Aprilia Riders Association “SponsorKliks,
Maart 28, 2024, 15:23:50 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:
 
  Startpagina Webshop Fotoalbum Links Help Zoek Inloggen Registreren  

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Even voorstellen  (gelezen 2425 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
driverx111
Jr. ARA Member
**
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 26


Speed Comes in all kids of ways

Netherlands
« Gepost op: Februari 20, 2014, 14:58:21 »

Goeiedag iedereen.

Laat ik me eerst even voorstellen.
Mijn Naam Kevin, 22 jaar oud en ik woon sinds kort in m'n eigen huisje in grootebroek NH.
ondanks m'n huisje en een eigen auto (Subaru Justy AWD) heb ik mijn Aprilia kunnen behouden.
Het gaat om 1 van de kleinste modellen van het merk de SR50 R Factory.
In dit geval klein maar fijn, want met perfecte afstelling en altijd 1 vaste monteur en orginele onderdelen is ie dan ook praktisch in nieuwstaat. Dit in combinatie met een fris nieuw kleurtje en wat bescheiden aanpassingen aan het uiterlijk trekt nog best veel aandacht voor een scooter. Ik tank alleen BP Ultimate om zo zuinig (1:40), soepel, schoon en snel mogelijk te kunnen met standaard onderdelen (nu ongeveer 20% vermogenswinst bovenop de fabrieks opgaves) De olie die ik gebruik is Castrol Power RS T2.

Ik ben gewoon begonnen met de Gele variant:



Na een valpartij door iemand die me afsneed en door reed op een rontonde terwijl ik voorang had had ik flinke lakschade aan de linker kant maar verder was nagenoeg alles heel gebleven, daarom besloot ik geld te sparen en iets wat ik al een tijd in gedachte had dan ook te doen: Electric Orange laten spuiten.



Toen kwam de nieuwe vinnen bij de koplampen en de Smokeglazen.





nadat de op maat gemaakte stickertjes van BP (in plaats van de standaard Agip stickers) klaar waren en de achterveer opnieuw gespoten was is dit het huidige plaatje:



Oke het is en blijft een scooter met maar 50cc, maar het rijd geweldig, is betrouwbaar en ik maak er in de zomermaanden veel mooie ritten mee.

ik probeer hem ook zo netje mogelijk bij te houden en ondanks dat ik er al 2 winters mee door de sneeuw heb gereden is niks verweerd een alles netjes schoon.
ondertussen staat er bijna 26.000km op de teller.  Smiley



Thanks For watching.
Vragen, tips of opmerkingen zijn welkom.
Mvg, kevin.
Gelogd

2009 SR50 R Factory, Electric Orange
Brontolo
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.281


Aprilia Tuono 1000 R '06

Netherlands
« Antwoord #1 Gepost op: Februari 20, 2014, 15:53:14 »

Hey Kevin!!

Leuk dat er ook een scooterfanaat zich op het forum laat zien. En wat ik nog leuker vind is dat je een scooter net zo hard kunt pimpen als een motor! Grin

Veel leesplezier en hou 'm heel!
Gelogd

driverx111
Jr. ARA Member
**
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 26


Speed Comes in all kids of ways

Netherlands
« Antwoord #2 Gepost op: Februari 20, 2014, 23:04:24 »

haha thanks, ja het verschil moet er wezen maar in de toekomst als het financieel wat beter gaat hier dan komt er wel een motor rijbewijs en nog een aprilia erbij, waarschijnlijk een RS125 eerst maar, scooter wil ik zoieso houden dan.

en dat heelhouden gaat ook wel goed komen ga ik van uit, heeft genoeg gekost allemaal  Wink

Gelogd

2009 SR50 R Factory, Electric Orange
FerBa
Stay Frosty
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.430


RSV Mille '00 (Nero)

Netherlands
« Antwoord #3 Gepost op: Februari 22, 2014, 20:51:30 »

Hoi Kevin welkom hier!
inderdaad leuk om hier (eindelijk Tongue) weer eens een scooter te zien! Grin Staat hem goed dat Oranje(zeker op dit moment Wink Grin)!

Veel plezier met hem!
Gelogd

I HEAR THUNDER, BUT THERE'S NO RAIN!
Twin-life! The good life!
tripakis
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 668


RSV 2007

Netherlands
« Antwoord #4 Gepost op: Februari 23, 2014, 18:21:52 »

Welkom hier  en nog heel veel plezier met je aprilia!
Gelogd
Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  
 
Ga naar:  

Onderwerp Gestart door Reacties Gelezen Laatste bericht
Reisverslag Noorwegen « 1 2 3 » johansc 42 35392 Laatste bericht Augustus 26, 2009, 20:33:15
door arius
Telemarketing « 1 2 » Sjaakie 29 21753 Laatste bericht Mei 02, 2008, 14:45:17
door rrvm1971
Toch maar eens voorstellen! pipo-de-kloun 14 8884 Laatste bericht Maart 19, 2014, 16:14:30
door e-Mille
Ook nieuw... « 1 2 » irish wolfie 23 19365 Laatste bericht Maart 09, 2013, 14:25:36
door Jesse J
Even Voorstellen « 1 2 » sammy 16 9967 Laatste bericht Juli 19, 2013, 21:35:01
door sammy

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
TinyPortal v0.9.8 © - ARA design by BoneBoxx Webhosting & Webdesign
Valid XHTML 1.0! Valid CSS!