Aprilia Riders Association “SponsorKliks,
Maart 29, 2024, 14:05:39 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:
 
  Startpagina Webshop Fotoalbum Links Help Zoek Inloggen Registreren  

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Pagina's: 1 2 3 [4] 5   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Ducati 1098 Hoofdremcilinder (achterrem)  (gelezen 20834 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
TomTuono
ARA Newbie
*
Offline Offline

Berichten: 9


« Antwoord #45 Gepost op: November 30, 2014, 13:18:30 »

Zo dus:
Gelogd
Tuonojack
ApriliaMembers
Full ARA Member
***
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 225

Netherlands
« Antwoord #46 Gepost op: November 30, 2014, 14:21:45 »

Zo dus:


Thnx  Smiley
Gelogd

Tuono Factory 07, Akra`s, AF1 linkplates, gsxr zijstandaard, Osco.
Kawa W650, Yamaha TW125
Snijboon
Jr. ARA Member
**
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 79

Netherlands
« Antwoord #47 Gepost op: December 01, 2014, 11:26:05 »


Helaas kan ik bij deze zaak er niet van uit gaan dat de spullen er nog zijn.
Gebeld over meerdere van bovenstaande onderdelen en waren allemaal weg :S

Dus nu opzoek naar een andere,
vond bij boonstra nog een 848 EVO 2011 pomp,
http://www.boonstraparts.com/nl/onderdeel/ducati-848-evo-2011-2012-rempomp-achter-2011&ID=B10000G497

Passen deze ook of is dat een gok?

of kan ik misschien beter voor dit gaan?
http://www.motorparts-online.com/200943587#utm_medium=cpc&utm_source=marktplaats&utm_campaign=Motoren%20-%20Onderdelen%20%7C%20Ducati&utm_term=Ducati%201098%20SF%20Streetfighter%20Rempomp%20achter%202009%20-%202010%20%28...
Een rempomp van een 1098 streetfighter 2010.
« Laatste verandering: December 01, 2014, 11:39:34 door Snijboon » Gelogd
Jesse J
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.378


RSV1000R Factory

Netherlands
« Antwoord #48 Gepost op: December 01, 2014, 12:03:32 »

De remcilinders van de 1098, 848, 1198 en de streetfighters zijn allemaal hetzelfde.
Gelogd
Jesse J
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.378


RSV1000R Factory

Netherlands
« Antwoord #49 Gepost op: December 01, 2014, 18:19:54 »

Zo dus:


Erg handige tip om de leiding om te draaien. Ik dacht dat het niet zou passen....
Gelogd
duke nukem
Sr. ARA Member
****
Offline Offline

Berichten: 401


Ik rie op mien mammoet in 't rond

Netherlands
WWW
« Antwoord #50 Gepost op: December 01, 2014, 18:23:29 »

Het ziet er overigens wel echt scherp uit die bocht, weet je zeker dat de leiding niet knikt?
Gelogd

TomTuono
ARA Newbie
*
Offline Offline

Berichten: 9


« Antwoord #51 Gepost op: December 01, 2014, 20:07:49 »

Past ook echt maar precies de leiding omgedraaid. Heeft het ondertussen al dikke 7000km vol gehouden en rem werkt nog steeds goed. Is niet geknikt verder. Eerst je rem op druk zetten (alle gekke posities gehad dus) en daarna pas de klauw weer terug monteren. Dan knikt hij zeker niet door de vloeistof in de leiding.

Klauw is vorige week nog los geweest omdat de band gewisseld moest worden. Geen probleem gemerkt bij de leiding, dat deze geknikt zou zijn. Op de foto lijkt hij helemaal haaks is in het echt iets minder.
Gelogd
Zwijntje
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 630


Netherlands
« Antwoord #52 Gepost op: December 01, 2014, 21:38:22 »

Hmm, dat is een groot minpunt, dat de klauw eraf moet bij bandenwissel.
Mocht ik ooit nog een duc remcilinder monteren, dan laat ik een langere leiding persen.
Gelogd

1990 Yamaha FZR600
1994 Yamaha FZR600 R, Wayne Rainey replica

2002 Aprilia RSV Mille R, 2003'R' Öhlins & radiale remmen, >04 RSV 2-2 uitlaat, SBK stuur
Snijboon
Jr. ARA Member
**
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 79

Netherlands
« Antwoord #53 Gepost op: December 05, 2014, 20:00:21 »

Hmm, dat is een groot minpunt, dat de klauw eraf moet bij bandenwissel.
Mocht ik ooit nog een duc remcilinder monteren, dan laat ik een langere leiding persen.

