Aprilia Riders Association “SponsorKliks,
April 18, 2024, 15:54:30 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:
 
  Startpagina Webshop Fotoalbum Links Help Zoek Inloggen Registreren  

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Pagina's: 1 [2] 3   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Geen Aprilia , wel een Tweetakt  (gelezen 15361 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
Tuono GR66
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 1.878


Netherlands
« Antwoord #15 Gepost op: December 29, 2013, 11:09:38 »

Henk
Ik heb nog een ouderwetse achterbok liggen.
Eentje voor onder de achtervork.

Mag je best een tijdje lenen   

Kan je de bezem gewoon blijven gebruiken   
Gelogd

TUONO GR66 1e Italiaan
TUONO GT12 2e Italiaan
Henk RS 250
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.255


Italy
« Antwoord #16 Gepost op: Januari 11, 2014, 11:10:07 »

Bedankt voor het aanbod
Zodra alles gemonteerd wordt haal ik hem
Intussen blok uit elkaar en cilinders gehoond en gemeten.

die dingen erachter horen er niet bij, regelkleppen voor de schenk waterremmmen in de testcellen

De rechter cilinder blijkt een overmaat te hebben, voor de balans moeten de beide cilinders op dezelfde overmaat geboord.
Contact gehad met RH Motoren, de bekende RS 250 specialist Er zijn nog grotere zuigers en veren te krijgen nog
Wordt wel een grotere cilinderinhoud, wss moet in de 500 cc  klasse gereden Grin

De versnellingsbak en het carter zijn in nieuwstaat nog, wel is er een krukaslager slecht, alle lagers en keerringen gaan vervangen.
Krukas uit elkaar persen, nieuwe delen erin en weer in elkaar en uitlijnen, weet nog niet of ik dat zelf ga doen of ook naar RH
« Laatste verandering: Januari 11, 2014, 15:14:25 door Henk RS 250 » Gelogd

you're only supposed to blow the bloody doors off!
Danduy
Sr. ARA Member
****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 447


Belgium
« Antwoord #17 Gepost op: Januari 11, 2014, 17:27:28 »

Goh, ik heb echt overwogen om een RG 500 te kopen 3 weken geleden.

Maar omdat de onderdelen echt schaars (lees duur) beginnen te worden heb ik er toch maar van af gezien.
Het was de bedoeling om er een project van te maken, maar eens begonnen stopt het werk nooit.

Je projectje ziet er netjes uit. 
Ik hoop echt dat je het tot een goed einde kunt brengen.
Gelogd

Ring ding ding ding ding
Henk RS 250
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.255


Italy
« Antwoord #18 Gepost op: Januari 11, 2014, 18:06:45 »

Waarom niet gedaan?  Sad
Ooit een gereden op zo'n ding nieuw toen
Ben niet gauw bang maar een gp racer op straat was me toch te gek
Die Suzuki was heftigste fiets waar ik ooit op gereden heb , sjee wat een ding
Gewoon halen die rg ze worden snel erg duur nu, en idd met een tweetakt ben je nooit klaar

filmpje van een hillclimb met een rg 500
http://www.youtube.com/watch?v=AZr-PncUjnk
« Laatste verandering: Januari 11, 2014, 18:23:01 door Henk RS 250 » Gelogd

you're only supposed to blow the bloody doors off!
2 Fast 2 See
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 9.699

Netherlands
« Antwoord #19 Gepost op: Januari 12, 2014, 14:35:45 »

Leuk project Henk 
Gelogd

Aprilia RSV Mille '03 / Oldskool Airinlet / BMC Airfilter / Lots of CARBON!! / 16 JT - 42 Supersprox Stealth / D.I.D. Goldchain / MIVV GP Carbon demperset / Bagster bagagesysteem / LED Clear Taillight & LED knipp's/ '04+ Spiegels met knipp's / Officiële Biaggi, Edwards, Haga & Camier Handtekeningen
Henk RS 250
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.255


Italy
« Antwoord #20 Gepost op: Februari 01, 2014, 17:19:33 »

Een update, eindelijk sleutel/stallingsruimte gevonden in de buurt
plek voor de classic, de Mille en de ER6.
Binnenkort de hefbrug en andere spullen halen, 18m2 oppervlakte


Eindelijk beginnen met de restauratie, racen wordt wss volgend seizoen, behoorlijk veel werk nog
« Laatste verandering: Februari 01, 2014, 17:22:44 door Henk RS 250 » Gelogd

you're only supposed to blow the bloody doors off!
rolf
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 12.809


Netherlands
WWW
« Antwoord #21 Gepost op: Februari 01, 2014, 23:28:46 »

Even doorsleutelen en begin april laten keuren
Gelogd
ginafje
ZEEUWS-VLAANDEREN
ApriliaMembers
Full ARA Member
***
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 212


Slow is Wise , Fast is Nice

Netherlands
« Antwoord #22 Gepost op: Februari 03, 2014, 18:50:07 »

