Aprilia Riders Association “SponsorKliks,
April 28, 2024, 13:58:39 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:
 
  Startpagina Webshop Fotoalbum Links Help Zoek Inloggen Registreren  

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Pagina's: 1 [2]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Even voorstellen  (gelezen 4485 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
rsv mille evo
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 6.806


go!!!!!!!!!!!

Netherlands
« Antwoord #15 Gepost op: Juni 09, 2012, 21:11:10 »

Welkom!, valse neutraal is bekend "probleem" gewoon met overtuiging schakelen, hoef je je verder geen zorgen over te maken
Gelogd
robz
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 6.843


Pegaso Powerrrrrrrrrrrrrrrrr

San Marino
WWW
« Antwoord #16 Gepost op: Juni 10, 2012, 10:08:49 »

Hey sproeier! Welkom hier. Standaard vering van een 2003-r is veel beter dan die van een 2005 gsxr maar dan moet hij natuurlijk wel goed staan....  Misschien eerst even terugzetten op fabriekszetting en vanuit daar evt aanpassing doen. Kan natuurlijk ook wennen zijn, de motor als geheel heeft minder flex.

Als je je mille echt wilt leren kennen kan ik je adviseren je in te schrijven voor de rijvaardigeidstraining in september met de club. Daar zijn ook plenty ' experts' die antwoord kunnen geven op je andere rsv vragen....

Mbt schakelen kan ik alleen maar zeggen dat je iets minder lichtvoetig kunt schakelen dan met de gemiddelde japanse bak alhoewel ik dat zelf alleen merkte bij snel terugschakelen van 4 naar 3 en 3 naar 2, en dan op circuit. Dus misschien een kwestie van wennen. Anders iemand met rsv ervaring even laten voelen/ rijden? ik zou zeggen schrijf in voor de rubberbutt dan zijn er genoeg ' experts'. Aanwezig!

Grtzz
Gelogd
Jesse J
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.378


RSV1000R Factory

Netherlands
« Antwoord #17 Gepost op: Juni 10, 2012, 13:05:47 »

Als je advies nodig hebt bij jou in de buurt wbt het schakelen ben ik beschikbaar in Leeuwarden.

Ik heb ruime ervaring op alle types RSV. Heb een 2000 en een 2002 gehad en nu een 2006.
Gelogd
erikske
Tuono 1000-R
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 1.644


Tuono powerrrrrrrr

Netherlands
« Antwoord #18 Gepost op: Juni 11, 2012, 09:21:55 »

Weklom hier!
Groeten Erik
Gelogd

DONDER-PILOOT
Sproeier
Jr. ARA Member
**
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 50


RSV 1000 R '03

Netherlands
« Antwoord #19 Gepost op: Juni 22, 2012, 17:24:50 »

Dank voor de reacties nog. Ben al beetje aan het knallen geweest in de buurt en motor al aardig gewend. al weer 130 over het klaverblad  Grin merkte alleen dat in een snelle, langere bocht de achterkant als het ware wat begon te hobbelen.

En verhaal van de bak nog steeds hetzelfde. Een vriend van mij heeft ook net een tuono 03 en had daar even op gereden en vond die bak stukken soepeler schakelen en hij zij nooit last van een valse neutraal te hebben.

Tot nog toe wel tevreden verder binnekort een weekje duitsland/eifel Cheesy
Gelogd
Jesse J
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.378


RSV1000R Factory

Netherlands
« Antwoord #20 Gepost op: Juni 22, 2012, 17:35:52 »

Dank voor de reacties nog. Ben al beetje aan het knallen geweest in de buurt en motor al aardig gewend. al weer 130 over het klaverblad  Grin merkte alleen dat in een snelle, langere bocht de achterkant als het ware wat begon te hobbelen.

En verhaal van de bak nog steeds hetzelfde. Een vriend van mij heeft ook net een tuono 03 en had daar even op gereden en vond die bak stukken soepeler schakelen en hij zij nooit last van een valse neutraal te hebben.

Tot nog toe wel tevreden verder binnekort een weekje duitsland/eifel Cheesy
Hobbelen (pompen) van de achterkant hoort niet. Met name in lange bochten hoort de Mille als op rails te gaan.
Wat is de staat en spanning van je achterband en hoe staat je vering?
Gelogd
Sproeier
Jr. ARA Member
**
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 50


RSV 1000 R '03

Netherlands
« Antwoord #21 Gepost op: Juni 22, 2012, 17:46:25 »

Banden spanning is prima heb hem altijd op 2.5 voor en 2.8 achter. Weet zo niet hoe de vering precies staat zal ik even naar kijken. Weet iemand toevallig wat de standaard afstelling van de gehele vering hoort te zijn?
Gelogd
Jesse J
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.378


RSV1000R Factory

Netherlands
« Antwoord #22 Gepost op: Juni 22, 2012, 17:59:55 »

Standaard afstelling Van de vering staat in het instructieboekje (is ook te downloaden bij Aprilia).
Bandenspanning is een beetje hoog. 2,3 voor en 2,5 achter is het advies van Aprilia zelf.
Gelogd
Sproeier
Jr. ARA Member
**
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 50


RSV 1000 R '03

Netherlands
« Antwoord #23 Gepost op: Maart 04, 2013, 18:42:51 »

Zo de aprilia al weer bijna een jaar in mijn bezit, en bevalt goed!. Nieuwe seizoen komt eraan veel zin in!!

Motor nog een beurt gehad voor de winter, grondig gepoetst en nieuwe olie ed. Had nog wat problemen met de rem maar nu nieuwe rempomp en gelijk nieuwe remblokken (lucas trw) ben beniewd hoe dat straks gaat. Zal nog ff een nieuwe accu bestellen, die der in en dan kan ik straks wel weer eens een ritje gaan doen als het weer een beetje goed is.

Heb nog een circuit dag geboekt 7 mei, gaan meer aprilia rijders hoorde ik al. Wordt mijn eerste keer assen, veel zin in!!

Verder als ik tijd heb wil ik graag naar Oostenrijk deze zomer, hoppelijk wordt dit wat. En anders vast wel lang weekend Duitsland.

Dus veel leuks om naar uit te kijken  

 



* rsvr03.JPG (266.3 KB, 773x514 - bekeken 230 keer.)
« Laatste verandering: Maart 04, 2013, 18:45:04 door Sproeier » Gelogd
Pagina's: 1 [2]   Omhoog
  Print  
 
Ga naar:  

Onderwerp Gestart door Reacties Gelezen Laatste bericht
Reisverslag Noorwegen « 1 2 3 » johansc 42 35533 Laatste bericht Augustus 26, 2009, 20:33:15
door arius
Telemarketing « 1 2 » Sjaakie 29 21865 Laatste bericht Mei 02, 2008, 14:45:17
door rrvm1971
Toch maar eens voorstellen! pipo-de-kloun 14 8918 Laatste bericht Maart 19, 2014, 16:14:30
door e-Mille
Ook nieuw... « 1 2 » irish wolfie 23 19457 Laatste bericht Maart 09, 2013, 14:25:36
door Jesse J
Even Voorstellen « 1 2 » sammy 16 10018 Laatste bericht Juli 19, 2013, 21:35:01
door sammy

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
TinyPortal v0.9.8 © - ARA design by BoneBoxx Webhosting & Webdesign
Valid XHTML 1.0! Valid CSS!