarom ook de vraag, heb daar een shiver zien staan.
Iemand bekend met deze?
http://motostore.new.inlinking.motoroccasion.nl/motor/1044203/aprilia-sl-750-shiver
Gelogd

Aprilia SL1000 Falco
Aprilia Pegaso 650
bmack
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.612


Netherlands
« Antwoord #5 Gepost op: December 15, 2012, 17:29:37 »

Heb bij Motorport verschillende motoren gekocht op zich geen klachten mee gehad en je krijgt toch garantie is je garantie voorbij ga je gewoon naar een andere dealer
Gelogd

“Your time is limited, don’t waste it living someone else’s life.
bmack
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.612


Netherlands
« Antwoord #6 Gepost op: December 15, 2012, 17:31:07 »

Weet dat Bastiaan daar een motor gekocht heeft veel problemen mee gehad opzich waren ze wel goed opgelost daar
Gelogd

“Your time is limited, don’t waste it living someone else’s life.
Henk RS 250
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.255


Italy
« Antwoord #7 Gepost op: December 15, 2012, 18:24:45 »

De mijne komt van motorstore barendrecht. bedrijf is gelinkt met motoport rockanje. zaken tot nu toe goed afgehandeld.  vind prima adres
Gelogd

you're only supposed to blow the bloody doors off!
Brontolo
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.281


Aprilia Tuono 1000 R '06

Netherlands
« Antwoord #8 Gepost op: December 15, 2012, 20:00:27 »

Weet dat Bastiaan daar een motor gekocht heeft veel problemen mee gehad opzich waren ze wel goed opgelost daar

Die motor had Bas bij een bedrijf ergens in het noorden van het land gezien en Motostore heeft die bike toen alvast voor hem gekocht omdat hij op dat moment nog bezig was met de schade afwikkeling van zijn vorige Mille. Dus Motostore valt weinig te verwijten.
Gelogd

Tuono GR66
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 1.878


Netherlands
« Antwoord #9 Gepost op: December 15, 2012, 23:47:40 »

De mijne komt van motorstore barendrecht. bedrijf is gelinkt met motoport rockanje. zaken tot nu toe goed afgehandeld.  vind prima adres

Ik heb ca 10 jaar geleden een motor biuj Rockanje gekocht. Prachtig ding , geen klap verkeerd.
Wat mij betreft een prima zaak.
PS  waren toen 2 broers . 
Henk , ik denk ook dat het een link heeft met Rockanje .

Motorport Rotterdan ( schiedam)  is ook een betrouwbare zaak. Er kan , bij elke zaak, een "maandag ochtend" apparaat tussen zitten. Maar volgens mij verkoopt Motoport niet doelbewust om slechte motoren.
Gelogd

TUONO GR66 1e Italiaan
TUONO GT12 2e Italiaan
milletuono
Gast
« Antwoord #10 Gepost op: December 19, 2012, 00:01:35 »

Amt ken ik slechte zaak was vroeger 125cc world werd toen motoworld en ging op de fles en nu heet het amt.

Die gast "R" snapt er echt geen bal van. Hij doet helemaal niets van wat hij belooft en is een absolute prutser.

Trust me

Mt
Gelogd
koekmans
Gast
« Antwoord #11 Gepost op: December 23, 2012, 14:59:39 »

ooit eens een kilometertellertje gekocht bij hem
kwam die met een lulverhaal dat die teller veel voor omgeboude motoren werd gebruikt
ik moet de eerste nog tegen komen
sorry, wel eerlijk blijven
 
Gelogd
motorgirl
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Vrouw
Berichten: 1.255


Risico's zijn er om genomen te worden.

Netherlands
« Antwoord #12 Gepost op: December 23, 2012, 19:18:20 »

Een keer voor een auto bij bovengenoemde zaak geweest. Gelijk maar rechtsomkeer gemaakt. Voelde niet goed. En Motostore is al sinds 2008 mijn vaste motorzaak voor beurtjes, schades:-( en afgelopen juni zelfs mijn eerste nieuwe motor gekocht. Vakkundig, hulpvaardig en vriendelijk.
Meer zeg ik er niet over.

« Laatste verandering: December 23, 2012, 19:21:56 door motorgirl » Gelogd

Motorgirl

Suzuki GSX 600F (rood)
RSV 2002 (grijs)
RSV 2002 (rood)
RSV 2007 Bol D'or (rood, zwart, paars)
Shiver GT 2012 (grijs)
Sneepie
Jr. ARA Member
**
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 80


Netherlands
« Antwoord #13 Gepost op: December 25, 2012, 22:30:26 »

Leuke zaak hoor, die in Barendrecht. 

Nog geen motor gekocht, meer wat kleiner spul, maar niks negatiefs. Ook niet over mr. "Dusssss"   Grin
Gelogd
Bitaktus_Snellus
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 5.812


Netherlands
WWW
« Antwoord #14 Gepost op: Mei 03, 2013, 11:19:43 »

Update in de tweede post.
Gelogd

Pagina's: [1] 2   Omhoog
  Print  
 
Ga naar:  

Onderwerp Gestart door Reacties Gelezen Laatste bericht
Internethandel... welke producten? « 1 2 3 4 5 » Bitaktus_Snellus 60 27777 Laatste bericht Juli 10, 2009, 17:36:22
door Bitaktus_Snellus
stel je voor dus « 1 2 » milletuono 27 8594 Laatste bericht September 29, 2008, 16:41:27
door AeroX
Vragen tuono v4 « 1 2 ... 15 16 » Michiel77 237 86000 Laatste bericht December 31, 2014, 15:48:39
door Mille_Moret
Club Racer , ontwerp kuip en stickerwerk , ideeĂ«n « 1 2 ... 5 6 » robz 82 21903 Laatste bericht September 23, 2011, 15:29:37
door robz
17 tands --> 16 tands = 200km --> 160km tanklichtje aan :S?? « 1 2 3 » 2 Fast 2 See 38 11751 Laatste bericht Oktober 01, 2008, 16:35:35
door Dr Hyde

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
TinyPortal v0.9.8 © - ARA design by BoneBoxx Webhosting & Webdesign
Valid XHTML 1.0! Valid CSS!