Aprilia Riders Association “SponsorKliks,
Maart 29, 2024, 01:10:31 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:
 
  Startpagina Webshop Fotoalbum Links Help Zoek Inloggen Registreren  

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Pagina's: 1 ... 5 6 [7]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Ducati Clubrace 2014 -> 16-18 mei 2014  (gelezen 24398 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
robz
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 6.843


Pegaso Powerrrrrrrrrrrrrrrrr

San Marino
WWW
« Antwoord #90 Gepost op: Mei 21, 2014, 19:54:58 »

Hallo vrienden,

Ik heb een fantastisch weekend achter de rug, afgezien van een kapotte accu tijdens Q1 en wat stress om de motor weer klaar te krijgen voor de race op zondag. Maar dit is met de hulp van diverse mensen weer gelukt. waarvoor zeer grote dank Altijd een geweldig gevoel en mooi om te zien hoe iedereen elkaar helpt. Daar kan de "gewone" burger maatschappij nog wel iets van leren.

Maar nu even wat anders, na wat wikken en wegen heb ik zojuist besloten dat ik stop met de racerij. Het heilige vuur is eruit en na zondag wist ik het zeker. De hele race handel komt te koop, inclusief aanhanger. Binnenkort zet ik wel een advertentie waar ik probeer alles op te sommen. Want het is een door de jaren heen een hele verzameling geworden. Als er iemand nu al interesse heeft stuur effe een pb.

Het is tijd voor een nieuwe hobby; ik ga mijn jachtakte halen en trek samen met mijn nieuwe hond Google de natuur in!!

Martin

 With stupid

ik stel voor om te gaan kleiduivenschieten met je motormaten om een bruggetje te maken...


Happy hunting Martin. Het verhaal van het heilige vuur herken ik wel. Verder sluit ik me graag bij het verhaal van Netty aan.

Veel plezier met Google!
Gelogd
Zoeperman
OWCup 1000 #44 FastFoodRacing
Jr. ARA Member
**
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 46


Kiss French Ride Italian!

Netherlands
WWW
« Antwoord #91 Gepost op: Mei 26, 2014, 15:27:25 »

Wat een feest weer de DCR, veel lol gehad.... rijden ging minder goed helaas...    ik had behoorlijke gripproblemen, mijn fiets pomte als een idioot vrijdag en mijn band zag er dramatisch uit... enige verschil met andere dagen was de temperatuur Smiley die was prima het hele weekend... beetje lopen vogelen zaterdag ging iets beter maar nog steeds niet tevreden... op aanraden van jarno met de rebound aan de slag gegaan, racje gereden, nog steeds niet optimaal, maar de slijtage was een stuk minder. Voor de zondag nog meer rebound compressie gegeven.  Race, ik ging redelijk van start, pakte Nico nog even voor de Haarbocht Tongue eerste ronde meteen 1:49, dat ging goed... echter ik moest wel veel harder werken dan ik gewend was, met als gevolg dat na 4 rondjes m'n arme zo opgepompt waren dat ik amper meer kon gasgeven en remmen.... pffffffff op halve kracht de race uitgereden....

volgende week weer cupwedstrijd, moet ff flink aan de bak met de vering, bandenslijtage is nu een stuk minder, maar wel ten koste van wendbaarheid...
Gelogd

Fun, Food and Racing!
Heuveltje
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.361


ZAC #4

Netherlands
« Antwoord #92 Gepost op: Mei 26, 2014, 16:39:57 »

Wat een feest weer de DCR, veel lol gehad.... rijden ging minder goed helaas...    ik had behoorlijke gripproblemen, mijn fiets pomte als een idioot vrijdag en mijn band zag er dramatisch uit... enige verschil met andere dagen was de temperatuur Smiley die was prima het hele weekend... beetje lopen vogelen zaterdag ging iets beter maar nog steeds niet tevreden... op aanraden van jarno met de rebound aan de slag gegaan, racje gereden, nog steeds niet optimaal, maar de slijtage was een stuk minder. Voor de zondag nog meer rebound compressie gegeven.  Race, ik ging redelijk van start, pakte Nico nog even voor de Haarbocht Tongue eerste ronde meteen 1:49, dat ging goed... echter ik moest wel veel harder werken dan ik gewend was, met als gevolg dat na 4 rondjes m'n arme zo opgepompt waren dat ik amper meer kon gasgeven en remmen.... pffffffff op halve kracht de race uitgereden....

volgende week weer cupwedstrijd, moet ff flink aan de bak met de vering, bandenslijtage is nu een stuk minder, maar wel ten koste van wendbaarheid...

Wat minder hamburgers en naar de sportschool Grin
Gelogd

ZAC#4
RFKANGOO
Full ARA Member
***
Offline Offline

Berichten: 162

Netherlands
« Antwoord #93 Gepost op: Mei 26, 2014, 23:49:07 »

Leuk filmpje heuveltje, vooral met het commentaar erbij.
Had je trouwens al gezien dat efi soms in je display komt??
Gelogd
Pagina's: 1 ... 5 6 [7]   Omhoog
  Print  
 
Ga naar:  

Onderwerp Gestart door Reacties Gelezen Laatste bericht
Reisverslag Noorwegen « 1 2 3 » johansc 42 35396 Laatste bericht Augustus 26, 2009, 20:33:15
door arius
Reisverslag Franse Alpen 2011 Els 11 10314 Laatste bericht Augustus 19, 2011, 15:31:28
door Berthebike
KNMV Supercup 1000CC 17 april 2009 Assen « 1 2 3 4 5 » FastJ 65 49977 Laatste bericht Juni 01, 2009, 19:44:08
door robz
Even Voorstellen « 1 2 » sammy 16 9967 Laatste bericht Juli 19, 2013, 21:35:01
door sammy
bijtunen van een Tuono van 2003 « 1 2 » sanka 15 8050 Laatste bericht Mei 28, 2010, 22:06:30
door Nald

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
TinyPortal v0.9.8 © - ARA design by BoneBoxx Webhosting & Webdesign
Valid XHTML 1.0! Valid CSS!