Aprilia Riders Association “SponsorKliks,
Maart 29, 2024, 06:12:19 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:
 
  Startpagina Webshop Fotoalbum Links Help Zoek Inloggen Registreren  

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Pagina's: [1] 2 3 4   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Aprilia in 2015 in de MotoGP  (gelezen 20097 keer)
0 geregistreerde leden en 2 gasten bekijken dit topic.
Tuonojack
ApriliaMembers
Full ARA Member
***
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 225

Netherlands
« Gepost op: November 05, 2013, 18:01:12 »

http://www.motogp.com/en/news/2013/aprilia+back+to+MotoGP+from+2016


(2016 -> 2015 , edit Bitaktus)
« Laatste verandering: Maart 05, 2015, 13:36:36 door Bitaktus_Snellus » Gelogd

Tuono Factory 07, Akra`s, AF1 linkplates, gsxr zijstandaard, Osco.
Kawa W650, Yamaha TW125
Rossifumi
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 3.048


Grazie Mille '01

Netherlands
« Antwoord #1 Gepost op: November 05, 2013, 20:13:10 »

Ik weet niet of ik hier nou zo enthousiast van moet worden. Toegegeven, er wordt nog altijd meer gekeken naar de MotoGP dan naar de WSBK. Maar als je ziet hoeveel verkoopsuccessen (ahum) al die WSBK overwinningen hebben opgeleverd...  Roll Eyes
« Laatste verandering: November 06, 2013, 07:25:44 door Rossifumi » Gelogd

Happy Mille
mccoyman
ApriliaMembers
Sr. ARA Member
****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 395


Netherlands
« Antwoord #2 Gepost op: November 06, 2013, 06:58:30 »

Het is een beetje dubbel, eerst productie stil leggen, en dan naar de motogp gaan.
Van de andere kant, die is bekend gemaakt door de allerhoogste pief van Piaggio.
Daar zit genoeg geld, en die willen Aprilia denk ik gebruiken als sportief uithang bord en gebruik maken van de kennis uit de motogp voor de rest van het concern.
Daarbij is natuurlijk de aandacht voor de motogp veel groter dan de WSBK.
Gelogd

Never drive faster than your guardian angel can fly
klaaz
Administrator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 961


Likes french kisses & italian rides!

Netherlands
« Antwoord #3 Gepost op: November 06, 2013, 11:42:11 »

Ik kan hier erg enthousiast van worden Ik begrijp de interesse in de WSBK bij vele anderen maar voor mij is de MotoGP toch DE motorsport waar het gebeurd. Betere coverage, niet die twee jan lullen in de commentaar box zoals bij de WSBK (Die werkelijk fout op fout stapelen en maar uit hun nek lullen) maar de echte pro's van de BBC (gaat helaas stoppen volgens mij). Meer merken met full prototypes maakt het alleen maar interessanter om naar te kijken voor mij.
Gelogd

Panic, chaos and total disorder. My work here is done.
robz
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 6.843


Pegaso Powerrrrrrrrrrrrrrrrr

San Marino
WWW
« Antwoord #4 Gepost op: November 06, 2013, 12:54:38 »

ik word er ook wel blij van , vooral omdat die colaninno zich eraan verbind.  het vorige motogp verhaal was geen succes, vooral omdat er onvoldoende budget was in combinatie met een nieuw concept (3cyl), vervolgens leidde de geldkrapte binnen aprilia die ontstond omdat men op teveel paarden tegelijk wedde tot de gedwongen overname door piaggio.

juist een kapitaalkrachtig concern maakt het mogelijk om porojecten te realiseren die niet op korte termijn terug verdiend hoeven te worden. maar terugverdienen moet altijd... ik hoop daarom dat aprilia zich wel iets meer gaat baseren op de vraag binnen haar eigen klantenkring. uiteindelijk bepaald de klant, niet de ontwerper

de rsv4 is ook zo'n vreemd produkt eigenlijk als je het modellengamma van aprilia beschouwt. ze hebben duizenden trouwe klanten van 2cyl sportmotoren gewoon overboord gegooid. marketingtechnisch moeilijk te begrijpen...

overigens rijd ie lekker.... Smiley
Gelogd
B-Art
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 3.488


Italy
WWW
« Antwoord #5 Gepost op: November 06, 2013, 18:44:13 »

Zeer goed nieuws  Aprilia = Racing daar zijn ze groot mee geworden...

Ze zullen echt niet de fout maken als bij de RS3, daar hebben ze te lang geluisterd naar de man van Cosworth, en ja een autoblok ontwerpen is ff wat anders dan een motorblok.

Het zal denk ik wel een V4 gaan worden  Grin
Gelogd

Aprilia slijtage/aftermarket onderdelen:


15% korting op slijtagedelen!
Gerrit
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.480


Netherlands
« Antwoord #6 Gepost op: November 09, 2013, 10:35:41 »

Tjonge dat duurt nog 2 jaar zeg. In die tijd kan het nog wel 10 keer veranderen hoor.
Gelogd

Groet,

Gerrit-IJsselstein
robz
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 6.843


Pegaso Powerrrrrrrrrrrrrrrrr

San Marino
WWW
« Antwoord #7 Gepost op: November 09, 2013, 16:01:09 »

Tjonge dat duurt nog 2 jaar zeg. In die tijd kan het nog wel 10 keer veranderen hoor.

