Aprilia Riders Association “SponsorKliks,
Maart 29, 2024, 10:58:38 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:
 
  Startpagina Webshop Fotoalbum Links Help Zoek Inloggen Registreren  

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Pagina's: 1 ... 4 5 [6] 7   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Ducati Clubrace 2014 -> 16-18 mei 2014  (gelezen 24405 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
rolf
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 12.809


Netherlands
WWW
« Antwoord #75 Gepost op: Mei 19, 2014, 21:09:08 »

gertjan sterkte, maarre een dag later naar het ziekenhuis Sad wat zal je een pijn gehad hebben. 6 weken rustig aan doen.
Gelogd
Stokkie
Full ARA Member
***
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 130


Go for it!!!!

Netherlands
« Antwoord #76 Gepost op: Mei 20, 2014, 10:28:28 »

Hallo vrienden,

Ik heb een fantastisch weekend achter de rug, afgezien van een kapotte accu tijdens Q1 en wat stress om de motor weer klaar te krijgen voor de race op zondag. Maar dit is met de hulp van diverse mensen weer gelukt. waarvoor zeer grote dank Altijd een geweldig gevoel en mooi om te zien hoe iedereen elkaar helpt. Daar kan de "gewone" burger maatschappij nog wel iets van leren.

Maar nu even wat anders, na wat wikken en wegen heb ik zojuist besloten dat ik stop met de racerij. Het heilige vuur is eruit en na zondag wist ik het zeker. De hele race handel komt te koop, inclusief aanhanger. Binnenkort zet ik wel een advertentie waar ik probeer alles op te sommen. Want het is een door de jaren heen een hele verzameling geworden. Als er iemand nu al interesse heeft stuur effe een pb.

Het is tijd voor een nieuwe hobby; ik ga mijn jachtakte halen en trek samen met mijn nieuwe hond Google de natuur in!!

Martin
Gelogd
Mille Merckel
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.954


Netherlands
« Antwoord #77 Gepost op: Mei 20, 2014, 12:21:08 »

leuk, leuk, leuk........moet zeker een prachtig weekend zijn geweest.
Gert Jan sterkte.........

ik ga morgen rijden op Assen......soort van afterparty. nog meer bekenden dan aanwezig?
Gelogd

Als je doet wat je leuk vind, hoef je nooit te werken.
tripakis
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 668


RSV 2007

Netherlands
« Antwoord #78 Gepost op: Mei 20, 2014, 13:06:15 »

Leuke verhalen allemaal, zou zelf ook graag wat meer circuit gaan rijden!
Gertjan succes met het herstel 
Gelogd
black bee
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 9.535


speed is important .... direction is optional

Netherlands
« Antwoord #79 Gepost op: Mei 20, 2014, 14:00:20 »

martin,

happy hunting en ik hou me aanbevolen voor een avondje wild snavelen met een glas wijn erbij 
Gelogd

if it runs , race it
rsvfrank
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Berichten: 6.015


zac #25

Netherlands
« Antwoord #80 Gepost op: Mei 20, 2014, 15:04:07 »

als ik die verhalen zo lees moet ik toch maar eens een paar vrije dagen op offeren volgend jaar...

@Gertjan > sterkte met je herstel!
@Martin > jammer dat je ermee stopt, maar je race carriere stond al een beetje op een laag pitje toch? Ik neem aan dat het jachtgeweer ook een "twin" wordt  Wink
Gelogd
rolf
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 12.809


Netherlands
WWW
« Antwoord #81 Gepost op: Mei 20, 2014, 17:08:29 »

martin, het stop gevoel dat herken ik wel een beetje maar als ik dan weer er tussen sta dan is het weer erg leuk. Maar het jagen is ook apart, alleen mag het niet zoveel in Nederland.
Gelogd
Gertjan
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 782


RSV4 >> Italien rules....

Italy
« Antwoord #82 Gepost op: Mei 20, 2014, 17:25:42 »

Hallo vrienden,

Maar nu even wat anders, na wat wikken en wegen heb ik zojuist besloten dat ik stop met de racerij. Het heilige vuur is eruit en na zondag wist ik het zeker.