Ik ga ook even kijken of het eerst lukt met de oude remslang,

daarna als het systeem goed werkt zal ik denk ik toch uit eindelijk de boel aanpassen met nieuwe remslangen
Gelogd
Snijboon
Jr. ARA Member
**
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 79

Netherlands
« Antwoord #54 Gepost op: Januari 23, 2015, 08:31:34 »

Afgelopen week mijn ducati 1098 rempomp nieuw geleverd uit Duitsland binnen gekregen.
Zaterdag nog even werken aan mijn aanhanger en daarna bezig met de rempomp monteren en testen.

Testen kan nog wat langer gaan duren aangezien de winter aardig toe lijkt te slaan
Gelogd
Snijboon
Jr. ARA Member
**
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 79

Netherlands
« Antwoord #55 Gepost op: Januari 25, 2015, 13:31:02 »

Wie weet welke lengte remleiding ik moet kopen want met origineel gaat het niet lukken
Gelogd
Jesse J
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.378


RSV1000R Factory

Netherlands
« Antwoord #56 Gepost op: Januari 30, 2015, 12:18:04 »

Wie weet welke lengte remleiding ik moet kopen want met origineel gaat het niet lukken
Lees het topic eert even goed door voordat je een vraag stelt.

Originele lengte -1,5 cm is goed. Met rechte banjo aansluitingen.
Gelogd
Snijboon
Jr. ARA Member
**
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 79

Netherlands
« Antwoord #57 Gepost op: Februari 03, 2015, 22:00:14 »

Wie weet welke lengte remleiding ik moet kopen want met origineel gaat het niet lukken
Lees het topic eert even goed door voordat je een vraag stelt.

Originele lengte -1,5 cm is goed. Met rechte banjo aansluitingen.
Topic Door gelezen maar nergens kwam naar voren dat ook maar iemand deze maat er op had zitten.
Heb inmiddels al een remleiding er op zitten.
Zelfde lengte en banjo 20 graden gebogen om beter te kunnen monteren
Gelogd
Jesse J
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.378


RSV1000R Factory

Netherlands
« Antwoord #58 Gepost op: Februari 03, 2015, 22:42:29 »

Wat is de lengte van de remleiding achter?
Zou die van een duc ook passen als je deze samen met de rempomp kunt kopen?
De originele lengte min 1 tot 2 cm. Is goed.
Ik heb de originele lengte genomen maar dat is eigenlijk iets te lang.

Of de Ducati remleiding past weet ik niet.
Gelogd
Snijboon
Jr. ARA Member
**
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 79

Netherlands
« Antwoord #59 Gepost op: Februari 15, 2015, 16:59:52 »


Heb mijne nu ontlucht maar voor het gevoel moet ik de stift best ver in de pomp draaien voor ik echt een goede rem heb met korte slag op het pendaaltje.


Hebben er nog meer dit gevoel gehad?
Heb hem op alle manieren al ontlucht en gedaan dus kan niet zeggen dat er lucht in zit nu.
Hopelijk iemand nog een advies / tip
Gelogd
Pagina's: 1 2 3 [4] 5   Omhoog
  Print  
 
Ga naar:  

Onderwerp Gestart door Reacties Gelezen Laatste bericht
Reisverslag Noorwegen « 1 2 3 » johansc 42 35399 Laatste bericht Augustus 26, 2009, 20:33:15
door arius
Reisverslag Franse Alpen 2011 Els 11 10315 Laatste bericht Augustus 19, 2011, 15:31:28
door Berthebike
KNMV Supercup 1000CC 17 april 2009 Assen « 1 2 3 4 5 » FastJ 65 49984 Laatste bericht Juni 01, 2009, 19:44:08
door robz
Toch maar eens voorstellen! pipo-de-kloun 14 8887 Laatste bericht Maart 19, 2014, 16:14:30
door e-Mille
Even Voorstellen « 1 2 » sammy 16 9967 Laatste bericht Juli 19, 2013, 21:35:01
door sammy

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
TinyPortal v0.9.8 © - ARA design by BoneBoxx Webhosting & Webdesign
Valid XHTML 1.0! Valid CSS!