2 jaar van investeren en geld uitgeven... je moet het zien als een supertanker, die stuur je ook niet FF de hoek om, je kunt niet zeggen "ik doe mee"en er dan volgend jaar al zijn......
en veranderingen kan altijd natuurlijk , maar dit betekent dat er budget is vrijgemaakt.....  erg goed!
Gelogd
Gerrit
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.480


Netherlands
« Antwoord #8 Gepost op: November 10, 2013, 22:21:06 »

Hoezo? Ze gaan toch met de RSV4 rijden? Of gaan ze iets nieuws bedenken?
Gelogd

Groet,

Gerrit-IJsselstein
Jesse J
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.378


RSV1000R Factory

Netherlands
« Antwoord #9 Gepost op: November 11, 2013, 05:53:52 »

Hoezo? Ze gaan toch met de RSV4 rijden? Of gaan ze iets nieuws bedenken?
Ik denk dat het een V4 gaat worden en dat is dan ook de enige overeenkomst met de RSv4. Als ze als fabrieksteam (prototype) competatief willen zijn moeten echt alle registers open; pneumatische klepbediening, seamless-shift enz. Enz.
Gelogd
rsvfrank
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Berichten: 6.015


zac #25

Netherlands
« Antwoord #10 Gepost op: November 11, 2013, 09:07:41 »

Tjonge dat duurt nog 2 jaar zeg. In die tijd kan het nog wel 10 keer veranderen hoor.

2 jaar van investeren en geld uitgeven... je moet het zien als een supertanker, die stuur je ook niet FF de hoek om, je kunt niet zeggen "ik doe mee"en er dan volgend jaar al zijn......
en veranderingen kan altijd natuurlijk , maar dit betekent dat er budget is vrijgemaakt.....  erg goed!

Inderdaad, kijk maar naar Suzuki die zijn al een tijdje bezig met hun prototype...
Gelogd
Deefski
RSV Mille, er is geen betere!
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.872


Je kunt beter jezelf overwinnen, dan 1000 vijanden

Kazakhstan
« Antwoord #11 Gepost op: November 11, 2013, 13:00:23 »

Dit is tof nieuws! Mooi voor de media aandacht en het voortbestaan van (de sportieve lijn van) dit merk.
Ben erg benieuwd wat het gaat brengen voor de techniek en je hebt meer zin om de GP te kijken wat jouw merk doet in de competitie. En de doorvertaling van de techniek in onze fietsen op straat. De RSV4 is de PK-brug naar de Japanners en ze zijn daar absoluut in geslaagd. Weliswaar hoop je als V2 fan -DaveIam- dat ze door blijven ontwikkelen met de V2 en de sportieve fietsen. Tsja, blijf het volgen en ben benieuwd!

Ciao ciao!

Gelogd

The following are actual submissions on a series of quizzes, tests, and essays.
The moon is a planet just like the earth, only it is even deader.""
"Water is composed of two gins, Oxygin and Hydrogin. Oxygin is pure gin. Hydrogin is gin and water."
B-Art
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 3.488


Italy
WWW
« Antwoord #12 Gepost op: November 16, 2013, 09:20:33 »

Interessant stukje:

http://motomatters.com/news/2013/11/05/aprilia_to_return_to_motogp_in_2016_just.html
Gelogd

Aprilia slijtage/aftermarket onderdelen:


15% korting op slijtagedelen!
mccoyman
ApriliaMembers
Sr. ARA Member
****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 395


Netherlands
« Antwoord #13 Gepost op: April 09, 2014, 12:08:59 »

Ze lijken er toch echt voor te gaan

http://www.sportrider.com/news/aprilia-s-romano-albesiano-talks-about-company-s-future?src=SOC&dom=fb
Gelogd

Never drive faster than your guardian angel can fly
mccoyman
ApriliaMembers
Sr. ARA Member
****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 395


Netherlands
« Antwoord #14 Gepost op: Juli 23, 2014, 04:45:36 »

http://racesport.nl/MotoGP/MotoGP/ook-aprilia-in-2015-van-de-partij-in-motogp-veld-/tabid/63/iNews_ID/35079/Default.aspx
We kunnen zelfs al eerder gaan genieten van de rsv4 in de gp
Gelogd

Never drive faster than your guardian angel can fly
Pagina's: [1] 2 3 4   Omhoog
  Print  
 
Ga naar:  

Onderwerp Gestart door Reacties Gelezen Laatste bericht
temperatuur 2004 Mille « 1 2 » cees 23 16537 Laatste bericht Juni 25, 2010, 21:41:00
door rsvjan
Na veel prutsen een perfect werkende achterrem... « 1 2 3 4 5 » ldeijkva 63 39332 Laatste bericht Januari 25, 2015, 13:26:42
door Snijboon
15 juni, 3 uurs race van oude motoren in Elst « 1 2 3 » rolf 35 21776 Laatste bericht Juni 24, 2013, 18:35:36
door rolf
Reisverslag Noorwegen « 1 2 3 » johansc 42 35397 Laatste bericht Augustus 26, 2009, 20:33:15
door arius
Ook nieuw... « 1 2 » irish wolfie 23 19367 Laatste bericht Maart 09, 2013, 14:25:36
door Jesse J

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
TinyPortal v0.9.8 © - ARA design by BoneBoxx Webhosting & Webdesign
Valid XHTML 1.0! Valid CSS!