Martin

Hoi Martin,

Ik heb van Gertjan zojuist jou bericht te lezen gekregen. Ik ben heeeeeelllll verdrietig dat je ermee stopt. Als er één de sfeer en gezelligheid maakte, dan was en ben jij dat wel. Je bent een beetje de vaderkloek van het gebeuren.
Ik zal je daarom ook heel erg missen. Samen waren we toch een beetje een team. Ik dan de moederkloek. Ik respecteer je keuze en hoop dat ik je toch zo af en toe nog eens zal tegenkomen, maar dan als supporter van mijn Hubbie.
Hij blijft voorlopig nog wel doorgaan dus mijn taak als moederkloek is nog niet ten einde.
Heel veel plezier straks met je nieuwe hobby en doe wat je hart je ingeeft, want dan doe je het goed.
Bedankt voor al die jaren waar ik je heb leren kennen als een zeer fijne en aimable man.
Het ga je goed en hopelijk snel tot ziens.
Dikke knuffel Netty. Xxxxxx
Gelogd

The most important things in live ..... aren't things.
KJ
ApriliaMembers
Full ARA Member
***
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 229


Wer bremst verliert!!

Jamaica
WWW
« Antwoord #83 Gepost op: Mei 20, 2014, 18:44:32 »

Mooi gesproken Netty! sluit me er helemaal bij aan!
Gert Jan beterschap!

Zelf  verrassend lekker gereden op de clubracer..alleen in de 5de ronde van de eerste kwalificatie ging er iets stuk in motor..ik denk een uitlaatklep..in de ronde ervoor een 1.53er gereden dus helemaal niet slecht! dus mocht er iemand nog wat blokdelen over hebben..graag!

groet KJ
Gelogd

FastJ
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 4.792


RSV4ever & Pegaso Powerrrrrrr

Netherlands
« Antwoord #84 Gepost op: Mei 20, 2014, 18:58:21 »

Nou, ieder jaar nieuwe regels voor de Thunderbikes en dit jaar mocht ik dus gewoon met de RSV4 mee doen.
1e keer Assen dit jaar en 1e (en misschien laatste) wedstrijdje van het jaar. Vrijdag begonnen met training, in 2e sessie koppeling eruitgerookt. Mwoah, nou snap ik waarom ik donderdagavond nog een kwartier naar mijn reserve koppelingsplaten gezocht had (en gevonden). Met wat aanwijzingen van Nico en gebruik van zijn hulpstukken alles netjes weer gemonteerd en laatste sessie nog kunnen rijden. Ja, koppeling weer goed.

Zaterdag trainen: ging lekker 1e sessie. 1.47 gereden en P3 achter (zoals verwacht) Nico en Arie Vos. WIe? Ja Arie Vos, 6 voudig Nederlands kampioen supersport en superbike.

Wedstrijd: goede start, ik zie Nico een duidelijk valse start maken. Heel even wil ik hem naar de KTM van Vos prakken, maar ik ga voor safe. Dat was mijn plan, consolideren en naar het podium sturen. Nico komt mij in de 2e ronde Gt voorbij, en ik houd hem makkelijk in het vizier. Dan begint het gevecht met achterblijvers, soms 2 per bocht. Niet handig. Laatste ronde Mandeveen steek ik 2 man voorbij, stuur in en voel de onderkant onder me uit glijden. WTF!!!!! Als ik stil lig ren ik naar de RSV4 die vrijwel niets heeft, sleur hem overeind en pas bij de 3e poging start de fiets. Weg podium en als 5e over de streep.  Angry

Sorry Rob dat je voor me uit moest wijken, vind het fijn dat je er voor koos om niet over me heen te rijden.  Undecided

We hebben er met zijn allen een rommelig weekend van gemaakt. Maar wat was het gezellig!


* 14AG3-0429-130.jpg (135.13 KB, 700x465 - bekeken 371 keer.)
Gelogd

Je kunt alleen spijt hebben van dingen die je niet doet.
Kiek um goan!
Heuveltje
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.361


ZAC #4

Netherlands
« Antwoord #85 Gepost op: Mei 20, 2014, 21:07:26 »

Ik heb de race gefilmd:

https://www.youtube.com/watch?v=JwoGYTRjk9U&feature=youtu.be
Gelogd

ZAC#4
emille
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 1.826


Weer eens wat anders

Netherlands
« Antwoord #86 Gepost op: Mei 20, 2014, 21:09:18 »