Een update, eindelijk sleutel/stallingsruimte gevonden in de buurt
plek voor de classic, de Mille en de ER6.
Binnenkort de hefbrug en andere spullen halen, 18m2 oppervlakte


Eindelijk beginnen met de restauratie, racen wordt wss volgend seizoen, behoorlijk veel werk nog

Henk vergeet niet een koelkast met bier te zetten voor in de zomer in de KAS  police
Gelogd
FerBa
Stay Frosty
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.430


RSV Mille '00 (Nero)

Netherlands
« Antwoord #23 Gepost op: Februari 10, 2014, 23:20:39 »

Mooi projectje Henk! Succes ermee!
Misschien kom ik hem een keer bewonderen als je bezig bent, ik hoef in ieder geval niet ver van huis! Grin
Gelogd

I HEAR THUNDER, BUT THERE'S NO RAIN!
Twin-life! The good life!
Henk RS 250
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.255


Italy
« Antwoord #24 Gepost op: Maart 06, 2014, 12:19:40 »

Het balhoofd gedemonteerd, de pen wordt 33 mm ingekort, gelukkig zijn de lagers goed nog


De achterbrug gestraald, daar moeten wel nieuwe laqers in.


Intussen een kaal frame Grin

Gelogd

you're only supposed to blow the bloody doors off!
Bitaktus_Snellus
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 5.812


Netherlands
WWW
« Antwoord #25 Gepost op: Maart 13, 2014, 16:49:35 »

Leuk project! Succes! 
Gelogd

Henk RS 250
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.255


Italy
« Antwoord #26 Gepost op: Maart 13, 2014, 20:18:51 »

Dank,
intussen de kroonplaten laten aanpassen, de pen is 33 mm ingekort zodat ie past in het balhoofd past
Er moet nog afdichtingen gemaakt, zodat de lagers niet vuil worden, voorlopig past het en is de voorspanning goed af te stellen.

Gelogd

you're only supposed to blow the bloody doors off!
Henk RS 250
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.255


Italy
« Antwoord #27 Gepost op: Maart 18, 2014, 17:22:44 »

Blok helemaal uit elkaar nu.
Alles ook gestraald met kunststof granulaat.


Schakelmechanisme en versnellingsbak zien er goed uit, alles reinigen, ontvetten en kan weer gemonteerd..
Op ebay een setje lagerborging  shims gevonden, volgend project wordt de krukas
Gelogd

you're only supposed to blow the bloody doors off!
Henk RS 250
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.255


Italy
« Antwoord #28 Gepost op: Maart 20, 2014, 01:21:36 »

De benzine tank gestraald, er zat 3 kilo plamuur op, en 8 lagen lak Grin


Rood- wit, geel -zwart, zou king Kenny er ook mee hebben gereden Huh Grin
Op zoek naar uitdeukspullen, mss moet ie maar uit elkaar geslepen en strak geklopt, wordt een uitdaging dit
Gelogd

you're only supposed to blow the bloody doors off!
Tuono GR66
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 1.878


Netherlands
« Antwoord #29 Gepost op: Maart 20, 2014, 19:35:16 »

De benzine tank gestraald, er zat 3 kilo plamuur op, en 8 lagen lak Grin
Op zoek naar uitdeukspullen, mss moet ie maar uit elkaar geslepen en strak geklopt, wordt een uitdaging dit
Uitdeuken ...   misschien een beetje helpen met overdruk

Bij 5 bar zullen alle deuken wel verdwenen zijn 
Gekheid , maar overdruk kan wel helpen.

Slijpen en lassen wordt een avontuur hoor .  Dit is erg dun en oud spul .
Gelogd

TUONO GR66 1e Italiaan
TUONO GT12 2e Italiaan
Pagina's: 1 [2] 3   Omhoog
  Print  
 
Ga naar:  

Onderwerp Gestart door Reacties Gelezen Laatste bericht
REACTIES: NIEUWJAARSBORREL & CLUBKARTEN! « 1 2 ... 22 23 » 2 Fast 2 See 338 103316 Laatste bericht Maart 02, 2011, 22:31:30
door Deefski
HOW TO: van gewone restricted airinlet naar oldskool derestricted airinlet « 1 2 » 2 Fast 2 See 26 18654 Laatste bericht Oktober 14, 2014, 16:24:11
door mona-toetje
uitje met de Tuono... in de sneeuw! « 1 2 » P-TĂ€ 22 12150 Laatste bericht Maart 01, 2011, 16:21:47
door P-TĂ€
15 juni, 3 uurs race van oude motoren in Elst « 1 2 3 » rolf 35 21816 Laatste bericht Juni 24, 2013, 18:35:36
door rolf
ONK WEGRACES WEER OP TV ! ! Luuk Pruijn 2 2551 Laatste bericht April 24, 2013, 06:38:08
door Luuk Pruijn

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
TinyPortal v0.9.8 © - ARA design by BoneBoxx Webhosting & Webdesign
Valid XHTML 1.0! Valid CSS!