Aprilia Riders Association “SponsorKliks,
April 18, 2024, 09:03:17 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:
 
  Startpagina Webshop Fotoalbum Links Help Zoek Inloggen Registreren  

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Pagina's: 1 [2]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Stickers plakken -> Hulp welkom  (gelezen 3924 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
Technieker
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 837


Netherlands
« Antwoord #15 Gepost op: Februari 14, 2014, 18:53:31 »

Je kunt prima een paar dagen wachten, sterker nog, ik moest 24 uur wachten voor ik het mee mocht nemen. 2dagen later weer gebracht en daarnaeen paar dagen gewacht met ophalen.
Gelogd

Echte mannen eten geen honing maar kauwen op bijen
arius
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 1.319


do it on twins

Netherlands
« Antwoord #16 Gepost op: Februari 15, 2014, 17:56:44 »

denk dat de spuiter wel gelijk heeft, de lak is al droog en uitgedampt als je een half uurtje wacht waarschijnlijk ook nog in een droogcabine, ik heb jaren in een vrachtwagen spuiterij gewerkt, denk je dat we daar dagen gaan wachten om te wachten voordat je de tweede, derde of vierde kleur er op aan kan brengen, echt niet hoor, half uurtje wachten en weer afplakken, daarna alles uitpakken licht met een scotsbrite opschuren en dan de blanke lak, en daar wacht je weel een paar uurtjes mee voordat je er mee aan de gang gaat, maar ook geen dagen afhankelijk va de kleuren en lijnen of wat dan ook stond hij de zelfde middag weer te glimmen, ik zeg luister naar de spuiter 
Gelogd

Mijn vrouw zei de motor eruit of ik eruit .... soms mis ik haar
Tuono GR66
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 1.878


Netherlands
« Antwoord #17 Gepost op: Februari 15, 2014, 18:18:27 »

denk dat de spuiter wel gelijk heeft, de lak is al droog en uitgedampt als je een half uurtje wacht waarschijnlijk ook nog in een droogcabine, ik heb jaren in een vrachtwagen spuiterij gewerkt, denk je dat we daar dagen gaan wachten om te wachten voordat je de tweede, derde of vierde kleur er op aan kan brengen, echt niet hoor, half uurtje wachten en weer afplakken, daarna alles uitpakken licht met een scotsbrite opschuren en dan de blanke lak, en daar wacht je weel een paar uurtjes mee voordat je er mee aan de gang gaat, maar ook geen dagen afhankelijk va de kleuren en lijnen of wat dan ook stond hij de zelfde middag weer te glimmen, ik zeg luister naar de spuiter 
Arius
Voor de lak misschien wel , maar dit gaat niet op voor de lijm van de stikkers.
Heb bij een vriend gezien wat het resultaat is .
Gelogd

TUONO GR66 1e Italiaan
TUONO GT12 2e Italiaan
Chriz86
ApriliaMembers
Sr. ARA Member
****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 310


4 Wheels move the body, 2 Wheels move the soul

Netherlands
« Antwoord #18 Gepost op: Februari 16, 2014, 09:06:36 »

Uiteindelijk besloten dat de spuiter eerst ook de blanke lak erop doet en dat ik daarna de stickers kan doen. Even gekeken bij The Image Works of dit geen probleem is; dat is het niet. Stickers kunnen er prima tegen en blijven mooi.
Ik heb besloten dat ik dat plakken eigenlijk wel zelfwil proberen. Ik vind het leuk om veel zelf te doen dus ja, waarom ook niet. Aangezien ze boven de blanke lak komen kan ik altijd nog een stickertje opnieuw bestellen en overnieuw doen als het echt dramatisch slecht is...

Zie ook mijn andere topic voor wat foto's:

http://www.aprilia-riders.nl/forum/index.php?topic=22022.msg343151#msg343151
Gelogd
Pagina's: 1 [2]   Omhoog
  Print  
 
Ga naar:  

Onderwerp Gestart door Reacties Gelezen Laatste bericht
Nieuw jaar, nieuwe bescherming? (Motorkleding Topic) « 1 2 3 4 » ARAssociate 49 28472 Laatste bericht Mei 02, 2010, 01:42:09
door Rossi 46
tips ter voorkoming van kramp. « 1 2 » rolf 29 31292 Laatste bericht Mei 10, 2013, 12:50:24
door hanske
Forumhandleiding voor nieuwkomers « 1 2 » zeeslot 20 15246 Laatste bericht Februari 17, 2014, 15:37:52
door Brontolo
Motorrijdersgroet « 1 2 3 4 5 » jackske 66 43998 Laatste bericht Februari 27, 2015, 18:45:40
door Azesje
ketting aanspannen - regelen - uitlijnen (alle types) Danduy 3 6848 Laatste bericht Augustus 23, 2011, 16:00:23
door lummelke

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
TinyPortal v0.9.8 © - ARA design by BoneBoxx Webhosting & Webdesign
Valid XHTML 1.0! Valid CSS!