Nog wat wazige foto's maar een geslaagd weekend in het kamp(je) met Bert, Jarno S en Jack  
Na twee jaar niet racen vanwege een grondige verbouwing van mijn rug, toch lekker gereden.
Het sturen ging niet zoals ik wilde, de Hyper stuurde veel te zwaar in, maar de aandrang om te presteren was niet groot genoeg om dit op te lossen.
Ben al blij dat ik weer kan rijden dus heb daar gewoon maar van genoten.
Het enige wat het vermelden waard is, was mijn start. Het lukt mij altijd al vrij aardig op een tweecilinder en nu dus weer.
Na wat tellen blijk ik vanaf de start op de 33e plek als 14e de Veenslang opgereden te zijn! Ik kwam als 19e door de eerste ronde en toen hadden mij 5 racers al weer ingehaald had ik geteld.
Het was heerlijk slalommen bij de start en het binnendoor steken in o.a. Madijk, Ossebroeken en Strubben ging ook perfekt! Mijn 10 jaar race-ervaring kwam hier dus toch nog goed van pas  Smiley
Daarna kom je met 90 pk veel vermogen te kort op de rechte stukken, maar ik heb gewoon rustig mijn rondjes gereden. Zonnig top weekend!

Hier is mijn start te zien, ik ben te herkennen aan het oranje pak, de fluor helm en start natuurlijk Grin

https://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=a8so4UN4-Vk#t=79






« Laatste verandering: Mei 20, 2014, 21:12:54 door emille » Gelogd

Aprilia RSV Mille oranje/paars 1999
Aprilia RSV Mille matzwart 2001
Aprilia RSV Mille R geel 2001
Aprilia RSV Mille/Tuono zwart 2002
Aprilia Shiver 750 zwart 2008
Aprilia RSV Mille R geel 2003
Zwijntje
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 630


Netherlands
« Antwoord #87 Gepost op: Mei 21, 2014, 11:32:55 »


Leuk gefilmd!  
Jammer dat de snelheidsmeter niet werkt, om je bochtensnelheid af te kijken.
« Laatste verandering: Mei 21, 2014, 17:53:19 door Zwijntje » Gelogd

1990 Yamaha FZR600
1994 Yamaha FZR600 R, Wayne Rainey replica

2002 Aprilia RSV Mille R, 2003'R' Öhlins & radiale remmen, >04 RSV 2-2 uitlaat, SBK stuur
Heuveltje
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.361


ZAC #4

Netherlands
« Antwoord #88 Gepost op: Mei 21, 2014, 17:32:21 »

Heeft met de sensor in het wiel te maken Wink
Gelogd

ZAC#4
malle eppie
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 702


Netherlands
« Antwoord #89 Gepost op: Mei 21, 2014, 18:51:24 »

Hallo vrienden,

Ik heb een fantastisch weekend achter de rug, afgezien van een kapotte accu tijdens Q1 en wat stress om de motor weer klaar te krijgen voor de race op zondag. Maar dit is met de hulp van diverse mensen weer gelukt. waarvoor zeer grote dank Altijd een geweldig gevoel en mooi om te zien hoe iedereen elkaar helpt. Daar kan de "gewone" burger maatschappij nog wel iets van leren.

Maar nu even wat anders, na wat wikken en wegen heb ik zojuist besloten dat ik stop met de racerij. Het heilige vuur is eruit en na zondag wist ik het zeker. De hele race handel komt te koop, inclusief aanhanger. Binnenkort zet ik wel een advertentie waar ik probeer alles op te sommen. Want het is een door de jaren heen een hele verzameling geworden. Als er iemand nu al interesse heeft stuur effe een pb.

Het is tijd voor een nieuwe hobby; ik ga mijn jachtakte halen en trek samen met mijn nieuwe hond Google de natuur in!!

Martin

Happy hunting Martin. Het verhaal van het heilige vuur herken ik wel. Verder sluit ik me graag bij het verhaal van Netty aan.

Veel plezier met Google!
Gelogd
Pagina's: 1 ... 4 5 [6] 7   Omhoog
  Print  
 
Ga naar:  

Onderwerp Gestart door Reacties Gelezen Laatste bericht
Reisverslag Noorwegen « 1 2 3 » johansc 42 35397 Laatste bericht Augustus 26, 2009, 20:33:15
door arius
Reisverslag Franse Alpen 2011 Els 11 10315 Laatste bericht Augustus 19, 2011, 15:31:28
door Berthebike
KNMV Supercup 1000CC 17 april 2009 Assen « 1 2 3 4 5 » FastJ 65 49984 Laatste bericht Juni 01, 2009, 19:44:08
door robz
Even Voorstellen « 1 2 » sammy 16 9967 Laatste bericht Juli 19, 2013, 21:35:01
door sammy
bijtunen van een Tuono van 2003 « 1 2 » sanka 15 8051 Laatste bericht Mei 28, 2010, 22:06:30
door Nald

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
TinyPortal v0.9.8 © - ARA design by BoneBoxx Webhosting & Webdesign
Valid XHTML 1.0! Valid CSS!